Primi Cucina & Bar Westerpark

Van der Hoopstraat 96 H 1051 Amsterdam Nederland Kaart
31-207371468

Foto's van gerechten

Over het restaurant Primi Cucina & Bar Westerpark

Een Italian food spot waar je niet over uitgepraat raakt! Midden in het Westerpark staat deze aantrekkelijke bar waar het alleen maar over Italië gaat. Authentiek Italiaans eten dat heel goed samen gaat met de drankjes die je hier kunt bestellen. Lekkere bites, antipasti en hapjes waar je mond en tong mee verwend worden. Ook als je vegan of vegetariër bent! Ontdek  hier de warmte en gastvrijheid van de Middellandse Zee!

Meer informatie over restaurant Primi Cucina & Bar Westerpark

9,7

Jouw recensie over het restaurant Primi Cucina & Bar Westerpark

Corine P.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Via Iens gevonden en we hebben zo ontzettend super en heerlijk gegeten!! Zalige cocktails vooraf! Voorgerecht en hoofdgerecht zo heerlijk! Ik neem nooit een nagerecht maar we konden nu gewoon niet anders, zo heerlijk! Alles handgemaakt en met super ingredienten. Prima bediening, snel en met passie! Ik beveel het iedereen aan!
Corien S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Super vriendelijk personeel en heeeerlijk eten! En ziet er leuk uit! Aanrader!
Jenneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Lekker Italiaans eten!
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Hele vriendelijke bediening. Ze houden iedereen goed in de gaten of je nog iets eten of te drinken wil. Goed wijnadvies, lekkere cocktails maar vooral heerlijk eten. Echt een aanrader.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Weer een pareltje in de staatslieden buurt, ik mijmer vandaag nog over de heerlijke tortelini met zeebaars.
De coquilles vooraf voortreffelijk. Meteen een karaf water op tafel, en een bediening zo charmant die ook nog eens de wijnglazen prettig volschonk. Scroppino als afsluiter. dit is echt een fijn restaurant.
Rita A.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel lekker eten, een aanrader!!
Mirjam J.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Fantastisch! Lekkere wijnen, heerlijk eten en super attente bediening. Wij gaan zeker terug naar Primi.
Dr.Ralph W.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Het is er gewoon heel lekker, als het weer warm is kan je buiten zitten, de tram rijd aan je voorbij heerlijk AMSTERDAM , en je hebt het gevoel je bent in Italien door de vriendelijk service !
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Er wordt hier uitstekend gekookt. Zeer goede, aangenaam creatieve Italiaanse gerechten met toch ook voldoende houvast voor wie van traditie houdt, zoals bijvoorbeeld de Ravioli, de Fritto Misto en de tonijn met Fregola. De Arancini krijg je nergens beter. Absolute aanwinst voor de stad.
David L.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Heel lekker eten , persoonlijke service en gezellige sfeer
Jack R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Met zorg, aandacht en enthousiasme! Een aanrader.
Maarten D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Na een zeer uitbundig ontvangst, zalig gegeten en gedronken. Kleine kaart, maar allemal vers gemaakt en van uitmuntende kwaliteit. Komen we zeker terug.
E. D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Italiaans eten zoals het moet.
Vol smaak en mooie presentatie
Ik was hier samen met een restauranthouder uit Syracuse en deze was eveneens zeer onder de indruk over de kwaliteit van het eten.
We komen zeker terug
Natalia A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijk gegeten, super vriendelijke eigenaren! Enige reden dat het geen 10 is: het is niet goedkoop (maar alles is vers en zelfgemaakt) en als het druk is zal je elkaar moeilijker verstaan door de ambiance.
Charlotte D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Eten viel een beetje tegen, de bediening is erg aardig en behulpzaam, je zit daar verder prima. Ik vond dat er teveel citroen zat bij de carpaccio en ook bij de risotto, die ook niet warm genoeg was en bedekt was door een vreemd gelatine-achtig sausje. De tonno was wel heel goed vooraf, net als de burata.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Lekker, gezellig, vrolijk
TweeGasten .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Voor de tweede keer bij Primi, deze keer met het gezin. En opnieuw heerlijk gegeten. De bediening was attent en het eten uitstekend.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Leuke zaak met goed Italiaans eten.
Al 2 keer geweest en ik kom zeker terug!
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Zelden zo heerlijk gegeten! Alles klopte en de gastheren super vriendelijk en met veel passie. Een zeer geslaagde avond!
Pim O.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Na alle positieve recensies de keuze gemaakt om gister met vrienden bij Primi Cucina & Bar te gaan eten. Wij waren met z'n vieren na afloop unaniem: het was super. Voor-, na- en hoofdgerecht, alles smaakte voortreffelijk. De flexibiliteit om dingen aan te passen in de gerechten (bijvoorbeeld asperges in plaats van paddestoelen) is ook een groot pluspunt. En persoonlijk vond ik het toetje (chocolade cake) echt hemels. Tel daar het enthousiasme van de gastheren bij op en je hebt een pareltje van een restaurant. Kortom, een absolute aanrader die dik verdiend zo hoog scoort.