Over het restaurant PRIMA

Oude platen van Prima Donna's en andere zwart-wit tafeleren verraden de naamkeuze. Hier is het uitgangspunt: weet wat je eet. Gerechten zijn daarom herkenbaar en lokaal, zo haalt de chef zijn producten bij de visspecialist, bakkerij, wijntherapeut, korenmolen. De keuken is verder vooral Europees, en dan is er nog het Veluws pallet wat inhoudt dat je je eigen menu en volgorde ervan samenstelt. Iets organiseren? Huur de stijlvolle feestzaal!

Meer informatie over restaurant PRIMA

vlakbij trein en busstation

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 00:00
Zondag gesloten, behalve op 24 december

Jouw recensie over het restaurant PRIMA

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Even een valse start doordat we een tafel midden in het restaurant aangeboden kregen, terwijl bij het reserveren om een tafel aan de muur was gevraagd. Dit werd snel rechtgezet door de attente, joviale man in de bediening, die waarschijnlijk de eigenaar is. Het brood vooraf, betrokken bij "iemand uit de familie", smaakte opvallend lekker en datzelfde gold voor de voorgerechten: mooi opgemaakte borden carpaccio van ossenhaas en tonijn. Bij de hoofdgerechten was de gebakken zalm het meest geslaagd. De vegetarische PRIMA pasta was niet erg gevarieerd, maar wel smakelijk, en de gegratineerde lasagne met aubergine bleek helaas een logge, zware massa, die bovendien lauw werd opgediend. Bij de desserts was de frambrûlée te dun, waardoor de laag van gebrande suiker niet krokant was. Het chocoladetaartje met een hart van rood fruit beviel daarentegen uitstekend. De ambiance vonden we niet bijzonder sfeervol, maar de plezierige bediening maakte veel goed. Leuk restaurant om mee kennis te maken tijdens de IENS-actie.
Warnder G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Via de de 50% korting actie via bookingsite Iens gereserveerd. Vrij snel naar de gereserveerde tafel gebracht, Het duurde daarna voor mij iets te lang, voordat er iemand kwam om de drankjes om te nemen. Carpaccio vooraf (niet iets te weinig kaas) en ossenhaas biefstuk als hoofdgerecht met groenten en zoete aardappel en huisgemaakte frietjes. Voor medium nog redelijk ver rood, maar alles smaakte voortreffelijk. De prijzen van de voorgerechten waren lager dan gemiddeld, voor de hoofdgerechten stevig geprijsd, maar ach, wij hadden korting. De avond afgesloten met een uitstekende cappuccino.
De keuze uit 1 soort wijn, wit, rood of rosé, is wat mij betreft wat te mager.

We zijn alle twee zeker meer dan voldaan vertrokken.
MM F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Er hadden meer groentes bij gemoeten
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Het was weer heerlijk genieten!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
????
Evert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Lekker gegeten. Zeer attente bediening. Er werden steeds twee gerechtjes tegelijk gebracht. Daardoor was het tweede gerechtje soms al koud geworden voordat er aan begonnen werd. Verder prima!!
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
De kok weet met streekgerechten de smaakpapillen te prikkelen. Heerlijk eten en een gastvrije bediening. Voor herhaling vatbaar.
Armanda D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Super lekker gegeten. Leuke inrichting. Back to the future idee. Super leuk gedaan.
Evertjan D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goed gegeten , top bediening
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
We hebben met broers en zussen heerlijk gegeten van het Veluws Palet bij restaurant Prima te Nunspeet.
Zeker aan te bevelen.
Thimo B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vanavond koos ons gezelschap voor het Veluws pallet; chiquere tapas gerechtjes. Normaliteit zou ik niet snel voor tapas kiezen, maar de gerechten die ik vanavond mocht nuttigen, hebben we uitstekend gesmaakt! De service was goed en totaal niet opdringerig, wat we als zeer prettig hebben ervaren. Een restaurant was het proberen zeker waard is!
Cora L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Hoge ruimte en dus veel geluid. Lange wachttijd. Geen wijnkeuze (alleen huiswijn), groot gedeelte van de kaart niet meer te bestellen. Goed rekening gehouden met gluten en verder goede hap.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima restaurant
Edward V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prima restaurant waar je met een warm gevoel ontvangen wordt en attent bediend wordt. Het eten was prima, maar vandaar waarschijnlijk ook de naam. Zeker een aanrader en ik komzeker terug.
Alexandra T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Wat een PRIMA verrassing in Nunspeet! Heerlijk eten, vriendelijk en gastvrije medewerkers. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
prima restaurant we hadden gereserveerd dus wachttijd was kort goed eten met prima uitleg wat er op het bord lag en geweldige service ook werd er geregeld gevraagd of er bijgevuld moest worden.
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, de tijd tussen de gangen soms wat lang. Verder prima restaurant.
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
kwaliteit van het eten is goed personeel vriendelijk tijd tussen de gangen mag iets korter zijn. heerlijk gegeten.
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Een super leuk restaurant met heerlijk eten echt een aanrader
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Buitengewoon goede keuken. Wij hadden gebruik gemaakt van de voordelige 50% reservering, maar aan het slot van de maaltijd vonden we dat het onethisch was daarvan te profiteren en hebben met fooi de korting tot redelijke proporties teruggebracht. Wij waren met onze mosterdsoep, gevulde kastanjechampignons (bijzonder smakelijk en groot in aantal), een (hele grote) moot zalm en kabeljauwfilet, zeer in onze nopjes. De amuse vooraf op basis van bloemkoolmousse en kruiden zien we maar als een ongelukje in de planning, of een besluit dat is genomen onder invloed van teveel alcohol, een jeugdzonde. Zo’n verrassing zouden we zeker niet aanbevelen ter bevordering van de populariteit, tenminste als we die conclusie mogen trekken op basis van de gezichten van de gasten om ons heen, wat op zich wel voor het nodige amusement zorgde. Maar ... het was maar een klein aardigheidje, dus daarom niet getreurd en daarom niet te snel naar een wapen grijpen. Kortom, we hadden een geweldige avond.