Over het restaurant PRIMA

Oude platen van Prima Donna's en andere zwart-wit tafeleren verraden de naamkeuze. Hier is het uitgangspunt: weet wat je eet. Gerechten zijn daarom herkenbaar en lokaal, zo haalt de chef zijn producten bij de visspecialist, bakkerij, wijntherapeut, korenmolen. De keuken is verder vooral Europees, en dan is er nog het Veluws pallet wat inhoudt dat je je eigen menu en volgorde ervan samenstelt. Iets organiseren? Huur de stijlvolle feestzaal!

Meer informatie over restaurant PRIMA

vlakbij trein en busstation

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 00:00

Esther K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Het is het allemaal net niet. Als dit het beste restaurant van Nunspeet is vrees ik voor de rest. Het eten was niet kruidig genoeg. Weinig smaak. De kruidenboter bij het brood was keihard en de muntsaus bij het vegadriehoekje vond ik vreselijk. Spareribs, porked meat, pizza en makreelsalade waren goed maar heel gewoontjes, kan het zelf beter. Jammer
Mijn persoonlijke excuses voor deze ervaring. Dit mag natuurlijk nooit. Wij hebben net een nieuwe kaart en blijkbaar was nog niet alles zoals het moest zijn. Ik heb hier gelijk actie op ondernomen en alle gerechten opnieuw bekeken en geproefd. In ieder geval bedankt voor uw feedback, hier leren we van en blijven we scherp.
Jendi G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten.
sglas G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Vlotte vriendelijke bediening. Aanrader !
sglas G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
We hebben hier 2 keer eerder ala cart gegeten naar volle tevredenheid. Vanavond voor het eerst tapas gegeten. Over het algemeen heerlijke gerechten en weer vriendelijk personeel. Alleen duurde het erg lang (1 uur) voordat we ons eerste gerecht kregen en zat er veel te veel tijd tussen de gangen. Kwaliteit is dus goed maar door het lange wachten weten we niet of we opnieuw gaan eten bij Prima!
Dat is vervelend om te horen, mijn excuus. Dit is niet gebruikelijk namelijk. We kwamen die avond net een handje tekort in de keuken. Mede door het jubileum feest/buffet wat gaande was in onze zaal tegelijk met het diner. Hier heb ik inmiddels een oplossing voor gevonden. Ik wil u in ieder geval bedanken voor uw bezoek en ik had graag wat extra gedaan ivm de wachttijd. Helaas bereikt uw ervaring mij nu pas. Ik hoop u ondanks dit incident toch weer bij te mogen verwelkomen en zal ervoor zorgen dat er lekkere verfrissing voor u klaar staat.
Wally M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten, werden goed voorgelicht en uitstekend bediend.
marcel D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima gegeten hier.... eenvoudig maar kwalitatief goed. Lieve mensen in de bediening en een goede bereikbaarheid. Als we in de buurt zijn komen we terug
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten.
Prijs kwaliteit goed.
Aardig personeel.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten. We hebben het Veluwe verrassings- pallet gekozen. Hierdoor konden we genieten van verschillende gerechtjes en voor ieder was het een verrassing. Het eind verliep niet volgens plan ( door familieomstandigheden) we werden fantastisch opgevangen, onze dank daarvoor. We komen zeker nog eens!
Jan W. V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een sfeervol ingericht restaurant.
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima sfeer en een goede bediening. Het nieuwe concept is een aanrader met heerlijke hapjes. Uitstekend!!!
J D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteren (03-03) heerlijk gegeten! We hadden de 4 gangen winterachtige waarbij we bij elke gang twee gerechten van de kaart mochten kiezen. Hierdoor konden we met z'n tweeèn bijna alles van de kaart proeven. Erg lekker! Een goede fles wijn erbij.. De bediening was erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog eens terug.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben genoten. Werden vriendelijk ontvangen. We hebben het veluwe planet gekozen. Hierdoor konden we genieten van verschillende gerechten. Voor een goede prijs.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten, niet iets heel bijzonders maar prima eten voor goede prijs. Verhouding prijs kwaliteit kloppen hier. Niet slecht, maar we zullen er niet terugkomen. Personeel doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Hartelijke bediening! Wel wat lang wachten op eten
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Lekker gegeten, goed bediend. Wijn was ook goed.

Het restaurant heeft wat mij betreft een goede naam gekozen. Het is niet super hoogdravend, maar heeft zeker meer te bieden dan alleen een saté-tje of biefstukje.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant en lekker gegeten.
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten.
Sjef A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Restaurant prima bediening goed niet overdreven en uitleg bij het gerecht wat opgediend werd. Dat is het.
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Restaurant doet zijn naam eer aan. Vriendelijk personeel, mooie inrichting maar vooral heerlijk eten! Op een mooie manier gepresenteerd.
nhagen1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben hier gisteravond heerlijke gegeten voor ons 20 jarige huwelijksdag.
Vriendelijk ontvangen door de gastheer/eigenaar goede uitleg over hoe de kaart werkt etc heerlijke wijn bij het eten genomen is zeker voor herhaling vatbaar.