Over het restaurant PRIMA

Oude platen van Prima Donna's en andere zwart-wit tafeleren verraden de naamkeuze. Hier is het uitgangspunt: weet wat je eet. Gerechten zijn daarom herkenbaar en lokaal, zo haalt de chef zijn producten bij de visspecialist, bakkerij, wijntherapeut, korenmolen. De keuken is verder vooral Europees, en dan is er nog het Veluws pallet wat inhoudt dat je je eigen menu en volgorde ervan samenstelt. Iets organiseren? Huur de stijlvolle feestzaal!

Meer informatie over restaurant PRIMA

vlakbij trein en busstation

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 00:00
Zondag gesloten (van 1 oktober tot 1 april)

Jouw recensie over het restaurant PRIMA

Bas H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Leuk ingericht restaurant waar men kan genieten van oa een vier gangen diner, met in iedere gang twee gerechtjes, erg lekker. Een vriendelijke, vrolijke bediening maken het tot een fijne avond!
Gert jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten, niet al te standaard , echt lekker. Goede, vriendelijke, vlotte bediening.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Lekker gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Jaco V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima eten en heel prettige bediening. Leuke avond gehad.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening, goede prijs.! Misschien wat variatie in de muziek aanbrengen?
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Redelijk gegeten. Vooraf Haring/bieten tartaar met iets teveel ui en iets te weinig haring. Als hoofdgerecht een geglazuurde Beenham die aan de droge kant was. Bediening was goed.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Restaurant PRIMA ligt in het centrum van Nunspeet en is gemakkelijk te vinden; ook is er voldoende parkeergelegenheid in de omgeving. We werden goed ontvangen en het restaurant heeft een aangename sfeer. Wij hadden gekozen voor het 'Veluws Palet', een soort tapas. We waren zeer tevreden over de gerechten, al moesten we wel behoorlijk lang wachten op de volgende gang. Dit had wat mij betreft beter gekund. Die porties waren overigens ruim voldoende en ook de prijs-kwaliteitverhouding is prima op orde. Een aanrader als je een beperktere vorm van tapas wenst.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Fijne sfeer, prettige stoelen, gezellige uitstraling, goede bediening , niet steeds vragen om drankjes, zeer goed eten, van goede kwaliteit. Erg leuk concept
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk. Wachttijd tussen de rondes was perfect. Voor herhaling vatbaar!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Verrassend lekker gegeten van een veluws pallet. Vriendelijke bediening. Enige minpunt is dat we (te) lang moesten wachten op elk nieuw gerechtje.
Alice S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten 5gangen -diner was in een woord geweldig, elk gerecht was heerlijk, elke gang heeft 2 gerechtjes, personeel zeer vriendelijk. Gang 5 was koffie met ijs. Een echte aanrader. groet Alice Somnaikubun.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gezellig met de kinderen (10,10,14) een hapje gegeten op het terras bij Prima.
De bediening was vriendelijk.
We hebben met z'n allen voor Veluws pallet 4 gangen gekozen....een aanrader! Je zoekt 2 gerechtjes per gang uit welke in een kleien variant worden geserveerd, lekker.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Gebruik gemaakt van de mogelijkheid van kleine hapjes. Een aanrader. Zeer goed en verrassend.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Prima bediening.
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
ivm.dat het zondag was ,erg rustig...kregen we volle aandacht...ober+kok alle lof...echte aanrader dit restaurant..deden hun naam ere aan PRIMA..
Tiny D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk gegeten het veluws palet echt een aanrader
DebbieDebbie G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Aanrader. Aardige bediening. Heerlijk eten (al twee keer het Veluws Palet geprobeerd). Gezellige uitstraling van binnen en toch modern. Als je hier nog niet bent geweest, moet je dat zeker doen!
Monica K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Koningsdag bij Prima gegeten. Gekozen voor een Veluws palet. Per gang twee kleine hapjes. Weet niet of de kok er was of geen zin had om te werken met Koningsdag maar het eten vonden wij smaakloos en het tartaartje van makreel was gewoon zuur/bedorven..gemeld bij de bediening en die zou het doorgeven aan de keuken. Vervolgens hoor je er niets meer van. Wij vonden dit alles behalve Prima. Niet voor herhaling vatbaar!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Even een valse start doordat we een tafel midden in het restaurant aangeboden kregen, terwijl bij het reserveren om een tafel aan de muur was gevraagd. Dit werd snel rechtgezet door de attente, joviale man in de bediening, die waarschijnlijk de eigenaar is. Het brood vooraf, betrokken bij "iemand uit de familie", smaakte opvallend lekker en datzelfde gold voor de voorgerechten: mooi opgemaakte borden carpaccio van ossenhaas en tonijn. Bij de hoofdgerechten was de gebakken zalm het meest geslaagd. De vegetarische PRIMA pasta was niet erg gevarieerd, maar wel smakelijk, en de gegratineerde lasagne met aubergine bleek helaas een logge, zware massa, die bovendien lauw werd opgediend. Bij de desserts was de frambrûlée te dun, waardoor de laag van gebrande suiker niet krokant was. Het chocoladetaartje met een hart van rood fruit beviel daarentegen uitstekend. De ambiance vonden we niet bijzonder sfeervol, maar de plezierige bediening maakte veel goed. Leuk restaurant om mee kennis te maken tijdens de IENS-actie.
Warnder G.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Via de de 50% korting actie via bookingsite Iens gereserveerd. Vrij snel naar de gereserveerde tafel gebracht, Het duurde daarna voor mij iets te lang, voordat er iemand kwam om de drankjes om te nemen. Carpaccio vooraf (niet iets te weinig kaas) en ossenhaas biefstuk als hoofdgerecht met groenten en zoete aardappel en huisgemaakte frietjes. Voor medium nog redelijk ver rood, maar alles smaakte voortreffelijk. De prijzen van de voorgerechten waren lager dan gemiddeld, voor de hoofdgerechten stevig geprijsd, maar ach, wij hadden korting. De avond afgesloten met een uitstekende cappuccino.
De keuze uit 1 soort wijn, wit, rood of rosé, is wat mij betreft wat te mager.

We zijn alle twee zeker meer dan voldaan vertrokken.