Over het restaurant PRIMA

Oude platen van Prima Donna's en andere zwart-wit tafeleren verraden de naamkeuze. Hier is het uitgangspunt: weet wat je eet. Gerechten zijn daarom herkenbaar en lokaal, zo haalt de chef zijn producten bij de visspecialist, bakkerij, wijntherapeut, korenmolen. De keuken is verder vooral Europees, en dan is er nog het Veluws pallet wat inhoudt dat je je eigen menu en volgorde ervan samenstelt. Iets organiseren? Huur de stijlvolle feestzaal!

Meer informatie over restaurant PRIMA

vlakbij trein en busstation

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m donderdag 10:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 10:00 - 00:00
Zondag gesloten in het naseizoen

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en genoten. We hebben het Veluwe verrassings- pallet gekozen. Hierdoor konden we genieten van verschillende gerechtjes en voor ieder was het een verrassing. Het eind verliep niet volgens plan ( door familieomstandigheden) we werden fantastisch opgevangen, onze dank daarvoor. We komen zeker nog eens!
Jan W. V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben gezellig en lekker gegeten in een sfeervol ingericht restaurant.
R V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Prima sfeer en een goede bediening. Het nieuwe concept is een aanrader met heerlijke hapjes. Uitstekend!!!
J D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Gisteren (03-03) heerlijk gegeten! We hadden de 4 gangen winterachtige waarbij we bij elke gang twee gerechten van de kaart mochten kiezen. Hierdoor konden we met z'n tweeèn bijna alles van de kaart proeven. Erg lekker! Een goede fles wijn erbij.. De bediening was erg vriendelijk en attent. We komen hier zeker nog eens terug.
Paula D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben genoten. Werden vriendelijk ontvangen. We hebben het veluwe planet gekozen. Hierdoor konden we genieten van verschillende gerechten. Voor een goede prijs.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker gegeten, niet iets heel bijzonders maar prima eten voor goede prijs. Verhouding prijs kwaliteit kloppen hier. Niet slecht, maar we zullen er niet terugkomen. Personeel doet erg zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten. Hartelijke bediening! Wel wat lang wachten op eten
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Lekker gegeten, goed bediend. Wijn was ook goed.

Het restaurant heeft wat mij betreft een goede naam gekozen. Het is niet super hoogdravend, maar heeft zeker meer te bieden dan alleen een saté-tje of biefstukje.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Mooi restaurant en lekker gegeten.
Corry Z.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Lekker gegeten.
Sjef A.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Restaurant prima bediening goed niet overdreven en uitleg bij het gerecht wat opgediend werd. Dat is het.
Elize V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Restaurant doet zijn naam eer aan. Vriendelijk personeel, mooie inrichting maar vooral heerlijk eten! Op een mooie manier gepresenteerd.
nhagen1976 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben hier gisteravond heerlijke gegeten voor ons 20 jarige huwelijksdag.
Vriendelijk ontvangen door de gastheer/eigenaar goede uitleg over hoe de kaart werkt etc heerlijke wijn bij het eten genomen is zeker voor herhaling vatbaar.
Vera B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk 4 gangen verassingsmenu gegeten. De service was geweldig, er zat een mooie tijd tussen de gerechten in en er werd goed voor ons gezorgd. Uitstekende gerechten en een heerlijke avond op het terras gehad.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Vanmiddag de ossenhaaspuntjes in pepersaus op. Kwaliteitsvlees met perfecte aardappelwedges. Hamburger ook geproefd en was ook smakelijk, hoewel wat stevig voor mijn smaak. Prima wijn erbij.
MaudiW .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Wij hebben onze bruiloft gevierd bij Prima, wat was dit ontzettend fijn! Wij kwamen eerder aan dan de geplande tijd, maar konden al heerlijk buiten zitten op het terras met een drankje terwijl ondertussen alles voor het diner klaargemaakt werd. Met onze daggasten hebben wij heerlijk gegeten, een 5-gangen diner. Vooraf met de eigenaar Justin de gerechten doorgelopen en mochten hier zoveel onze inspiratie in kwijt als dat wij zelf wilden. Bediening was top, ze zorgden er voor dat wij allen tegelijk ons eten kregen met een duidelijke uitleg aan iedereen wat er op het bord lag. 'S avonds ons feest ook hier gevierd, het kon eigenlijk niet meer perfect dan dit. Bediening was erg vriendelijk en niet teveel aanwezig, drankjes werd goed voor gezorgd en ook de verschillende hapjes welke rond gebracht werden waren verrukkelijk. Ontzettend bedankt voor deze fijne ervaring!
Huubke M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Tranen in mijn ogen van ontroering.
Wat is het prachtig om zo een gepassioneerde eigenaar in de bediening te zien.
En wat een keuken..... vers en lokaal.
Kortom .... een aanrader!
De honing zal mijn tante ook niet gauw vergeten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
We hebben méér dan prima gegeten hier. We hadden het 4-gangen verrassingsmenu van de chef. Dit is echt een aanrader! Er werd uitstekend rekening gehouden met wat we absoluut niet lustten. Elke gang was goed op smaak en in balans. Je proeft overduidelijk dat alle producten vers bereid worden en dat er geen gebruik wordt gemaakt van pakjes en zakjes. De bediening was goed! Niet te aanwezig, maar wel oplettend. Hier komen we zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Prima idee om hier te lunchen met zijn vieren. Carpaccio i nruime hoeveelheid en kwalitatief OK, pasteitjes goed van smaak en een uitsmijter van onbesproken gedrag. Het onderscheid wordt hier gemaakt door de uitermate spontane bediening. locatie in mooi dorp ziet er goed uit