Prima Vera

Kerkstraat 3A 5931 NL Tegelen Nederland Kaart

Over restaurant Prima Vera

Culinary mix of cultures

Your Italian heart will skip a beat when you enter this restaurant! At Prima Vera it is the authentic flavours of mamma's kitchen that will pleasure your Mediterranean appetite. Not a pasta fan? They also serve specialities from the Egyptian and American kitchen, so for everybody there is something. Chances are your mouth will start watering before the plate has even arrived!

Meer informatie over restaurant Prima Vera

6,2
5,9
6,3
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
40 min wachten op het voorgerecht en dan is het soep uit blik hoofd gerecht verkeerd wordt om geruild dan weer verkeerd heb er toen maar wat van gegeten was niet lekker . Alles bij elkaar zal ik het niemand aan raden en ik ga daar nooit meer eten . Te weinig personeel
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Alles matig: de champignonsoep is nog steeds slecht, de zalm pizza heeft te droge zalm, het ambachtelijk klaargemaakte ijs (van een goede leverancier) wordt verramsjt vanwege het gebruik van gezouten noten op het notenijs.
Mandyvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik had om 18.15uur gereserveerd, het duurde een half uur voordat er iemand bij ons kwam met de menu kaarten en daarna duurde het ook een tijdje voordat er iemand kwam voor de bestelling op te nemen. Om 19.30uur kregen we de soep nadat we gevraagd hadden waar het bleef. De champignonsoep leek alsof er alleen maar room in zat met champignons. De rest van de gerechten kwamen wel vrij snel. De pizza smaakte heel goed, alleen bij het toetje zat er wel heel veel slagroom vergeleken met de rest van het dessert. De menukaart stonden verschillende aanpassingen met de hand bijgeschreven, wat mij niet netjes overkomt en de dessert kaart klopte ook niet, want veel ervan verkochten ze niet meer. Excuses voor het lange wachten zou ik wel netjes hebben gevonden.
Niet voor herhaling vatbaar!
Herm.detillon .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
het was verschrikkelijk en gaan hier ook nooit meer heen want er liepen zelfs mensen weg omdat het eten niet lekker was en het veel te lang duurde omdat de kok zich meer bezig hield met de bestellingen voor de mensen die via internet of telefonisch besteld hadden en wij in het restaurant 2 uur op onze pizza hebben zitten wachten.
verder klopte de prijs ook niet want het duurste van wat wij mochten bestellen kwam neer op 17 Euro terwijl op het menu stond ter waarde van 17,95 .
dus ....NOOIT MEER
Kellykooistra1704 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuk entree, echter muziek te luid en niet toepasselijk, te veel licht. Voorgerecht was warme slagroom met champignons, dus niet gebonden wat wel was toegezegd. Er was geen cola, aan was gegeven net terug van vakantie en morgen zou een levering komen.
Pizza mozzarella met rucola in plaats van basilicum. Ijs was wel lekker.
Teleglen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Eten was zeer goed en smakelijk. Service ook goed. Prijzen waren ook betaalbaar. Moeite waard dit restaurant opnieuw te bezoeken. Wij gaan zeker terug
Jvg1970 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Eten erg matig, pasta nat, pizza miste kaas, lasagne veel alleen pasta geen saus. IJs had lang gestaan dus veel klonters. En ze vergaten te zeggen dat niet alles van de kaart gegeten mocht worden...dus rekening hoor! Niet betaald dus....Wij gaan nooit meer!
Andre.boeyen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Dit uitje was echt een lachertje, de hele zaak stond onder de rook van de pizzaoven en de afzuiging was gewoon slecht.
Het eten was smaakloos, flauw. De champignonsoep was niet goed aangemaakt en veel te dik, deze is zo terug gegaan. toen wij dit zeiden kregen we het antwoord, Oohh.
Dus een gemiddelde van 4,3 is meer als voldoende
Luudcarli .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Het eten was overheerlijk.....en zeker genoeg....je gaat niet met honger naar huis.....ga zeker keertje terug...
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen....wel een geldautomaat in de buurt...
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
we konden heerlijk buiten zitten, mooi plekje...vooraf uiensoep; prima van smaak en lekker; het hoofdgerecht eerlijk wat smakeloos, ijs prima. Hoofdzakelijk probleem is de onvriendelijkheid van het personeel.. totaal ongeinteresseerd; kijken niet naar je om..laten je wachten etc... daar is toch echt de eerste winst te halen
KevinVdK .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
+ Zeer lekker eten, normale hoeveelheid
+ Aardige serveerster
+ Gezellige sfeer
- Lang wachten, zelfs het ijsje achteraf duurde bijna 30 minuten
- de AH-restaurant-actie is hier BEPERKT van toepassing: "2 menus voor de prijs van 1" kan NIET, alleen een aanbieding "2 menus voor 18 euro, met alleen keuze uit pizza's en pasta's als hoofdgerecht" (het pizza/pasta-menu met duurste voor-, hoofd- en nagerecht kost maximaal 16.50). Maar alsnog wel een goeie deal en een leuk restaurant. :)
Miensieske .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Het enige minpunt vond ik dat we te lang hebben moeten wachten op ons eten! twee uur gezeten, dat is erg lang! De bediening was erg vriendelijk en heeft zich rot gerend. Moest ook nog voor de drankjes zorgen Ik kan me voorstellen dat als t erg druk is t iets langer kan duren! Weet niet of er nog n volgende keer komt