Prima Vera

Kerkstraat 3A 5931 NL Tegelen Nederland Kaart

Over het restaurant Prima Vera

Culinary mix of cultures

Your Italian heart will skip a beat when you enter this restaurant! At Prima Vera it is the authentic flavours of mamma's kitchen that will pleasure your Mediterranean appetite. Not a pasta fan? They also serve specialities from the Egyptian and American kitchen, so for everybody there is something. Chances are your mouth will start watering before the plate has even arrived!

Meer informatie over restaurant Prima Vera

Jouw recensie over het restaurant Prima Vera

Annelie P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ik kreeg zowaar Unox goulashsoep. Werkelijk dit is het toppunt. Heel erg smerig. De pizza heb ik eerst moeten ontdoen van alle pepers. Niet te eten zo pittig. De wijn was nog erger dan erg en heb ik laten staan. Mijn man z'n bier was niet te drinken. Zeker geen Bavaria. Al met al... nooit meer. Bovendien nog erg vies. Overig spinrag.
Indovidueel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heel lekker gegeten! De gastheer is erg vriendelijk en maakte nog een gezellig praatje aan het eind. Verder is het restaurant erg sfeervol ingericht en doet erg huiselijk aan. Het is er absoluut niet duur voor datgene wat je krijgt, dus zeker een aanrader!
Gert H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Bij prima Vera moet je helaas lang wachten op je eten. Verder zat er erg veel kaas in de gerechten waarna we snel verzadigd waren. Er was verder bijna niemand in het restaurant, alleen bij binnenkomst nog andere gasten even.
Nancy C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Erg slecht. Pizza vet, lasagne bijna alleen deeg en bijna geen saus. Groentensoep van bouillon blokje met diepvries groenten. Drankje tonic uit flesje en was 1,5 jaar over datum!! Erg teleurstellend. Nooit meer
Mariannekekempen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
leuke bediening leuke ambiance heerlijk eten en gunstig in prijs. we konden het zelfs niet op zoveel was het, we komen zeker nog een keer terug.
Ellyhol .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Rhele leuke bediening, heelijkeizza, maar toetje met aardbeien had geen aardbeien en werd zonder waarschuwing zo geserveerd
Prijs kwaliteit erg gunstig
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
via de AH restaurant actie terecht gekomen. Lekkere Pizza's en vriendelijke bediening. Vooraf heerlijke uiensoep gegeten en daarna een pizza Bombe. Goed pittig zoals die hoort te zijn. Overgebleven pizza werd meegegeven in pizzadoos.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Laatste zaterdag van de AH Restaurantactie, we konden bijna nergens meer terecht op de terugreis vanaf Maastricht, behalve hier. Vanwege slechte recensies wel getwijfeld maar toch maar gegaan en we hebben er geen spijt van gehad. Voor nog geen €40,- heerlijk gegeten en gedronken met zijn tweeën. Je kunt hier goed en goedkoop eten, ook na de AH actie
roseryniessen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
De prijs kwaliteit verhouding is goed! Het vlees uitermate mals klaargemaakt, waarbij oog is voor het gebruik van kruiden. Top. Prettig bediening!
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij gingen naar Italiaan met AH bon (tweede menu gratis) krijg je een kaart met als hoofdgerechten 1 Italiaans gerecht 3 Griekse en snitzel........ je verwacht toch op zijn minst pizza te kunnen kiezen bij een italiaan.
Grill schotel was overigens wel lekker!!
Het ijs was "oud" zaten harde stukjes in. Zaterdagavond en er waren 2 andere tafeltjes bezet.
Martin J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
In tegenstelling tot andere bevindingen, was de keuken goed.
Toch 1 punt van grote kritiek: AH zegt "een gratis 2e driegangen menu". Primavera hanteert een vast tarief van €27,50 voor de AH-actie.
Onze 3-gangen keuze was op de menukaart totaal voor € 18,00/p.p. De nota bedroeg desondanks € 27,50 excl. consumpties. Reactie van onze zijde haalde niets uit. Zeer slechte beurt/service dus. Verhalen zij nu ook € 27,50 bij AH ??
Dus AH-kaart bezoeker, u bent gewaarschuwd. Wij komen er dus niet meer!
Tiny J.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
40 min wachten op het voorgerecht en dan is het soep uit blik hoofd gerecht verkeerd wordt om geruild dan weer verkeerd heb er toen maar wat van gegeten was niet lekker . Alles bij elkaar zal ik het niemand aan raden en ik ga daar nooit meer eten . Te weinig personeel
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Alles matig: de champignonsoep is nog steeds slecht, de zalm pizza heeft te droge zalm, het ambachtelijk klaargemaakte ijs (van een goede leverancier) wordt verramsjt vanwege het gebruik van gezouten noten op het notenijs.
mandyvanvugt .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ik had om 18.15uur gereserveerd, het duurde een half uur voordat er iemand bij ons kwam met de menu kaarten en daarna duurde het ook een tijdje voordat er iemand kwam voor de bestelling op te nemen. Om 19.30uur kregen we de soep nadat we gevraagd hadden waar het bleef. De champignonsoep leek alsof er alleen maar room in zat met champignons. De rest van de gerechten kwamen wel vrij snel. De pizza smaakte heel goed, alleen bij het toetje zat er wel heel veel slagroom vergeleken met de rest van het dessert. De menukaart stonden verschillende aanpassingen met de hand bijgeschreven, wat mij niet netjes overkomt en de dessert kaart klopte ook niet, want veel ervan verkochten ze niet meer. Excuses voor het lange wachten zou ik wel netjes hebben gevonden.
Niet voor herhaling vatbaar!
herm.detillon .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
het was verschrikkelijk en gaan hier ook nooit meer heen want er liepen zelfs mensen weg omdat het eten niet lekker was en het veel te lang duurde omdat de kok zich meer bezig hield met de bestellingen voor de mensen die via internet of telefonisch besteld hadden en wij in het restaurant 2 uur op onze pizza hebben zitten wachten.
verder klopte de prijs ook niet want het duurste van wat wij mochten bestellen kwam neer op 17 Euro terwijl op het menu stond ter waarde van 17,95 .
dus ....NOOIT MEER
kellykooistra1704 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Leuk entree, echter muziek te luid en niet toepasselijk, te veel licht. Voorgerecht was warme slagroom met champignons, dus niet gebonden wat wel was toegezegd. Er was geen cola, aan was gegeven net terug van vakantie en morgen zou een levering komen.
Pizza mozzarella met rucola in plaats van basilicum. Ijs was wel lekker.
teleglen .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Eten was zeer goed en smakelijk. Service ook goed. Prijzen waren ook betaalbaar. Moeite waard dit restaurant opnieuw te bezoeken. Wij gaan zeker terug
Jvg1970 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Eten erg matig, pasta nat, pizza miste kaas, lasagne veel alleen pasta geen saus. IJs had lang gestaan dus veel klonters. En ze vergaten te zeggen dat niet alles van de kaart gegeten mocht worden...dus rekening hoor! Niet betaald dus....Wij gaan nooit meer!
andre.boeyen .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Dit uitje was echt een lachertje, de hele zaak stond onder de rook van de pizzaoven en de afzuiging was gewoon slecht.
Het eten was smaakloos, flauw. De champignonsoep was niet goed aangemaakt en veel te dik, deze is zo terug gegaan. toen wij dit zeiden kregen we het antwoord, Oohh.
Dus een gemiddelde van 4,3 is meer als voldoende
luudcarli .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Het eten was overheerlijk.....en zeker genoeg....je gaat niet met honger naar huis.....ga zeker keertje terug...
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen....wel een geldautomaat in de buurt...