Meer informatie over restaurant Prikkels

Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag t/m Zondag 11:00 - 20:00

Fiona J.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Deze recensie is gebaseerd op een prijs-kwaliteit-kwantiteit verhouding. De gebruikte ingrediënten zijn vers, de grootte van de gerechten voldoende voor wat je betaalt. Er is een wisselend menu met meestal lekkere, soms verrassende gerechten. De mensen die er werken zijn enthousiast en vriendelijk. Het is een zeer kind vriendelijke eetgelegenheid. Klein puntje; eventueel ook bij een gewoon kommetje soep een sneetje brood.....
Sanne R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Gezellige ongedwongen tent met een fijn terras. De inrichting spreekt aan, het personeel is vriendelijk en oplettend. Heerlijk ijs, verse smoothies en sappen. Ik kom hier echter het liefst voor de soepen en salades. Lekker fris, originele combinaties van ingredienten. De ene keer pakt dat beter uit dan de ander, soms is er gewoon ietsjes te veel aan de hand op mijn bord qua smaken maar ik blijf komen omdat de creativiteit me zo aanspreekt.
AJMvdB .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Soep met brood, salades, smoothies en sapjes, het is vers wat ze serveren.
Het is tot nu toe allemaal erg lekker, goede smaakcombinaties.
Ze scheppen ook nog ijs... met een glimlach ;-)
Esteriens .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
De salades zijn heel lekker, goed gevuld met verse ingrediënten. Ook de soepen zijn heel lekker en het brood erbij smaakt goed, lekker stevig. Er is voor ieder wat wils: vlees, vis, vegetarisch.
Hartelijk dank voor je geweldige recensie. En we hopen je nog vaak te mogen begroeten!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
Deze soepbar is een aanwinst. Er zijn verschillende soepen te bestellen maar ook voor de niet soepliefhebber zijn er ook een paar andere gerechten. De soep was duidelijk vers bereid en goed van smaak. De soto ajam mag wat pittiger maar zo is hij ook prima voor mensen die iets minder van wat pit houden. Je kan de soep in 2 grotes krijgen en met of zonder brood. Ook zijn er speciale lunchgerechten voor kinderen. Sappen en smoothies worden vers bereid en je kan ook nog 3 verschillende ingrediënten daarvoor kiezen. Personeel is erg vriendelijk en de service is vlot. Het interieur zit tussen industrieel en huiselijk in, erg leuk. Alleen jammer dat op een koude dag de voordeur open gehouden wordt waardoor het binnen te frisjes is. Een aanrader.
Beste Laura, Dank voor jouw recensie en daarbij behorende positiviteit. De deur staat open i.v.m. het beslaan van de ramen. Wij zijn opzoek naar een passende oplossing hiervoor. Het laten openstaan van de deur is dit niet. Dit beperken wij dus dan ook tot een minimum.

Groet,

Michiel