Preuverie de Nassaurie

• ...

Meer informatie over restaurant Preuverie de Nassaurie

Ma t/m do Gesloten
Vrijdag t/m Zondag, keuken open van 17.00u tot 21.00u

• Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Preuverie de Nassaurie

Tamara R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Fantastisch gegeten hier! Kwaliteit en vakmanschap staan hier voorop. Mooie presentatie en echt lekker. Ook heel erg vriendelijke bediening. Top zaak op een locatie waar ik het niet verwacht had. Ik kom zeker nog eens terug. Dan nemen we de high wine, die zag er bij de tafel naast ons geweldig uit.
Veronique J.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Voor de tweede gegeten hier. Eerste keer samen met mijn vriend en nu met een groep genoten van het 'Preuverie Menu'. Ook dit is helemaal top, fantastische presentatie, goed uitgelegd aan tafel en zeker de demonstratie aan tafel van de 'kaasroosje' was super. Ook de aanbevolen wijn paste er goed bij. Ideaal menu, zeker als je met een groter gezelschap bent.
Heerlijk eten voor een betaalbare prijs, jullie zien ons hier nog wel vaker terug!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Reeds twee keer gegeten in dit nieuwe restaurant. Moderne inrichting, goede stoelen en tafels ruim opgezet. De menukaart oogt eenvoudig maar elk gerecht is een verrassing. Heerlijk bereid, uitstekende presentatie, vriendelijke bediening. Een betere prijs/kwaliteitsverhouding kennen wij niet, terwijl wij vervende uit eters zijn. Voor service een 10 gegeven vanwege deze verhouding. Een absolute aanrader