PretZels

Meer informatie over restaurant PretZels

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant PretZels

Bela P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Zaterdag 30 juni hier gegeten. Eten prima. Entourage op zich leuk maar warm, waarschijnlijk tussendoor de airco uitgezet. Daarom maar koffie gedronken op de markt was echt te warm. Bediening, meisje was aardig en deed haar best, maar de gastheer zijn gedrag was zeer onaardig . Dan mat hij een fout in de bestelling , I.p.v 2 lamsrack komt er maar 1 en I.p.v 1 lamsshanck komen er 2, dus verkeerd doorgegeven . Dus 2 uit ons 8 persoons gezelschap offert zich op om een lamsshanck te nemen I.p.v zijn lamsrack , zodat wij toch tegelijk kunnen eten. Er volgt geen enkele compensatie, nauwelijks sorry. De gastheer gaf wel aan het op de rekening aan te passen...,,,dit was een goedkoper gerecht . Ik vind dit alles geen service. Daarbij bleef bij de 2 van de 4 bezette tafels maar staan praten zonder verder extra aandacht aan zijn andere gasten te besteden. Wij vonden de gastheer echt zeer onaardig en zouden hier niet terug gaan
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij Pretzels waren we al twee keer eerder. Nu komen we niet uit de buurt, maar als we in Limburg zijn komen we er graag. Deze keer op tweede kerstdag en we kregen (dus) te maken met een kerstmenu.
Allereerst kozen we een flesje wijn uit en vroegen er een karafje kraanwater bij, wat geen probleem was. Daar houden we van.
Wat eten betreft kozen we allebei de vegetarische variant. Het was een vijf gangen menu, dat begon met een salade met een Val-Dieu kaas, erg lekker.
Daarna volgde een bospaddenstoelensoep en vervolgens een spoom.
Het hoofgerecht bestond uit een trio vegetarische gerechtjes bestaande uit een pastinaaktaartje, een gevulde venkel en een tartelette van regenboogwortel.
Het zag er allemaal mooi uit en het smaakte heerlijk. Het nagerecht was een petit grand dessert.
Erg lekker gegeten, Pretzels is en blijft de moeite van een bezoek waard.
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Ik kan hier heel kort over zijn: ABSOLUTE AANRADER!

Het menu-boek is érg origineel. Genoeg variatie op de kaart; maar niet té veel. Daardoor wordt er veel aandacht geschonken aan de origineel samengestelde en leuk gepresenteerde gerechten. De gerechten zijn overigens dik in orde: zowel qua smaakbeleving áls qua portie.

De entourage is fantastisch; de bediening moet nog veel leren maar gastheer Bert weet dit perfect op te vangen. Een vakman die overduidelijk enorme passie heeft voor 'zijn toko'. De liefde voor zijn job spat er vanaf. Mooi om te zien.

Naast het heerlijke eten is er ook aan drankkeuze geen gebrek. De Whisky drinker komt in een speeltuin-voor-volwassenen terecht, maar ook de wijn- en bierliefhebbers komen aan hun trekken.

Voor mensen die snel overprikkeld zijn is dit wellicht niet de beste keuze en ook met ''een kleine portemonnee'' moet je niet bij Pretzels zijn; maar voor ieder ander geldt: snel reserveren!
jolam .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Gisteren met 7 pers gereserveerd, De goeie herinneringen van lang geleden nog volledig terecht. Lekker gegeten in een informele gezellige entourage. Ontvangst en bediening ontzettend gastvrij, Bert informeert je gevraagd en ongevraagd over spijs en drank. (honderden flessen whiskey -Pretzels is ook whiskeybar- decoreern de wanden!) Gerechten prima bereidt en geserveerd. Niet heel uitgebreide kaart maar verrassend en gevarieerd. Het menu'boek' is al een avontuur. Koffie Pretzels, en een tafelgenoot 'a very old whiskey' als afsluiting. Een aangename herontdekking !.
Bertus11 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Twee keer vegetarisch hoofdgerecht (even vragen wat er mogelijk is op dat moment) en een tarbot zijn ons uitmuntend bevallen, mooi opgemaakt en met een uitgebreid palet aan smaken. Als amuse een minisoepje met garnaal, iets te koud, maar lekker. Zeer gevarieerde salade (behorend bij hoofdgerecht maar als tussengerecht opgediend) met .o.a. minitomaatjes, framboos, witlof ...en een heerlijke bescheiden dressing. Drie verschillende nagerechten gekozen waar we eveneens blij van werden. De sfeer van de inrichting zorgt voor grote ontspanning in een huiselijke sfeer. Dat geldt ook voor de bediening. Ons volgende bezoek komt er zeker van.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
De uitstraling aan de buitenkant doet niet vermoeden dat je hier echt goed kunt eten. Het lijkt op een eetcafé, de muren zijn vol "behangen" met Schotse-whiskyflessen, mèt whisky, die je kunt bestellen. Jammer dat mijn zes collega's en ik nog moesten rijden. Het eten was echt goed: na deze Schotse zalm wil ik nooit meer die uit de supermarkt. De whisky die er met een verstuiver op werd aangebracht, gaf een extra dimensie. We hadden verschillende hoofdgerechten genomen. Zowel de wildgerechten als het livarvarken waren mals en vielen zeer in de smaak. Vegetarisch was er weinig keus, maar de gerechten waren smakelijk, met aandacht voor de opmaak. De nagerechten leken ons wat zwaar, maar degene die de chocolademousse bestelde (grote portie), heeft ervan genoten. Flesje Spaanse huiswijn was ok. De ober was een beetje apart en niet zo oplettend, maar niet storend. De kok kwam nog even langs, wat we waardeerden. Voor de wc's moet je een steile trap op. Zeker de moeite waard.
Stoepie .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
We zijn hier al een aantal keer gaan eten en het bevalt altijd goed. Gezellige ongedwongen sfeer, lekker eten. Goede prijs kwaliteit.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Heerlijk gegeten in een ontzettend gezellige entourage. Ontvangst en bediening ontzettend gastvrij, decor heel erg leuk! Tapas schotel als vooraf (echt een aanrader), Angus steak als hoofd. Alles perfect klaar gemaakt. Koffie PretZels en een whiskey plankje na.
Menukaart is een boekwerk dat de moeite van het doorbladeren waard is. Eigenaar is een geanimeerd verteller. Het is geen groot restaurant maar dat maakt het erg persoonlijk, we komen hier zeker nog eens terug.
marcolesil .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
met vier personen op een donderdagavond in dit restaurant gegeten; vooraf tapas hapjes gepakt; besteld voor 2 personen; en met 4 personen hiervan gesnoept. als hoofdgerecht kozen 3 personen de sate; een persoon koos voor zalm. leuke vlotte en attente bediening; gerechten goed van smaak; leuke presentatie; geen gestyleerde haute cuisine; maar dit is dan ook een eetcafe; grote porties; maar dat wisten we al; zijn al eerder hier geweest; en zal zeker niet de laatste keer zijn; al jaren een begrip in sittard; en blijft gewoon goed dit adres!
MrsAwesome .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Hier hangt een gezellige sfeer. Het is een klein restaurant met maar weinig plaatsen. De obers zijn heel aardig en professioneel en de baas loopt ook rond, praatjes maken met iedereen.
Het eten was lekker en veel. Wij hadden een voorgerecht, de tapas, wat erg veel was. Dus we zaten helemaal vol.
Ik ga hier graag nog eens terug!
N. S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Goede gerechten. Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Sfeer is ok. De inrichting is voor mij veel te druk en onrustig. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Gelukkig zijn onze gerechten ook een kwestie van smaak !