Pret a Porter

Korte Jansstraat 4 3512 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pret a Porter

Concept in balans

Prêt à Porter is een term uit de Franse modewereld: de haute couture voor het grote publiek. Binnen de eetcultuur komt dit hier tot uiting in de balans tussen eetcafe en restaurant. In fijne huiskamersfeer worden bijzondere creaties geserveerd, waarover het personeel je alles kan vertellen. In de knusse kelder kunnen proeverijen en dergelijke worden georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Pret a Porter

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Antoinette M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk eten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ptima gegeten, prettige bediening
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Sfeervol restaurant met zeer aardige en kundige medewerkster
Eten was heerlijk van goede kwaliteit.
We komen zeker terug
arjen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg gezellig resaurant, sfeervolle muziek, vriendelijke bediening en het eten was erg lekker. Een aanrader.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de proeverij voor twee personen vooraf was erg lekker. Entecrote was erg goed gebakken en lekker mals. Heerlijke wijnen, maar ook wel prijzig.
PJ T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Succes heerlijk restaurant en lekkerr eten. Sfeervol en buitengewoon personeel lekker ffrans eten watvte denken van de eendenborst okk heel goede vegetarisch en de groeten aan Tsjeerd en Aukje x Peter
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het voorgerecht met hertencarpaccio was heel erg lekker, het hoofdgerecht en nagerecht waren prima maar niet heel bijzonder. Lekkere rode wijnen gekregen op advies. De dessertwijn werd na een opmerking dat hij te zoet was alsnog ingeschonken. Al met al prima gegeten. Totaalprijs voor twee, met drie gangen en drie glazen wijn €110.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Je wordt goed en persoonlijk geholpen en ze denken met je mee over goede keuzes. De sfeer is goed echt een aanrader.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke plek, leuke service. Vriendelijk. En eten was lekker. Heb een heerlijke avond gehad.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, prachtige en heerlijke gerechten met goed wijnadvies. Frangelico bij dessert was ook top. Aanrader!
Cristina B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten,
goed geadviseerd over de wijn,
Marijke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij pret a porter. Dit was een gevalletje van lekker verwennen. Goede gastheer die ons heeft geadviseerd over de wijnen die lekker bij de gerechten passen. Wij gaan er zeker nog eens heen!
bardohogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goed gegeten bij Pret a Porter.....gerechten met aandacht gemaakt en mooi op smaak.
Vriendelijke en gastvrije bediening. Aanrader!
fleur90 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk gegeten bij Pret a Porter. We kozen als voorgerecht een proeverij van verschillende gerechten waardoor we van alles wat konden proeven. Als hoofgerecht kozen we beide de polderhoen die ik je echt kan aanraden! Heerlijk mals vlees met zachte aardappels en groenten. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en drink je met de lekkerste wijnen waar je na vraag op een leuke manier advies over krijgt van de jongen in de bediening. Nog een pluspunt; hij doet de bediening alleen maar hier is iets van te merken. Hij neemt alle tijd voor je.
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier met zeven man prima gegeten. Ze hielden goed rekening met onze wens om op tijd te vertrekken i.v.m. een voorstelling.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De vegetarische crêpe met ratatouille, kikkererwtenpuree en een koekje van Reypenaer was erg lekker! Verrassend vegetarisch gerecht! De meeste restaurants komen niet veel verder dan pasta met paddestoelen... Twee kleine tips: Ik had graag meer salade bij de hoofdmaaltijd gezien en het kaaskoekje mag krokanter. Bediening was hartelijk, professioneel en alert.
De entourage is niet speciaal maar ok. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar. Er is ook een klein terras, dus buiten eten kan.
Tobias_Campleroni .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Superleuke chick in de bediening die duidelijk kaas gegeten heeft van wat gastvrijheid betekent. Goede prijs/kwaliteit verhouding, hebben echt prima gegeten. Gezellige ongedwongen sfeer. Komen hier zeker terug!
h.van.middelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Samen met mijn dochter hier gegeten. Zowel het eten als de bediening was erg goed. Het 'huiskamer-restaurant' erg sfeervol.
joopgeelen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
3 gangen diner voor 29,99. Beperkte maar uitgebalanceerde kaart. Zeer vriendelijk en uitmuntende gastheer. Eten was prima en wijnen per glas verkrijgbaar en goed passend bij de gerechten.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Super gastheer, geeft je welkom gevoel en begrijpt wat service is en hoe je dat in kunt vullen. Kaart gevarieerd en niet te groot. Kwaliteit hoog. Eten smaakvol en mooi in balans. Klein aandachtspunt is de relatief prijzige wijn. Aanrader!