Pret a Porter

Korte Jansstraat 4 3512 Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Pret a Porter

Concept in balans

Prêt à Porter is een term uit de Franse modewereld: de haute couture voor het grote publiek. Binnen de eetcultuur komt dit hier tot uiting in de balans tussen eetcafe en restaurant. In fijne huiskamersfeer worden bijzondere creaties geserveerd, waarover het personeel je alles kan vertellen. In de knusse kelder kunnen proeverijen en dergelijke worden georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Pret a Porter

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 23:30
Zondag Gesloten

PJ T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Succes heerlijk restaurant en lekkerr eten. Sfeervol en buitengewoon personeel lekker ffrans eten watvte denken van de eendenborst okk heel goede vegetarisch en de groeten aan Tsjeerd en Aukje x Peter
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het voorgerecht met hertencarpaccio was heel erg lekker, het hoofdgerecht en nagerecht waren prima maar niet heel bijzonder. Lekkere rode wijnen gekregen op advies. De dessertwijn werd na een opmerking dat hij te zoet was alsnog ingeschonken. Al met al prima gegeten. Totaalprijs voor twee, met drie gangen en drie glazen wijn €110.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Je wordt goed en persoonlijk geholpen en ze denken met je mee over goede keuzes. De sfeer is goed echt een aanrader.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke plek, leuke service. Vriendelijk. En eten was lekker. Heb een heerlijke avond gehad.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, prachtige en heerlijke gerechten met goed wijnadvies. Frangelico bij dessert was ook top. Aanrader!
Cristina B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten,
goed geadviseerd over de wijn,
Marijke .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij pret a porter. Dit was een gevalletje van lekker verwennen. Goede gastheer die ons heeft geadviseerd over de wijnen die lekker bij de gerechten passen. Wij gaan er zeker nog eens heen!
bardohogendoorn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goed gegeten bij Pret a Porter.....gerechten met aandacht gemaakt en mooi op smaak.
Vriendelijke en gastvrije bediening. Aanrader!
fleur90 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we heerlijk gegeten bij Pret a Porter. We kozen als voorgerecht een proeverij van verschillende gerechten waardoor we van alles wat konden proeven. Als hoofgerecht kozen we beide de polderhoen die ik je echt kan aanraden! Heerlijk mals vlees met zachte aardappels en groenten. De gerechten zijn met zorg klaargemaakt en drink je met de lekkerste wijnen waar je na vraag op een leuke manier advies over krijgt van de jongen in de bediening. Nog een pluspunt; hij doet de bediening alleen maar hier is iets van te merken. Hij neemt alle tijd voor je.
Alexander W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Hier met zeven man prima gegeten. Ze hielden goed rekening met onze wens om op tijd te vertrekken i.v.m. een voorstelling.
N. S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De vegetarische crêpe met ratatouille, kikkererwtenpuree en een koekje van Reypenaer was erg lekker! Verrassend vegetarisch gerecht! De meeste restaurants komen niet veel verder dan pasta met paddestoelen... Twee kleine tips: Ik had graag meer salade bij de hoofdmaaltijd gezien en het kaaskoekje mag krokanter. Bediening was hartelijk, professioneel en alert.
De entourage is niet speciaal maar ok. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar. Er is ook een klein terras, dus buiten eten kan.
Tobias_Campleroni .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Superleuke chick in de bediening die duidelijk kaas gegeten heeft van wat gastvrijheid betekent. Goede prijs/kwaliteit verhouding, hebben echt prima gegeten. Gezellige ongedwongen sfeer. Komen hier zeker terug!
h.van.middelaar .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Samen met mijn dochter hier gegeten. Zowel het eten als de bediening was erg goed. Het 'huiskamer-restaurant' erg sfeervol.
joopgeelen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
3 gangen diner voor 29,99. Beperkte maar uitgebalanceerde kaart. Zeer vriendelijk en uitmuntende gastheer. Eten was prima en wijnen per glas verkrijgbaar en goed passend bij de gerechten.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Super gastheer, geeft je welkom gevoel en begrijpt wat service is en hoe je dat in kunt vullen. Kaart gevarieerd en niet te groot. Kwaliteit hoog. Eten smaakvol en mooi in balans. Klein aandachtspunt is de relatief prijzige wijn. Aanrader!
julia-utrecht .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren bij Pret a Porter met vier personen genoten van heerlijk eten, goede service en een leuke inrichting. we waren allemaal erg te spreken over dit restaurant.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wat een gastvrijheid! Op ons verzoek was het geen enkele moeite om het terras te verbouwen, ook niet nadat we bijna een uur te laat waren. De gedeelde schotel met voorgerechten gaf een mooie proeve van bekwaamheid. De bisque was krachtig van smaak met mooi gegrilde gamba's en heerljke vis.
sjoerd2 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Voorgerecht, de proeverij van voorgerechten, was lekker en gevarieerd. Het hoofdgerecht was gewoon OK: mijn steak was goed maar de smaakjes er omheen (sausje, boter) leidden af; beiden hadden we niet of nauwelijks groente en iets van salade ontbrak ook. Dessert was smaakvol, maar de parfait was èrg hard - waarschijnlijk was ie lekkerder dan wij konden proeven. Eerdere keren dat ik hier at was het allemaal net iets meer 'passend'.
woutervandermeulen .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Zeer vriendelijke gast heer met verstand van zaken. Eten was erg goed en de sfeer/decor was ook erg goed. Enige minpuntje dat ik me kan bedenken is dat de wijn aan de prijzige kant is, maar dat heb je zelf in de hand.
Christine L.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuke, huiselijke sfeer. Geweldig vriendelijke en persoonlijke bediening. Mooie kaart, niet te uitgebreid. Houden wij van. Zowel voor-, hoofd- als nagerechten waren mooi opgemaakt op het bord en de porties waren precies goed. Een aanrader!