Over het restaurant Pret a Porter

Concept in balans

Prêt à Porter is een term uit de Franse modewereld: de haute couture voor het grote publiek. Binnen de eetcultuur komt dit hier tot uiting in de balans tussen eetcafe en restaurant. In fijne huiskamersfeer worden bijzondere creaties geserveerd, waarover het personeel je alles kan vertellen. In de knusse kelder kunnen proeverijen en dergelijke worden georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Pret a Porter

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zaterdag 18:00 - 23:30
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Pret a Porter

jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 2 personen gegeten bij Pret a Porter. Vriendelijk ontvangen, we mochten een tafeltje uitzoeken. Biertje en brood amet ailoli. Gekozen voor het 3 gangen menu. Vooraf 1 x haring, 1 x tartaar. Mooi opgemaakte gerechten maar de porties zijn niet groot. Bij het voorgerecht rode huiswijn. Als hoofdgerecht 2 x de polderhoen. Frites zijn kosten extra. Bij de hoen witte huiswijn. Ook hier weer geen ruime portie. De hoen was vlak van smaak. Het voorgerecht kon ook een pittige bite gebruiken. Als dessert 2 x het kaasplankje. Ook hier weer op zich goede kaas, maar wederom heel kleine stukjes. 3 druiven en een paar flintertjes kletzenbrood. De prijs/kwaliteit verhouding voor het menu is redelijk. Als het gaat om de losse prijzen zijn de gerechten geen 10 of 20 euro waard door de kleine hoeveelheid en het ontbreken van salade of friet bij het hoofdgerecht. Bediening was vriendelijk. Doorlooptijd van de gerechten was redelijk. Meubilair prima. Muziek niet storend.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met collega's op een donderdagavond bij Pret a Porter gegeten. Wat een enorme verrassing. Bediening zoals het hoort te zijn maar je eigenlijk nooit meer ziet. Geïnteresseerd, vrolijk, snel en ontzettend klantgericht. Daarnaast was het eten van zeer goede kwaliteit. Tartaar vooraf was perfect. Hoofdgerecht prima. Kaasplankje heerlijk, juiste temperatuur, goede keuze van de kok qua smaaksensatie met een heerlijke calvados. De eigenaresse is een hele hardwerkende vrolijke vrouw die echt weet hoe je met gasten omgaat. Wij kwamen tegelijk met 21 collega's eten en hadden het souterrain tot onze beschikking. Fijn afgesloten en goede ruimte ook voor vergaderingen.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We werden uiterst vriendelijk ontvangen. Konden nog een poosje buiten op het terras zitten en toen we het wat fris vonden worden kregen we een fijn plaatsje binnen. De gerechten zagen er prachtig uit en kwamen op het juiste moment. Nooit lang hoeven wachten of overvallen dat het er al was. De kwaliteit van het eten was goed.
We hadden een heerlijk avondje uit!
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Leuke gerechten, prima bediening en gezellige sfeer.
Elfried L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Hoewel we in eerste instantie minder blij waren met de muziek, was dat uiteindelijk helemaal niet storend. De ontvangst was bijzonder hartelijk en de bediening was enthousiast. Omdat het 4 mei was werd de muziek ruim op tijd uit gezet en konden wij meedoen aan de dodenherdenking. Het eten was bijzonder smakelijk. Kortom, een aanrader!
PSchutte S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Leuke, gemakkelijke, ontspannen sfeer en goed eten. De hoeveelheid leek wat klein maar de smaak was erg lekker.
An H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Goed geprijsde gerechten, vriendelijke ongedwongen bediening.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke zaak, lekker eten en hele fijne bediening!
Antoinette M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk eten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Ptima gegeten, prettige bediening
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Sfeervol restaurant met zeer aardige en kundige medewerkster
Eten was heerlijk van goede kwaliteit.
We komen zeker terug
arjen S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Erg gezellig resaurant, sfeervolle muziek, vriendelijke bediening en het eten was erg lekker. Een aanrader.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Vooral de proeverij voor twee personen vooraf was erg lekker. Entecrote was erg goed gebakken en lekker mals. Heerlijke wijnen, maar ook wel prijzig.
PJ T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Succes heerlijk restaurant en lekkerr eten. Sfeervol en buitengewoon personeel lekker ffrans eten watvte denken van de eendenborst okk heel goede vegetarisch en de groeten aan Tsjeerd en Aukje x Peter
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het voorgerecht met hertencarpaccio was heel erg lekker, het hoofdgerecht en nagerecht waren prima maar niet heel bijzonder. Lekkere rode wijnen gekregen op advies. De dessertwijn werd na een opmerking dat hij te zoet was alsnog ingeschonken. Al met al prima gegeten. Totaalprijs voor twee, met drie gangen en drie glazen wijn €110.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Voor de tweede keer heerlijk gegeten. Je wordt goed en persoonlijk geholpen en ze denken met je mee over goede keuzes. De sfeer is goed echt een aanrader.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke plek, leuke service. Vriendelijk. En eten was lekker. Heb een heerlijke avond gehad.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vriendelijke ontvangst, prachtige en heerlijke gerechten met goed wijnadvies. Frangelico bij dessert was ook top. Aanrader!
Cristina B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten,
goed geadviseerd over de wijn,