Preston Palace

7,1
6,7
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het buffet restaurant was standaard. De sla was niet vers. En warme groente te weinig. De appeltaart was oud. De koude voorgerechten goed, de warme gerechten die ik geproefd heb (patat en stoofvlees) waren goed te doen.
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een keer met de kinderen een brunch gedaan. Er was ruim voldoende van alles, maar het assortiment was wel erg standaard. Echt sfeervol was de brunchruimte niet. Alles is wel erg nep.
Josta V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
2 dagen in preston palace geweest voor de eerste keer , alles ziet er netjes uit alleen de kamers zijn gehorig maar je zit bijna niet in je kamer er is namelijk genoeg te doen in preston palace , indoor kermis mooi zwembad bioscoop midgetgolf en leuke winkeltjes je kon ook nog bij kiprestaurant piri piri eten wel voor een extra prijs maar dat beviel ons ook erg goed en het eten was heerlijk vriendelijke bediening en dat is overal zo in preston palace nergens geen niet vriendelijk personeel gezien
Was voor ons de eerste keer maar zeker niet de laatste keer
Bedankt Preston palace en het vriendelijke personeel
Wij hebben 2 dagen kunnen genieten
En komen zeker nog een keer terug

Jessicaq .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Met een groep van 10 personen gaan eten in de bistro van Preston Palace.
Je kon zelf een viergangen menu kiezen met een voorgerecht, een soep, een hoofdgerecht en een dessert.
Als voorgerecht had ik een vitello tonato. Hiervan was het jammer dat er erg weinig saus bij was. Normaal hoort hier echt flink wat saus overheen te gaan. En het was nodig om het extra te kruiden. Dit gerecht vond ik het lekkerst. De ossenstaartsoep was namelijk wel weer ontzettend zout, de tranen sprongen in m'n ogen. En de entrecote had zulke grote pezen dat dit gewoon niet te verwerken viel.
Dessert overgeslagen.
Wel enthousiast over de wijnkaart. Maar helaas wist de bediening dit zelf niet echt goed te verkopen en er meer over te vertellen. Overigens was diezelfde bediening wel erg vriendelijk en behulpzaam.
Tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
3 dagen in Preston Palace geweest, wat ik begrijp is dat hotel kamers gerenoveerd worden, dat is wel nodig. Ik ben hier al vaker geweest en zie dat sommige delen in het hotel aangepakt zijn. Het eten in het restaurant is matig te noemen, het is in buffet vorm en niet van culinaire waarde. Het eten wat we in de bistro hebben gedaan was prima, voor e 12.50 een 4 gangen dinee, wat ik aanraad, je eet in het buffet restaurant niet lekker. Sommige frisdranken smaken erg goedkoop zoals dat ook in de buitenlandse all.inn resorts zijn. Er is genoeg vertier, je moet er zelf wat van maken, het zwembad is mooi, de indoor kermis is erg bijzonder, je kunt er div. spelletjes doen als midget golf, bowlen, biljarten etc. en de indoor bioscoop
Een goede koffie corner met vers gebak van een banket bakker.
Het uitgaans gebied opent om 10.00 uur en sluit om 01.00 uur dus genoeg tijd om iets te doen. Er is beveiliging omdat het in het verleden nog al eens uit de hand liep met dronken gasten.
Je kunt je er dus prima vermaken en ook even het centrum in, deze is op loopafstand te bereiken in 20 min. Ook is er een pendeldienst tussen hotel en centrum
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Al vaker naar Preston Palace geweest en blijven overnachten maar toch had ik op dit bezoek toch wat aanmerkingen. Personeel was niet heel erg vriendelijk, we werden nogal onbeschoft terechtwezen door een van de medewerkers. Het eten was zo zo, niet echt heel bijzonder. En de alcoholische dranken waren naar mijn idee ook van het goedkoopste soort want veel proefte je er niet van. Qua entertainment was het wel oke, einde van de avond was er live muziek. Leuk maar niet helemaal onze smaak. Waar ik wel over te spreken ben was de kamer, na ons vorige bezoek maar besloten om deze keer een deluxe kamer te nemen omdat de vorige keer nogal armoedig was.
Leuk hotel voor een avondje lekker veel eten en drinken maar er zijn nog voldoende verbeterpunten.
PietH .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Met 150 mensen van een warm en koud buffet genoten. Op het eten was niets aan te merken,zag er goed uit en smaakte goed.Jammer dat het koude en warme buffet niet gesplitst was.Met zoveel mensen sta je in één lange rij terwijl je misschien alleen maar iets warm wilt hebben.Ook de soep stond aan de verkeerde kant,helemaal achteraan.Nu waren er mensen die al aan het dessertbuffet waren terwijl andere nog moesten beginnen.Het personeel was heel vriendelijk en vroeg steeds bij het opruimen van de borden en bestek of het goed gesmaakt had.
Jessica J.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2015
Wat een slecht hotel! De so called "all-inclusive" hotel blijkt echter niet zo bijzonder te zijn, sterker nog "a waste of money". Laat je niet verleiden door de mooie verhalen die ze beloven op de website. Dit hotel is geen aanrader. Slechte service, onbeschoft personeel. Ik denk dat ze een paar nieuwe koks in dienst mogen nemen, want het eten is gewoonweg niet smakelijk. En de alcoholische drank zijn allemaal een goedkope versie ervan, slechte rum, slechte whiskey en slechte vodka. Mijn groep hebben er allemaal een zware hoofdpijn ervan over gehouden. Kermis bestaat uit 3 attracties wat bij ons het geval om en om werden gedraaid, omdat er maar één meneer ze aan het bedienen was. Live muziek heb je echt niet zoals ze beweren elke dag, wij hebben er in iedergeval niks van gezien. Alles gaat om 1.00uur dicht en dan mag je nergens in het hotel meer komen. Het onbeperkt drinken en eten dat is echt niet waar. Je wordt echt beperkt, je mag alleen drinken in de barretjes en rookruimte. Mag geen drinken en eten mee naar de kermis of zwembad of naar de kamer. Denk je toch voor Preston Palace te gaan, controlleer de kamers goed. Er is een nogal hoge boete gestuurd naar een persoon uit mijn groep voor het vernielen van de televisie. Terwijl er geen moment naar dat ding is gekeken. Belachelijk!! A real NO-GO
Maaike E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
2 nachten in preston palace geweest. Alles was helemaal naar zin., behalve de werkzaamheden in het hotel. 2 dagen achter elkaar om half 8 ons bed uit geboord. Wel een klacht ingediend, maar hier werd niks mee gedaan.
LLnks .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2014
Preston Palace heeft helaas niet de gezellige uitstraling waarop wij hadden gehoopt.
Het is er wel altijd druk, zeker rond etenstijd.
De gerechten zijn er simpel, niets op aan te merken.
Verder kun je er ook koek en gebak vinden bij de koffie en thee buiten het restaurant.
Leuk voor groot gezelschap.
Boduvin .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2014
Anderhalf uur gereden om de Preston Palace expierence te ervaren. Nou dat is er één om nooit te vergeten. Onbeschoft personeel bij de slagboom en in het centrum zelf is de vriendelijkheid ook niet een speerpunt van de organisatie. Het eten is van slechte kwaliteit. Wat warm moet zijn is koud en vice versa. Het zwembad is zeker niet wat men beweerd. Het all inclusive fruit en ijs buffet bestaat uit een hokje van 3 bij 4 waar op een tafel een mand appels en sinaasappels staat en een soort vrieskist met raketjes en perenijsjes. Het doorlopende saladebuffet smaakte als kant-en-klaar salades. Het erbij liggende stokbrood was niet vers. De gehele ambiance valt in alle opzichten zwaar tegen. Op de website staat dat sportkleding niet toegestaan is. Wij waren netjes gekleed en vielen op tussen de joggingbroeken en gympen. Prijs kwaliteit verhouding is er niet. Het is veel te duur voor een dergelijke kwaliteit. Het was een meer dan teleurstellende ervaring.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Na zoveel jaren eindelijk een keer naar Almelo afgereisd. Hmmm dat viel toch echt wel vies tegen. Het omgebouwde ziekenhuis is toe aan een nieuwe facelift. Jammer - zo groots en het heeft geen uitstraling meer. Het eten (droge kipfilet) was van matige kwaliteit. De wok (klein), het buffet (droge saté) voldeed echt niet. Het visbuffet zag er dan nog het beste uit (heerlijke haring en zalm). En.. en daar gaat het ook om. Ze hebben Grolsch ("meneer niet meer dan 5 per persoon").
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2013
3 dagen genoten in Preston Palace
Eten en drinken kun je de gehele dag bij de diverse bufetten
Van gegrild vlees tot diverse groentes en vis
Daarnaast is het voorzien van diverse gezellige kroegjes welke in de avond geopend zijn
Voor de kinderen is er genoeg te doen
Er is kinderopvang een groot subtropisch zwembad een overdekte kermis je kunt bowlen op zeer mooie banen en indoor midget golf spelen je hoeft je dus niet te vervelen
Personeel is zeer vriendelijk en ruimt zeer goed de lege glazen en servies op
De hotelkamer was zeer netjes wij hadden een familie kamer alleen de douche toont een beetje armoedig is een plastic cabine
Preston palace is met kinderen een leuke aanrader
Zeer leuk voor een paar dagen uit waarbij alles inclusief is
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Vorige week woensdag gegeten in de bistro en daar het maandmenu genomen. Vergeleken met de buffetten is het een verademing, stuk rustiger. De bediening is vriendelijk. Het voorgerecht was smakelijk, surf en turf. Het tweede voorgerecht, meerdere soepjes, was echt minder. De mosterdsoep was alleen dusdanig herkenbaar omdat men het ons vertelde. De biefstuk van het hoofdgerecht was goed gebakken maar dreef in de 2 sauzen en dat vind ik altijd jammer. Saus kan ik er zelf wel over gooien. De bediening wist, met mijn opmerking, niet om te gaan.
Het nagerecht hebben we niet meer genomen daar we al een hele tijd zaten te wachten. Gezien het aantal gasten waren ook de buffetten niet verkeerd. Het blijft toch een prestatie om voor zoveel gasten deze kwaliteit op tafel te zetten.