PRESSROOM

Nieuwezijds Voorburgwal 67 1012 RE Amsterdam Nederland Kaart
31-205551727

Over het restaurant PRESSROOM

Restaurant PRESSROOM in Amsterdam is de perfecte plek voor elk moment van de dag. Of je nou een vroege vogel bent en van een uitgebreid ontbijt wilt genieten of liever voor een late-night diner met cocktails gaat, je kunt altijd bij het restaurant terecht.

PRESSROOM is gelegen in het voormalige gebouw van de krant De Tijd in Amsterdam. Deze unieke locatie fungeert als de woonkamer voor hotelgasten en een ontmoetingsplaats voor de lokale bevolking. Je voelt nog steeds de energieke vibe van de werkelijke perskamer van de oude dagen.

Benieuwd naar deze unieke locatie? Stap dan eens binnen bij restaurant PRESSROOM in Amsterdam.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant PRESSROOM

Tram: 1, 2, 5, 13 & 17 naar Nieuwezijds Kolk, Amsterdam.
  • : Q Park, betaald parkeren.

Maandag t/m zondag 06:30 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant PRESSROOM

Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een heerlijke avond gehad in dit Restaurant. Door de Iensactie ook nog eens keurig te betalen. Lekkere gerechten maar hier en daar een tikkeltje te zout.
Mien A.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten, bij The Pressroom! We werden geholpen door een vriendelijke jongedame, tussendoor kwam een spontane jongeman ons ook bedienen. We hebben een voor-, hoofd- en een nagerecht genomen. Daarnaast dronken we een flesje witte wijn, namen nog een cocktail en een gin tonic. Het eten was Top, we hebben genoten en dank je voor de service!
Sue C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
lekker gegeten.. super aardige bediening, maar eten mag wel iets sneller komen
annafrancisca S.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Mooie inrichting, fijne sfeer en vriendelijke bediening.
Eten was heerlijk met verrassende combinaties.
Pascal K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zeer lekker gegeten op leuke locatie met attente en vriendelijke bediening.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten met nichtje van 12 jaar. Aan haar werd ook erg lief extra aandacht geschonken. (in haar worden was het meisje van het restaurant heel erg lief!) Ook de flexibiliteit die mogelijk was vanuit de keuken, toen we niet konden kiezen uit het dessert was top. Een aanrader, in het centrum, maar lekker gewoon, geen drukte. Niet aan iedereen verder vertellen.
julia M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Genial
yvonnebamvriend V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Met vriendinnen bij de Pressroom gegeten. We hadden deze afspraak gemaakt om onder het genot van een lekkkere maaltijd bij te praten. Het eten was goed, de bediening ook maar
van praten kwam niet veel terecht vanwege oorverdovende herrie. Er was een diskjockey ingehuurd die zn taak vol enthousiasme uitvoerde. Verzoeken om de muziek zachter te zetten konden niet gehonoreerd worden omdat er een groep was.
Dit mag je gasten niet aandoen tenzij je dit duidelijk vermeld.
We zullen hier niet meer komen.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We realiseerden ons niet dat we in een hotel-restaurant reserveerden, maar waren zeer plezierig verrast
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Een restaurant verbonden aan een hotel is nu niet meteen waar je aan denkt als je je gezelschap eens een avond wilt laten verwennen. Ik zou zeggen, deze oude wijsheid kan snel worden vergeten, want in de Pressroom laten ze zien dat dat echt kan. Geweldige persoonlijke ontvangst, wij hebben hier de 16-e verjaardag van onze dochter gevierd. Iedereen kwam even feliciteren, de tafel was versierd en ze kreeg een prachtige cocktail vooraf. Onze tafel was vlakbij de open keuken, mooi om te zien hoe er gedisciplineerd en met ingehouden passie door de keukenbrigade hard werd gewerkt. Het eten (en de wijn) was dan ook van een prima niveau. Alles liep op rolletjes, het geheel kwam op ons zeer prettig over. De sfeer in het restaurant is modern en toch intiem, met veel verwijzingen naar de functie die het pand vroeger had. Door de geweldige professionele, persoonlijke en opgewekte attitude van de gehele staf, hebben wij een fantastische avond beleefd. Een echte WOW-experience. Een absolute aanrader in Amsterdam!
Gert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Even zoeken of we op de goede plek zijn, want buiten staat INK hotel; maar binnen blijkt restaurant Pressroom te heten. We werden vriendelijk ontvangen en uit onze natte jassen geholpen. Moderne inrichting. Tafeltje aan het raam in soort alkoof, nadeel hiervan was dat het bankje weinig rugsteun bood. Ons werd gevraagd of wij tafelwater wilden en dit kregen wij meteen, met even daarna brood en boter, zodat wij het aperitief maar lieten zitten. Wij kozen voor 3 gangen uit het chefs menu, met als verschil dat mijn partner kreeft vooraf nam en ik vis. Als hoofdgerecht kalfswang en gegaard 'draadjesvlees'. Alles fraai op het bord opgemaakt en gegarneerd met verrassende hapjes, erg lekker. Prettig vond ik de ruime keus uit open wijnen, zodat wij bijpassende wijnen konden kiezen. De hoeveelheden waren niet groot, maar voor ons voldoende. De bediening was vriendelijk maar enigszins opdringerig: als je nog maar net een hap had genomen vroegen zij al of het smaakte. Dankzij Iens goedkoop maar normale prijs wel waard.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer aardige ontvangst toen we natgeregend binnen vielen. We hadden weinig tijd en daar werd goed rekening mee gehouden. Een (heerlijke, aparte) cocktail delen? Geen punt, hij werd desgewenst over 3 glazen verdeeld. Op verzoek een karaf water. Uitstekend brood van het huis, met boter en gekarameliseerde zonnebloempitten, dat laatste vonden we minder passend. Zeer goede verse ravioli met een uitgesproken groentesmaak. Perfect gebakken vis met spitskool, risotto, pastinaak en permezaanschuim. Niet toegekomen aan het proeven van wijn. Dat doen we als we weer teruggaan naar de Pressroom voor meer!
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten met bijpassende wijn erbij. Begonnen met een verfrissende cocktail, aangeraden door onze gastheer. Hele fijne, goede en lieve bediening
Evelyne B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een warm welkom kregen we!
We hadden gereserveerd met de 50% actie.
Chapeau voor de bediening!
Vriendelijk, attent en geweldig gastheerschap.
Het drie gangen menu was prachtig gepresenteerd en smakelijk. Het toetje had wel iets royaler mogen zijn, maar verder niets dan lof! Het was een feestje! We voelden ons zo welkom en gaven daarom een mooie fooi, waar ook heel enthousiast op gereageerd werd. De fooi was zeer verdiend!
Dank voor de fantastische beleving!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We kenden dit restaurant niet. Geboekt vanwege de hoge rate bij IENS. Hebben daar geen spijt van gehad. De sfeer was fantastisch, de gerechten buitengewoon lekker en verrassend geserveerd. Klasse.
De "huiscocktail" was - zeker in de herfstige sfeer - een aangenaam opwarmertje.
Kortom: een aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zowel zakelijk als met partner of vrienden een zeer geode keus. Het personeel is alleraardigst en hulpvaardig. Het eten was zondermeer zeer goed te noemen, de timing was iedere keer perfect. Het 'Haagsche Hopje' nagrecht wat een van mijn zakelijke gasten had gekozen als nagerecht was 'fantastisch lekker' en origineel. Wellicht zou een goede beschrijving hoe je de parkeergarage het beste kan inrijden, met een foto een goed idee zijn. De navigatie wees naar rechts bij het politiebureau waar je niet in kon rijden. Maar de aandacht bleef nu ook naar rechts, waardoor ik de parker garage ingang volledig over het hoofd had gezien. Maar afgezien daarvan was de avond en het restaurant top!
George T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten met attente en kundige service. En de IENS-aanbieding was natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid ! Ik beveel jullie restaurant zeker aan, en zelf kom ik zeker ook een keertje terug. De service was zeer goed, het tempo van de verschillende gangen iets te snel, dus dit hadden we aangegeven. Perfect. En een heerlijke rode wijn gedronken op aanraden van de bediening. Super.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten! Vriendelijk personeel. Ruime keuze drankkaart. Mooie open keuken. Met 50% korting via iens weken, zeer voordelig. Overigens bijzondere ervaring om eens naast een date van een escort met haar klant te zitten, dat krijg je denk ik sneller bij een hotelrestaurant.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig en goede bediening. Mooie bordjes eten.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bijzonder, prachtig interieur. Het eten is origineel en heerlijk, en er was Enate wijn. Vriendelijke bediening.