PRESSROOM

Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant PRESSROOM

Restaurant PRESSROOM in Amsterdam is de perfecte plek voor elk moment van de dag. Of je nou een vroege vogel bent en van een uitgebreid ontbijt wilt genieten of liever voor een late-night diner met cocktails gaat, je kunt altijd bij het restaurant terecht.

PRESSROOM is gelegen in het voormalige gebouw van de krant De Tijd in Amsterdam. Deze unieke locatie fungeert als de woonkamer voor hotelgasten en een ontmoetingsplaats voor de lokale bevolking. Je voelt nog steeds de energieke vibe van de werkelijke perskamer van de oude dagen.

Benieuwd naar deze unieke locatie? Stap dan eens binnen bij restaurant PRESSROOM in Amsterdam.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant PRESSROOM

Tram: 1, 2, 5, 13 & 17 naar Nieuwezijds Kolk, Amsterdam.
  • : Q Park, betaald parkeren.

Maandag t/m zondag 06:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant PRESSROOM

yvonnebamvriend V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Met vriendinnen bij de Pressroom gegeten. We hadden deze afspraak gemaakt om onder het genot van een lekkkere maaltijd bij te praten. Het eten was goed, de bediening ook maar
van praten kwam niet veel terecht vanwege oorverdovende herrie. Er was een diskjockey ingehuurd die zn taak vol enthousiasme uitvoerde. Verzoeken om de muziek zachter te zetten konden niet gehonoreerd worden omdat er een groep was.
Dit mag je gasten niet aandoen tenzij je dit duidelijk vermeld.
We zullen hier niet meer komen.
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
We realiseerden ons niet dat we in een hotel-restaurant reserveerden, maar waren zeer plezierig verrast
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Zeer aardige ontvangst toen we natgeregend binnen vielen. We hadden weinig tijd en daar werd goed rekening mee gehouden. Een (heerlijke, aparte) cocktail delen? Geen punt, hij werd desgewenst over 3 glazen verdeeld. Op verzoek een karaf water. Uitstekend brood van het huis, met boter en gekarameliseerde zonnebloempitten, dat laatste vonden we minder passend. Zeer goede verse ravioli met een uitgesproken groentesmaak. Perfect gebakken vis met spitskool, risotto, pastinaak en permezaanschuim. Niet toegekomen aan het proeven van wijn. Dat doen we als we weer teruggaan naar de Pressroom voor meer!
Evelyne B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Wat een warm welkom kregen we!
We hadden gereserveerd met de 50% actie.
Chapeau voor de bediening!
Vriendelijk, attent en geweldig gastheerschap.
Het drie gangen menu was prachtig gepresenteerd en smakelijk. Het toetje had wel iets royaler mogen zijn, maar verder niets dan lof! Het was een feestje! We voelden ons zo welkom en gaven daarom een mooie fooi, waar ook heel enthousiast op gereageerd werd. De fooi was zeer verdiend!
Dank voor de fantastische beleving!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We kenden dit restaurant niet. Geboekt vanwege de hoge rate bij IENS. Hebben daar geen spijt van gehad. De sfeer was fantastisch, de gerechten buitengewoon lekker en verrassend geserveerd. Klasse.
De "huiscocktail" was - zeker in de herfstige sfeer - een aangenaam opwarmertje.
Kortom: een aanrader.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Zowel zakelijk als met partner of vrienden een zeer geode keus. Het personeel is alleraardigst en hulpvaardig. Het eten was zondermeer zeer goed te noemen, de timing was iedere keer perfect. Het 'Haagsche Hopje' nagrecht wat een van mijn zakelijke gasten had gekozen als nagerecht was 'fantastisch lekker' en origineel. Wellicht zou een goede beschrijving hoe je de parkeergarage het beste kan inrijden, met een foto een goed idee zijn. De navigatie wees naar rechts bij het politiebureau waar je niet in kon rijden. Maar de aandacht bleef nu ook naar rechts, waardoor ik de parker garage ingang volledig over het hoofd had gezien. Maar afgezien daarvan was de avond en het restaurant top!
George T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten met attente en kundige service. En de IENS-aanbieding was natuurlijk ook een mooie bijkomstigheid ! Ik beveel jullie restaurant zeker aan, en zelf kom ik zeker ook een keertje terug. De service was zeer goed, het tempo van de verschillende gangen iets te snel, dus dit hadden we aangegeven. Perfect. En een heerlijke rode wijn gedronken op aanraden van de bediening. Super.
Hendrik J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Goed eten! Vriendelijk personeel. Ruime keuze drankkaart. Mooie open keuken. Met 50% korting via iens weken, zeer voordelig. Overigens bijzondere ervaring om eens naast een date van een escort met haar klant te zitten, dat krijg je denk ik sneller bij een hotelrestaurant.
Toon V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Gezellig en goede bediening. Mooie bordjes eten.
Henny C.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Bijzonder, prachtig interieur. Het eten is origineel en heerlijk, en er was Enate wijn. Vriendelijke bediening.
Sue C.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Aardige bediening
Marit R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Glutenvrije menu en brood was al bij de hand, helaas weinig uitgepakt bij het glutenvrije dessert.
Goede, vriendelijke bediening. Vrolijke uitstraling.
Porties waren goed. De geitenkaas salade is zeker een aanrader!
Dhani E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Uitstekende avond gehad! Goede service en heel goed eten!
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Wauw! Wat een geweldig restaurant. Ik kan me voorstellen dat je ervoor bijloopt, maar niet doen! Super lekker eten, de bediening weet waar ze het over hebben. Er stond bij het nagerecht popcorn met karamel, zat er helaas niet bij (vind dat super lekker), maar niet getreurd kreeg een nieuw nagerecht (niet nodig maar super lief) met popcorn en mijn vriend ook (en een groot bord apart met nog meer). Echt een aanrader!
Paola V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Via IENS festival hebben wij gebruik gemaakt van een mooi kortingaanbod. Op het menu staan leuke combinaties, maar deze werden niet lekker warm geserveerd. Er werd een niet besteld dessert geserveerd, maar dat werd snel gecorrigeerd. De bestelde koffie kwam helemaal niet aan. Na hier iets van gezegd te hebben kwam deze na wederom lang wachten karig op tafel, namelijk zonder suiker en koekjes die bij de mensen om ons heen wel erbij zaten. Werd wel na navraag gecorrigeerd. Overall leuke ambiance, rommelige bediening en lauwe gerechten. De 50% IENS korting maakt de rekening leuk, maar de volle pond was het ons niet waard.
John B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Verrassende gerechten , vriendelijke bediening en in het kader van de IENS 50% actie een geweldige deal! Om nog eens terug te komen.
Thijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten met IENS Festival. Bediening was heel erg vriendelijk en wijnen hadden echt een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook leuk om voor het eten een borrel te doen aan de bar of lounge naast het restaurant gedeelte.
Eline O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Ontzettend aardig personeel, neemt de tijd, vriendelijk. Echt opvallend voor Amsterdam. Eten lekker. Inrichting prima. Zit een beetje verstopt maar zeker een bezoek waard!
De tafel van Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
De ontvangst en bediening bij de Pressroom was correct. Wij kregen kraanwater aangeboden, dit is ook altijd klantvriendelijk. Het eten is prima en wordt mooi opgediend. De ruimte is goed ingedeeld met enkele ronde tafels. De akoestiek is uistekend, een restaurant waar je nog met elkaar een gesprek kunt voeren! Het restaurant is inderdaad vanaf de straat niet te herkennen, je moet echt weten dat het in het INK-hotel zit. Goed, er staat een huisnummer bij de advertentie maar er ontstaan - wanneer je dit niet weet - toch twijfels. Aangekomen in de hal van het hotel vroeg ik aan de dame bij de (hotel)balie waar ik het toilet kon vinden. Deze mevrouw bleek geen Nederlands te spreken, wél Engels. Dit is geen probleem voor mij maar ik vind het wel vreemd om in eigen land niet in mijn eigen taal terecht te kunnen.
Hansje D.
Lekker gegeten, wiijn Merlot lekker. Koffie prima. Bediening prettig. Voor mij een 8
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Verrassende, interessante locatie. Eten uitstekend.