Premiere

Meerstraat 86 1941 JD Beverwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Premiere

Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Ik heb met mijn vriendinnetje een filmmenu bij Premiere gedaan. Aanrader! Het restaurant ziet er erg sfeervol en gezellig uit. De gastvrouw en bediening zijn ontzettend vriendelijk en geven goede persoonlijke service. Het eten is heel erg lekker en het gemak van het filmmenu is zeker aan te bevelen. Je hoef alleen voor de film te reserveren en zij halen en betalen dan je bioscoop kaartjes. Alle kleine extratjes (veel lekkers bij de thee, leuke presentatie bij het krijgen van de filmkaartjes etc.) maakt eten bij Premiere een hele leuke ervaring.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Wij zijn hier vaker geweest, ook sinds de verhuizing. Was het voorheen een gezellig 'donker' restaurant(je), nu is het ook een sfeervol, maar wat strakker ingericht en groter restaurant. Het blijft m.i. een prima adres om lekker te eten in Beverwijk.
Allereerst het hartelijke ontvangst van de altijd vrolijke gastvrouw :-) Aan de ruime bar kan je heerlijk zitten met een aperitief.
We hebben lekker gegeten. Brood vooraf en ik had de salade geitenkaas als voorgerecht. Heerlijk, alles vers! Als hoofdgerecht de kaasfondue, die werd leuk gepresenteerd met allerlei groenten en zeker voldoende brood.
Erg lekkere nieuwe (huis)wijnen! Vorige keer dat we hier waren hebben we beiden de 2 rode huiswijnen geproefd maar die vonden we wat 'vlak' en erg op elkaar lijken, maar de nieuwe rode wijn is zeker smaakvol met lange afdronk. We hadden een Malbec.
Ook fijn is dat je zonder vragen een karaf water op tafel krijgt.
Het duurde wel wat lang tussen de gerechten, op zich geen probleem als het druk is maar dat was niet het geval.
Als nagerecht hadden we de crème brulee, prima!
Komiek .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Staan bekend om de saté en die is erg goed. De mega schnitzel viel tegen zo groot was hij nu ook weer niet. De frieten zijn erg lekker. Wat ik ook mis een speciaal biertje op de tap wel verkrijgbaar in een flesje maar dan mis je het uit eten gevoel. Inrichting ziet er goed uit en de rekening wordt ook netjes gepresenteerd. Al met al kom ik zeker nog een keertje terug. wie weet is er dan een lekker biertje op de tap.
Jutta_s .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
De gastvrouw was zoals wij gewend zijn weer zeer vriendelijk. Het eten vond ik wat aan de magere kant. Ik had als voorgerecht de curry soep welke als basis semi kant en klaar was. Ik proefde de typische smaak van de gedroogde groente welke je ook in de semi kant en klaar maaltijden tegenkomt. Tevens zat er een stokje sate bij de soep welke aan de droge kant was. Mijn partner had als hoofdgerecht de garnalen curry. Hij kreeg een bord met garnalen welke in de currysaus dreven. Deze currysaus had dezelfde smaak als mijn soep en leek ook wel uit een pakje te komen.
De bediening was zeer rommelig, iets wat ik niet gewend ben van deze brasserie. Waarschijnlijk 2 nieuwe dames in de bediening die het allemaal nog niet erg onder de knie hadden. Verder was de tijd dat we moesten wachten tussen de gerechten door naar mijn mening erg lang.

Jammer dat ik dit zo heb moeten ervaren in deze brasserie welke voorheen een Can mijn favorieten was. Wij zullen voorlopig even niet meer heengaan
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Al eens eerder lekker gegeten en nu weer eens terug gekomen bij Brasserie Premiere. Wij hoorde dat Premiere verhuist was en dit bracht ons op de nieuwe locatie. Gezellige sfeer, leuke gastvrouw en een super mooi restaurant geworden. Een lekkere knoflooksoep vooraf welke echt heerlijk was. Na het voorgerecht een Haasbiefstuk van (Hollandse rund) een mooi stuk vlees van 250 gram. Erg lekker! Na het eten kregen wij nog een lekker kopje koffie van het huis. Zeker een aanrader in Beverwijk
Alexvandillen .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
De verborgen en gezelligste huiskamer van beverwijk. We hadden het bioscoopmenu. Echt waar voor je geld. Een carpaccio vooraf waarbij je zelf de toppings naar wens kon doen. Geweldig idee! Bij get hoofdgerecht moest ik wat hoesten en direct ongevraagd glaasje water gekregen. Een karaf water bij het glas wijn is standaard. Ongeëvenaarde service voor dat geld. Werkelijk een kadootje voor ons. Succes met de verhuizing!!
Smaak_bijtje .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
Het eten is goed, de sfeer is gezellig en de bediening is zeer gastvrij. Vandaar dat we ook regelmatig terugkomen voor een gezellig avondje uit...