Over het restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Prego

Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Simpele pure gerechten geserveerd met een glimlach. We waren een tijd niet geweest, maar gelukkig is de kwaliteit goed gebleven. We hebben ervan genoten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hebben lekker gegeten, mooie inrichting, prettige sfeer, maar wij vonden het stevig aan de prijs. Haast 100 euro voor 2 pers
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten. Relaxte en sfeervolle ambiance. Ik kom hier regelmatig met familie, vrienden of zakelijk. Bediening ook goed. ls het drukker is dan is de aandacht wel iets minder. Een opmerking: we vinden het altijd wat te zout, met name de pasta.
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
prego is echt een aanwinst voor Schiedam! top locatie, top interieur en ook top bediening! we hadden echt een vriendelijke serveerster die tijd had voor een grapje en ons nog trakteerde op extra koekjes. :)
het zijn ook de kleine dingen die het doen om jouw avondtje uit eten nog leuker maken, dank je!
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance !
Super personeel wn een gezellige sfeer!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
P
Coby B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Een leuke en gezellige ambiance.
Dejan K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
In mijn zoektocht naar een Italiaans top restaurant waar ik regelmatig naar toe kan heb ik Prego geprobeerd. Witte wijn was lekker. De antipasti ook. Als hoofdgerecht de parelhoen genomen. Helaas dezelfde truffels saus als bij een pasta gerecht wat we als voorgerecht hadden genomen. Het eten vond ik goed maar niet bijzonder. Niet echt Italiaans eerder gebruik van ingredienten uit de Italiaanse keuken. Wij zaten boven en keken naar de open keuken. Je gaat toch zelfs als je het niet wil de keuken brigade bekijken. Dit droeg niet bij aan de sfeer. Beneden is de sfeer echt beter. Bediening was in orde. Ik denk dat ik ooit was teruggegaan wanneer ik in Schiedam had gewoont. Maar om er speciaal voor naar Schiedam te rijden daar vind ik het niet bijzonder genoeg voor.
Ies G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel.
We zaten boven, op een leuke plek, maar konden daar niet naar buiten kijken en tafel stond tegen de verwarming aan. Op den duur te warm.
Ik had een pastagerecht met stoofvlees waar wat minder olie in had mogen zitten.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.Goede prijs kwaliteit verhouding.
Ook vegetarische gerechten.
Vriendelijk personeel.
Gezellig zaakje.
Mirja S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Toen ik aankwam was er een volle eetzaal beneden, met veel lawaai. Boven was het warm, veel lawaai van beneden en eigenlijjk wilde ik toen weggaan. Het is dat ik op mijn vrienden moest wachten anders was ik vertrokken. Het werd uiteindelijk wat rustiger beneden, en het eten en de bediening was prima! Niets op aan te merken. Dus toch een hele fijne avond gehad.
Coert V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk eten in een gezellige omgeving met vriendelijke bediening! Wij hadden een mix gekozen uit de verschillende antipasti gerechten. Allemaal even lekker!!
Tonny E.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Leuk restaurant. Tafeltjes wel dicht bij elkaar. Prima sfeer. Lekker gegeten.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. De geschonken wijnen sloten goed aan bij de gerechten. We hebben een zeer fijne avond beleefd en de Vin Santo met Cantuccino bracht ons terug in Toscane! Het team van Prego heeft het horeca-vakmanschap hoog in het vaandel staan en dat merk je aan de ontspannen sfeer. Echt een pareltje aan de Lange haven!
Ibrahim M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Super lekker eten. Gezellig sfeer.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Zalig eten bij Prego. Gezellig knus restaurant met heerlijke gerechten en uitstekende vriendelijke bediening en service. De prijs kwaliteit is in geode balans. Een absolute aanrader.
Silvia M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heerlijk eten in een prachtige ambiance op het ponton buiten.
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten, de gerechten brengen je terug naar Italië!
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Voor de zoveelste keer erg goed gegeten op het drijvend terras bij Prego. Gezellige drukte, lekker in de zon, prima bediening en erg fijne keuken.
Marianne.niemeijer N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten, aperitiefje op de boot en zodra het voorgerecht klaar was konden we lekker binnen verder.
Vriendelijk personeel, heerlijk avondje uit zeker de moeite waard