Over het restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Prego

Birgitte L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We gaan hier regelmatig eten en worden nooit teleurgesteld! Vooral de parelhoen is een aanrader. En altijd met een goede wijn erbij!
Henry M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Muziek mag wel beter passen bij de oude italiaanse sfeer. Vond het soms net iets teveel kroeg muziek. Maar voor de rest super!!!
Bas F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
FIjne plek om te zijn, historisch pand. Goede, verrassende Italiaanse gerechten en gelukkig geen pizza. Met kinderen en vrouw gegeten, top bediening. Met 6 couverts incl eten en drinken 130 € is geen geld voor de kwaliteit die je krijgt.
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Altijd heerlijk eten bij Prego. Goede wijn. Alleen voor een niet-vleeseter een wat beperkte keuze. Er zouden wat meer vegetarische of vis hoofdgerechten op de kaart mogen staan.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten fijn dat je kleine porties kunt bestellen van de pasta , vriendelijk personeel en gezellig druk komen zeker terug
Justin K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Als je echt Italiaans eten wilt? voor een Zachte prijs? Owh wauw dan ben je hier aan het goeie adres! Ik kom hier zeker nog eens terug!
Andrea V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten bij Pegro. De antipasti en de pasta was voortreffelijk! Een aanrader! Helaas geen ruimte meer voor een dessert maar dat komt de volgende keer wel! Wij komen zeker weer terug!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten, goeie bediening, de wijn was lekker maar wel prijzigi........................... .........................
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant
Roebi W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Heel smaakvol echt Italiaans eten.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Prego blijft geweldig! Gezien de prijs/kwaliteitsverhouding geen concurrent in Schiedam. En het mooie is: bij een puntje van kritiek, geen vervelende discussie, maar (gewoon?) een tegemoetkoming. Personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken op een leuke informele, maar beleefde manier.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Net als vorig jaar genoten van een uitstekend Kerstdiner in een informele setting en goede bediening. Volgend jaar weer!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening, hoge tafel niet helemaal prettig, uitermate voortvarend tempo - we stonden binnen een uur weer buiten. Korting als je bij Jeneverlogies logeert, even verderop aan de Lange Haven.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Erg plezierige en zeer smaakvolle avond gehad. Een echte aanrader.
Miriam B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Simpele pure gerechten geserveerd met een glimlach. We waren een tijd niet geweest, maar gelukkig is de kwaliteit goed gebleven. We hebben ervan genoten.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hebben lekker gegeten, mooie inrichting, prettige sfeer, maar wij vonden het stevig aan de prijs. Haast 100 euro voor 2 pers
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk eten. Relaxte en sfeervolle ambiance. Ik kom hier regelmatig met familie, vrienden of zakelijk. Bediening ook goed. ls het drukker is dan is de aandacht wel iets minder. Een opmerking: we vinden het altijd wat te zout, met name de pasta.
Suus G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
prego is echt een aanwinst voor Schiedam! top locatie, top interieur en ook top bediening! we hadden echt een vriendelijke serveerster die tijd had voor een grapje en ons nog trakteerde op extra koekjes. :)
het zijn ook de kleine dingen die het doen om jouw avondtje uit eten nog leuker maken, dank je!
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance !
Super personeel wn een gezellige sfeer!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017