Over het restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
ikke I.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
heerlijk buiten op de boot genoten van het eten. ontvangst was prettig en er hing een vrolijke/relaxte sfeer. het weer hielp ook erg mee! leuke bediening
eten, was zoals altijd, weer heerlijk. duidelijke uitleg wat er nog meer naast de kaart te bestellen was en ook de uitleg van het kaasplankje ging perfect (gebeurt niet vaak!). een geweldig restaurant in schiedam!
f.gast .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima restaurant, lekker eten met verrassende gerechten en goede bijpassende wijnen. Bovendien een prima bediening door goed en attent personeel.
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Unieke ligging in een mooi pand met sfeer. De gerechten waren goed en voldoende. Huiswijn is bijzonder lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijn restaurant met goede bediening. Tafeltjes een beetje klein zodat het "grote" voorgerecht er niet echt op paste. We komen zeker weer terug.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Prima eten, lekkere huiswijn (rood) en heel vriendelijke en attente bediening.
Het tafeltje voor twee personen had ietsje groter mogen zijn zodat alle voorgerechten, glazen en flessen er iets ruimer op hadden gepast.
Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten en gedronken. Service blijft een verademing..
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
We hebben volop genoten van het eten. Het is er goed vertoeven. Bediening was ook in orde. Verander niets. Zo is het goed!
yvonne.postma .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Mooie locatie, gastvrije ontvangst en heerlijk eten! Goede fritto miste, lekkere pasta vongole, goede zwaardvis, en een fijne dagschotel; heerlijk dessert, tiramisu en chocoladetaart: en klein stukje Italië in Schiedam.
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heerlijk Italiaans eten en drinken zonder dat je de hoofdprijs hoeft te betalen.
Vooral ook de antipasti om te delen is een aanrader.
Bediening en personeel echt heel erg vriendelijk!
lenneke F.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heel leuke,spontane bediening, prima eten en huiswijn . Door lekker weer onverwacht buiten op boot kunnen kunnen eten. Was echt genieten
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Altijd een constante kwaliteit. De zaak zat goed vol. De ober ging leuk en ongedwongen met de kinderen om. Het feit dat een grote portie opgediend werd terwijl we een kleine besteld hadden werd keurig opgelost. Nu nog wat mooier weer dan kunnen we weer lekker op de terrasboot zitten.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
wat een flauwe kul die 120 tekens het kan ook gewoon in een paar woorden.
Maar goed hier gaan we dan om wat extra's te schrijven, het eten was prima evenals de bediening.
bertdonker .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Prima informeel restaurant, tafels staan wel erg dicht op elkaar. Omdat we van ons avondje uit wilden genieten vroegen we om het tempo tussen de gerechten aan te passen waaraan direct werd voldaan.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
allebei de pasta stoofvlees genomen. Dit smaakte heerlijk. prijs-kwaliteit goed. vriendelijk en goed geholpen. bijna kregen we een verkeerde bestelling, waardoor we iets langer moesten wachten. voor ons geen probleem, maar we kregen toch zonder te vragen 2 drankjes van het huis. heel netjes. De kaart is heel smaakvol en het restaurant mooi. Zelf ben ik geen liefhebber van alle tafels naast elkaar , maar een andere opstelling is hier dan ook onhandig denk ik. Toch miste ik op 1 of andere manier de sfeer/ geur van een echte italiaan. Maar verder is het zeker een aanrader om er een keer gegeten te hebben.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Voor het eerst bij Prego gegeten,maar niet voor het laatst want ze hebben niet voor niets zo een hoge waardering gekregen !
Kwaliteit van het eten was Top!! En de bediening was gastvrij en vriendelijk .
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Echt een parel in Schiedam en omstreken.. Eten, Drank en de beleving waren wederom super....

Ik hou ervan nieuwe (diner) ervaringen op te doen maar Prego is daar een uitzondering op... Ik kom graag weer terug..
Kjell J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wat een geweldige ervaring weer! Nu voor de tweede keer bij Prego geweest en wederom geweldig gegeten! Bijzonder ook dat de jongen in de bediening. Of exact wist welk gerecht en welke wijn we vorige keer gekozen hebben (2 maanden geleden)!

Echt een uitzonderlijk goed restaurant!
René V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Afgelopen zondag zijn wij bij Prego gaan eten en wij hebben een heerlijk Italiaans avondje gehad. Wij begonnen natuurlijk met wijn maar ook met een hele lekkere arancini di riso. Als hoofdgerecht namen we de bruschetta die erg smaakvol was en zeer sierlijk was opgemaakt. Toen ik naar het toilet wilde kon ik deze niet vinden, maar een serveerster wees mij attent de weg. Al met al waande wij ons een avondje in Italië, door het heerlijke eten, de goede service en de ultieme gezelligheid.
Ravin J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima genoten van heerlijk eten en mooie wijnen