Over het restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Ravin J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima genoten van heerlijk eten en mooie wijnen
Mimi T.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vriendelijke en vlotte reservering. Gezellige sfeer, voor een goed gesprek, en lekker eten. vooral het voorgerecht van het" klassieke menu" is heerlijk. Misschien wat meer groeten?
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Gisteravond 1e keer met Jan & Hijcko wezen eten.
Fantastisch eten, verzorgd en voor herhaling vatbaar!
Gastvrij en gastheer adviseerde waar nodig. 10 met een griffel.
Mvg Carmen
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een aanwinst voor schiedam!
Alles is goed, het hoofdgerecht 2x mals 2x af 2x goed. De huiswijn een verademing en de bediening zoals het hoort: goed!!
Ribey en kalfslende, chocoladetaart met straciatella ijs en cheesecake met vanille-ijs.

Hier komen wij zeker terug.

En:
De bovenverdieping kun je ook reserveren voor een etentje met vrienden. Je zit dan bij de open keuken.
Christino B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Fantastisch eten, elk gerecht was heerlijk op smaak met enkele mooie uitschieters!
Antje S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Prettig personeel met veel plezier in hun werk, met veel liefde gemaakte gerechten van verse ingrediënten met smaakexplosie! Een Italiaan die vele anderen het nakijken geeft. Zachte achtergrondmuziek, mooi authentiek gebouw, zeker een herhaling waard. Niet eenvoudig parkeren, de garage in de buurt is niet groot.
Kjell J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wat een geweldig restaurant! Kleinschalig maar mooi ingericht in oude jeneverstokerij! De kaart was heel divers en de gerechten stuk voor stuk subliem! De service was eveneens erg goed... alleen jammer datjl je niet voor de deur mag parkeren, vreemde regeling van de gemeente Schiedam!
Rosalinvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Prego is één van mijn favoriete restaurants in Schiedam! De sfeer is knus en gezellig. De gerechten zijn waanzinnig lekker. Het is altijd weer moeilijk om te kiezen! Wij hebben de mix van anti pasti gedeeld en daarna allebei een pasta gekozen. Ieder gerechtje was geweldig van smaak en met zorg bereid. De wijn is super en afsluiten met een italiaanse cappu is een feestje! Tot de volgende keer!
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zowel het voor, hoofd als nagerecht complimenten voor de chef! Bediening was top. Een echte aanrader!!
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Heerlijk gegeten. De aardige bediening heeft het omgegooide glas heel snel opgeruimd en het gerecht waarin het terecht kwam zeer snel vervangen!
Wij komen graag weer een keer terug.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keus!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettig restaurant, voorgerechten zeer veelzijdig en lekker, hoofdgerechten ook prima en niet duur.
Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig restaurant met leuke gerechten en lekkere wijnen. Niet al te groot waardoor er een goede sfeer hangt. Hier komen we zeker nog een keer terug!
cma .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen vrijdag hier buiten op het ponton gegeten. Als voorgerecht beide een bruschetta, wel allebei met een ander beleg. Smaken waren goed op elkaar afgestemd en qua grootte een prima voorgerecht. Als hoofdgerecht allebei de special van de chef: risotto met gamba's. Ook dit gerecht paste qua smaken prima bij elkaar en werd mooi gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk.
amesman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker eten voor een redelijke prijs. Reserveren Is essentieel want er zijn een beperkt aantal tafels. De meeste tafels hebben hoge stoelen wat niet handig Is voor oudere gasten.
dianaduparand .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijke pasta met truffelsaus met daarop een parelhoentje, vooraf aranchiniballen en als toetje een citroentaartje met citroenijs. Echt niets op aan te merken. Eten bij Prego is altijd een feestje, maar nu kreeg mijn man (die jarig was) bij zijn koffie toe ook nog een kaarsje om uit te blazen van de bediening. Helemaal top.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lunch op een zaterdagmiddag, op het drijvende terras bij Prego. Heerlijke bol gegeten met carpaccio, die ruimschoots aan de verwachtingen voldeed. Goede selectie luxe theesoorten.
Daarna torte al limone met citroenijs. Smaak is prima maar de portie is wel erg klein voor de prijs die gerekend wordt. Dit nagerechtje ga ik in ieder geval niet weer bestellen, hoe graag ik ook citroentaart eet.
Verder alles prima in orde, vlotte en attente bediening, goede kwaliteit eten. Ik kwam al graag bij Prego en dat zal zo blijven.
Mirjam-73 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het was moeilijk om een keuze te maken.
De bediening was geweldig, oplettend en ze gaven ons welkom-gevoel. De sfeer was relaxed, dat straalden ze ook uit. De inrichting was ook goed.
bertmidd .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Dit ligging van het terras van het restaurant is leuk op een ponton in de haven. Houd er rekening mee dat het snel afkoelt. Het eten was matig . De pasta was ronduit zout. Let erop dat je ook voor een halve portie bijna de volle portie betaalt. Het is niet goedkoop. De bediening was vriendelijk en erg amicaal. De reviews komen mij ook wat overdreven over.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eten bij Prego is altijd een feest. Heerlijke gerechten vergezeld door goede wijnen in een gezellige sfeer. Wij komen hier al jaren zeker als er iets te vieren valt. De tortellini met gamba's is zeker aan te bevelen en vast onderdeel van ons menu. De nieuwe op de kaart koude espresso met martini en tia Maria mag je ook niet missen. Prego staat garant voor een topavond of je nu romantisch samen bent of met meer.