Over het restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Voor de zoveelste keer erg goed gegeten op het drijvend terras bij Prego. Gezellige drukte, lekker in de zon, prima bediening en erg fijne keuken.
Marianne.niemeijer N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten, aperitiefje op de boot en zodra het voorgerecht klaar was konden we lekker binnen verder.
Vriendelijk personeel, heerlijk avondje uit zeker de moeite waard
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wederom een heerlijke avond gehad in een restaurant waar
de gast centraal staat!
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten met gezellige vriendinnen. Ik was er nog nooit geweest. Vriendelijke personeel. Zeker kom ik nog een keer eten.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Alleen jammer dat er een muntthee op de rekening stond die wij niet hebben genuttigd. Op het moment van afrekenen heb ik daar niet op gelet maar ik weet zeker dat dat gecorrigeerd zou worden. Nu beschouw ik het als een extra fooi want het eten was heerlijk.
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Bij Prego kun je al jaren heerlijk eten. Vooral antipasti is een aanrader! Goede smaakcombinaties. Mooie lokatie en bij goed weer heerlijk vertoeven op het ponton!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten, eerlijke producten! meubilair wat onhandig en gedateerd. Maar: een aanrader. Personeel mag wat vrolijker met elkaar omgaan.
Pia K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Prima gegeten daar. Mooie locatie en vriendelijk personeel. Altijd weer een feestje om daar heen te gaan..............
Jilles I.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten is heel lekker. De bediening is vlot. En de prijs is gezien de kwaliteit van het eten relatief erg laag. Ik kom zeker nog een keer terug.
Ilja L.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
We werden zeer aardig bediend aan tafel, eten was echt heerlijk van smaak en zaten in een gezellige intieme ambiance. Absoluut een aanrader!
Suzanne J.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Kwaliteit en smaak van het eten zijn altijd erg goed bij Prego. Ontvangst en service van hoog niveau! Bij mooi weer kun je heerlijk op de ponton eten.
Patricia M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Kwaliteit is bij dit restaurant eerder gewoonte dan een uitzondering. Ze stellen nooit teleur. Ze houden rekening met je wensen.
Inge A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten! In de opmerkingen van de reservering gezet dat we graag buiten wilden zitten en er was netjes een tafel buiten voor ons gereserveerd.
jenny K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was lekker
Per L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Prima gegeten bij Prego. Mijn vrouw had de gefrtuurde vis en zeevruchten vooraf en de ribeye als hoofdgerecht en was daar erg tevreden over. Zelf had ik de bruschette met geitenkaas als vooraf en de parelhoen als hoogdgerecht. De parelhoen was uitstekend bereidt in combinatie met de pappardelle , de bruschette is vrij eenvouding maar lekker echter met slechts één stukje iets wat karig.
ikke I.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
er werd niet gevraagd of we binnen of buiten wilden zitten, maar werden direct buiten geplaatst. Het duurde 40 minuten voor we uberhaupt een kaart kregen en kregen er toen ook nog 1 te weinig. Na anderhalf uur wachten kregen we uiteindelijk eten. Heb enkele gerechten van tafelgenoten geproeft en alles smaakte hetzelfde terwijl we niet hetzelfde besteld hadden. Zat weinig smaak of geur aan ook eigenlijk. Bediening verliep stroef, moesten vragen of we binnen mochten zitten, maar toen de tafel binnen klaar was, werd dat niet gemeld. Dus enige tijd buiten zitten blauwbekken tot we zelf het initiatief maar namen toch vast naar binnen te gaan. Een dessertkaart moesten we zelf vragen toen de borden al enige tijd weg waren. De banken binnen waren oud en versleten met ruime scheuren erin. Al met al geen succes, wij komen niet meer terug.
Suus D.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
heerlijk buiten op de boot genoten van het eten. ontvangst was prettig en er hing een vrolijke/relaxte sfeer. het weer hielp ook erg mee! leuke bediening
eten, was zoals altijd, weer heerlijk. duidelijke uitleg wat er nog meer naast de kaart te bestellen was en ook de uitleg van het kaasplankje ging perfect (gebeurt niet vaak!). een geweldig restaurant in schiedam!
f.gast .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Prima restaurant, lekker eten met verrassende gerechten en goede bijpassende wijnen. Bovendien een prima bediening door goed en attent personeel.
Jim M.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Unieke ligging in een mooi pand met sfeer. De gerechten waren goed en voldoende. Huiswijn is bijzonder lekker.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Fijn restaurant met goede bediening. Tafeltjes een beetje klein zodat het "grote" voorgerecht er niet echt op paste. We komen zeker weer terug.