Over restaurant Prego

Italiaanse topper

Proef de lekkerste Italiaanse gerechten uit de verschillende streken van dit mooie land. Je proeft pure smaken; het zijn gerechten met een boerse inslag. De wijnkaart is gevuld met Italiaanse toppers en sluit perfect aan op al dat lekkers.

Meer informatie over restaurant Prego

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keus!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Prettig restaurant, voorgerechten zeer veelzijdig en lekker, hoofdgerechten ook prima en niet duur.
Brechje V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gezellig restaurant met leuke gerechten en lekkere wijnen. Niet al te groot waardoor er een goede sfeer hangt. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Cma .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Afgelopen vrijdag hier buiten op het ponton gegeten. Als voorgerecht beide een bruschetta, wel allebei met een ander beleg. Smaken waren goed op elkaar afgestemd en qua grootte een prima voorgerecht. Als hoofdgerecht allebei de special van de chef: risotto met gamba's. Ook dit gerecht paste qua smaken prima bij elkaar en werd mooi gepresenteerd. De bediening was vlot en vriendelijk.
Amesman .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker eten voor een redelijke prijs. Reserveren Is essentieel want er zijn een beperkt aantal tafels. De meeste tafels hebben hoge stoelen wat niet handig Is voor oudere gasten.
Dianaduparand .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Heerlijke pasta met truffelsaus met daarop een parelhoentje, vooraf aranchiniballen en als toetje een citroentaartje met citroenijs. Echt niets op aan te merken. Eten bij Prego is altijd een feestje, maar nu kreeg mijn man (die jarig was) bij zijn koffie toe ook nog een kaarsje om uit te blazen van de bediening. Helemaal top.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Lunch op een zaterdagmiddag, op het drijvende terras bij Prego. Heerlijke bol gegeten met carpaccio, die ruimschoots aan de verwachtingen voldeed. Goede selectie luxe theesoorten.
Daarna torte al limone met citroenijs. Smaak is prima maar de portie is wel erg klein voor de prijs die gerekend wordt. Dit nagerechtje ga ik in ieder geval niet weer bestellen, hoe graag ik ook citroentaart eet.
Verder alles prima in orde, vlotte en attente bediening, goede kwaliteit eten. Ik kwam al graag bij Prego en dat zal zo blijven.
Mirjam-73 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Het was moeilijk om een keuze te maken.
De bediening was geweldig, oplettend en ze gaven ons welkom-gevoel. De sfeer was relaxed, dat straalden ze ook uit. De inrichting was ook goed.
Bertmidd .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Dit ligging van het terras van het restaurant is leuk op een ponton in de haven. Houd er rekening mee dat het snel afkoelt. Het eten was matig . De pasta was ronduit zout. Let erop dat je ook voor een halve portie bijna de volle portie betaalt. Het is niet goedkoop. De bediening was vriendelijk en erg amicaal. De reviews komen mij ook wat overdreven over.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Eten bij Prego is altijd een feest. Heerlijke gerechten vergezeld door goede wijnen in een gezellige sfeer. Wij komen hier al jaren zeker als er iets te vieren valt. De tortellini met gamba's is zeker aan te bevelen en vast onderdeel van ons menu. De nieuwe op de kaart koude espresso met martini en tia Maria mag je ook niet missen. Prego staat garant voor een topavond of je nu romantisch samen bent of met meer.
Jaspervanwesten .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Ik denk dat de kok op vakantie was het eten was slecht. of ik had gewoon pech te veel zenen waardoor het vlees super taai was. Jammer maar kan gebeuren service was prima, slechte eten is in mindering op de rekening gebracht. dus ga zeker nog keer hopelijk is het dan wel goed.
PetravanMarion .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijk getafeld met vrienden, ambiance in de Schiedamse haven is top. Lekker buiten kunnen zitten. Diversiteit aan voorgerechten,het hoofdgerecht en desert zijn allen erg smaakvol. Uitleg bij alle gerechten is zeker prettig. Prego staat op nummer 1 als we het hebben over uit eten in Schiedam. Top !!
Dvgerven .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prego is een gezellig restaurant met een terras buiten op het water.Op de kaart staan allemaal heerlijke gerechten en het is ook fijn dat je een klein of groot hoofdgerecht kan kiezen,zo is er nog plek voor een zalig desert.Ok de bediening is erg aardig en behulpzaam,kortom een aanrader!
MonicavdB .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Samen met een vriendin heerlijk gegeten bij Prego. Er was zowel binnen als buiten een tafeltje gereserveerd voor ons, zodat we nog even in het zonnetje konden zitten op de terrasboot. Vanaf daar is er een mooi uitzicht. Toen we naar binnen gingen, omdat het te fris werd, moesten we ons bestek meenemen. Dat kwam enigszins gek over op ons en hadden we niet eerder meegemaakt hier. Goede bruschetta en kalfssaltimbocca, met fantastische risotto. Verrassend dat er als groente artisjok werd geserveerd. Mooie combinatie met het vlees, de saus en de risotto. Goede citroentaart als dessert. Er werd niet moeilijk gedaan over het veranderen van de smaak ijs. Goede, vriendelijke en nette bediening, lekker eten in normale niet te grote porties, fijne plek en mooie inrichting. Het zou leuk zijn als ze soms de schilderijen en foto's veranderen.
Mattijs S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was ook netjes. Een klein smetje op de avond was dat men vergeten was om ons hoofdgerecht aan de keuken door te geven, waardoor we erg lang hebben gewacht op ons hoofdgerecht. Met de excuses en de aangeboden compensatie is de service per saldo weer ruim voldoende, maar uiteraard geen goed of voortreffelijk voor ons.
Mich.jacq .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Goede uitleg over het eten en de specialiteiten buiten de kaart om. We hebben genoten van het heerlijke eten. Leuke bediening die van een geintje houden. Als nagerecht heerlijke citroentaart met citroën ijs en limoncello. Aantal keren hier geweest en nooit valt tegen. Een aanrader!
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Met 7 personen hebben we hier gegeten. Helaas werd de kade gerenoveerd, waardoor alleen binnen zitten mogelijk was. We hadden weinig tijd, dus hadden we van tevoren gevraagd of we binnen een bepaalde tijd allemaal een hoofdgerecht zouden kunnen eten. Hier is door Prego heel netjes rekening mee gehouden. Iedereen vond zijn bestelde gerecht lekker en we konden op tijd door naar onze vervolgafspraak. Binnenkort komen we vast nog een keer terug om wat langer en uitgebreider te komen eten.
Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer en leuk decor! De specialiteit van de chef was een erg goede keuze, genoten van deze avond!
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Fijne avond gehad in dit gezellige restaurant. Ligging is nostalgisch aan de gracht, eten is prima maar niet bijzonder gezien de prijzen ;anti-pasti , kalfsvlees en een stukje citroentaart. Bediening is alert en vriendelijk.