Prego

Vrijdag t/m Zondag

9,1
Julie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten, heerlijke huiswijn, de bediening was fijn en geduldig. We waren met een groep van acht mensen en we hebben ontzettend fijne avond gehad. En het eten was heel erg goed.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke klassieke Franse keuken in ongedwongen sfeer.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker en verfijnd gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijke huiswijn!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De tagliatelle van de dag was een heerlijk lentegerecht met verrassend lichte en frisse groenten. De kalfstong staat vast op het menu en blijft een mooie aanrader. Zowel rode als witte huiswijn zijn betaalbaar en vooral goed. Erg lekker gegeten in een gezellige en gastvrije atmosfeer.
riky5 V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige avond gehad met goed eten. Tempo kan iets hoger.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuk kleinschalig en gezellig restaurant. Ongedwongen sfeer en heerlijk eten met daarbij heerlijke wijn. Vriendelijke, aardige bediening!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gastvrije bediening, erg goed gegeten met een goede wijn (zeer redelijke prijs) in een goede sfeer.
Bij het voorgerecht is de zalm een aanrader.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bij Prego vind je een goede wijnkaart (met ook de beste huiswijn van Amsterdam). Het eten is er voortreffelijk, de service top. Dit alles voor een aardige prijs. Kortom: hier moet je gegeten hebben!
(Ik blijf terug komen alleen al voor de overheerlijke champagne sabayon die regelmatig op het menu staat)
Micha W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het is een klein restaurant, provisorisch ingericht, maar dat droeg juist enorm bij aan de sfeer. Het personeel was uitermate vriendelijk, de eigenaar hangt zelfs persoonlijk je jas op en maakt een praatje met je. Het eten was heerlijk! Porties waren precies groot genoeg en waren in verhouding perfect. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Goede service, goed eten maar niets bijzonders!
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Kleinschalig met persoonlijke aandacht. Prettige ambiance.
Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Omdat mijn partner in een rolstoel zit, is het altijd heel lastig om een prettig restaurant te vinden, speciaal in de binnenstad van Amsterdam. Hier echter hebben wij 'ons plekje' gevonden.
Een hartelijke ontvangst was al meteen een heerlijke binnenkomer. Over een goede plaatsing vanwege de rolstoel was nagedacht en dat tref je niet zo vaak aan. De hele bediening was voorkomend en buitengewoon vriendelijk
We moesten ook nog eens op tijd weg vanwege een voorstelling maar dat was geen enkel probleem. Heerlijk gegeten met - het moet absoluut apart genoemd worden - verrukkelijke wijnen. Voor ons een 10 met een griffel!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op 11 februari gegeten bij Prego. Het was de eerste keer maar zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. Vooraf de gerookte eend met bloedworst en truffeldressing en als hoofdgerecht de fazant met gekonfijte zuurkool. Beide gerechten waren uitstekend bereid en smaakten voortreffelijk. Dit alles vergezeld van een prima rode wijn maakte de avond tot een smakelijk feestje. Moge ook niet onvermeld blijven de vriendelijke, gastvrije bediening. Kortom, fijn restaurant. Een aanrader!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitstekend gegeten en vriendelijke service. Top!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk informeel eettentje met prima gerechten. Kleine kaart, dus geen keuzestress!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
op maandagavond rustig; ober met stijl waar je van moet houden, beetje aanwezig
eten perfect
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten, aardige eigenaar met liefde voor het vak. Kwamen voor een "snelle hap" maar het voelde als een uitgebreid diner. Aanrader in de gezellige Jordaan!
Tsjitske D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hele fijne plek, waar aandacht en liefde voor het eten voorop staat!
We gaan hier zeker terugkomen!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prego is gelegen in de Herenstraat, in hartje Amsterdam: een korte wandeling over de mooie grachten en je bent er. Eten was echt heel erg lekker, de vitello tonato was van de buitencategorie, prima. Tagliatelli met zalm was ook prima, stevig voorgerecht overigens. Originele hoofdgerechten met kabeljouw en hutspot en fazant met zuurkool.
Bediening was vrolijk en voorkomend, en er waren ook lekkere toetjes. Een aanrader dus.
Wudith W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gezellige plek om te eten. Vriendelijke bediening, eten was prima.