Meer informatie over restaurant Prego

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag

9,2

Jouw recensie over het restaurant Prego

Marien D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Redelijk gegeten maar niet geweldig. Mijn hoofdgerecht was was aan de slappe kant (zeebaars) wellicht gekookt i.p.v. gebakken? Het voorgerecht van mijn vrouw (tagliatelle met eendenborst en bospaddestoelen) was droog, er zat geen saus o.i.d bij. Het kan allemaal een kwestie van smaak zijn maar ja... onze mening. Overigens was de bediening uitstekend.
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
heel prettige bediening. heerlijk gegeten. echt een aanrader...
Yolanda M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrukkelijk eten, een leuke mix van gerechten op het seizoen afgestemd, een mooie wijnkaart, plus een vriendelijke bediening in een fijne ambiance kortom het recept voor een gezellige avond uit.
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super verfijnd eten, en heerlijke, goed uitgekozen wijnen daarbij. De champagne sabayon is nog steeds mijn #1 dessert aller tijden.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prego heeft een zeer verfijnde kaart en we hebben er sinds lange tijd weer heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is heel goed. Heerlijke fles boterzachte Bourgondische Chardonnay bij gedronken. We komen er snel weer terug!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prettige bediening. Leuke gerechten. Redelijke prijzen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Prego. We hadden iets te vieren en begonnen de avond met een heerlijke en frisse prosecco. De licht gekoelde pinot noir die het hoofdgerecht begeleide was ook uitstekend. Hopelijk blijft de codfish nog lang op het menu staan. We komen graag snel terug.
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Mooie kaart met goede wijnen. De garnalen krokketen waren weer een feest. Een mooie witte Bourgogne Meursault uit 2010. Een topper! De mosselsoep was lekker als voorgerecht. De Tagliatelle welke als voorgerecht op de kaart stond als hoofdgerecht gegeten heerlijk met zalm. We waren tevreden en hebben geen dessert meer gegeten. Klasse!
Diederik D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Zeer goed ontvangen door de gastheer. Eten voor een goede prijs en zeer goede huiswijn. Een aanrader!
Julie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk eten, heerlijke huiswijn, de bediening was fijn en geduldig. We waren met een groep van acht mensen en we hebben ontzettend fijne avond gehad. En het eten was heel erg goed.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Heerlijke klassieke Franse keuken in ongedwongen sfeer.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Erg lekker en verfijnd gegeten. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijke huiswijn!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
De tagliatelle van de dag was een heerlijk lentegerecht met verrassend lichte en frisse groenten. De kalfstong staat vast op het menu en blijft een mooie aanrader. Zowel rode als witte huiswijn zijn betaalbaar en vooral goed. Erg lekker gegeten in een gezellige en gastvrije atmosfeer.
riky5 V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Gezellige avond gehad met goed eten. Tempo kan iets hoger.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Leuk kleinschalig en gezellig restaurant. Ongedwongen sfeer en heerlijk eten met daarbij heerlijke wijn. Vriendelijke, aardige bediening!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gastvrije bediening, erg goed gegeten met een goede wijn (zeer redelijke prijs) in een goede sfeer.
Bij het voorgerecht is de zalm een aanrader.
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Nora A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Bij Prego vind je een goede wijnkaart (met ook de beste huiswijn van Amsterdam). Het eten is er voortreffelijk, de service top. Dit alles voor een aardige prijs. Kortom: hier moet je gegeten hebben!
(Ik blijf terug komen alleen al voor de overheerlijke champagne sabayon die regelmatig op het menu staat)
Micha W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het is een klein restaurant, provisorisch ingericht, maar dat droeg juist enorm bij aan de sfeer. Het personeel was uitermate vriendelijk, de eigenaar hangt zelfs persoonlijk je jas op en maakt een praatje met je. Het eten was heerlijk! Porties waren precies groot genoeg en waren in verhouding perfect. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Pauline S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Goede service, goed eten maar niets bijzonders!
Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Kleinschalig met persoonlijke aandacht. Prettige ambiance.