Prego

Maandag t/m Donderdag 18:00 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag

Thijs R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Kleinschalig met persoonlijke aandacht. Prettige ambiance.
Nelleke H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Omdat mijn partner in een rolstoel zit, is het altijd heel lastig om een prettig restaurant te vinden, speciaal in de binnenstad van Amsterdam. Hier echter hebben wij 'ons plekje' gevonden.
Een hartelijke ontvangst was al meteen een heerlijke binnenkomer. Over een goede plaatsing vanwege de rolstoel was nagedacht en dat tref je niet zo vaak aan. De hele bediening was voorkomend en buitengewoon vriendelijk
We moesten ook nog eens op tijd weg vanwege een voorstelling maar dat was geen enkel probleem. Heerlijk gegeten met - het moet absoluut apart genoemd worden - verrukkelijke wijnen. Voor ons een 10 met een griffel!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op 11 februari gegeten bij Prego. Het was de eerste keer maar zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. Vooraf de gerookte eend met bloedworst en truffeldressing en als hoofdgerecht de fazant met gekonfijte zuurkool. Beide gerechten waren uitstekend bereid en smaakten voortreffelijk. Dit alles vergezeld van een prima rode wijn maakte de avond tot een smakelijk feestje. Moge ook niet onvermeld blijven de vriendelijke, gastvrije bediening. Kortom, fijn restaurant. Een aanrader!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Uitstekend gegeten en vriendelijke service. Top!
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk informeel eettentje met prima gerechten. Kleine kaart, dus geen keuzestress!
R. B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
op maandagavond rustig; ober met stijl waar je van moet houden, beetje aanwezig
eten perfect
Robin S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk eten, aardige eigenaar met liefde voor het vak. Kwamen voor een "snelle hap" maar het voelde als een uitgebreid diner. Aanrader in de gezellige Jordaan!
Tsjitske D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Hele fijne plek, waar aandacht en liefde voor het eten voorop staat!
We gaan hier zeker terugkomen!
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prego is gelegen in de Herenstraat, in hartje Amsterdam: een korte wandeling over de mooie grachten en je bent er. Eten was echt heel erg lekker, de vitello tonato was van de buitencategorie, prima. Tagliatelli met zalm was ook prima, stevig voorgerecht overigens. Originele hoofdgerechten met kabeljouw en hutspot en fazant met zuurkool.
Bediening was vrolijk en voorkomend, en er waren ook lekkere toetjes. Een aanrader dus.
Wudith W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gezellige plek om te eten. Vriendelijke bediening, eten was prima.
Huub Z.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een toptent. Heerlijk eten, fantastische bediening, fijne sfeer.
bobjvp .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteren met wat vrienden deels geluncht en deels gebabbeld. Voor mij de eerste keer. Wat een leuke zaak. Wat een fijne bediening. En dan vind ik bediening te afstandelijk, gewoon gezellig en vriendelijk. Wijn ben ik gek op, maar drink met mate. Half glas geen enkel probleem. Heerlijke lunch, waanzinnig lekker. En eerlijk gezegd ik val al als ik zo'n lekker (eigengebakken blijkt) brood zie liggen bij binnenkomst. Nu straks al op weg met mijn vrouw voor samen genieten van een lunch. Leuk stuk Amsterdam. Leuke zaak. Met Prego dacht ik qua uiterlijk aan een non-pizza Italiaan, maar blijkt Frans. Prima, de lunch was gewoon top met leuke keuze.
J.j. K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
uitstekende bediening ,vriendelijk ,voorkomend en correct .Al jaren constante hoge kwaliteit en met name service,Bij navraag ook nog top wijnen achter de hand . uistekende ambiance een goed gesprek is mogelijk !
Niet te trendy maar super. Mooi eten ook .
Jacques
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Zojuist heerlijk gegeten bij Prego. Lekker poussin met pancatta. Prego combineert het relaxte van een buurtrestaurant met een uitstekende Franse kaart voor een goede prijs. Vriendelijke bediening. E.e.a kan soms wat hipper, maar als je voor kwaliteit gaat zit je hier goed.
Rick1962 A.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Gisteravond weer eens gegeten in Prego. Sinds ik hiermee heb kennisgemaakt een paar maanden geleden ben ik er al vier keer wezen eten, en dan woon ik niet eens in Amsterdam. Mooi gelegen, sfeervol ingericht restaurant dat nooit teleurstelt. Heerlijke gerechten, en vooral heerlijke huiswijn. Erg prettige, rustige bediening. Gisteren vooraf een salade met kip en spekjes, waarvan vooral de dressing heerlijk was. Ik was gisteren niet zo gedurfd en nam een entrecote, die voortreffelijk bleek. En dan de toetjes................
sander0 .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteravond weer gegeten bij Prego en was als vanouds erg lekker en gezellig. Komen er al jaren en eigenlijk nog nooit een tegenvaller gehad. Goede kwaliteit, geen pretenties en een sfeer die me erg aanspreekt. Vooraf iets heerlijks met zalm en pesto. Hoofdgerecht van heerlijke zeebaars met tagliatelle in een saus van krab en rivierkreeftjes. Tot slot het grand dessert van pure chocolademousse, sorbet van bloedsinaasappel en een bijzonder chocoladetaartje. Aanrader!
sienmulleners .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Heerlijk gegeten bij restaurant Prego. We begonnen met een heerlijke Bretonse mosselsoep en een salade met eend. Daarna hebben we genoten van Fazant en voortreffelijke confit de Canard. We sloten af met de Gateau Chaud, Champagne sabayon en een heerlijke dessertwijn We hebben ontzettend genoten van het eten, de wijn en de gastvrijheid. Een echte aanrader! Wij komen zeker terug!
Steven C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Prima restaurant. Wij genoten van een heerlijk voorgerecht (garnalenkroket en mosselsoep) en van een minstens net zo goed hoofdgerecht (fazant met hele zachte zuurkool, en kalfs cotelet met heerlijke verse groentes). De wijn (Chateau Musar) was subliem, en de bediening was erg vriendelijk en persoonlijk. Een aanrader!
Carlisa1 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Door omstandigheden waren we een tijdje niet geweest, maar gelukkig is er niets veranderd. Nog steeds als vanouds mooie en erg lekkere gerechten en een fijne bediening.
Moeten echt weer vaker komen genieten. Dank voor een fijne en smakelijke avond!
VellingaM .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Ik heb bij Prego erg lekker kunnen eten. De bediening was erg vriendelijk en het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. Ik vond de lamsschouder dat ik als hoofdgerecht had het lekkerst. Wij kregen een lekkere wijn geserveerd dat goed paste bij het gerecht. Jammer is wel dat je niet zo goed kunt parkeren maar dat is overal in amsterdam.