Prego pizzeria & döner kebab

Triasplein 133 3845 GD Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Prego pizzeria & döner kebab

Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Bij Prego kun je heerlijk Italiaans of Turks eten. Er is een uitgebreide kaart en er komen regelmatig nieuwe gerechten bij. Waar Prego echt mee scoort is het personeel. Erg klantvriendelijk en attent. Prego is een top adres.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Woensdag 24 februari 2016 zijn we op uitnodiging van de eigenaar met een groep van 11 kinderen en 2 begeleiders heerlijk pizza wezen eten bij Prego. De kinderen hebben allen diabetes type 1 en worden begeleid door het diabetescentrum van het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk. De eigenaar wilde graag iets extra's doen voor zieke kinderen.
De kinderen hebben genoten van de lekkere pizza's en een drankje. Zelfs voor een glutenvrije pizza kon worden gezorgd! Nogmaals onze hartelijke dank voor dit geweldige uitje!
Sebas1978 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Erg goed spul, lekker vers. Bestel wel vaker hierzo. Af en toe wat langer wachtten bij drukte maar dat is logisch natuurlijk. Kan ook pinnen aan de deur wat ook wel zo makkelijk is. Zal er niet zo snel gaan zitten. Dan zou ik ook wel naar iets anders gaan.
Maarten S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
De mega donner was heerlijk en de baklava ook. De bediening is echt super je bent echt de gast. Ik woon in de buurt maar ben zeer blij met hun komst..
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Prego is een pizzeria & döner kebab zaak bij winkelcentrum Drielanden in Harderwijk. Je kunt er zowel Turkse als Italiaanse gerechten eten. De gerechten kunnen worden afgehaald of ter plekke worden opgegeten. Binnen zijn er ongeveer 10 tafels en in de zomer is er buiten een terras.

Ik heb buiten op het terras een menu döner dürüm genomen. Je krijgt dan een wrap met döner of kipdöner, frites en een blikje fris. Je kunt aangeven welke groenten je op de wrap wilt hebben.

Het gerecht smaakt goed, precies wat ik ervan had verwacht. Het enige nadeel is dat de saus er aan de onderkant van de wrap uit kan komen. Dus het is handig om een servet bij de hand te hebben.

Complimenten voor de bediening! Personeel en eigenaar zijn erg aardig en maken met iedere klant een praatje. Het valt op dat er veel vaste klanten zijn. Zaak ziet er gezellig en schoon uit. Mooi voorbeeld van de gastvrijheid is dat ik een gratis kop koffie kreeg.

Kortom: dit restaurant kan ik zeker aanbevelen!