Pouwe

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pouwe

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur (dinsdag gesloten)

• MasterCard , Pin , Visa
  • Bar

Jouw recensie over het restaurant Pouwe

Patrick J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Aanwinst !
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Uitstekend restaurant
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Gerechten met bijzondere smaakcombinaties. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
E.M. K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Mooie aanwinst voor Hoeven, leuk restaurant en goede keuken
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede uitleg over de gerechten en de wijnen...
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Het was een leuke avond de bediening was goed. Hartelijk ontvangen. Het eten was zeer goed. Het werd goed opgediend met goede uitleg.
Zelf de toilet is van hoge kwaliteit.
Iedereen van bediening tot de kok zeer vriendelijk
Suzan D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Aanwinst voor wie van goed tafelen houdt. Restaurant is nog erg nieuw waardoor er nog wat warmte qua sfeer ontbreekt. Enige minpuntje vond ik dat het letterlijk wat te kil was; de verwarming mag best een graadje hoger (ik ben geen kou kleum). Bediening is heel vriendelijk maar mag best iets minder stijfjes... Fantastisch gegeten in een mooi restaurant; prima avond dus!
Hetty W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Verrassend eten, veel smaken en prachtig opgediend. Bediening keurig. Ze moeten alleen nog iets aan geluiddemping doen, en verder zo doorgaan.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
het was er erg koud binnen was blij dat ik een vest aanhad.
kwam ergens wind vandaan.
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst in een gezellige ambiance waar de smaakpapillen positief geprikkeld worden. Wij hadden een 5 gangen verrassings menu met passende wijnen. Echt een aanrader!
Angela M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Toppie, alleen aan de akoestiek moet gewerkt worden.
Adje H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke bediening, geluid klinkt door, misschien toch gordijnen hangen tzt ? Deurkant tocht !
Piet L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer smaakvolle mooi opgemaakte ietwat kleine gerechtjes. Mooie maar rumoerige inrichting.
Mariette S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
We zijn aangenaam verrast door wat Restaurant Pouwe te bieden heeft. Na een hartelijke ontvangst kozen we voor het herfstmenu. Daar was de chef zeer creatief mee aan de slag gegaan. Zo kregen we een waar herfsttafereel op ons bord met een tartaar van o.a. coquilles met minichampignons en een mist van schuimende dashi , daar omheen. Een plaatje en zeer smakelijk. Verder kwamen fazant, wildzwijn en hert op ons bord voorbij met wijnen
uit o.a. Slovenie en Marokko. We eindigden het diner met een heerlijk chocolade dessert en keerden zeer voldaan huiswaarts, maar.....we komen beslist hier terug.
Nicole L.
Heerlijk gegeten!
W.m. V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
De ontvangs ten de bediening waren prima. Verrassende gerechten,de prijzen waren wat aan de hoge kant voor de kleine gerechtjes die wij van de specialiteiten kaart gekozen hadden. Enig nadeel was dat het wat fris en tochtig aanvoelde in de ruimte waar wij aan tafel zaten.
Isabella A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Prima gegeten in een goede ambiance en nette bediening.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten.
fradybuijs B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Op woensdag 22 november voor de 2e keer bij dit restaurant gegeten. De 1e keer vonden we de prijs-kwaliteit verhouding onder de maat, maar we wilden dit reataurant een 2e kans geven. Bijkomend voordeel was, dat dit kon met 50% korting op diner inclusief dranken. 5- gangen wildmenu met bijpassende wijnen genomen. 3 amuses en voorgerecht waren lekker. Vervolgens waren de 2e, 3e tussengerechten en hoofdgerecht niet onze smaak en hebben we de helft hiervan niet opgegeten. Gastvrouw en eigenaresse kwam steeds vragen of het gesmaakt had ( kon ze trouwens ook zien aan de halfvolle borden), waarop we eerlijk antwoordden dat het helaas niet geheel onze smaak was. Na het hoofdgerecht vroeg ze " moet ik eigenlijk nog het toetje serveren, want jullie hebben toch overal commentaar op". Mijn man heeft geantwoord dat ze niet steeds moest vragen of het gesmaakt had, als ze geen kritiek kan verdragen. Ik had mijn jas al aangetrokken met de bedoeling nooit meer in dit restaurant terug te keren. Zo'n onprofessionele houding hebben we nog nooit meegemaakt!
Beste meneer en mevrouw Buijs,

Fijn om te horen dat de amuses en het voorgerecht wel bij u in de smaak zijn gevallen.

Wel wil ik even terug komen op wat u verder schrijft in uw recensie. Zoals die avond al aan u is uitgelegd gaf u geen kritiek maar haalde u meerdere malen alleen maar u schouders op. Het is logisch dat wij komen vragen of het naar wens is dit doen wij namelijk bij alle tafels. Wij hebben alleen maar aan u gevraagd of wij het nagerecht nog moesten serveren omdat dit voor u (als het niet u smaak is) niet fijn is het diner te vervolgen, wat op dat moment ook aan u is uitlegt. Er is niet aan u gevraagd of "we de toetjes nog wel moesten serveren".U man wilden namelijk nog wel gebruik maken van het nagerecht alleen had u uw jas al aangetrokken en was al opgestaan. Het kan zijn dat ons restaurant niet bij u in de smaak valt en dat respecteren wij dan ook gewoon. Als u rustig naar de uitleg had geluisterd was dit misschien ook duidelijk geworden.

Met vriendelijke groet,
Restaurant Pouwe
Imelda B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Herfstmenu was top! Sfeervolle inrichting, tafeltjes lekker veel ruimte.