Pouwe

Bovenstraat 4 4741 Hoeven Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Pouwe

Een restaurant waar goed eten en drinken op de eerste plaats komen. Puur eten bereiden, creëren van gerechten, met oog voor presentatie. Een eerlijke prijs vragen voor de producten die wij leveren, in een unieke sfeer waar zowel zakelijk als privé gegeten kan worden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Pouwe

Maandag t/m zondag 11.00 - 21.00 uur (dinsdag gesloten)

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Gratis parkeren , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pouwe

Harry V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Een buitengewoon creatieve kok met een bijzondere smeek voor het combineren van ingrediënten.
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Top restaurant!!!.....,......................................................................................,.,,,::;;;;;;;;;
Corné V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Er was een hondje binnen van een klant wij vinden dat dat niet hoorden
Jörgen P.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We hebben met 6 man gekozen voor het 5 gangen verassing menu. Er waren wat wensen vooraf over wat we liever niet op het bord wilden hebben. Geen enkel probleem. Een heerlijk avondje uit voor een betaalbare prijs. Een mooi restaurant met zeer vriendelijk personeel en een kok die ware schilderijen op je bord tovert. We hebben er heerlijk gegeten en gaan zeker terug.
Anique V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Heerlijke culinaire en gezellige avond gehad. We hebben ons laten verrassen door Walter met een 4 gangen verrassingsmenu. Goede service, duidelijke uitleg bij de gerechtjes, waardoor ieder gerecht weer een belevenis was. Top avondje en zeker een aanrader!
Marcia H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Hier al een paar keer gegeten.
Gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
Goede uitleg, heerlijk eten en lekkere wijn.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima gegeten, gekozen voor 4 gangen verrassingsmenu. Smaakte erg lekker! Vaak zit je zo overdreven vol en hier niet. Gewoon genoeg!
Ik raad iedereen aan hier te gaan eten.
De tafel van Aletta D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
We hebben genoten. Verrassende manier van opmaak gerechten.
Met name compliment aan de bediening, jonge dames die serveerden met passie en wisten waar ze het over hadden.
Peter W.
In een nietsvermoedend dorpje ligt dit verrassend goede restaurant. Ze hebben een hele mooie kaart. Hun ‘standaard’ menu biedt drie voor, drie hoofd en drie nagerechten. Ze hebben ook een 4, 5 of 6 gangen verrassingsmenu. Wine pairing wordt aangeboden, maar omdat ik op de motor was, me beperkt tot een glas champagne (ja, ze hebben champagne per glas) en een glas van de pairing bij het hoofdgerecht.. Een aanrader.
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima eten in een open en prettige ruimte in Hoeven. Lekker verrassingsmenu. Vriendelijke bediening. Leuk om on de open keuken te kijken. Lekkere bijpassende wijnen.
Ad S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Er wordt hard gewerkt om in Hoeven een Top Restaurant op de kaart te zetten.De chef heeft alles om een echte topper te worden.Het restaurant is nu al een aanbeveling waard voor wie eens iets anders dan frites met bief wil. De gerechten zijn mooi en overheerlijk.De prijs is voor die kwaliteit heel acceptabel
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Laat je eens verrassen en geniet van heerlijke smaken. De overtreffende trap is het dessert van kaas. Wellicht heb je dan dezelfde fantastische ervaring als wij hebben gehad.
Marjo N.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Voor de tweede keer heerlijk gegeten bij Pouwe! De bediening is zeer persoonlijk en de gerechten zijn stuk voor stuk pareltjes.
Isabella A.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
In dit restaurant werken mensen met passie, ze verwennen je van het begin tot het eind met verfijnde smaken en de gastvrouw laat je voelen dat je een gewaardeerde gast bent.
Laurent V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijke culinaire smaakbeleving door een team bereid met passie voor eten.
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wij waren blij verrast! Nog geen jaar open en dan al zo'n kwaliteit, dat is een prestatie. Tevens een sfeervolle inrichting en prettige bediening , wij komen zeker nog eens terug.
Kaj S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Eten, service en tempo top. Prijs/kwaliteit uitstekend.
a.foesen F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Hartelijke ontvangst en goede uitleg over de gerechten. Genoten van een heerlijke lunch met prachtige ingrediënten op het gezellige terras. Bij ons eerste drankje kregen we een heerlijke amuse en bij de koffie huisgemaakte lekkernijen. Echt een aanrader!
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
We hebben een fijne avond gehad.
Hier was niets op op aan te merken.
De sfeer is ontspannen en de bediening is prima.
We hebben heerlijk gegeten! Complimenten aan het hele team!
Andre D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Het eten was heerlijk
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Top avond gehad met smaakvolle en verrassende gerechten.