Postillion Hotel Deventer

Deventerweg 121 7418 DA Deventer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Postillion Hotel Deventer

JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na 3 dagen Deventer op Stelten bezocht te hebben en voor we weer naar huis zouden rijden in ons hotel nog wat gegeten.
Voor mijzelf een ribeye met kruidenboter groene asperges, boontjes en frietjes.
Voor mijn vrouw een halve kip met salade.
Beiden goed bereid en vol van smaak en meer dan voldoende.
De prijs- kwaliteitverhouding is meer dan oké.
De koffie en cappuccino waren voortreffelijk.
De bediening was professioneel ontspannen.
De entourage buiten was heerlijk, al is de snelweg goed hoorbaar.

Simone M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik was er nog nooit geweest, maar bij het zoeken naar een plek voor 13 gasten en een tafel met enige privacy werd ik snel en vakkundig geholpen door het Postillion in Deventer. Binnen een half uur een menuvoorstel per mail en flexibiliteit in wat extra's vind ik erg prettig.
Bij aankomst stelde de bediening zich voor, de keuzemenu's lagen op tafel en zoals afgesproken ook het platte en bruisende water. De bediening was vlot, attent en uitermate vriendelijk en geduldig. Aanpassingen vlot en zonder toeslagen. Lekker veel ruimte rondom de tafel en goed zittende, ruime stoelen. Restaurant is modern ingericht, mooier dan dat je zou verwachten als je aan komt rijden!
Het eten was goed, beetje grote porties in een viergangen-menu. Voor dit gezelschap bewust gekozen voor "gemiddelde" gerechten, het zag er allemaal goed uit, verzorgd en lekker. Varkenshaas was iets te gaar, net als de vis, maar verder geen aanmerkingen.
Zeker een goede plek om naar toe te gaan met een wat groter gezelschap, dat kunnen ze daar prima aan!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Soms ga je ergens eten omdat je toch ergens moet eten. Zo kom je dan bijvoorbeeld voorafgaande aan een vergadering terecht in een Postillion Hotel. Hotels in een keten doen altijd hun best zoveel mogelijk op elkaar te lijken en verliezen daarmee uitstraling. In hotels is eten ook niet core business. Medewerkers moeten van alles doen en als gevolg komt er steeds iemand anders van het bedienend personeel aan je tafel. Degene waaraan je een fles water vroeg komt nooit meer terug; degene die de borden brengt en belooft een sausje na te brengen staat even later achter de bar. Desniettemin: iedereen is even vriendelijk en van het eten kun je niets kwaads zeggen. Maar bijzonder is het niet.
Kummeli .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Wat is het hier opgeknapt en ook het eten is dito gewijzigd. Het voorgerecht was een groentenstrudel. Oei, oei, oei, wat was die lekker. Volgende keer vraag ik 3 keer dit voorgerecht en sla het hoofdgerecht over. Al was de zalm met toebehoren ook lekker. Tot half december, dan verblijf ik hier weer.