Postillion Hotel Deventer

Meer informatie over restaurant Postillion Hotel Deventer

Jouw recensie over het restaurant Postillion Hotel Deventer

guydeke .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima hotel voor zakelijk verblijf. Restaurant moet beter.
In de decembermaand tweemaal verbleven in het Postiljon hotel te Deventer. Het personeel bij de balie is erg vriendelijk. Overigens is het gehele personeel erg vriendelijk, maar niet altijd klantvriendelijk. De eerste keer had ik een kamer met een hele kleine douche. Te klein. Verder was de kamer goed. Dit was in het meest rechtse gedeelte in het hotel als je er voor staat. In het restaurant de kip piri piri gegeten die wat droog was en waarvan het huidje net zo droog en gerimpeld was als de gemiddelde gast om mij heen.
Verder een prima verblijf gehad. Ongeveer anderhalve week later verbleef ik er weer. Nu had ik een kamer in het midden gedeelte van het hotel net een grotere douche. Prima kamer. In het Postiljon hebben ze op de badkamer zeep dispensers die zowel zeep als shampoo zijn dus eigen shampoo meenemen is geen overbodige luxe. Toen ik in het restaurant ging eten bleek dat de kaart inmiddels was opgesplitst in een deel tot 17 uur en na 17 uur. Ogenschijnlijk dezelfde gerechten als tijdens het vorige verblijf, enkel met een andere dienstregeling. Toen ik een gerecht uit het zelfde rijtje wilde bestellen als de vorige keer bleek dat ineens een probleem. Het was inmiddels 18.15 uur. Van de bediening kreeg ik te horen dat het gerecht dat ik wilde bestellen niet kon omdat het na 17.00 uur was. Ik merkte op dat het onlangs geen probleem was maar kreeg te horen dat het sinds deze week niet meer kon. In een klantvriendelijke situatie zou de bediening nu moeten zeggen:"Ik zal even bij de kok informeren wat we voor u kunnen doen." Er werd heel vriendelijk, maar dus niet klantvriendelijk, aan de dienstregeling voor de gerechten vastgehouden. En dat is opmerkelijk als je in de horeca actief bent. De avondkaart heeft zeer weinig hoofdgerechten. Onvoldoende keus voor mij dus ik heb bedankt voor de “service” en ben buiten de deur gaan eten. Ik heb het gebeuren nog wel bij de balie gemeld. Daar werd heel vriendelijk kennis van genomen. En nu maar hopen dat ze er iets mee doen. Want ze hadden als ze flexibeler waren geweest toch 30 euro aan me kunnen verdienen. En nu dus niks. Plus het feit dat de kans groot is dat ik bij een volgend verblijf weer buiten de deur ga eten. Want de eerste keer was het eten oké, maar ook niet meer dan dat. Met een Mcdonalds tegenover je en verder niks qua alternatief op loopafstand vinden ze het bij het Postiljon wel oké. Maar ik dus niet!
RobbieHoekstra .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Als vegetariër meerdere malen geweest voor vergaderarrangement, lunch en diner. Keurig voor elkaar, gezonde producten en vegetariërs-vriendelijk. Zeker ook een adres om privé terug te komen.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
mooie gerechten,voldoende keus,lekker en ziet er mooi uit. prijsnivo zit wel aan de hoge kant de gerechten zijn erg mooi maar niet top dat hoord bij de prijs. dat kan beter. Maar prima lokatie op nivo
JanGlad .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Na 3 dagen Deventer op Stelten bezocht te hebben en voor we weer naar huis zouden rijden in ons hotel nog wat gegeten.
Voor mijzelf een ribeye met kruidenboter groene asperges, boontjes en frietjes.
Voor mijn vrouw een halve kip met salade.
Beiden goed bereid en vol van smaak en meer dan voldoende.
De prijs- kwaliteitverhouding is meer dan oké.
De koffie en cappuccino waren voortreffelijk.
De bediening was professioneel ontspannen.
De entourage buiten was heerlijk, al is de snelweg goed hoorbaar.

Simone M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik was er nog nooit geweest, maar bij het zoeken naar een plek voor 13 gasten en een tafel met enige privacy werd ik snel en vakkundig geholpen door het Postillion in Deventer. Binnen een half uur een menuvoorstel per mail en flexibiliteit in wat extra's vind ik erg prettig.
Bij aankomst stelde de bediening zich voor, de keuzemenu's lagen op tafel en zoals afgesproken ook het platte en bruisende water. De bediening was vlot, attent en uitermate vriendelijk en geduldig. Aanpassingen vlot en zonder toeslagen. Lekker veel ruimte rondom de tafel en goed zittende, ruime stoelen. Restaurant is modern ingericht, mooier dan dat je zou verwachten als je aan komt rijden!
Het eten was goed, beetje grote porties in een viergangen-menu. Voor dit gezelschap bewust gekozen voor "gemiddelde" gerechten, het zag er allemaal goed uit, verzorgd en lekker. Varkenshaas was iets te gaar, net als de vis, maar verder geen aanmerkingen.
Zeker een goede plek om naar toe te gaan met een wat groter gezelschap, dat kunnen ze daar prima aan!
Trudy P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Soms ga je ergens eten omdat je toch ergens moet eten. Zo kom je dan bijvoorbeeld voorafgaande aan een vergadering terecht in een Postillion Hotel. Hotels in een keten doen altijd hun best zoveel mogelijk op elkaar te lijken en verliezen daarmee uitstraling. In hotels is eten ook niet core business. Medewerkers moeten van alles doen en als gevolg komt er steeds iemand anders van het bedienend personeel aan je tafel. Degene waaraan je een fles water vroeg komt nooit meer terug; degene die de borden brengt en belooft een sausje na te brengen staat even later achter de bar. Desniettemin: iedereen is even vriendelijk en van het eten kun je niets kwaads zeggen. Maar bijzonder is het niet.
Kummeli .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Wat is het hier opgeknapt en ook het eten is dito gewijzigd. Het voorgerecht was een groentenstrudel. Oei, oei, oei, wat was die lekker. Volgende keer vraag ik 3 keer dit voorgerecht en sla het hoofdgerecht over. Al was de zalm met toebehoren ook lekker. Tot half december, dan verblijf ik hier weer.