Postillion Amersfoort-Veluwe Meer, Du Lac

Strandboulevard 3 3882 RN Putten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Postillion Amersfoort-Veluwe Meer, Du Lac

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,1
6,4
Duur
ewschutzmann .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ja, op 15 september jl. een warme nazomer dag, naar strand Nulde te Amersfoort.
Ff een stukje fietsen en daarna lunchen in dit etablissement. Ligging en uitstraling prima, dus .......dan ook de kwaliteit dachten wij????
Maar het volgende is onze ervaring. Schaduwplekken allemaal bezet. Dus aan een lange groepstafel......erg vies, volle asbakken.
De bestelling wordt opgenomen: croque madam en broodje zalm en een vochtig doekje om de tafel schoon te vegen.
Vergeet het maar, de tafel bleef vies....het bedienend personeel kijkt wel, maar ziet niets.
Laatstgenoten gasten werden eerder bediend dan wij, die veel eerder kwamen. Croque madam,.....en gewone tosti met een gebakken eitje er boven op: €7,50 ????????, broodje zalm naar behoren €7,50????, een rivella en een medium glas bier....afgerekend: €21,40
Kortom: prijs/kwaliteit onvoldoende, bediening onvoldoende, ambiance goed. Wij gaan er niet meer naar toe????
MLZ .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Via Travelbird hadden we een paar dagen weg naar dit hotel gereserveerd met ontbijt en 2 keer een 3 gangen diner van de chef. De locatie en de ligging bij het Veluwemeer blijft adembenemend en is dan ook zeker de 4- sterren waard. Het eten was matig voor een 4 sterren hotel: Bijvoorbeeld de donderdag :Aan de mosterdsoep waarin spekjes en hamsnippers zaten ontbrak door de hoeveelheid room wat 'boddy' en ik miste bij het stukje brood de kruidenboter. Van de 2 visfilets met groente die als hoofdgerecht kwamen, was er eentje prima en eentje erg droog. Dit heb ik ook aan de bediening doorgegeven. Was jammer en was hierin niet alleen aangezien tegenover mij hetzelfde geluid klonk. Het nagerecht was prima Panna Cotta met fruit en room. Erg lekker en van genoten. De bediening was naar ons toe uiterst correct en vriendelijk
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Lekker aan het water op een zonnig terras. 12-uurtje en een tosti. Van het 12-uurtje was de garnalenkroket bedorven. Kwam er gelukkig meteen bij het eerste hapje achter. Bij het afrekenen dit gemeld als waarschuwing aan de keuken. Commentaar bij de kassa: waarom hebt u dit niet eerder gezegd..., Maar mevrouw ging daarna wel met gezwinde spoed naar de keuken om e.e.a. te melden
oosterpoorters .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Aan het begin van de avond eerst op het mooie terras plaats genomen. Even een drankje buiten , genieten van het uitzicht en de ondergaande zon , en dan binnen eten. Nadat de ( overigens ongeïnteresseerde ) bediening ons de bestelde drankjes en de kaart had gebracht konden wij wel héééél lang van het uitzicht genieten. Uiteindelijk maar naar binnen gegaan en daar gaan zitten en besteld.
De bedienende dame binnen deed beter haar best maar het totaal plaatje bleef beneden peil. Het eten was geheel in lijn met de bediening. Saai , smakeloze frites , redelijke kip en wat onsamenhangende groente bijlagen. De creatieve geest in de keuken was duidelijk verdampt. Jammer want de plek is goed , maar wij zullen dit restaurant niet snel weer bezoeken.
Sanja S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Via Travelbird weekendje weg naar dit hotel met 2 keer een 3 gangen diner van de chef. Op de ligging bij het Veluwemeer na, is dit hotel op geen enkele manier de 4 sterren waard. Het eten was zeer matig en te simpel voor een 4 sterren hotel. De bediening kan met 5 man het terras niet aan en maakt veel fouten ondanks tafelnummers en opschrijven van de bestelling. Geen aanrader.
Marc B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Hier enkele dagen gelogeerd en één avond ook in het hotel gegeten. Bediening was prima, restaurant-gedeelte is groot en modern ingericht. Het eten was gewoon goed.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Even met het gezin binnen gelopen voor een hoofdgerecht. Een medium Blonde Aquitaine Steak en een Zalm gerecht besteld. Nou, dat was een te grote uitdaging voor de keuken. De biefstuk veel te rood en de zalm had juist weer te lang in de pan gelegen en dus te droog. Het stuk vlees was van een goede kwaliteit. Maar 22 euro vragen voor een stukje zalm is stevig aan de prijs. Daarom een zesje voor het eten. Dames in de bediening doen echt hun best. Inrichting is fantasieloos, niveau Van der Valk. Volgende keer maar gas geven en doorrijden naar een ander wegrestaurant.
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Tijdens een lange autoreis hier gestopt voor een lunch. Ingestudeerd vriendelijke bediening. Correct dus, maar niet oprecht gastvrij. Broodjes prima, maar vraag me wel af waarom de prijzen op dit soort plekken zo hoog moeten zijn. Zoals de tosti (stond niet op de kaart, dus fijn dat ze die op ons verzoek wilden maken voor meereizende peuter) bestaande uit twee witte casinoboterhammen met een plakje kaas: 5,50. Uitzicht op het water is mooi, inrichting is sober en neutraal.
Brendawdew .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
ontbeten na een overnachting in het Postillion, Op zich een redelijk ontbijt, niet heel uitgebreid, maar ok. Wat vooral jammer was is dat de zachtgekookte eieren echt waterig waren, daarna waren er geen eieren meer, hardgekookte op. Het koffieapparaat moest steeds bijgevuld en dat duurde nogal lang. Er is geen cappuccino, alleen gewone koffie uit het apparaat en die was matig. De roereieren en spek waren ook op. Bijvullen gebeurde minimaal. Kortom niet om echt enthousiast over te worden.