Posthoorn

Service8,2/10
Decor8,3/10
AnneMarieUitNijmegen . Fijnproever (8 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Ik heb de gewokte kip gegeten. Die was lekker. Hij werd geserveerd met een bakje salade. Leuk terras, prettige bediening.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groet,
Team Posthoorn
Jboom . Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
De posthoorn is heerlijk om op het terras te zitten voor een kopje koffie, diner of om een borrel te drinken. Hun service is vriendelijk en gastvrij. Voor een vriend met notenallergie kregen we bij ons broodplankje na controle van het brood (dat hij mocht eten) zelfs extra vers stokbrood gebakken.
Qua lunchkaart hebben ze altijd heerlijke salades en broodjes. De borrelhapjes zijn helaas minder bijzonder, maar de salvion blanc is een echte aanrader. Ook dineren is hier heerlijk. De sfeer is altijd gezellig, met name in de zomer op het terras met uitkijk op de winkelstraat is heerlijk om te zitten.
Bedankt voor uw recensie! Graag tot een volgende keer!
Met gastvrije groet,
Team Posthoorn
Sandra D. Gastronoom (44 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Op Iens gezocht waar je goed kunt eten in Epe, en zo bij de Posthoorn terecht gekomen.
Nou de recensies kloppen, heerlijk eten en een fijne sfeer. Echt zn dorps cafe gevoel waarin iedereen gewoon "thuis" is. En het eten was boven verwachting zeer smakelijk. Vriendelijk personeel dat niet te opdringerig was maar de juiste toon en praatje maakte. Zeker een aanrader mocht je in Epe een lekker hapje willen eten in ongedwongen sfeer.
Gemaal O. Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Even snel een hapje eten in Epe. Op internet gezocht wat leuk was. We liepen richting een heel ander restaurant. Maar werden meteen aangetrokken door dit sfeervolle restaurant. Warm en gezellig! Super leuke bediening. Een grapje en zeer goede service. Heerlijk en betaalbaar gegeten. Bedankt wij komen zeker terug!
Bedankt voor de mooie recensie! Tot de volgende keer! Wij kijken ernaar uit!
Clairtje . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
We waren weer een dagje in Epe! Wederom hier gegeten maar nu binnen. De vorige keer hebben we heerlijk buiten gegeten. Het is druk als we binnen komen en het klinkt vooral ook erg gezellig. Even een drankje gedaan aan een mooie grote tafel en vervolgens konden we aan tafel vlak bij de bar. Aan de bar zitten ook mensen wat erg gezellig en sfeervol is. Echt de huiskamer van Epe zoals staat geschreven op de site. We zijn begonnen met een voorgerecht: champignonsoep en brood met kruideboter. Daarna hebben we heerlijke Hertenbiefstuk en kipsate gegeten. Weer een heerlijke avond gehad! Een aanrader!!
Norbert B. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Per ongeluk in de Posthoorn binnen gelopen maar geen moment spijt van gehad. Heerlijk eten en een gezellige sfeer voor een goede prijs.
De carpaccio vooraf en de hertenbiefstuk als hoofdgerecht waren beide heerlijk. Het wijnadvies en de service waren prima echt een aanrader.
Freek B. Gastronoom (50 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Mag het even zo? Ik weet namelijk echt niet meer wat we hebben gegeten die avond, maar het was heerlijk en gezellig. Dat weet ik nog heel goed. Aardige bediening, lekker terras en binnen zoals een eetcafe moet zijn. Niks op aan te merken.
Sinus . Gastronoom (34 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Weer in Epe beland. Besloten om weer naar De Posthoorn te gaan. Was erg druk toen wij binnenkwamen. Wij wilden wat eten maar alle tafels waren bezet. Er werd gevraagd of wij het erg vonden om eerst aan de bar wat te drinken. Geen probleem! Erg gezellig aan de praat geraakt met andere gasten die aan de bar zaten. Ze hebben een nieuwe wijnkaart. Leuk bord aan de muur met alle wijnen erop. Alle wijnen per glas te bestellen . Uiteindelijk aan tafel. Heerlijke Kipsaté en een duetje van vis gegeten. Ijs met caramelsaus en Ijs met warme bosvruchten gehad. Bediening vlot. Gewoon toptent!
Myrthe H. Bourgondiër (4 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Gezellig eetcafé met prima kaart en lekker eten. Gezellige sfeer en aardige bediening. We hebben een leuke avond gehad met dito eten.
Maarten B. Gastronoom (11 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Fijn cafe waar je ook kan eten. Er worden eenvoudige maar goede gerechten geserveerd zoals biefstuk of een echte ouderwetse uiensoep.
In het cafe heerst een goede sfeer. Vooraf garnalenkroketten gegeten en daarna dus de goede biefstuk met sla en frites.
Anna H. Gastronoom (31 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We hebben hier met ons 8en gegeten. Heel leuk ingericht restaurant, warm en knus met overal leuke accessoires. Is gelukkig niet meegegaan met de vaak ongezellige moderne strakke inrichting. Aardige ober met gevoel voor humor. We hadden allemaal verschillende goed smakende gerechten. Prima biefstuk, schnitzels, bakje sla, lekkere patat, etc. Alleen de vele grove stukken donkerbruin brood vond ik niet zo'n succes, past m.i. niet bij alle gerechten. Het lijkt wel of een lekker wit stukje (stok)brood overal in de ban is gedaan. De advokaattoetjes vielen erg in de smaak. Iedereen vond het zeer gezellig en smakelijk.
Johan T. Gastronoom (67 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Onze lunch bestond uit een baguette met gerookte zalm. Het broodje was krakend vers en even licht getoast. De zalm was van uitstekende kwaliteit. Ook de sla was vers. De uitvoering was wel heel 'gewoon'. We dronken er thee bij, van een goed merk. De Posthoorn heeft aardig interieur, we zaten in de 'koninklijke' hoek.
Sinus . Gastronoom (34 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Eerder bij dit mooie bedrijf geweest. Dinsdagavond zat het afgeladen vol! Hebben buiten onder de veranda met de terrasverwarming aan de heerlijke droge witte huiswijn gedronken en alvast een stokbroodje met tapenade gehad. Prima plek om te wachten op een tafel binnen. (Nèt te fris om buiten te eten). Buiten besteld en binnen heerlijk genoten van het eten.. Het was allemaal weer uitermate goed verzorgd en ontzettend lekker gegeten! Vriendelijk en behulpzaam personeel! Zijn met een blij gevoel weer vertrokken! Hopen op een spoedige terugkeer!!!
Marlies1209 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2014
Heerlijk gegeten, altijd goed om hier te zijn. Prima en vriendelijke mensen die je voorzien van een hapje en een drankje. De zalm op z'n Portugees is een echte aanrader, zeker voor de grote eter. Biefstuk was heerlijk mals.
Clairtje . Bourgondiër (2 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Een paar dagen in Epe. Het was heerlijk. Een mooi dorp met een super mooi bedrijf 'café de Posthoorn'. We kwamen aan en de bediening was meteen gastvrij en vriendelijk. De ambiance is super zowel binnen als buiten. Wanneer je aan komt lopen ziet het er gelijk netjes en verzorgd uit. We hebben heerlijk buiten gezeten en ook buiten gegeten. Alles was buitengewoon lekker. We hebben een heerlijk stukje zalm gegeten en een heerlijke biefstuk. De bediening was erg alert en had ook veel persoonlijke aandacht. Even de tijd nemen om je te helpen en ook om gezellig een praatje te maken.
Wanneer je in Epe bent is dit echt een aanrader. Een bedrijf met een nette, verzorgde, mooie en vooral prachtige ambiance.
Lindy B. Bourgondiër (4 recensies) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Vrijdag, aan het einde van de middag zat het terras van de Posthoorn behoorlijk vol. Een goed teken, dus mijn vriend en ik besloten hier een hapje te eten. Vooraf een broodje met tapenade en kruidenboter. Wat bleek, het was geen tapenade, maar gewoon 2 soorten pesto, die zo uit een potje leken te komen! Als hoofdgerecht kozen wij voor de schnitzel en de vegetarische burger met flensje. Behalve het flensje, kwam alles uit de frituur (wel vers frituurvet). Als dessert kozen wij voor ijs met suikerbrood, maar het suikerbrood was op. Dan maar een kersenijsje met marsepein en omelet siberienne... waarvan zelfs de eigenaar zei dat ze die niet zelf hebben gemaakt. Wat een ongeïnspireerde kok staat daar.
Been . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Met vrienden gegeten,bij de posthoorn Epe.
Verrassend,gezellig,en prettige bediening.
Voorgerecht,heerlijk,hoofdgerecht super,dessert,verrassend.
Prachtige ambiance,en super schoon.
Een aanrader,ook prijstechnisch.
Wij gaan,zeker weer eten,bij dit prachtige eetcafé.
Skinnydog . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Was eigenlijk van plan om even een tussenbiertje te doen onderweg naar andere bestemming. De zaak zat vol met dinergasten en het rook allemaal zo heerlijk dat mijn tussenbiertje uitliep op een heel smakelijk gerecht: een zalig hertenbiefstukje. Een lekkere koffie na en ik was weer klaar om op weg te gaan.
Prettige, alerte bediening, gezellige sfeer en value for money.
Sinus . Gastronoom (34 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Eergisteren gegeten bij dit prachtige en gezellige bedrijf. Uitgebreide menukaart en een uitstekende wijnkaart! Alles was buitengewoon lekker en de prijs/kwaliteit top. Wij hebben erg genoten van onze voorgerecht t/m het heerlijke dessert toe! De in knoflook gebakken gamba’s geserveerd met wokgroenten en basmatirijst waren heerlijk! Ook de biefstuk met kruidenboter was om te zuigen.
Mooie ambiance, warme sfeer en uitstekende bediening met veel ervaring én heel belangrijk, alles super schoon! Hier is nog persoonlijke aandacht voor de gasten. Wij komen hier zeker gauw terug!
Ina D. Gastronoom (47 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2013
tijdens onze vakantie op het terras neergestreken om iets te drinken en eigenlijk blijven plakken voor het diner. Heerlijk weer, jammer dat je dan naar binnen 'moet' als astmapatiënt omdat er flink gerookt (waaronder sigaar..) wordt...Genoten van een heerlijke saté, met friet en salade, geen groenten, jammer. Echtgenoot smulde van z'n entrecote. Niet hoogdravend, gewoon lekker. Personeel erg vriendelijk en attent. De enige wanklank is dat de zeepautomaat leeg was op het damestoilet. Wij hebben op maandag gegeten en woensdag nog een keer wat wezen drinken als pauze tijdens een lange fietstocht. Woensdag nog steeds zeepautomaat leeg en ook de handdoekenautomaat leeg. De serveerster merkte op dat er geen handdoekjes meer waren omdat ik met mijn handen wapperde. Ik zei toen dat de zeepautomaat leeg was en toen gaf ze aan dat ik dit maandag ook al had verteld. Dus inmiddels 3 (!!) dagen zonder zeep..hoe doet het personeel dat dan zelf? Gebruiken zij een ander toilet of worden er geen handen gewassen? Of misschien handen wassen in de keuken. Is toch geen moeite om even om de hoek zeep te halen bij het Kruidvat?? Dit heb ik toch wel als behoorlijk negatief ervaren..