Posthoorn

Noordeinde 43 1141 AG Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Posthoorn

Verfijning op je bord

Uit eten bij de Posthoorn is een mijlpaal in je culinaire leven. Historische figuren als koningin Juliana, admiraal Dirksz en Napoleon verbleven als eens in het suitehotel waar het restaurant deel van uitmaakt. De grandeur van toen voel én proef je nog steeds. Avonden als deze kunnen niet lang genoeg duren dus geniet van elk moment.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Posthoorn

Bushalte Nieuwpoortslaan is nabij gelegen. Hiervandaan in 20 minuten van en naar het Centraal Station Amsterdam

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:30
- Ontbijt 09:00 - 10:30
- Ontbijt 09:00 - 10:30

Uitmuntend
9,3
9,1

Jouw recensie over het restaurant Posthoorn

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk eten met zeer mooie gerechten. Wij hadden het 8 gangen menu maar vonden het te lang duren. Voor een twee persoons tafel is 4,5 uur ons inziens te lang. Een uur korter zou perfect zijn geweest voor ons.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Wat een heerlijk restaurant. Na een tussenpoos van vijf jaar weer naar Monnickendam gereden maakte de kok 4 gerechten klaar met als inspiratie asperges. Het smaakte geweldig lekker. De porties waren bovengemiddeld. Een goede reden om niet meer 5 jaar te wachten.
Pim H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Zeer bijzondere gerechten die fantastisch worden opgemaakt, een feest voor het oog en voor de smaak. Bijzondere niet alledaagse wijnen in perfecte harmonie met de gerechten. Mooie verhalen achter de wijnen. Absoluut een aanrader voor een niet alledaagse gebeurtenis.
A.J.M D.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Mooie smaaksensaties, diner is goed begeleid door bijzondere wijnen, ongekend niveau. Verrassend en heel prettig. Persoonlijke fijne bediening
Annie H.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
In orde
steef.heerooms .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
geweldige ambiance en een gezellige avond mede door de gastvrijheid en service van de bediening, zowel bij de ontvangst als aan de tafel
Jan Jacob D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
We aten vanavond in dit restaurant met gasten uit het buitenland. Wat een heerlijke avond. Prettige ontvangst in een warme ambiance. Vantevoren gevraagd of er geen lange tijd tussen de gerechten zou zijn, omdat onze gasten al een lange reis achter de rug hadden. Daar werd, zonder dat het opviel, rekening mee gehouden. Wat een adequate, prettige bediening! Het eten was verrukkelijk, wat een smaken! Heerlijk. Ook de wijn paste uitstekend bij de gerechten. We komen heel graag terug.
Coen K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Zeer goed gegeten. Verrassende en weloverwogen combinaties aan gerechten. Wijn arrangement sloot tevens goed aan bij ons menu.
Lida T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gisteren genoten van een heerlijk 4-gangen diner met een wijnarrangement. Elke gang was weer verrassend lekker. En de juiste wijnen. Bediening en uitleg waren top! Echte aanrader.
De tafel van Hans D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Aanrader. Goede service. Vlotte bediening.
Simone D.
heerlijk gegeten, bediening was prima, lekkere stoelen om in te zitten
Tonnie V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, 4-gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Was een heel fijne avond!
Amas .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Eten was goed, maar op ieder gerecht een saus, zonde voor de andere mooie smaken, die overruled werden door saus, vond ik

Hoog tempo van uitserveren en te vaak langs komen om te zien of je al klaar bent.
Bediening was te snel, afruimen als je nog niet klaar bent, niet ok.
Sabrina K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
8 gangen diner met wijn arangement. Optie tot halve glazen wijn voor wel de beleving maar niet te beschonken zijn.
Erg prettig.

Verassende smaak combinaties. Echt een beleving. Aan de prijs maar is het zeker waard.
john S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Fantastisch restaurant, heerlijk gegeten en we werden zeer gastvrij en correct ontvangen. De prijs viel echter wel iets tegen; de indicatie op Iens van 60 eur is niet representatief.
Rd B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad met veel geweldige gerechten.
bobhoorn .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op onze trouwdag weer eens naar de Posthoorn. Het was dinsdag en daardoor weinig gasten. Ondanks dat toch rustig kunnen genieten van het Klassieke menu van de chef. Dit keer was het een vier gangen wildmenu. Alle gerechten waren goed bereid en prima van smaak.
We kozen voor bijpassende wijnen, maar niet voor het wijnarrangement, we moesten nog met de auto naar huis. Wijnen waren goed in balans met de gerechten. We vonden ze stevig geprijsd.
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het was heerlijk eten en de moeite waard om vanuit Zwolle naar monnikkendam te rijden.
Veel dank voor de gastvrijheid
Mirella B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Fantastisch eten prima bediening, vooral sommelier, ik kreeg het water in mijn mond als hij over de wijn vertelde, als een sprookje. En de stoelen zaten heerlijk
Wafae A.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We vonden het een mooi eet avontuur , helaas vonden we de prijzen van niet alcholische dranken veels te duur. We begrijpen wel dat het een top restaurant is maar als je voor een glas tonic meer betaald dan glas wijn klopt er voor ons gevoel iets niet. Wellicht iets om over na te denken. Voor de rest prima gezellige avond gehad.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gastvrije bediening, mooie locatie