Posthoorn

Noordeinde 43 1141 AG Monnickendam Nederland Kaart

Over het restaurant Posthoorn

Verfijning op je bord

Uit eten bij de Posthoorn is een mijlpaal in je culinaire leven. Historische figuren als koningin Juliana, admiraal Dirksz en Napoleon verbleven als eens in het suitehotel waar het restaurant deel van uitmaakt. De grandeur van toen voel én proef je nog steeds. Avonden als deze kunnen niet lang genoeg duren dus geniet van elk moment.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Posthoorn

Bushalte Nieuwpoortslaan is nabij gelegen. Hiervandaan in 20 minuten van en naar het Centraal Station Amsterdam

Dinsdag t/m Zaterdag 10:00 - 23:30
- Ontbijt 09:00 - 10:30
- Ontbijt 09:00 - 10:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Posthoorn

Dick H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
leuke gezellige avond gehad met heerlijk een bijzondere gerechtjes
Vriendelijk en gastvrij personeel.
Gezellige inrichting in een sfeervol pand.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Met een groep gegeten. De bediening is wat te jong. Ze gebruiken woorden die niet bij hun leeftijd passen. Dat komt raar over. Alles wat ze zeggen is ook echt in het hoofd gestampt. Dat blijkt als ze het spoor even kwijt zijn. Dan moeten ze helemaal opnieuw beginnen. Overigens wel enorm vriendelijke en nette jongeren. Eten was lekker en verrassend. Het 6 gangen diner was divers en werd voorafgegaan door een aantal heerlijke amuses. Griet was heerlijk evenals de haas. Een kogeltje in mn haas kan, maar ik had er twee en dat vind ik wel slordig. De fazant was helaas veel te droog. Het bijpassende wijnarrangement viel ook enorm tegen. Ik snapte werkelijk geen enkele van de 6 glazen. Spijt dus dat ik niet gewoon zelf gekozen heb. Al met al een leuke avond gehad maar van een restaurant met een michelinster verwacht ik iets meer ervaring in de bediening, zorgvuldigheid in de keuken en kennis van wijnen. Je betaalt er namelijk wel de hoofdprijs.
Claartje R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Goede ontvangst, prettige bediening, rustige smaakvolle omgeving, het eten viel mij tegen. Rode poon er lekker, fazant met ravioli niet lekker, jammer.
Elvira H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Voortreffelijk gegeten, heeft onze verwachting overtroffen. Het bijpassende wijnarrangement maakte het helemaal af. Echt een aanrader.
W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Het is echt een avond uit! Voor herhaling vatbaar! Uitstekende kok en voorkomend bedienend personeel! Aanrader!
Ferry A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
De keuken maakt lawaai. Dit maal steeds een harde bel als een gang klaar stond en twee maal viel er glas kapot op de grond. Verder echt een fantastisch restaurant
Elly T.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Was verrukkelijk. Heerlijk in de watten gelegd. Zeer exclusief en voor een speciale gelegenheid. Vriendelijke behulpzame bediening die ons verwende met hapjes tussendoor.
Ferry P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De verwachtingen bij een sterrenzaak zijn altijd hooggespannen, en dat werd grotendeels waargemaakt. Prettige zaak, goede sfeer, rustig en ongedwongen. Eten was uitstekend, al werd de dieetwens zelfs na nogmaals doorgeven gemist in de keuken. Gelukkig werd dat snel hersteld. De jongen die ons bediende, maakte duidelijk dat hij geïrriteerd had gereageerd in de keuken. Kleine tip: Met dat commentaar moet je je gasten niet lastig vallen en kan je beter voor jezelf houden. De sommelier / eigenaar kwam met mooie wijnen die goed bij de gerechten pasten. Prima avond gehad.
Hoekie H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Lekker gegeten maar vond niet alles even bijzonder. We hadden het 8 gangen diner en vonden het een beetje te lang duren.
Jack J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Was weer verassend,6 gangen 60 smaken en mooie wijnen,daar komen we weer voor terug,2 heerlijke amuses hert zeebaars kip wild eend eende lever en een super toetje
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Echt ontzettend heerlijk eten, bijzonder smaken en uitgelezen wijnen
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk geluncht op het terras. Orginele gerechten en bijzondere wijnen met goede uitleg. De vriendelijke en attente bediening met de mooie opmaak vd borden is net dat tikkie extra wat past bij een Michelin ster. Kom graag nog eens terug
OscarO .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Het eten was heerlijk, een heel fijn samenspel van, bij momenten, zeer originele smaken. Naast de bestelde gerechten werd er een groot aantal amuses ed gepresenteerd. De wijnen waren verrukkelijk bij het eten. Het personeel was zeer vlot vriendelijk en kundig.
Veralie V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Heerlijk in de binnentuin gegeten. Vooral de langoustine was verrukkelijk bereidt!

We komen zeker weer terug een volgende keer.
Ernst V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Op basis van recensies voor dit hotel en restaurant gekozen. Het viel ons echter tegen. Wellicht was onze verwachting door de recensies en de Michelin ster te hoog. We hadden een 5 gangen verrassingsmenu en hebben duidelijk van te voren aangegeven om met oesters te willen beginnen. De amuses stonden echter binnen 5 minuten na het plaats nemen op tafel. Hierbij onder andere een behoorlijke lolly van geitenkaas die in onze ogen eerder een aanslag was op de smaakpapillen. Vermoedelijk werd door onze keuze voor oesters een tweede amuse weggelaten. De oesters en eerste twee gerechten waren erg smakelijk. Het tweede tussengerecht was veel te zout en hebben dit ook niet opgegeten. Uiteraard hebben we dit gemeld maar er werd geen alternatief geboden. Sterker nog er werd gezegd dat bijna alle gasten dit een lekker gerecht vonden. Het hoofdgerecht was goed maar niet bijzonder. Het dessert verruild voor kaas. Als bijgerecht twee stukjes brood en wat crackers (?), geen stroop of chutney of iets anders. De koffie tenslotte was misschien wel de grootste teleurstelling. Men was op de hoogte van de chocolade allergie van een van ons (er waren al aanpassingen in het menu gedaan) maar toch werd de koffie met bonbons/chocolade geserveerd. Gelukkig hadden we het zelf in de gaten.

Het hotel was goed maar ook hier een hogere verwachting. De ontvangst was onduidelijk, geen uitleg over het elektrische gordijn bijvoorbeeld. Ook geen minibar of koffie/thee faciliteit op de kamer. Wanneer de prijs van het gehele arrangement in ogenschouw wordt genomen dan was het voor ons tegenvallend. Wat ons betreft geen aanrader!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Fantastisch gegeten met zeer verzorgde originele en smakelijke gerechten, geserveerd op prachtig afwisselend serviesgoed.
Zeer fijne ambiance en prima persoonlijke bediening. Kortom een topervaring.
CJJ S.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Weer een heerlijk diner bij de Posthoorn, zoals altijd superieure klasse. Veel gerechtjes met een heerlijke smaak.
Vriendelijke attente bediening, goed wijnadvies van de manager.
We hebben genoten, en gaan zeker weer.
Sijmon V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima eten, zeer goede persoonlijke service en erg goed ingespeeld op het feit dat we eerder wegmoesten. Echt een aanrader deze gelegenheid.
gert T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
De prijzen passen niet meer bij de kwaliteit. 31 euro voor bv 2 glazen redelijke champagne is teveel. De start van wijnen en gerechten was super. Daarna zakte het in
T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heel gastvrij en informeel. goede uitleg over de wijnen en gerechten, die uitstekend op elkaar waren afgestemd. Vooral de fijne visgerechten waren fantastisch. De hele opbouw van het menu was voor ons een waar smaak avontuur. Wij hebben een geweldig diner gehad.