Post

Meer informatie over restaurant Post

Dichtbij NS Dordrecht Centraal

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Post

Bealien S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voor de eerste keer gegeten. Verassingsmenu genomen en dat was een aangename verassing. Leuke bediening en aangename sfeer. Komen zeker nog een keer terug.
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gisteren hier voor het eerst en zonder reservering gegeten. Hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu 'vertrouwelijke post'. De porties waren precies goed (niet te groot/niet te klein) en zeer smaakvol en erg lekker.
Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht, heeft diverse soorten bier op de tap, een tapas bar en zelfs een corner waar vers brood gemaakt wordt. Al met al een zeer positieve ervaring en komen hier zeker nog een keer terug!
whiskey52 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vandaag voor het eerst in restaurant Post geweest. Dat is overigens ook meteen de laatste keer.
Prijs-kwaliteit verhouding slecht. Personeel wordt al moe als je ze iets vraagt en volstrekt ongeïnteresseerd. Kan geen vriendelijk woord van af.
Brood was zo hard als steen. Niet te snijden met een normaal mes. Porties bijzonder klein. Droevig. Geachte lezer: ga hier niet nsaar toe!!
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
prima plek. eerst even buiten gezeten daarna binnen om te eten. bediening vriendelijk en attent. lekker voorgerecht, mosselen met zeekraal en mijn medegast salade van gebrande vijgen met parmaham. allebei als hoofdgerecht tagliatelle met erwten en paddestoelen geflambeerd in parmezaanse kaas. smullen. kleine porties is genoeg. erbij lekkere wijn (aangeraden).
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden als familie met 8 personen zeer vriendelijk ontvangen, de sfeer in het restaurant is uitstekend en ongedwongen, We hadden van tevoren laten weten dat er vegetariërs en een veganist in ons gezelschap waren, daar werd zeer goed rekening mee gehouden. Wat we zeker een aanrader vinden was de plank met borrelhapjes, vleeswaren, olijven, brood en nog veel meer, veelal ambachtelijke producten. We zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.
BSer .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lopen niet over van enthousiasme. Aantal mensen van onze groep zat nog niet en er werd al aangeboden 'even een paar flesjes wijn neerzetten?'. Werden ook meteen 'gewaarschuwd' dat als we geen 4- of 5-gangenmenu zouden bestellen, we waarschijnlijk heel lang moesten wachten. Vreemde benadering. Bovendien was het eten te duur en niet heel bijzonder van smaak. Ook een prosecco voor 6,75, kan echt niet. De pasta's kon je kiezen in grote en kleine porties. Als je een kind ziet die pasta besteld, kun je er van uit gaan dat je dan een kleine portie geeft. Maar het werd niet gevraagd, meteen de grote porties op tafel, waarvan dan meer dan de helft niet wordt gegeten. Zonde!
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer bij post geluncht.
Na lang wachten op bedienend personeel uiteindelijk zelf maar iemand opgezocht voor onze bestelling.
Een tafelmeisje gaf de papieren servetten en het bestek met snijkant naar ons toe aan!
Tijdens het eten werden we nog verrast met een extra schaaltje patat wat we niet besteld hadden maar werd wel in de rekening doorberekend.
Te prijzig ook voor wat je op je bord krijgt.
Margit H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond met z'n 3en bij Post gegeten. We namen het 4 gangen verrassingsmenu. Dit menu kon ivm allergie zonder probleem worden aangepast, zo werden de schelpdieren in de 2e gang (pasta met oa mosselen) vervangen door paddestoelen en spekjes. Gerechten waren mooi op smaak en kwamen in een prettig tempo op tafel. De schelvis van het hoofdgerecht was precies lang genoeg op de huid gebakken en vormde een mooie combi met de puree met appel, absoluut het beste gerecht van de 4. De gebrande ananas van het dessert had best iets gebrander gemogen maar desondanks was het met oa kokosijs als begeleiding een goede afsluiter. Ik kom absoluut weer terug.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige week hier prima gegeten. Gevarieerde kaart, veel wijnen per glas, vlotte bediening. Mooie open ruimte (daardoor wel wat rumoerig), maar wel een open keuken en veel huisgemaakte patisserie. Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar.
Wij aten hier prima: oesters vooraf, de dagschotel van griet, en als nagerecht een tiramisu. Alles was prima klaargemaakt en goed op smaak. Wij komen zeker nog eens terug.
Poekie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op een donderdagavond met een aantal collega's wezen eten. We hebben gekozen voor het 4 gangen verassingsmenu.
Vooraf een salade die prima was. dus vol verwachting uitkijken naar de volgende gang. Dat was een spaghetti met grote garnalen en een tomaten saus. De garnalen leken wel van rubber zo gaar dat ze waren. Zonde!
Het hoofdgerecht was een stukje zeebaars op de huid gebakken. Nouja op de huid aangebrand kan je beter zeggen want deze was bitter door verbranding. Ook de zeebaars was veel te gaar, waardoor je een nare vissmaak kreeg. Als je een lekker stukje vis wil eten, dan zou ik je dit zeker niet adviseren om in dit restaurant te doen.
Het nagerecht mochten wij kiezen van de kaart. Ik had een soort pannacotta waar veel te veel gelatine in zat. verder waren de nagerechten wel prima.
De bediening was aan het restaurant gedeelte wel goed. Iets wat aan de brasserie/bar gedeelte nog te verbeteren valt.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een ober liet per ongeluk een bakje olie over mijn Barbour waxcoat vallen. Ik kon de jas laten reinigen en restaurant Post zou de rekening betalen. Nadat ik de rekening toestuurde kwam het restaurant terug op deze toezegging; "niemand kon zich het incident herinneren".
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuk ingericht. Gezellige bediening.
Wij zijn hier gaan eten voor de lunch.
Leuke kaart voor ieder wat wils. De Croque Monsieur was heerlijk!
Ik ga hier zeker vaker heen voor een gezellige en lekkere lunch!
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Mals Iberico zwijn en hert. Wat was het lekker de borden gingen schoon op terug naar de keuken. Je zou bijna je bord aflikken zo lekker. Een min puntje de prijs van de wijn is een tikkie aan de hoge kant. De akoestiek is gelukkig ook verbeterd.
marr .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen vrijdag voor de derde keer bij Post gegeten.
Het is er, ten opzichte van de openingsweken/maanden, aanzienlijk een stuk verbeterd. Onze complimenten hiervoor.
Wij kozen allen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Een groot succes.
We hebben zitten smullen. Het tempo was goed en de bediening was zeer alert en vriendelijk. Ga zo door mannen. Wij komen graag terug in jullie prachtige ambiance.
RickMast G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ambiance van het restaurant voelt warm, prettig en gezellig aan. bediening is vriendelijk, kan alerter zijn. Drankjes duurde soms wat lang, op de koffie na.
Het eten, voorgerecht 6tal tapas gehad, enkele waren iets te overheerdens gekruid. Maar een leuke variatie aan gerechten. Hoofdgerecht, paddestoelenrisotto, was wat te vochtig/nat en overheersend in zijn wijn. Paddestoelen waren nog wat rauw. Rijst was goed gegaard.
Prijs-kwaliteits verhouding was goed, niet te duur, goeie porties, smaken (nog wat aan te passen), maar oke.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagmiddag geluncht bij Post en weer de Croque Monsieur genomen, omdat deze zo lekker is; romige kaas, goede ham, knapperig brood, en de portie is groot. Tony Chocolonely warme chocolademelk met slagroom erbij, helemaal perfect. Bediening is rap en vriendelijk. Het is een groot restaurant met verschillende zit-gedeeltes, een open bar, semi-open keuken en veel uitzicht naar de straatkant, dus lekker 'mensen-kijken' terwijl je zit te eten. Ik kom hier regelmatig en zou het iedereen aanraden, overigens ook leuk voor alleen een borrel.
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Ik zit hier regelmatig, het personeel is leuk, lekker los en gezellig. Heerlijke wijnen en een leuke avond kaart. Het terras is prettig, je moet er van houden een drukke weg. Met leuk gezelschap om je heen is dat zeker niet storend. Zeker een aanrader :)!
Cavallino Rampante .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdagavond met m'n vrouw lekker uitgebreid uit eten geweest bij Post. Voor de 3e keer, maar wat blijft het een ontzettend mooie zaak! We werden door diverse personeelsleden begroet en dat geeft meteen een vriendelijke indruk. We kozen deze keer beiden voor "Vertrouwelijke Post", het verrassingsmenu. Ontzettend lekker allemaal, in goeie porties en heerlijk verspreid over de avond. Daarbij een lekkere prosecco en voor mij bij het eten keuze genoeg uit diverse speciaalbiertjes. Erg leuk en lekker! De jongedame die ons bediende was erg open, vriendelijk en attent dat maakte het een hele gezellige en ontspannen avond. Prachtige inrichting, mooie verlichting, DJ op de achtergrond, vriendelijk personeel en heerlijk eten. After Dinner Tip: Scroppino!!! Restaurant Post... Tot gauw weer!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ons bezoek aan Post was opnieuw een voltreffer. Na eerdere prima ervaringen kwam ik hier samen met schoonfamilie om te dineren. Ik bestelde een goed bier van de sowieso al leuke bierkaart en binnen no time stond er ook een schaaltje brood met een heerlijke olijfolie op tafel. Als voorgerecht koos ik dit keer de mosselen, gestoofd met knoflook, room en peterselie: in één woord: geweldig.
Het hoofdgerecht werd een op de graat gebakken schol met garnalen-hollandaise, spinazie en aardappelpuree. Alles smaakte opnieuw voortreffelijk, ook de hollandaise (waar ik normaal gesproken geen grote fan van ben).
Ik zwichtte voor het dessert (een cheesecake met verse aardbeien), en nam een goede kop koffie na.
Een aparte vermelding ook nog voor de bediening, zij deden er werkelijk alles aan om ons een nóg betere avond te bezorgen (wat ook lukte). Hulde!
jepedejong .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtig restaurant, waar wij twee keer eerder geweest waren. Wij waren nu met een groep van acht mensen. Het leek of de keuken het deze keer niet aankon. De bediening was vriendelijk, maar weinig ervaren. De donkere jongen was wel erg leuk. Het hoofdmenu liet te lang op zich wachten. De desserts kwamen helaas in twee etappes met een klein kwartier tussenpauze. Het eten zelf was erg wisselend van niveau; verfijning ontbrak helaas. Een vette saus bij de vis; patat en rucola die te zout waren. De carpaccio als voorgerecht en de zelfgemaakte ijsbollen toe waren wel heerlijk.