Post

Dichtbij NS Dordrecht Centraal

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

7,2

Jouw recensie over het restaurant Post

Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een teleurstelling. Twaalfuurtje besteld. Soep een soort grijze brei (aardappelsoep bleek bij navraag). Wist niet dat er Pinxtos met zuurkool en worst (koud) bestond. Zeker de Dordtse variant. Verder nog wat ondefinieerbare hapjes. Kroketten waren goed. Geen brood erbij, ondanks dat dit op de kaart staat vermeld. Moet je apart vragen. Dat in het kader van de duurzaamheid. Je kunt natuurlijk ook niets serveren en de rekening presenteren. Is nog duurzamer. Wil je jezelf een teleurstelling besparen. Neem geen twaalfuurtje bij Post.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Weer genoten van het verrassingsmenu! Vriendelijke service en wat fijn dat er voor mijn zoon diverse veganistische opties waren, top!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Zo net met 3 personen uitgebreid zitten lunchen. Ik bestelde de pasta van de dag gestoomde inktvis met gnocchi, eenmaal voor mijn neus krijg ik een bijna zwarte brei op mijn bord totaal niet aantrekkelijk om aan te zien en zeker niet om te eten. Smaakte werkelijk nergens naar en was niet te onderscheiden van wat nou de inktvis was en wat de gnocchi. Maar goed bediening geroepen bord terug naar de keuken en deze aardige jonge man kwam terug met de mededeling dat de chef het niet met mij eens was en ik wat anders kon bestellen maar wel gewoon moest betalen voor het gerecht! Belachelijk!!!!! Als er 3 personen voor 83 euro zitten te lunchen waar is dan de klantvriendelijkheid? al het andere eten was lekker maar uit principe zal ik hier niet meer komen en zal deze ervaring zeker delen!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Leuke ambiance. Mooi ingerichte zaak. Organiseren leuke activiteiten naast dat je er echt lekker kunt eten. Goede prijs kwaliteit verhouding en vriendelijke bediening.
Sanne S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Geluncht, de bediening was vriendelijk maar zeer traag en vergeetachtig. Bijna 10 euro betaald voor een boterham met een paar plakken zalm, waarvan smaak goed was maar het zeker niet zo vullend was als andere goedkopere dingen op het menu. Hier ook ruim 3 kwartier (!) op moeten wachten. Ik raad het niet aan.
Bealien S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Voor de eerste keer gegeten. Verassingsmenu genomen en dat was een aangename verassing. Leuke bediening en aangename sfeer. Komen zeker nog een keer terug.
Andy K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gisteren hier voor het eerst en zonder reservering gegeten. Hadden gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu 'vertrouwelijke post'. De porties waren precies goed (niet te groot/niet te klein) en zeer smaakvol en erg lekker.
Het restaurant is mooi en sfeervol ingericht, heeft diverse soorten bier op de tap, een tapas bar en zelfs een corner waar vers brood gemaakt wordt. Al met al een zeer positieve ervaring en komen hier zeker nog een keer terug!
whiskey52 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Vandaag voor het eerst in restaurant Post geweest. Dat is overigens ook meteen de laatste keer.
Prijs-kwaliteit verhouding slecht. Personeel wordt al moe als je ze iets vraagt en volstrekt ongeïnteresseerd. Kan geen vriendelijk woord van af.
Brood was zo hard als steen. Niet te snijden met een normaal mes. Porties bijzonder klein. Droevig. Geachte lezer: ga hier niet nsaar toe!!
dorine A.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
prima plek. eerst even buiten gezeten daarna binnen om te eten. bediening vriendelijk en attent. lekker voorgerecht, mosselen met zeekraal en mijn medegast salade van gebrande vijgen met parmaham. allebei als hoofdgerecht tagliatelle met erwten en paddestoelen geflambeerd in parmezaanse kaas. smullen. kleine porties is genoeg. erbij lekkere wijn (aangeraden).
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
We werden als familie met 8 personen zeer vriendelijk ontvangen, de sfeer in het restaurant is uitstekend en ongedwongen, We hadden van tevoren laten weten dat er vegetariërs en een veganist in ons gezelschap waren, daar werd zeer goed rekening mee gehouden. Wat we zeker een aanrader vinden was de plank met borrelhapjes, vleeswaren, olijven, brood en nog veel meer, veelal ambachtelijke producten. We zijn zeker van plan om nog eens terug te komen.
BSer .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Lopen niet over van enthousiasme. Aantal mensen van onze groep zat nog niet en er werd al aangeboden 'even een paar flesjes wijn neerzetten?'. Werden ook meteen 'gewaarschuwd' dat als we geen 4- of 5-gangenmenu zouden bestellen, we waarschijnlijk heel lang moesten wachten. Vreemde benadering. Bovendien was het eten te duur en niet heel bijzonder van smaak. Ook een prosecco voor 6,75, kan echt niet. De pasta's kon je kiezen in grote en kleine porties. Als je een kind ziet die pasta besteld, kun je er van uit gaan dat je dan een kleine portie geeft. Maar het werd niet gevraagd, meteen de grote porties op tafel, waarvan dan meer dan de helft niet wordt gegeten. Zonde!
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Afgelopen vrijdag voor de tweede keer bij post geluncht.
Na lang wachten op bedienend personeel uiteindelijk zelf maar iemand opgezocht voor onze bestelling.
Een tafelmeisje gaf de papieren servetten en het bestek met snijkant naar ons toe aan!
Tijdens het eten werden we nog verrast met een extra schaaltje patat wat we niet besteld hadden maar werd wel in de rekening doorberekend.
Te prijzig ook voor wat je op je bord krijgt.
Margit H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Gisteravond met z'n 3en bij Post gegeten. We namen het 4 gangen verrassingsmenu. Dit menu kon ivm allergie zonder probleem worden aangepast, zo werden de schelpdieren in de 2e gang (pasta met oa mosselen) vervangen door paddestoelen en spekjes. Gerechten waren mooi op smaak en kwamen in een prettig tempo op tafel. De schelvis van het hoofdgerecht was precies lang genoeg op de huid gebakken en vormde een mooie combi met de puree met appel, absoluut het beste gerecht van de 4. De gebrande ananas van het dessert had best iets gebrander gemogen maar desondanks was het met oa kokosijs als begeleiding een goede afsluiter. Ik kom absoluut weer terug.
Martijn Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vorige week hier prima gegeten. Gevarieerde kaart, veel wijnen per glas, vlotte bediening. Mooie open ruimte (daardoor wel wat rumoerig), maar wel een open keuken en veel huisgemaakte patisserie. Tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar.
Wij aten hier prima: oesters vooraf, de dagschotel van griet, en als nagerecht een tiramisu. Alles was prima klaargemaakt en goed op smaak. Wij komen zeker nog eens terug.
Poekie .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Op een donderdagavond met een aantal collega's wezen eten. We hebben gekozen voor het 4 gangen verassingsmenu.
Vooraf een salade die prima was. dus vol verwachting uitkijken naar de volgende gang. Dat was een spaghetti met grote garnalen en een tomaten saus. De garnalen leken wel van rubber zo gaar dat ze waren. Zonde!
Het hoofdgerecht was een stukje zeebaars op de huid gebakken. Nouja op de huid aangebrand kan je beter zeggen want deze was bitter door verbranding. Ook de zeebaars was veel te gaar, waardoor je een nare vissmaak kreeg. Als je een lekker stukje vis wil eten, dan zou ik je dit zeker niet adviseren om in dit restaurant te doen.
Het nagerecht mochten wij kiezen van de kaart. Ik had een soort pannacotta waar veel te veel gelatine in zat. verder waren de nagerechten wel prima.
De bediening was aan het restaurant gedeelte wel goed. Iets wat aan de brasserie/bar gedeelte nog te verbeteren valt.
Daan M.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Een ober liet per ongeluk een bakje olie over mijn Barbour waxcoat vallen. Ik kon de jas laten reinigen en restaurant Post zou de rekening betalen. Nadat ik de rekening toestuurde kwam het restaurant terug op deze toezegging; "niemand kon zich het incident herinneren".
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuk ingericht. Gezellige bediening.
Wij zijn hier gaan eten voor de lunch.
Leuke kaart voor ieder wat wils. De Croque Monsieur was heerlijk!
Ik ga hier zeker vaker heen voor een gezellige en lekkere lunch!
Mi F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Mals Iberico zwijn en hert. Wat was het lekker de borden gingen schoon op terug naar de keuken. Je zou bijna je bord aflikken zo lekker. Een min puntje de prijs van de wijn is een tikkie aan de hoge kant. De akoestiek is gelukkig ook verbeterd.
marr .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen vrijdag voor de derde keer bij Post gegeten.
Het is er, ten opzichte van de openingsweken/maanden, aanzienlijk een stuk verbeterd. Onze complimenten hiervoor.
Wij kozen allen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Een groot succes.
We hebben zitten smullen. Het tempo was goed en de bediening was zeer alert en vriendelijk. Ga zo door mannen. Wij komen graag terug in jullie prachtige ambiance.