Post

Meer informatie over restaurant Post

Dichtbij NS Dordrecht Centraal

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 01:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 01:00

• Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Leuk ingericht. Gezellige bediening.
Wij zijn hier gaan eten voor de lunch.
Leuke kaart voor ieder wat wils. De Croque Monsieur was heerlijk!
Ik ga hier zeker vaker heen voor een gezellige en lekkere lunch!
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Mals Iberico zwijn en hert. Wat was het lekker de borden gingen schoon op terug naar de keuken. Je zou bijna je bord aflikken zo lekker. Een min puntje de prijs van de wijn is een tikkie aan de hoge kant. De akoestiek is gelukkig ook verbeterd.
Marr .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Afgelopen vrijdag voor de derde keer bij Post gegeten.
Het is er, ten opzichte van de openingsweken/maanden, aanzienlijk een stuk verbeterd. Onze complimenten hiervoor.
Wij kozen allen voor het 4 gangen verrassingsmenu. Een groot succes.
We hebben zitten smullen. Het tempo was goed en de bediening was zeer alert en vriendelijk. Ga zo door mannen. Wij komen graag terug in jullie prachtige ambiance.
RickMast .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Ambiance van het restaurant voelt warm, prettig en gezellig aan. bediening is vriendelijk, kan alerter zijn. Drankjes duurde soms wat lang, op de koffie na.
Het eten, voorgerecht 6tal tapas gehad, enkele waren iets te overheerdens gekruid. Maar een leuke variatie aan gerechten. Hoofdgerecht, paddestoelenrisotto, was wat te vochtig/nat en overheersend in zijn wijn. Paddestoelen waren nog wat rauw. Rijst was goed gegaard.
Prijs-kwaliteits verhouding was goed, niet te duur, goeie porties, smaken (nog wat aan te passen), maar oke.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Zaterdagmiddag geluncht bij Post en weer de Croque Monsieur genomen, omdat deze zo lekker is; romige kaas, goede ham, knapperig brood, en de portie is groot. Tony Chocolonely warme chocolademelk met slagroom erbij, helemaal perfect. Bediening is rap en vriendelijk. Het is een groot restaurant met verschillende zit-gedeeltes, een open bar, semi-open keuken en veel uitzicht naar de straatkant, dus lekker 'mensen-kijken' terwijl je zit te eten. Ik kom hier regelmatig en zou het iedereen aanraden, overigens ook leuk voor alleen een borrel.
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Ik zit hier regelmatig, het personeel is leuk, lekker los en gezellig. Heerlijke wijnen en een leuke avond kaart. Het terras is prettig, je moet er van houden een drukke weg. Met leuk gezelschap om je heen is dat zeker niet storend. Zeker een aanrader :)!
Cavallino Rampante .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Zaterdagavond met m'n vrouw lekker uitgebreid uit eten geweest bij Post. Voor de 3e keer, maar wat blijft het een ontzettend mooie zaak! We werden door diverse personeelsleden begroet en dat geeft meteen een vriendelijke indruk. We kozen deze keer beiden voor "Vertrouwelijke Post", het verrassingsmenu. Ontzettend lekker allemaal, in goeie porties en heerlijk verspreid over de avond. Daarbij een lekkere prosecco en voor mij bij het eten keuze genoeg uit diverse speciaalbiertjes. Erg leuk en lekker! De jongedame die ons bediende was erg open, vriendelijk en attent dat maakte het een hele gezellige en ontspannen avond. Prachtige inrichting, mooie verlichting, DJ op de achtergrond, vriendelijk personeel en heerlijk eten. After Dinner Tip: Scroppino!!! Restaurant Post... Tot gauw weer!
Peter Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Ons bezoek aan Post was opnieuw een voltreffer. Na eerdere prima ervaringen kwam ik hier samen met schoonfamilie om te dineren. Ik bestelde een goed bier van de sowieso al leuke bierkaart en binnen no time stond er ook een schaaltje brood met een heerlijke olijfolie op tafel. Als voorgerecht koos ik dit keer de mosselen, gestoofd met knoflook, room en peterselie: in één woord: geweldig.
Het hoofdgerecht werd een op de graat gebakken schol met garnalen-hollandaise, spinazie en aardappelpuree. Alles smaakte opnieuw voortreffelijk, ook de hollandaise (waar ik normaal gesproken geen grote fan van ben).
Ik zwichtte voor het dessert (een cheesecake met verse aardbeien), en nam een goede kop koffie na.
Een aparte vermelding ook nog voor de bediening, zij deden er werkelijk alles aan om ons een nóg betere avond te bezorgen (wat ook lukte). Hulde!
Jepedejong .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtig restaurant, waar wij twee keer eerder geweest waren. Wij waren nu met een groep van acht mensen. Het leek of de keuken het deze keer niet aankon. De bediening was vriendelijk, maar weinig ervaren. De donkere jongen was wel erg leuk. Het hoofdmenu liet te lang op zich wachten. De desserts kwamen helaas in twee etappes met een klein kwartier tussenpauze. Het eten zelf was erg wisselend van niveau; verfijning ontbrak helaas. Een vette saus bij de vis; patat en rucola die te zout waren. De carpaccio als voorgerecht en de zelfgemaakte ijsbollen toe waren wel heerlijk.
1930rifra .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een openbaring die deze nieuwkomer ons biedt. In het hartje van Dordt is er een prima restaurant bijgekomen. Hartelijk welkom ! Het eten is goed, de bediening meer dan dat en het decor een prijs waard. Wij hebben gesmuld van een leuk opgemaakte plank vol met Iberische lekkernijen, van de mosseltjes als voorgerecht en van de gamba's als hoofdgerecht. Een goed glas Rosé van het huis M.I.P. (Made in Provence) was in dit geval de perfecte begeleider. Van de kinderen hebben wij geen last gehad; zij werden uiterst kindvriendelijk voorzien van lekkers dat zij hadden uitgekozen. Tenslotte, de rekening viel mee en ik niet ervan om.
Mirjam F.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Leuke sfeer in het restaurant en lekker eten. Bediening is vriendelijk en proffesioneel. Hebben wel lang op het eten moeten wachten. Maar was uiteindelijk wel lekker.
Robbie_s .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Mooie moderne zaak en ruim opgezet terras. Vriendelijke bediening met extra aandacht voor kinderen. Klein puntje dat broodje van steak sandwich nat en klef was. Verder prima zaak
Bekal .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Gisteren voor de 3e keer gegeten bij restaurant Post, ditmaal met een vriendin. Voor de eerste keer het verrassingsmenu genomen! Mijn vriendin is niet zo'n avontuurlijke eter, maar haar er toch van overtuigd om het menu te nemen. Mijn vorige ervaringen met dit restaurant waren goed, dus dan ga je ervan uit dat het menu dat ook zal zijn! Toch nog een paar uitzondering doorgegeven, maar dit was geen enkel probleem voor de koks. We zijn de avond begonnen met een mandje huisgemaakt brood met lekkere olijfolie en hebben daarbij Gin & Tonic besteld, we vroegen aan de ober een iets zoete variant. Hij heeft 2 verschillende gemaakt, zodat we konden proeven, heel leuk! Het voorgerecht kwam ondertussen op tafel, ceviche van zwaardvis met venkel, sinaasappel en gefrituurde kappertjes. Lekker! Het tussengerechtje was de ware winnaar van de avond, tortelloni gevuld met truffelricotta, geserveerd in een roomsaus met groene asperges, pecannoten en parmigiano, echt een topper! Hoofdgerecht was lam, ook heel goed en leuk gecombineerd met o.a. couscous, yoghurt en courgette. Voor het nagerecht kregen wij een chocolade mousse taartje van 2 soorten chocolade met rood fruit en frambozencompote. Het hele menu bij elkaar was precies genoeg voor ons! Leuke bediening, maken al wat meer een praatje met je dan de vorige keren en zijn er op vooruit gegaan sindsdien. Weer een geslaagde avond bij Post en ik kom zeker terug!
Joyce234 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Wat een leuke zaak! We werden leuk geholpen door Joshua, die ons gedurende de avond goede tips gaf. We hadden niet zoveel zin in een menu en wilde eigenlijk een combinatie van tapas en voorgerechten. Dat was geen probleem en Joshua heeft een heerlijke plank samengesteld. Lekker wijntje erbij, dus een geslaagde avond!
Annette C.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben zaterdagmiddag geluncht bij Post. Prachtige ambiance, bediening helemaal top. Een heerlijke fles Bianco di Custoza van de wijnkaart besteld en gebruik gemaakt van de tapasbar. We hebben ons laten verrassen door de kok en kregen een heerlijke plank met tapashapjes voorgeschoteld. We gongen eigenlijk maar even lunchen maar zaten er drie uur later nog. Een aanwinst voor Dordrecht. Zeker tot ziens. Annette en Kees
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Na in de opstart een keer te hebben geluncht bij Post vanavond een keer gedineerd. Het restaurant zat gewoon vol op een maandagavond. Mooi om te zien. We namen misto tapas vooraf en daarna gamba's en een spaghetti garnalen. Erg goed gegeten, misto tapas leuk en vooral lekker. Originele manier om de tapas te verkopen. Hoofdgerechten ook dik in orde. Krachtige smaken en mooie producten. Bediening attent en alert. Kopje koffie genomen en wij komen weer terug!
Esthervw .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Gisteravond hadden we met een aantal kennissen een jaarlijkse bijpraatavond, dit keer in Post. Zoals we hadden aangegeven bij de reservering, waren we aan een ronde tafel geplaatst, wat heel prettig was. Het eten was heerlijk, op specifieke vragen of wensen werd snel ingespeeld. De tapas als voorgerecht zag er heel mooi uit en smaakte ook erg goed. De vis van de dag was zeeduivel, die werd mooi royaal gepresenteerd met risotto en venkel en de vleesgerechten aan tafel werden ook zeer gewaardeerd. De desserts, tiramisu en als dagdessert een aardbeienparfait met mousse van witte chocolade, waren erg lekker en met een kop koffie hebben we een fijne avond afgesloten. Post, bedankt!
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Afgelopen zondag uitermate goed gegeten bij Restaurant Post samen met mijn 3 vriendinnen. De carpaccio en pasta was uitstekend en heerlijk genoten van een flesje wijn. De locatie is prachtig en verdient zeker een pluim. Maar wat er bovenuit stak was de service! Onze ober Jos was ontzettend gastvrij, vriendelijk en we hebben hartelijk om hem kunnen lachen. Wij komen zeker nog terug, als is het maar voor de gezelligheid van Jos! Heel professioneel en haalde alles uit de kast om het naar ons zin te maken. Alles was netjes op tijd geserveerd en hebben ons geen moment verveeld. Top tent!
Jongp .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bij binnenkomst om 13.30 uur was het restaurant aan de linker kant nagenoeg leeg. De gastheer probeerde ons naar het drukkere gedeelte aan de rechterzijde te dirigeren. Het is daar 'gezelliger'. Ik denk dan: zeg je dat om het voor het personeel makkelijker te maken? Je kunt toch ook vragen: wat heeft u voorkeur en daar dan in meegaan? Wij zijn toch de klant! We wilden juist graag in het rustiger deel plaatsnemen en dat hebben we dan ook gedaan. We waren met drie personen en dan verwachten we drie lunchkaarten maar nee, het bleken er twee te zijn. Slordig. Dan de bestelling. Het duurde tamelijk lang en zo druk was het toch niet. Ik had zwarte thee besteld maar kreeg de groene thee. Het werd snel vervangen maar ik dacht wel: daar gaan we weer! Dan de lunch zelf. Op zich prima, maar waarom moet ik zelf om brood vragen bij een gerecht waar het standaard bij hoort? Ik concludeer: prima locatie, mooi en modern interieur, maar er was in deze situatie geen oog voor details. Jammer. Met meer focus scoort de klanttevredenheid hoger.
Rutteke .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Goede service. Zéér vriendelijk personeel. Heeft ook goede aandacht voor dieetwensen. Wij hebben hier gegeten tgv onze 50ste verjaardagen en hebben het verrassingsmenu gekozen. Een aanrader!