Posse

Special lunch 12:00 - 17:45

Di & Wo: gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Posse

Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bijzondere plek, lekker eten. Een hele Dorade kom je in een restaurant niet vaak tegen. Bediening was goed en niet opdringerig. In het begin van de avond kostte het wel moeite om de aandacht te krijgen voor het bestellen van de drankjes
K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Erg jammer dat ik de dame die ons bediende geen Nederlands spreekt. Verder prima gelegenheid, vooral de gedraaide muziek.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ontvangst was prima. Ons hoofdgerecht kwam zonder garnituur en ik moest hier zelf om vragen. Ook voor wijn en koffie moest ik zelf vragen en naar voren lopen. Bij het opnemen van gerechten werd niet gevraagd hoe ik mijn entrecote wilde. Kwaliteit en prijs lopen teveel uiteen.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Helaas was het eten niet van de kwaliteit of kwantiteit die je verwacht in deze prijsklasse. Entrecote was droog en de groenten erbij bedroevend.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Gezellig en lekker gegeten.
Nante O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Dit is gewoon een geweldige tent! Bijzonder leuke locatie op de kop van de Fenixloods op Katendrecht met goed eten, lekkere wijn, ontspannen bediening en prachtig arty-gestyled!
Eefje L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fijne sfeer. Geen klant is koning maar normaal vriendelijke bediening. Geweldige inrichting. Goede prijs/kwaliteit.
Meyer S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
uitstekende lunch ,buitengewone ambiance, goede bediening ,
kom graag terug op dit unieke plekje
Khing N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Posse private dining met dierbare vrienden, in het brugwachtershuisje aan de voet van de Rijnhavenbrug! Heerlijk verwend door Paul en zijn team. Juiste tempo en aandacht. Gerechten waren prima op smaak en goed verzorgd. We hebben genoten. Ik kan het aanbevelen; het was een belevenis.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
POSSE is vooral tof door de locatie en inrichting. Er staan allemaal vintage spullen en fietsen om je heen en je zit op schoolstoeltjes (wat leuk is, maar niet voor de hele avond). De bediening spreekt geen Nederlands, maar doet wel z'n best. Het eten is gewoon oké. Ik had de buffelentrecôte, die iets te kort was gebakken (hij was nu rare, in plaats van medium rare). Wel mals vlees, maar verder was het bord een beetje saai, en daar vind ik € 23.50 dan teveel voor. De vriend waarmee ik was had de vega lasagne, die prima was, alhoewel € 16.50 ook gewoon teveel is voor een stukje vega lasagne. Al met al prima gegeten en gedronken, maar het is duidelijk dat de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal goed is - wij betaalden uiteindelijk € 35 p.p. (alleen hoofdgerecht + drankjes en koffie). Als ik hier nog een keer kom, is dat meer omdat de locatie tof is, zeker niet voor het eten.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hadden rond 17u15 gereserveerd ivm een concert later op de avond, daar werden we erg vriendelijk op ontvangen. Er werd direct gevraagd of het eten ook haast had, maar dat was niet het geval en daar werd goed op gereageerd. Het interieur is heerlijk vintage, de kaart vrij simpel maar goed. We werden snel geholpen en er kwam ons niets te kort in aandacht. Het eten was heerlijk. Mijn pa had buffel entrecôte en ik de zeebaars, vooraf hadden we vijgen met rucola en parmezaanse kaas, erg lekker klaar gemaakt met heerlijke groenten. Het was leuk én lekker, top!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een lekkere no nonsens zaak, waar je heerlijk kunt eten voor een leuke prijs! Toffe locatie ook! Aanrader!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De locatie was erg leuk! De service duurde vrij lang, er werd niet goed opgelet. Het eten was lekker, maar de vijgen hadden weinig smaak en elk gerecht, zowel vlees als vis, leek hetzelfde sausje te hebben.
Lenneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima ete, prima sfeer en fijn dat ook de hond welkom is.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gegeten in goede nostalgische en urban sfeer met vrolijk personeel. Mooie plek om vrienden te ontmoeten.
Als we weer in Rotterdam zijn kunnen we zomaar weer naar Posse gaan.
Marijn_Kompaan .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten is er puur. Robuuste smaken en toch verfijnd. Mooie porties, veel groente. POSSE is bijzonder, de inrichting rauw en toch gezellig en de sfeer ongedwongen. Wij komen zeker nog eens terug!
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Een fijne ambiance, prima keuken, heerlijk gegeten.
Alleen het personeel/bediening was onder de maat en dit doet afbreuk aan deze geweldige plek.
Wij werden ontvangen door een zeer aardige jongeman, bereidwillig en vriendelijk.
Daarna werden we “bediend” door 2 chagrijnige en ongemanierde dames die nog veel moeten leren op het gebied van klantvriendelijkheid.
Doe hier iets aan, voordat er klanten wegblijven!!
Hubert R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Briljant ingerichte zaak waar je letterijk ogen te kort komt. Je hebt meer het idee dat je in Williamsburg New York of ergens in Berlijn bent dan op Katendrecht in Rotterdam. Erg fijne, op de Mediterraanse keuken geïnspireerde gerechten op de kaart. In de zomer met afstand min favoriete terras van de stad.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit van het eten vind ik echter niet kloppend. De pompoensoep was oké, maar dezelfde soep/puree/crème/saus was vervolgens onderdeel van het hoofdgerecht (zeebaars). Hier werd ook een kreeften(?)saus bij geserveerd; beiden veel te sterk van smaak; de smaak van de zeebaars viel volledig weg. De aardappeltjes stonden waarschijnlijk al zo lang te verwarmen in de oven dat ze erg droog waren. De salade bestond uit de dezelfde groenten als bij het hoofdgerecht, maar dan koud. Meer variatie en afstemming van de verschillende onderdelen in een gerecht zou smakelijker zijn.
Magie M.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
We hebben lekker gegeten voordat we naar de film gingen,
Eerst een Gin Tonic. De Posse Rose? is blijkbaar met Monkey Sloe gin en Fentiman Rose Lemonade, erg lekker

Vooraf de Tataki van tonijn en de vijgen met parmazaanse kaas. prima start
Als hoofd de buffel entrecote en de hele dorade uit de oven. Was echt een feestje
Als toetje de hangop en een cheesecake met grappa en een limoncello.

Dit ga ik vaker doen. Was erg fijn.