POSSE

Ontbijt 11 - 14
Special lunch 12 - 17

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant POSSE

Nienke S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heel toevallig op een maandag met collega bij Posse beland voor de lunch. We twijfelden of het wel open was, zo weinig mensen....

Bij binnenkomst waren we al erg onder de indruk van de locatie, zowel het pand als de inrichting. De lunch bleek ook nog eens prima! Vers duidelijk eigen receptuur, en heel mooi op smaak zonder een teveel aan zout.
Helaas was het heel stil, weinig gasten en bediening ook heel rustig en stil, ligt misschien aan ons, maar we hadden best een gezellig praatje willen maken!
Voor ons een extra pluspunt; super espresso! Als echte koffieliefhebber proberen we die overal uit en deze hoort bij de top!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Eten was prima, en degene die dit bracht was erg aardig evenals de barman. De overige bediening was echt slecht, eerst te vaak en te snel komen om op te nemen terwijl we tijd hadden gevraagt, vervolgens geen aandacht meer en betalen moesten we maar bij de bar doen werd ons uit de verte toegeroepen. Jammer want eten en sfeer prima!
Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Originele inrichting met ietwat onervaren bediening, dat maakte ze goed door hard te werken, maar niet heel efficiënt. Gerechten aan de kleine kant.
Burdy V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Leuke plek, geen enorm uitgebreide kaart maar echt heerlijk gegeten. Bediening was attent. Kregen nog een klein gerechtje extra omdat t hoofdgerecht even op zich liet wachten.
Moniek P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Lekker maar kleine porties voor de prijs. We kregen de aardappels toen we al uit gegeten waren.
Voorgerecht was (groenten en mossels) zeer teleurstellend.
Al met al teleurstellend en ga ik het zeker niet aanbevelen aan anderen.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Bijzondere plek, lekker eten. Een hele Dorade kom je in een restaurant niet vaak tegen. Bediening was goed en niet opdringerig. In het begin van de avond kostte het wel moeite om de aandacht te krijgen voor het bestellen van de drankjes
K.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Erg jammer dat ik de dame die ons bediende geen Nederlands spreekt. Verder prima gelegenheid, vooral de gedraaide muziek.
Monique O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Ontvangst was prima. Ons hoofdgerecht kwam zonder garnituur en ik moest hier zelf om vragen. Ook voor wijn en koffie moest ik zelf vragen en naar voren lopen. Bij het opnemen van gerechten werd niet gevraagd hoe ik mijn entrecote wilde. Kwaliteit en prijs lopen teveel uiteen.
Imad K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Helaas was het eten niet van de kwaliteit of kwantiteit die je verwacht in deze prijsklasse. Entrecote was droog en de groenten erbij bedroevend.
Marjo D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Gezellig en lekker gegeten.
Nanet O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Dit is gewoon een geweldige tent! Bijzonder leuke locatie op de kop van de Fenixloods op Katendrecht met goed eten, lekkere wijn, ontspannen bediening en prachtig arty-gestyled!
Eefje L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Fijne sfeer. Geen klant is koning maar normaal vriendelijke bediening. Geweldige inrichting. Goede prijs/kwaliteit.
Meyer S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
uitstekende lunch ,buitengewone ambiance, goede bediening ,
kom graag terug op dit unieke plekje
Khing N.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Posse private dining met dierbare vrienden, in het brugwachtershuisje aan de voet van de Rijnhavenbrug! Heerlijk verwend door Paul en zijn team. Juiste tempo en aandacht. Gerechten waren prima op smaak en goed verzorgd. We hebben genoten. Ik kan het aanbevelen; het was een belevenis.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
POSSE is vooral tof door de locatie en inrichting. Er staan allemaal vintage spullen en fietsen om je heen en je zit op schoolstoeltjes (wat leuk is, maar niet voor de hele avond). De bediening spreekt geen Nederlands, maar doet wel z'n best. Het eten is gewoon oké. Ik had de buffelentrecôte, die iets te kort was gebakken (hij was nu rare, in plaats van medium rare). Wel mals vlees, maar verder was het bord een beetje saai, en daar vind ik € 23.50 dan teveel voor. De vriend waarmee ik was had de vega lasagne, die prima was, alhoewel € 16.50 ook gewoon teveel is voor een stukje vega lasagne. Al met al prima gegeten en gedronken, maar het is duidelijk dat de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal goed is - wij betaalden uiteindelijk € 35 p.p. (alleen hoofdgerecht + drankjes en koffie). Als ik hier nog een keer kom, is dat meer omdat de locatie tof is, zeker niet voor het eten.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We hadden rond 17u15 gereserveerd ivm een concert later op de avond, daar werden we erg vriendelijk op ontvangen. Er werd direct gevraagd of het eten ook haast had, maar dat was niet het geval en daar werd goed op gereageerd. Het interieur is heerlijk vintage, de kaart vrij simpel maar goed. We werden snel geholpen en er kwam ons niets te kort in aandacht. Het eten was heerlijk. Mijn pa had buffel entrecôte en ik de zeebaars, vooraf hadden we vijgen met rucola en parmezaanse kaas, erg lekker klaar gemaakt met heerlijke groenten. Het was leuk én lekker, top!
Saskia S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Een lekkere no nonsens zaak, waar je heerlijk kunt eten voor een leuke prijs! Toffe locatie ook! Aanrader!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
De locatie was erg leuk! De service duurde vrij lang, er werd niet goed opgelet. Het eten was lekker, maar de vijgen hadden weinig smaak en elk gerecht, zowel vlees als vis, leek hetzelfde sausje te hebben.
Lenneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Prima ete, prima sfeer en fijn dat ook de hond welkom is.
Otto H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima gegeten in goede nostalgische en urban sfeer met vrolijk personeel. Mooie plek om vrienden te ontmoeten.
Als we weer in Rotterdam zijn kunnen we zomaar weer naar Posse gaan.