Poseidon

Meer informatie over restaurant Poseidon

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag 16:30 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Voordelig
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Op een vrijdag met vrienden gegeten. Fijne avond gehad. De bediening was jong en vermoedelijk nog niet erg gewend. Drie verschillende gezichten die ons hielpen. De één wist niet wat de ander beloofd had soms waren we aan het wachten maar was onze vraag niet eens doorgekomen. Het eten is wat je van een griek mag verwachten. De porties waren erg groot. De rekening viel mee. Vooral lekker gaan eten voor de gezelligheid maar naar mijn smaak minder geschikt voor een romantisch culinair avondje.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Lekkere mezedes gegeten. Keuze uit 70 soorten.... voor herhaling vatbaar. Personeel is vriendelijk en vlot. Tempo tussen de rondes is prima.
Nel008 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Samen met mijn man voor zijn verjaardag Het was gezellig druk. De bediening was heel correct en gaf goede en duidelijke informatie over het menu. Het keuzemenu was voor ieder wat wils, dus ruime keuze. We hebben genoten van het eten en van de sfeer iZeker een gelegenheid om bij vrienden aan te bevelen.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren heerlijk gegeten. Alle gerechten, we hadden vis en vlees en diverse voorgerechten, waren van goede kwaliteit en goed verzorgd. De hoeveelheden waren voldoende en de bediening was zeer vriendelijk en snel.
De inrichting is wel weer aan een griekse opknapbeurt toe.
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Heerlijk en veel eten. Snel en aardig personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Heel flexibel personeel. Decor niks bijzonders. Zou wel eens een verbouwing kunnen gebruiken.
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Dit is ons favoriete Griekse restaurant in Zoetermeer. Bij Odysseus en Parthenon is het ook lekker eten, maar Poseidon is het lekkerst, gezelligst en meest gastvrije. Op 18 december weer bij Poseidon geweest. Wij hadden gekozen voor de Arnisio fileto (gegrilde lams haas) en de giros, die op verzoek werden uitgeserveerd op een warmhoudschaal. Dit lieten we begeleiden door de droge rode huiswijn. Heerlijk, perfect gegrilde lams haas en een krokante giros. Als garnering, verse frieten, griekse salade en tzatziki. De porties zijn niet voor een kleine eter. Na afloop nog een lekkere cappuccino en espresso genuttigd en vervolgens voldaan naar huis gereden. Top.
Ferdym .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Heel lang geleden hier gegeten. Interieur is nauwelijks veranderd. Eten is gemiddeld goed maar een beetje meer fantasie en presentatie mag wel. Service was goed. Glas bijna leeg, wil je nov drinken vragen gaat goed en snelheid van gerechten komen snel door. Decor zou ik radicaal aanpassen en zou al een frisse wind door de zaak brengen.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
We waren een van de eerste maar des ondanks moesten we ruim 45 min. wachten op onze voorgerechten. We hadden 3 warme voorgerechten en die waren goed op smaak en zeker en ook de porie was niet te weinig. Inmiddels geprobeerd m'n 2de biertje te bestellen, deze werd wel opgenomen mag kwam vervolgens niet. Dit ritueel heeft zich nog een 2x herhaald en tot op heden heb ik mijn 2de biertje nog steeds niet.

Na nog een lange tijd wachten kwamen de hoofdgerechten. De gyros speciaal is gyros in champignonsaus deze was niet heel smaakvol. De schotel Artamis is wel een aanrader, goede gyros en lekker souflaki. Je krijgt er ook genoeg garnituur bij, voor mij had er wel minder salade gemogen en in plaats daarvan de griekse rijst weer terug.

Conclusie, eten kan je hier goed doen en je zult zeker niet met een leeg gevoel naar huis gaan. Service is nog een hoop aan te verbeteren, want nu wordt er maar wat gedaan, zonder structuur.
Chris G.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
We werden vriendelijk ontvangen en konden snel bestellen. We waren wat vroeger 18:00 en het restaurant was nog wat leeg. We bestelden de Poseidon schotel voor 3 personen en wat te drinken. Poseidon schotel is ossenhaas, kip filet, varkenshaas en giro's. De schotel werd snel bezorgd en al gauw bleek waarom. Het vlees was droog en het leek dat het al lang van tevoren was gegaard. Waarschijnlijk met de verwachtte drukte met Valentijnsdag heeft men geanticipeerd door het vlees al te garen. Aangezien we grote trek hadden, hebben we er toch maar wat van gegeten.
Toen de eigenaar vroeg hoe het smaakte heb ik hem te kennen gegeven dat het zeer jammer was dat het vlees zo droog was en van te voren was gegaard. Dit werd natuurlijk ontkend en ik kreeg de indruk dat hij zich betrapt voelde. Nee ondanks het feit dat de bediening wel aardig was en het decor ook wel gezellig, verpest zoiets toch wel het gezellig uit eten, ik zie het als het geen respect hebben voor je klanten. Misschien komt het omdat we wat betere bereiding gewend zijn bij het andere Griekse restaurant. Helaas was die volgeboekt. Ik begrijp ook beter waarom Poseidon nog wel plaats hadden.

Nu maar direct na het eten afgerekend en vertrokken, helaas vragen ze vaak hoe het heeft gesmaakt..... Moet je telkens vertellen dat ze het eten beter niet van te voren moeten garen.

Jammer jammer jammer
Jeroentje84 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Zojuist hier Tapas/Mezes gegeten met mijn vrouw. Jammer genoeg heb ik weinig goeds te melden.

Allereerst duurde elke ronde hapjes ongeveer 50 minuten (!), waardoor we in totaal 2,5 uur hebben gedaan over drie rondes Mezes. Als het nou druk in het restaurant was had ik dit nog een beetje kunnen begrijpen, maar er waren slechts zo'n 15 tafels bezet.

Als het eten dan eindelijk kwam was het lauw, tegen het koude aan, te doorbakken en soms zelfs taai. De gyros was gelukkig wel ok, maar ik had niet anders verwacht voor een Grieks restaurant.

Ondanks dat ze er blijkbaar de tijd voor namen de rondes goed voor te bereiden, presteerden ze het bij alle 3 de rondes om de bestelling onjuist mee te nemen. Ronde 1 kregen we een gerecht dubbel (niet heel erg, we hadden trek). Ronde 2 kwamen ze ineens ook met een bolletje ijs (wat?). Bij ronde 3 kregen we zelfs 4 gerechten teveel, waar er, na dit de eerste keer aangegeven te hebben, één van werd meegenomen. Bij de 2e keer aangeven werden er nog twee meegenomen; de laatste hebben we maar laten staan.

Ze hebben ons ook geen één keer gevraagd of alles naar wens was, zelfs niet bij het afrekenen.

Het leuke idee van de Griekse Tapas/Mezes komt hier totaal niet uit de verf. Na deze grote afknapper komen wij hier zeker niet meer terug.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
We werden hartelijk en gastvrij ontvangen met een drankje. De bediening was vlot, correct en het was geen moeite om kleine aanpassingen te doen in onze keuze voor bepaalde gerechten. Op de dag dat wij er waren was het boven verwachting druk, maar men kon dat goed aan.

Het eten was prima, de hoeveelheden zijn royaal, dus niet alles ging op. De mixed grill bevatte de voor de Griek gebruikelijke stukken vlees, mals en gekruid, op een bedje van gyros. Enige punt van kritiek is de groente die erbij geserveerd wordt, die kunnen ze beter weglaten. Het leek wat diepvriesgroente, bestaande uit wortel, broccoli en doperwt. Misschien vervangen door een saladebar?

De kinderschotels met souvlaki gingen goed op en ook het vegetarische gerecht met spinazie in bladerdeeg viel bij ons gezelschap in de smaak. Prettige combi met feta en dille in bladerdeeg.

Het restaurant zelf is sfeervol, de ruimte wordt wel goed benut, dus veel tafels en smalle doorgangen.
Samengevat: goed (en veel) eten voor een schappelijke prijs. De gerechten zijn enigszins voorspelbaar, maar wat ons betreft is daar niets mis mee.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Op 5 aug. 2013 voor de zoveelste keer gegeten bij Poseidon.
Nu heb ik van zijn Mezedes(Griekse Tapas) gebruik gemaakt.
Je begint met brood en kruidenboter en dan kies je vier "tapas"
gerechten. Begin eenvoudig anders zit je voor de tweede bestelling al aardig vol. Je kunt wel zes of zeven keer vier gerechten bestellen, maar dat gaat niemand halen.
De kwaliteit van de gerechten is goed, alleen heeft hij op zijn kaart gamba's staan, maar je krijgt scampis. Dus geen grote maar kleine garnalen.
De bediening is, zoals altijd, vriendelijk en vlot.
Over het decor(inrichting van de zaak) heb ik nu toch wel wat aanmerkingen. Het is nu echt langzamerhand aan een goede opknapbeurt toe. Een verfje en nieuw meubilair zou niet misstaan. Of misschien een totale nieuwe inrichting.
Ook een airico zou niet vervelend zijn.
Maar het eten, en daar gaat het natuurlijki voornamelijk om, was lekker.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Ik ben een regelmatige gast en kom er graag eten. Onbeperkt tapas is een leuke nieuwe hit. Nu de zoon het restaurant runt is de discipline iets minder geworden. Als er meer actieve drankverkoop gedaan zou worden gedaan zouden ze zo de drank omzet kunnen verhogen naar mijn idee.

Het eten is al jaren goed en van hoge kwaliteit.
Deborah P.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
We werden netjes naar de tafel toegewezen.
Helaas kregen wij geen welkom s drankje en dat is juist lekker als je gaat eten :).
Wederom moesten we veelste lang wachten voor dat we werden geholpen dan maar iemand aanhouden.
Eten was wel snel gebracht maare jammer genoeg was de Gyros koud.
Ik besloot dit ook te melden tegen de meiden.
Zij wilden het gaan opwarmen?
Toen viel ik even stil en ging natuurlijk hier niet mee akkoord!
Dit later ook gemeld aan de baas/leidingevende zelf hij zei er ook niks van.
Geen korting niks?
Ik ga hier dus nooit meer naar toe!

Remenjolan .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Al jaren eet ik hier een aantal keer per jaar (4 tot 6 per jaar). Het eten (vlees) is echt van hele goede kwaliteit. Super ossenhaas en kan me in het geheel niet vinden in de reactie van Deborah.

Het eten en de service is juist erg goed. Of je nou met zijn vieren bent of een grote groep ze doen altijd heel erg hun best en de kwaliteit is me nog nooit tegen gevallen. Tapas ga ik binnenkort maar eens proberen. Ben erg benieuwd hoe dat is
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Nu voor tweede keer keer geweest.
Weer lekker gegeten met een vriendelijke bediening in een overigens wederom erg rustige zaak,. Desondanks een heerlijke maaltijd genoten. En weer ruim voldoende qua kwantiteit en kwaliteit.
Chapster .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Heb hier al een aantal keren gegeten en het bevalt iedere keer weer uitstekend! De laatste keer waren we met 6 personen en iedereen heeft genoten. Ik had als hoofdgerecht de Gyros speciaal deze is heerlijk en een echte aanrader. Bediening is ook altijd vriendelijk.
RoTha .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Superheerlijk gegeten, Spanakopita als voorgerecht en Artemis schotel met Souvlaki en Gyros als hoofdgerecht, heerlijke frites en salade erbij. In geen jaren zulke heerlijke Souvlaki en Gyros gehad en ook de spanakopita was perfect. Buitengewoon vriendelijke en snelle bediening, woon helaas aan de andere kant van het land maar ga zeker af en toe flink "omrijden" om hier vaker te eten.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
We zijn hier een paar keer geweest. Het vlees is vers en mals, de frieten zijn goed gebakken en de tzatziki lekker. Dit is zekere de betere Griek van Zoetermeer.
Moniqeu .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
We waren hier met hun 10 jarig bestaan,we waren met een groot gezeldschap en het was heel erg gezellig met live muziek en allemaal leuke dingen ze hadden zelfs danseressen.Eten was echt super goed iedereen had voor hoof en na gerechten alles was goed warm en netjes verzorgd,hoeveelheden waren ruim voldoende al met al iedereen heeft enorm genoten.