Poseidon

6,2
6,2
Iloooon .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goede Griek! Heerlijke Tzatziki als voorgerecht, met versgebakken brood erbij :) Ouzo van het huis, en veel keuze op de menukaart. De inrichting van het restaurant was vrij standaard, zoals alle andere Griekse restaurants. Maar verder een lekkere avond gehad.
Arjan1967 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ligging is uitstekend ; aan de haven. Interieur is gekunsteld Grieks. Bediening door meisjes die vriendelijk zijn maar niet bepaald hart voor de zaak hebben. Het brood bij de Tzaziki was lekker! Tzaziki zelf erg lekker. Hoofdgerechten waten van ons alle 4 groot en prima geroosterd. Gyros was zout en prima , de schnitzels net wat te taai. We moesten ons best doen om voor de tweede keer drinken te krijgen
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De goede recensies die ik hieronder zie zijn zeker niet terecht. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten, afgaande op deze laatste positieve dingen die gezegd werden.
je komt binnen in een toch enigszins gedateerd en oudbollig restaurant. Stoelen die niet fijn zijn om een poos op te zitten.
We werden wel vriendelijk begroet door één van de meisjes in de bediening.
Heerlijk zacht vers brood met fijne kruidenboter.
Ook hier helaas kant en klare diepvriescarpaccio. Met een enorme hoeveelheid balsamico dressing erover, jammer, want dat komt de smaak niet ten goede, en die smaak was al niet fantastisch doordat ze het niet vers snijden.
Als hoofdgerecht had mijn vriend een spies van kip, en ik gyros met lamskoteletten. Voor mijn vriend ook een portie gyros erbij besteld, en dat was maar goed ook, want enkel de spies van kip was te weinig geweest.
De gyros hier is ontzettend vet. Veel vette stukken door het vlees, niet fijn.
Mijn lamskoteletten zat ook een enorme rand vet aan, veel verschil in grootte, maar allemaal even lang op de gril geweest. Gevolg was dat er 2 lekker zacht en mals waren en de andere 2 echt veel te gaar en taai.
Bediening was attent, maar mag op zich wel wat 'vrolijker' naar gasten. Waren een aantal dames die zelfs nogal hooghartig en arrogant overkwamen.
Al met al, was onze ervaring niet heel geweldig.
Eten is zeer matig, evenals de service en het decor is oudbollig.
We zullen niet heel snel terug gaan naar dit restaurant.
Cis K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eet hier al jaren met plezier. Lekkere gerechten en goede service. Er is genoeg uitzoek en de salades zijn ook altijd heerlijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Na een vriendelijk ontvangst door het internationale damespersoneel kwam de ouso snel op tafel. Vervolgens kwam na een duidelijke uitleg van het menu een lekker aangemaakt bakje salade met een gratis kom knoflooksaus op tafel. Spoedig kwam ook het smakelijke hoofdgerecht op tafel met goed gebakken knapperige frietjes. Een gezellige inrichting en prettige damesbediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Mooie ligging aan de haven. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We hadden beide het dagmenu omdat wij haast hadden. De bediening was redelijk attent. We werden geholpen door de baas.
Het dagmenu zag er goed uit en was redelijk geprijsd. We kregen een koolsalade die vrij zuur was. Het vlees van de spies was taai en de gyros was te doorbakken. Alles was te droog. De frietjes waren o.k.m en bij het dagmenu kreeg je knoflooksaus gratis. Let op! Voor alle sauzen moet je extra betalen van 50 c tot 1 euro.
Net als bij iedere Griek kregen wij ouzo vooraf. Het interieur is vernieuwd.
We wouden in het restaurant zitten maar we werden bij het raam gezet. Dat is een truuk om andere mensen te lokken naar je restaurant zodat zij zien dat er al mensen zijn. Het voelde een beetje vreemd aan.
Het eten werd snel bezorgd wat fijn is als je ergw tek hebtnñ2 hebt.
Draai .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2014
De recensies zijn van voorgaande jaren.
Het restaurant heeft een make over gehad.
Het is er altijd druk en we hebben er nog nooit slecht gegeten.
Heerlijk en goedkoop dagmenu.
Bediening vriendelijk en snel.