Poseidon

Zeilmarkt 22 4381 BS Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Poseidon

6,8
6,6

Jouw recensie over het restaurant Poseidon

Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Indanks dat je rekening moet houden met Koningsdag leek het wel een bruine bar. Op moment dat we binnenkwamen, we hadden niet gereserveerd, mochten we plaatsnemen in het lage gedeelte. Daar was het op dat moment nog vrij rustig. Vervolgens kwamen er 4 aangeschoten mannen binnen die nodig vonden om vrij hard te roepen en zingen. Ondertussen ons eten besteld. Als voorgerecht een broodje met tzaziki. Heerlijk warm brood en goede tzaziki. Op het moment dat wij ons eerste stuke brood namen kwam het hoofdgerecht (!) al aan. Gelijk tijdig kwam er een luidruchtige groep met 6 mensen binnen. Deze ging ook nog eens pal naast ons zitten. Inmiddes hadden wij netjes ons eten gehad.

Gyros was redelijk, lichtelijk droog. De souflaki redelijk tot goed. 2 bakken friet voor 3 personen. Zag er goed uit. Echter op moment van beginnen kwam de bediening kangs en pakte 1 bakje weg (!!!). Nog nooit meegemaakt. Met de opmerking dit bakje is voor iemand anders waren wij een illusie armer.

Inmiddes was het omgevingsgeluid omhooggeschroefd omdat men over elkaar heen verstaanbaar wilde maken. De bedining hebben wij niet meer gezien. Geen vraag of alles naar wens was, of wij nog wat wilde drinken...

Gezien de ambiande bord leeggemaakt en naar de bar gelopen om af te rekenen. Daar stond de koele afstandelijke bediening. Met de opmerking naar de eigenaar, tafel 19, konden wij het doen. Zonder enige vraag konden wij afrekenen en hebben wij deze tent verlaten.

Nogmaals, wij snappen dat het koningsdag is, maar men mag de mensen best wijzen op het feit dat er nuchtere mensen binnen zitten. Daar waar men vaak spreekt over jeugd waren dit mensen van middelbare leeftijd.

Kwaliteit vlees was redelijk, ook niet meer. Tsaziki was goed, wel weinig, brood was lekker, bedining afstandelijk en koud, ambiance door deze deestdag laag. Kans op herhaling klein.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018

Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gisteravond met ons gezin en schoonouders gaan eten.

Voorgerecht was vlot en smakelijk. Stokbrood zag er lekker uit en de kruidenknoflookboter die geserveerd werd was ook erg goed. Het gratineerde stokbrood met kaas en knoflookboter was ook erg lekker!

De rest van de tafel was tevreden over het vlees. Smakelijk en niet te droog en ruimschoots voldoende. Zelf had ik de zwaardvisfilet die supermals was en goed op smaak. Salade was lekker, evenals de zelfgemaakte tzatziki. Frietjes kant-en-klaar ingekocht, maar goed gebakken. Niet vet, geen vissmaak zoals hieronder beschreven.

Bediening zou vriendelijker kunnen. Ook het afruimen van de tafel ging niet zoals het hoorde. Er werd steeds gevraagd om spullen (borden, glazen, afval) aan te geven ipv het zelf te pakken. Ook bij het serveren werden borden over tafel aangegeven. Ik vind het prima, maar is niet zoals het hoort.
pspoor .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Al meerdere malen hier geweest; biedt veel waar voor je geld.
Het bedienend personeel is over het algemeen jong en erg vriendelijk.
Iloooon .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Goede Griek! Heerlijke Tzatziki als voorgerecht, met versgebakken brood erbij :) Ouzo van het huis, en veel keuze op de menukaart. De inrichting van het restaurant was vrij standaard, zoals alle andere Griekse restaurants. Maar verder een lekkere avond gehad.
Arjan S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ligging is uitstekend ; aan de haven. Interieur is gekunsteld Grieks. Bediening door meisjes die vriendelijk zijn maar niet bepaald hart voor de zaak hebben. Het brood bij de Tzaziki was lekker! Tzaziki zelf erg lekker. Hoofdgerechten waten van ons alle 4 groot en prima geroosterd. Gyros was zout en prima , de schnitzels net wat te taai. We moesten ons best doen om voor de tweede keer drinken te krijgen
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
De goede recensies die ik hieronder zie zijn zeker niet terecht. Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten, afgaande op deze laatste positieve dingen die gezegd werden.
je komt binnen in een toch enigszins gedateerd en oudbollig restaurant. Stoelen die niet fijn zijn om een poos op te zitten.
We werden wel vriendelijk begroet door één van de meisjes in de bediening.
Heerlijk zacht vers brood met fijne kruidenboter.
Ook hier helaas kant en klare diepvriescarpaccio. Met een enorme hoeveelheid balsamico dressing erover, jammer, want dat komt de smaak niet ten goede, en die smaak was al niet fantastisch doordat ze het niet vers snijden.
Als hoofdgerecht had mijn vriend een spies van kip, en ik gyros met lamskoteletten. Voor mijn vriend ook een portie gyros erbij besteld, en dat was maar goed ook, want enkel de spies van kip was te weinig geweest.
De gyros hier is ontzettend vet. Veel vette stukken door het vlees, niet fijn.
Mijn lamskoteletten zat ook een enorme rand vet aan, veel verschil in grootte, maar allemaal even lang op de gril geweest. Gevolg was dat er 2 lekker zacht en mals waren en de andere 2 echt veel te gaar en taai.
Bediening was attent, maar mag op zich wel wat 'vrolijker' naar gasten. Waren een aantal dames die zelfs nogal hooghartig en arrogant overkwamen.
Al met al, was onze ervaring niet heel geweldig.
Eten is zeer matig, evenals de service en het decor is oudbollig.
We zullen niet heel snel terug gaan naar dit restaurant.
Cis K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eet hier al jaren met plezier. Lekkere gerechten en goede service. Er is genoeg uitzoek en de salades zijn ook altijd heerlijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Na een vriendelijk ontvangst door het internationale damespersoneel kwam de ouso snel op tafel. Vervolgens kwam na een duidelijke uitleg van het menu een lekker aangemaakt bakje salade met een gratis kom knoflooksaus op tafel. Spoedig kwam ook het smakelijke hoofdgerecht op tafel met goed gebakken knapperige frietjes. Een gezellige inrichting en prettige damesbediening en een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Mooie ligging aan de haven. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Sarah B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
We hadden beide het dagmenu omdat wij haast hadden. De bediening was redelijk attent. We werden geholpen door de baas.
Het dagmenu zag er goed uit en was redelijk geprijsd. We kregen een koolsalade die vrij zuur was. Het vlees van de spies was taai en de gyros was te doorbakken. Alles was te droog. De frietjes waren o.k.m en bij het dagmenu kreeg je knoflooksaus gratis. Let op! Voor alle sauzen moet je extra betalen van 50 c tot 1 euro.
Net als bij iedere Griek kregen wij ouzo vooraf. Het interieur is vernieuwd.
We wouden in het restaurant zitten maar we werden bij het raam gezet. Dat is een truuk om andere mensen te lokken naar je restaurant zodat zij zien dat er al mensen zijn. Het voelde een beetje vreemd aan.
Het eten werd snel bezorgd wat fijn is als je ergw tek hebtnñ2 hebt.