Poseidon

Meer informatie over restaurant Poseidon

• Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Dian-S .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op valentijnsdag hier gegeten, en dat was zeker voor herhaling vatbaar. Ondanks dat het ontzettend druk was goede service en vlot geholpen. Ze serveren voor mij in elk geval grote porties. Voor het hoofdgerecht hadden wij twee keer een twee persoons schotel. Met vier personen was dit ruim voldoende. Helemaal vol gegeten en voldaan zijn wij weer naar huis gegaan.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Wederom bij Zaiki gegeten. Wij wonen in Duitsland maar komen al 21 jaar in dit topgriekse restaurant. Het heeft een goede prijskwaliteit verhouding. De kwaliteit van het begin blijft gehandhaaft. Daarnaast is Zaiki een geweldige gastheer. Maar in de bediening lopen ook nog andere goede krachten.
De gevulde aubergine als voorgerecht is een aanrader, evenals de gamba´s
Wijnen voldoen en zijn zeker hun prijs waard.
De inrichting is Grieks maar niet oubollig
Richcoen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Blind gevonden op Internet, en wilden goed eten met de kerst, werd vriendelijk tewoord gestaan aan de telefoon en alles was mogelijk wat gevraagd werd..
Aangekomen 2e kerstdag om 16.50 werden we welkom geheten in een warm bad.
De kinderstoel stond al klaar aan een ruim gedekte tafel (8 persoons tafel)

Goede ambiance, vriendelijk personeel en de keuken was grandioos.. echt een aanrader..
we komen zeker snel terug. wij danken het personeel voor de aandacht en gezelligheid en graag tot heel spoedig..

Richard (6 personen + kind 20 maanden)
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
't Was vanuit de haven even zoeken, maar vonden Poseidon wel. Verder slechts positieve herinneringen. De bediening is betrokken en vriendelijk. Het Griekse eten heeft iets, waardoor het uitspringt boven de gemiddelde Griek. Niet voor niets was er voor ons (we hadden niet gereserveerd) met enig overleg nog een tafeltje te vinden. Adres om zeker terug te komen.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Met vrienden gegeten; nu eens geen standaard (grill) schotel maar giros in een heerlijke saus met champignons paprika en kaas. Was benauwd dat het soort creme fraiche smaak zou worden maar niets van dit alles; lekker pittig. Werd opgediend in ovenschaal op warmhouder; uitstekend. Porties ruim en voldoende. Goede verhouding prijs en kwaliteit. Vriendelijke en attente bediening. Vooraf wordt gevraagd of prijs gesteld wordt op ouzo van het huis. Hiermee wordt voorkomen dat tafelgenoten worden opgezadeld met iets waar niet om gevraagd wordt. Zonder meer is dit restaurant aan te bevelen als je goed Grieks wil eten.
Bordjeleeg .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Zondag met tafelgenoot gegeten bij goed bezet Poseidon in het sfeervolle Oud-Beijerland. We komen er al jaren en iedere keer bevalt het ons uitstekend en andere gasten blijkbaar ook, want het is altijd gezellig druk; je voelt je een welkome gast. Personeel neemt tijd om je te verwelkomen en uitgeleide te doen. Ruime sortering gerechten tegen redelijke prijs. Wij namen Flogga voor twee personen en dat beviel goed, de bordjes gingen leeg. Als toetje Griekse yoghurt en dat is een regelrechte aanrader! Pas toen we thuiskwamen viel ons op dat we geen glaasje ouzo hadden gekregen (jammer, volgende keer beter zullen we maar zeggen). Prijs, kwaliteit, bediening, lekker eten... helemaal goed. We komen graag nog eens terug.
Ernst-1234 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Wij komen al vanaf de opening bij deze griek. Sterk is dat de kwaliteit vanaf het begin nog steeds hetzelfde is. Wij wonen nu in Duitsland maar als we in de buurt van oud beijerland zijn gaan we zeker bij Zaiki eten.
De voorgerechten waren zeer smakelijk en ondanks een hint naar de Nederlandse keuken zeker Grieks van smaak. Dat zelfde geldt voor de hoofdgerechten. Aanrader is om nu eens een keer geen grill gerechten te nemen maar te genieten van de lekkere stoofschotels.
De huiswijn is zijn prijs meer dan waard.
De bediening maakt deze zaak nog specialer geen gooi en smijt werk, zoals je vaak ziet in dit soort restaurants, maar rustig en met aandacht voor de gast.
De inrichting is in luxe Griekse maar dat verwacht je ook als je hier naar toe gaat.
Prijzen kloppen met het gebodene
Terriet .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2015
Ons stamrestaurant, al wel honderd keer gegeten. Soms alleen een hoofdgerecht, soms uitgebreid, het is altijd lekker en gezellig. Leuke mensen, hartverwarmend welkom.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Zondag met vier personen gegeten en alles smaakte prima! Als voorgerecht was de gerookte zalm goed en de feta me meli was erg lekker. Als hoofdgerecht was de Tiganaki speciaal erg lekker. Sappige kipfilet en een goede varkenshaas. Ook de gyros in pepersaus was erg zacht en lekker van smaak. Dit Griekse restaurant is echt een aanrader!
Jeannette54 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Gisteravond hier met zijn 2en gaan eten en het was weer ouderwets gezellig druk. Vooraf brood met kruidenboter en tapenade. Daarna hebben wij allebei een vleesgrillschotel genomen met goede salade en heerlijke aardappeltjes. Elke keer kom ik hier met veel plezier terug en dit nu al voor het 6e jaar. Het eten is altijd lekker en niet duur, de service is gewoon goed en het decor - smaken verschillen nu eenmaal - vind ik in ieder geval heel gezellig.
Kwikkie2426 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
met drie personen - dochter van 7 erbij. Zeer vriendelijk en attent personeel . Ik had een heerlijk gerecht van gestoofd kalfsvlees met aubergine - mijn vrouw had een heerlijk gerecht van varkenshaas ook in een lekkere saus, Er word salade bij geserveerd , aardappeltjes en het is allemaal ruim voldoende . Voor mijn dochtertje kregen we aangepaste porties en het eten werd snel gebracht . Zeer attente bediening. Kortom lekker en goed
Maartenjr .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Fijn restaurant met vriendelijk personeel. Heerlijke Griekse gerechten, maar ook voor het Hollands eten kan je er goed terecht.
Gezellige ambiance! De binnenkomst (jassen en toilet) is wat krap en behoeft enige aandacht.
Een zaak waar m'n vrouw zeker zullen blijven komen.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Het was al weer even geleden dat we in dit restaurant gegeten hadden. We waren dit keer uitgenodigd voor een etentje ter gelegenheid van een 40 jarig werkjubileum van Jan. Het restaurant was helemaal vol, doorgaans een goed teken maar ook vaak oorzaak van fouten. Het voorgerecht tomatensoep en gevulde champignons was heerlijk, al had een balletje in de soep niet misstaan. Het hoofdgerecht, een mix van gegrild vlees, was prima van smaak wel was er verschil in temperatuur van het vlees. Zonder problemen kon er gevraagd worden naar aanvulling van salade of gefrituurde blokjes.

Bij het nagerecht ging er het een en ander verkeerd. De geleverde sorbets, waar nadrukkelijk was aangegeven dat er geen chocolade en/of aardbeien in mochten vanwege allergieën, werden geserveerd met beide producten. Natuurlijk werden ze mee terug genomen en even later met excuses weer geserveerd.
Het ijs was het minste gerecht van de avond. Het was te hard, bestond uit stukjes, kortom een dikke onvoldoende. De koeling staat veel te hoog hebben we de indruk. Hier zijn nog wat punten te verdienen.
Voor de rest is dit een restaurant wat zeker een bezoekje waard is, want er zijn nog vele andere keuze mogelijkheden als desert, waar geen ijs in zit.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Lekker Grieks gegeten bij Poseidon.

Heerlijke Mixed Grill met Franse Frietjes en zelf gemaakte mayonaise.

Lekker vlees van goede kwaliteit en een snelle en behulpzame bediening.

aanrader.
Maartenjr .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Een goede Griek waar je heerlijk eten kunt! De Griekse gerechten zijn goed, je kan ook voor niet Grieks gaan. De zaak is bijna altijd goed gevuld en de sfeer is prima. Bediening vlot en vriendelijk. De entourage is Grieks, maar mag wel aandacht krijgen.
Een zaak waar we zeker zullen blijven komen.

Marielle D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Dit restaurant zit hier nu 20 jaar en door de loop van de jaren heen zijn we hier in steeds in verschillende samenstellingen wezen eten. Knap hoe de eigenaar dit niveau weet vast te houden.
Gisteren waren we met een gezelschap van 8 personen, waarvan 2 kinderen. We hebben echt weer ontzettende genoten van de gastvrijheid en de aandacht waarbij ook super goed gelet wordt op het weer uitgeleide doen van de gasten. Wij houden ervan!
Een paar highlights uit het menu: ouzootjes, malse kalamarakia, dolmades, keftedakia, spanakopita vooraf en dan vergeet ik alweer het mandje brood maar vooral de gegrilde pita's die we daarvoor kregen. Je had de kinderen er wel onder kunnen begraven.
Hoofdgerechten: kindermenu's met patatjes en kipfilet/souvlaki en verder moussaka, verschillende lamsgerechten, grillschotels en stifado. Ik heb werkelijk niemand horen klagen!
Nagerechten zie je in Griekenland zelf volgens mij niet echt, maar je kan wel kiezen voor klassiekers als baklava, yaourti me meli of een lekker pagoto. Er is echt voor iedereen iets, bijvoorbeeld ook een trio van chocolade of zoals twee tafelgenoten en ikzelf: lemon pie met ijs! Kan me niet schelen of het Grieks was, we hebben er al een paar keer terug over gemijmerd. Wij zeggen hulde en op naar de volgende 20 jaar!
Ype Swart .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
we waren eerder bij Poseidon en hadden toen al een fijne avond. Reden genoeg om het nog eens te doen. En we werden weer niet teleurgesteld. Waarom is gastheerschap soms zo moeilijk? Ga eens hier kijken en geniet... De zon schijnt in je ogen, maar voordat je de ober hebt kunnen vragen of hij daar wat aan kan doen, doet hij het uit zichzelf al. En het eten is van uitstekende kwaliteit: Een tongstrelende tong, heerlijke ossenhaas, en als voorgerecht zalige sardines (sardeles) Het dessert met verse aardbeien, was boven verwachting: simpel en zalig. We hebben nog lang nagetafeld op de heerlijke stoelen. Gewoon een aanrader dus.
Palfleppa .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Als je het decor ziet, springen de tranen in je ogen. Een bij elkaar geraapt zootje is het. Een beschilderd plafond, verschillende lampen boven de bar en boven de tafels van het restaurant die totaal niet bij elkaar passen... Getracht is een soort van Griekse sfeer te creëren maar dat is totaal mislukt. De service en het goede eten maken dit allemaal goed. Wij bestelden een mix grill (Athene) en de Stifado. De kaart is divers en voor ieder wat wils. Het personeel is zo vriendelijk en betrokken, het is heerlijk om hier te komen eten. De prijs- kwaliteit verhouding is helemaal goed.
Rschef .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Gisteren met 7 man geweest, zeer vriendelijke eigenaar en personeel, eten is erg lekker voor betaalbare prijs, ook de drank is betaalbaar, een echte aanrader dus, komen zeker weer terug!
Edje2013 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Prima kindvriendelijk restaurant. Zit er al jaren en ben er ook al meerdere keren geweest. Verveeld niet omdat het eten altijd heerlijk is. Het personeel is ook altijd vriendelijk. Zaak zit ook altijd vol dus je moet dan ook van te voren reserveren. Wat mij betreft een aanrader.