Portugal Mar

Markt 199 5701 RJ Helmond Nederland Kaart
31-492520260

Over het restaurant Portugal Mar

Portugal op je bord

Dit is een typisch Portugees familie restaurant. De chef richt zich op de keuken uit haar geboorteland Portugal: gegrilde vis en vlees, tapas, gevulde inktvis, Portugese wijnen. Traditionele muziek op de achtergrond in dit kleine intieme restaurant brengt de sfeer tot een hoogtepunt. Als je liever thuis geniet van Portugal kun je natuurlijk ook afhalen.

Meer informatie over restaurant Portugal Mar

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Portugal Mar

Henriëtte S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
We zijn met 8 mensen bij dit restaurant geweest en hebben superlekker gegeten! Heel authentiek, en gezellig. Leuke bediening en lekker getafeld.
Carel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Gisterenavond met 8 dames met social deal heerlijk tapaz gegeten! fijne sfeer, lieve bediening, speciale avond voor ons. Klasse!
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Het eten was prima verzorgd, alleen de wachttijd vond ik lang, ondanks dat er niet veel klanten waren.
J.F.V. B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had via Iens gereserveerd, was 1,5 uur te vroeg al in Helmond, was totaal geen probleem. Service was perfect, zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten deed denken aan Portugal, vers en lekker. Zeker een aanrader voor de liefhebber van Portugees dineren, en niet te vergeten de Sagres biertjes...
bvangoch .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier heb je het gevoel dat je regelrecht Portugal binnenloopt, een typisch Portugees familie restaurant. Geen toeters en bellen, maar eerlijke gerechten, verse vis en een mooi glas wijn voor een hele nette prijs.
Naast het eten hebben we genoten van de gastvrijheid aan de bar en de spontane wijn proeverij met de gastheer en enkele andere gasten.
Wij hebben onverwacht een topavond gehad met het idee dat we echte even in Portugal waren.
Blauwe L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
super lekker gegeten: kip piri piri en garnalen piri piri met heerlijke frites gebakken in olijfolie, een groot bord vol. dit is zeker een aanrader ! De rode huiswijn is ook zeker de moeite waard.
we waren even weer in Portugal met mooie Portugese muziek op de achtergrond.
Lieve mensen die liefdevol koken, je proeft de Portugese sfeer in een klein intiem restaurant.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, kleine gerechtjes als voorgerecht en kabeljauw ovenschotel als hoofdgerecht. Laagdrempelig en aantrekkelijk geprijsd, zaak zat helemaal vol en dat zegt genoeg.
Zeker voor herhaling vatbaar.