Portugal Mar

Markt 199 5701 RJ Helmond Nederland Kaart
31-492520260

Over restaurant Portugal Mar

Portugal op je bord

Dit is een typisch Portugees familie restaurant. De chef richt zich op de keuken uit haar geboorteland Portugal: gegrilde vis en vlees, tapas, gevulde inktvis, Portugese wijnen. Traditionele muziek op de achtergrond in dit kleine intieme restaurant brengt de sfeer tot een hoogtepunt. Als je liever thuis geniet van Portugal kun je natuurlijk ook afhalen.

Meer informatie over restaurant Portugal Mar

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
J F V B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Had via Iens gereserveerd, was 1,5 uur te vroeg al in Helmond, was totaal geen probleem. Service was perfect, zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten deed denken aan Portugal, vers en lekker. Zeker een aanrader voor de liefhebber van Portugees dineren, en niet te vergeten de Sagres biertjes...
Bvangoch .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Hier heb je het gevoel dat je regelrecht Portugal binnenloopt, een typisch Portugees familie restaurant. Geen toeters en bellen, maar eerlijke gerechten, verse vis en een mooi glas wijn voor een hele nette prijs.
Naast het eten hebben we genoten van de gastvrijheid aan de bar en de spontane wijn proeverij met de gastheer en enkele andere gasten.
Wij hebben onverwacht een topavond gehad met het idee dat we echte even in Portugal waren.
TFD .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2015
Vanavond heerlijk gegeten in het nieuwe Portugese restaurant, Portugal Mar. Dit is een restaurant waar je zeker eens naartoe moet gaan als je houd van goed en lekker eten en natuurlijk heerlijke wijntjes. Super betaalbaar, goede porties en heel vriendelijke mensen. Echt een aanrader!
Blauwe L.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
super lekker gegeten: kip piri piri en garnalen piri piri met heerlijke frites gebakken in olijfolie, een groot bord vol. dit is zeker een aanrader ! De rode huiswijn is ook zeker de moeite waard.
we waren even weer in Portugal met mooie Portugese muziek op de achtergrond.
Lieve mensen die liefdevol koken, je proeft de Portugese sfeer in een klein intiem restaurant.
Carina S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Deze recensie zet ik even opnieuw, voorheen ook beoordeeld maar perongeluk met mijn vriend zijn acount dus nu even opnieuw met mijn eigen naam. Tafels gereserveerd om 18.00 uur. Om 20.30 waren we pas allemaal geserveerd. Eten was bij sommige wel goed en sommige waren belachelijk. Zelfs met de drankjes deden ze lang. De hele groep vond het slecht. Eerste en laatste keer helaas.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Het eten was een genot, heerlijk zeevruchten rijst (rijst met garnalenen diverse schelpdieren). Zeer hartelijk begroet door mevrouw Antonia en de heer Paulo, behulpzaam en vriendelijk personeel. Het decor is erg mooi! De manier waarop ze presenteren het menu op de boot zal varen, zeer uniek. Het geluid van een prachtige fado. Ik voelde me thuis (Portugal), goed gezelschap en een prachtige maaltijd. Zeker vaker terugkomen!!! :)
David R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, kleine gerechtjes als voorgerecht en kabeljauw ovenschotel als hoofdgerecht. Laagdrempelig en aantrekkelijk geprijsd, zaak zat helemaal vol en dat zegt genoeg.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Anton48 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
De bediening is vriendelijk maar duidelijk niet voorzien van veel horeca-ervaring. Het eten was niet bepaald geweldig. Ik had een mix-grill schotel met salade besteld. Een stuk vlees was zo taai dat mijn scherp mes er moeite mee had. Verder een doorgesneden dikke knakworst en een stuk vet met bot en als laatste een stuk droog gehakt biefstuk. De salade bleek een stuk sla met dressing te zijn waarin nog een verdwaald stuk, platgeprakte tomaat. Mijn vrouw kreeg een ongefileerd stuk zwaardvis met aardappelen hoewel ze om frietjes had gevraagd. Bij haar schotel zat helemaal geen groente of salade ! De serveerster vroeg of het gesmaakt had maar als ze mijn bord gezien had met de achtergebleven berg vlees, zou ze het antwoord al geweten moeten hebben. Bij thuiskomst kregen we de volgende verrassing. Onze kinderen roken ons al van een afstand aankomen. Onze totale kleding stonk naar de het vet. Wij zelf hadden het niet door, maar ik denk dat het kwam doordat de deur van de keuken openstond en dat de afzuiging in de keuken, blijkbaar niet(goed) werkt. Al met al , dit restaurant is voor veel verbetering vatbaar.