Portofino

Meer informatie over restaurant Portofino

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
TMW .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Vorige week hebben wij heerlijk pizza en pasta gegeten bij Portifino. We hoefden niet lang te wachten en de pizza was rijkelijk belegd en warm, de pasta smaakte ook erg goed. Wij hebben heerlijk gegeten!!!
Ronald1964 .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Met z'n vieren gegeten, redelijk tevreden. Bediening was niet vriendelijk, ongeïnteresseerd en onoplettend, duurde allemaal erg lang. Spaghetti carbonara was redelijk smaakvol, maar de spaghetti zelf was slap en had te lang gekookt. Pizza margharita was nat, calzone shoarma droog en de risotto was nog het beste van allemaal. Dat was dus 1 keer en niet weer, jammer hoor!
Linda_81 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Vorig weekend hier gegeten, nadat we lang hebben moeten wachten op ons gerecht viel deze ook nog tegen.
We hadden spaghetti bolognese besteld, wat naar ons idee voor een Italiaanse restaurant heel simpel moet zijn om te bereiden.
De pasta was op het bord geschept en naast een blaadje bieslook was er geen enkele aandacht besteed aan de manier van serveren.
De pasta werd op een koud bord geserveerde waardoor de pasta snel afkoelde en deze was erg droog. De creativiteit was ver te zoeken, jammer.
Mara P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Voor de tweede keer gegeten bij Portofino bij deze eigenaar. De eerste keer ging er het een en ander fout. Goed dat waren beginners fouten. Nu moest het beter gaan maar we kregen de indruk dat de lol er weer vanaf was. De soep was zout en meer puree dan soep. De pizza's saaier dan de diepvries in de supermarkt. De bediening was ongeschoold en onbeholpen. Heel jammer allemaal. Het zag er ook niet piekfijn uit.
Dianemulder .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Met Moederdag bij Portofino gegeten. Het valt ons, sinds de nieuwe eigenaar, bijzonder tegen.
Borden werden koud geserveerd, over biefstuk werd niet gevraagd of deze medium etc. moest zijn.
Was veel te ver doorgebakken (bijna droog) smaakloos. Rauwkost was weinig aangemaakt en veel sla. De koffie met Amaretto (Italiaanse) werd geserveerd zonder onderbordje. Geen lepeltje, geen suiker en geen koekje of chocolaatje. De serveerster was lief, maar enorm onzeker en bediende zeer onhandig en vanaf de verkeerde kant. Kortom. Veel geld betaald, en geen redenen om terug te keren.
Lolahjaf .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2014
Leuk restaurantje, gezellig ingericht, al blijft het uitzicht naar buiten saai (maar daar kunnen ze zelf natuurlijk weinig aan doen).
Pizza gegeten met mijn dochter, was goed belegd, wel wat erg vochtig helaas, waardoor het binnenste deel erg slap was.
Prijzen zijn okay, wel vond ik het vreemd dat het brood op de rekening stond, had er niet om gevraagd namelijk, maar werd op tafel gezet.
FritsW .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Afgelopen zondagavond in de regen zijn we naar Restaurant Portofino in Zeewolde gegaan . Het was er niet zo druk, dus kozen wij een tafeltje bij het raam uit. Een drankje en een Pizza besteld . We namen ieder een ander soort . We hadden nog wat foto's genomen van de bereiding . Maar ... helaas . Wat de Pizzabakker had bereid was lekker en het smaakte goed . We waren tevreden . Afgerekend bij de balie . De jassen weer aan en in de regen liepen we terug nar de auto .
S123 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Heerlijk gegeten bij Portofino, de pizza's worden goed belegd en worden goed gebakken!
De lasagne hebben wij hier ook gegeten en die is erg aan te raden!
De bediening is erg enthousiast en oplettend.
De sfeer is erg gezellig.
Echt voor herhaling vatbaar!
81Jol .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Als vanouds heerlijk gegeten hier. Ook al heeft het restaurant een andere eigenaar het personeel in de keuken is hetzelfde gebleven en dat was te proeven!
De pizza smaakte goed en was goed belegd. Mijn vriend had een filetto gorgonzola en ook die was lekker. Ga zo door!
Femke O.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2013
Wij waren vaste klant maar sinds een week of 3 keldert de kwaliteit omlaag. (Nieuwe eigenaar) Duidelijke bezuinigingen (pizza's minder belegd, pasta's en voorgerechten minder gevuld) en te veel slordigheden (verkeerd beleg, ingrediy ontbreken) en gewoon minder lekker. Echt zonde, waserg goed. Dit gaat klanten kosten
Dit gaat klanten kosten
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Heerlijk weer dus je denkt dat op het terras zitten fijn is maar spinrag op de stoelen, vies terras met smerige ramen. Bediening aardig. Locatie niet echt veel. Op een hoek van een winkelstraat met weinig uitzicht. 4 kleine broodjes met vieze kruidensmeerseltje?? Tomatensoep lekker maar teveel room, salade weinig maar weer met 4 broodjes?? Lasagna veel te meelderig, pizza wel lekker maar duurder dan de lasagna?, witte wijn niet lekker. Al met al, we komen hier niet meer terug. Op naar de volgende locatie in Zeewolde.
Arieuiteten .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2012
Prima kwaliteit prijs verhouding. Prima pizza. Bediening gaat moeizaam. Niet bijzonder maar prima voor even goedkoop een pizzaatje