Portofino

Rozengracht 64 1506 SH Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Portofino

Zuid-Italië in hartje Zaandam

Zuid-Italiaanse producten van goede kwaliteit staan centraal in dit restaurant. Al 29 jaar gerund door de familie Lovecchio, voor wie een fijne sfeer en authentiek Italiaans eten het allerbelangrijkst is. "Lekker eten delen we samen met onze gasten" is hun motto. Of je nu gaat voor een overheerlijke pizza of een goede pasta, genieten doe je hier met goed gezelschap en de familie Loveccio.

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Catering
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Eten was prima, smaakte goed en was voldoende. Wij maakte gebruikt van de AH kortingskaart. Op hun site stond dat je van het hele menu gebruik kon maken. Aan de tafel kregen wij te horen dat je o.a. bij alle vleesgerechten bij moest betalen € 7,50 voor de meeste. Dat vonden we niet kloppen. Zet dat dan ook duidelijk op je site erbij. Hebben hier ook beklag over gedaan. Of dat de reden was dat het ook niet gerekend is toen we gingen betalen geen idee. Maar dat vonden we wel netjes.
ma_stam .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het voorgerecht was zeer uitgebreid. Veel keuze voor het hoofdgerecht ( gewoon van de hele kaart). Als nagerecht was ook koffie of thee mogelijk maar wij hebben genoten van de tiramisu. De bediening was snel en heel erg vriendelijk.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant bon. Het voorgerecht (waar we niet uit konden kiezen) was echt fantastisch. Wat ik jammer vond is dat er behoorlijk wat bijbetaald moest worden bij de meeste gerechten, zodat het tweede diner "gratis" niet echt gratis was. Uiteindelijk waren we best wel veel geld kwijt. De service was heel erg goed. Mijn vriendin had een allergie (ei en kip) en de jongen die de patat (met mayonaise) kwam brengen corrigeerde het direct. Dat vind ik nou echt klantvriendelijkheid. De bediening is uiterst vriendelijk en hielden rekening met het wachten op het volgende gerecht, zodat je het eten rustig kon laten "zakken". Ik vond de muziek in het restaurant erg hard en storend. Een zacht achtergrondmuziekje zou beter op zijn plaats zijn.
Al bij al is het een uitstekend restaurant, met heerlijk eten. Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Denise P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier gegeten met de ah actie. Het voorgerecht was echt super lekker en veel. Echt van alles wat.
We hadden samen een pasta genomen die was ook echt heel lekker. Alles vers bereid wij zaten bij de keuken erg leuk om te zien hoe alles werd bereid.
Als laatst de tiramisu genomen heeerrrlijjjkkk
Niks op aan te merken gewoon een heerlijke avond gehad.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Als eerste, onze telefonische reservering, konden ze niet meer vinden, gelukkig was er nog genoeg plaats. We melden dat we met een AH-kaart komen en krijgen menukaarten uitgereikt. Menuprijs € 34,50. Terwijl je met een voorgerecht, gemiddeld hoofd gerecht en nagerecht volgens de kaart die prijs nooit haalt, hoe kan dat nou? Wel gelden er voor de meeste hoofdgerechten een extra toeslag op de menuprijs van 6/7,5 euro, nu begrijpt ik het helemaal niet meer. Terwijl we nog zitten te bedenken of we wel van de AH kaart actie gebruik willen maken komt het voorgerecht er al aan. Dus los van de kaart eten kan niet meer. Daarna allebei een pizza genomen, rijk belegd maar wel erg saai. Nagerecht een tiramisu punt of een kopje koffie.
Gelukkig troffen we na een half uur de tafelgasten die achter ons zaten bij de lounge van het Zaantheater, gelukkig waren zij laaiend enthousiast over hun gekozen varkenshaasje.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Jill K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk eten in het centrum van zaandam, gezellige zaak en aardige/snelle bediening. Zeker een aanrader voor een ieder die van Italiaans eten houdt, maar ook "normale" de vlees- en visgerechten zijn de moeite waard.
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben hier met de AH-bon gegeten en het was zeker een geslaagde avond. Het eten was zondermeer erg lekker. De antipasti vooraf was zeer ruim, gevarieerd en erg goed van smaak. De steak Pepe cream waren ook goed van smaak, zij het dat de biefstuk wel iets malser had gemogen.
Het nagerecht ten slotte, tiramisu en citroentaart waren ook smakelijk en een goede afsluiter.
Door onze keuze voor de biefstuk viel het geheel toch wat duurder uit maar daar werden we vooraf goed over geïnformeerd.
Enige kritiekpunt is dat het restaurant een slechte akoestiek heeft en daardoor erg rumoerig is. Er zaten twee grote groepen die nogal wat geluid maakten, waardoor een gesprek met elkaar wat moeizaam was.
Shafaq L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
we waren met AH korting actie maar we vonden het wel redelijk duur aangezien het een 'actie' was. Wij hadden calzone speciaal en pasta Mista besteld maar het eten viel tegen, erg vet, veel kaas en erg weinig smaak. Voor herhalling niet vatbaar. Service was wel goed.
Betty52 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed voorafje, keuze uit de hele kaart met bijbetaling van sommige gerechten. Keuze uit 2 toetjes of koffie/thee.
Heerlijk gegeten.
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Hier al diverse malen besteld en dus wilden we hier ook eens eten. Dat hebben we inmiddels een heel aantal keren gedaan waardoor ik deze recensie kan baseren op meerdere bezoeken. Alles is even lekker. Zeer vers en mooi van smaak. Als je van italiaans houdt is dit een enorme aanrader! Wij komen er zeker terug. Mmmmm
Miranda L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Grote kaart. Veel pasta en pizza. Vlees niet echt bijzonder. Alles was netjes. Bediening oké. Prima voor een makkelijk etentje.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
De gerechten smaakten goed, alleen hebben we heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht, terwijl later binnengekomen gasten dat al wel eerder geserveerd kregen. De tafeltjes staan heel dicht op elkaar, zodat je elkaar bijna aanstoot. Het was er erg druk en erg rumoerig. De ontvangst was matig. Dit was voor ons een eenmalig bezoek.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij waren met 4 personen met de AH-restaurantactie. De uitleg hoe een en ander in z'n werk zou gaan was duidelijk. Het voorgerecht was heerlijk en verrassend; de hoeveelheid was zeer ruim. Het hoofdgerecht was zeer naar tevredenheid. De behandeling naar een van de gasten met vragen over gluten in de gerechten was uitstekend, er is veel moeite gedaan om de informatie te verschaffen. Al met al een gezellig restaurant, goed eten en een vriendelijke bediening. Een pluim!
Annerieke A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hebben met de AH bonnen op zaterdagavond prima gegeten!! Ruime keus uit menu en meer dan verwacht! Aanrader.... we'll be back!
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Hier met de AH restaurantactie gegeten. Deze werd van te voren uitgelegd. Het voorgerecht stond vast. Het hoofdgerecht kon van de kaart gekozen worden met voor bepaalde gerechten bijbetaling. Tenminste zo hadden wij het begrepen. Omdat we € 34,75 excl. drank toch wat prijzig vonden voor een voorgerecht, pizza en koffie kozen wij voor de biefstuk van € 20,50. Uiteindelijk bleek dat hiervoor € 7,50 p.p. extra werd berekend (voor alle vis en vleessoorten), dus waren we uiteindelijk nog € 55,- kwijt. Het 'tweede 3 gangen menu gratis' snappen wij dus niet. Verder wel lekker gegeten.
semma2 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We werden goed ontvangen, kregen meteen een voorgerecht met van alles en nog wat. Voor het hoofdgerecht mochten we uit bijna de hele kaart kiezen. De bediening was ook nog eens top. Al met al een gezellige avond gehad!
deborah-vierwind .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was erg lekker, jammer dat het bloed en bloed heet was in het restaurant. Een ventilator zou echt geen kwaad kunnen.
Michael D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Tafel gereserveerd met AH zegels. We werden netjes ontvangen, ons tafeltje was nog niet schoongemaakt en dat duurde even, het was op dat moment ook best wel druk. Vanaf dat moment liep alles op rolletjes. Prima voorgerecht ( specialiteit van de chef ) verschillende vlees soorten, meloen met ham, mozzarella met tomaat en lekkere bruschetta. Hoofdgerecht pizza naar keuze, deze had iets smeuïger gemogen ( was wat aan de droge kant), maar de smaak was goed. Nagerecht tiramisu met slagroom en een cappuccino. Tijdens het diner werd er voldoende geïnformeerd of alles in orde was. Je kan hier voor een redelijk bedrag lekker eten.
Selma V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was heel erg goed. Het voorgerecht was een " vast " gerecht, maar echt perfect. Daarna hebben we een pizza genomen, en de pizza's hier zijn super !! Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijk personeel, goeie service !