Portofino

Rozengracht 64 1506 SH Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Portofino

Zuid-Italië in hartje Zaandam

Zuid-Italiaanse producten van goede kwaliteit staan centraal in dit restaurant. Al 29 jaar gerund door de familie Lovecchio, voor wie een fijne sfeer en authentiek Italiaans eten het allerbelangrijkst is. "Lekker eten delen we samen met onze gasten" is hun motto. Of je nu gaat voor een overheerlijke pizza of een goede pasta, genieten doe je hier met goed gezelschap en de familie Loveccio.

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Portofino

M T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Vanavond weer heerlijk gegeten bij Porto fino.
Nog nooit viel het eten tegen.
Vriendelijk personeel.
Goed betaalbaar.
Een aanrader.
M T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
heerlijk gegeten. super voorgerecht en fijn dat je kon kiezen uit de hel kaart voor het hoofdmenu. vriendelijk personeel.
snelle bediening.
kom zeker terug.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Eten was heerlijk! Duurde wel lang maar is herfstvakantie dus begrijpelijk. Service was kut geen aandacht voor de gasten. Brood en dessert opgenomen niet doorgekomen en nooit gehad. (Maar dat krijg je als je studenten aanneemt inplaats van echte horeca tijgers)
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening en flexibel als t gaat om aanpassen vd gerechten. Ze hebben een all in menu voor 35 euro. Hoofgerecht vrije keuze. Vraag wat t voorgerecht inhoud dat kan nl zonder problemen aangepast worden.
Antoinette R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk eten, goed bereid en met goede smaak. Vriendelijke bediening. Buitenkant lijkt meer op een pizzeria, binnen aangenaam verrast door de sfeer. Zeker uit te proberen zijn de vleesgerechten.
n. Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We werden met een groep van zes personen prima ontvangen en het Albert Heijn zegeltjesdriegangen menu was goed verzorgd.
Maaike D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Voorgerecht stond vrijwel direct op tafel, helaas duurde de pizza erna wel wat lang, maar dat was verder niet heel erg, want ze waren wel heel erg lekker! Zeker aan te raden.
Eugene V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Leuk restaurant. Goed bereikbaar. Aardig en vriendelijk personeel. Het eten kwam sneller dan verwacht wat een grote plus is. Het eten was ook goed bereid en lekker. Ik zou graag weer gaan. Ik moet zeggen dat het toch best prijzig is. Dus niet echt voor de doorsnee student.
chilt_c .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Wij deden mee met Albert Heyn restaurantaktie waarbij 2e 3gangenmenu gratis is; bij Porto Fino kun je alles van de kaart kiezen maar je krijgt een papier met daarop de extra kosten voor bv Scallopino met Marsalasaus en daar komt dan 7,50 extra bij en ga zo maar door!! Bij binnenkomst zijn ze niet echt gastvrij, meer van daar zijn nog tafels voor 2 personen en zoek het zelf maar uit!! Kan volgens ons een stuk beter en kwaliteit van het eten was vet en onverzorgd. Citroentaart niet zelfgemaakt maar bij de groothandel vandaan kortom heel teleurstellend!!
Wim N.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De kwaliteit van het eten was prima en de ontvangst en bediening erg vriendelijk. De afrekening was teleurstellend. slechts 1 niet gespecificeerd bedrag voor het gehele AH menu € 34,75. Dit bedrag was niet te vinden op de AH kaart, waarop wel de meerprijzen stonden vermeld van de hoofdgerechten. Het gezamenlijk voorgerecht was verplicht. Geen keuze mogelijkheid. Hoofdgerecht gekozen voor Penne en Pizza en 2x koffie toe.
Voor ons gaat de AH slogan: "2e 3 - gangendiner gratis" niet op!!! Zonder AH actie waren we misschien € 10,- duurder uit geweest bij een gelijkwaardig diner voor 2 personen.
Ingrid R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vind alleen dat 2e maaltijd gratis ik anders zie. 32,50 voor een simpele pizza en voorafje en een kop koffie vind ik best duur.
Esmeralda R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Bediening is vriendelijk, eten is er altijd erg lekker! We eten er vaker en bestellen hier altijd onze pizza's. (Enige tip! Ze zouden beter kunnen melden dat het voorgerecht vast staat, dat je bij het hoofdmenu bij een aantal moet bijbetalen en een beperkte keuze in de desserts hebt. Als je nu boekt lijkt het a la carte.)
Natasja L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Personeel was goed op elkaar ingespeeld en erg vriendelijk. Konden zelf een tafel kiezen.
Het eten was heerlijk ruime keuze voor het hoofdgerecht. We gaan binnenkort nog een keer :-)
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten was perfect! Alles was prima van smaak. De mensen in de bediening waren ook heel erg betrokken bij de gasten. Al met al een zeer geslaagde avond.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Het voorgerecht kon niet worden uitgezocht; was een verrassing voor 2 personen en dat was geweldig! Hoofdgerecht kiezen van de kaart, echter voor de duurdere gerechten moest er worden bijbetaald, wel logisch. We hebben genoten in een een gezellige ambiance!
Annie D.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ik vind het altijd heerlijk eten en lekker relax.????????
George W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Altijd goed ik weet niet beter
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke brdiening, maar soms wat trasg in opnemen bestelling. Storlen zitten niet evht prettig, de houten tafeltjes verschuiven snel.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Pasta Mista was vanouds lekker. De twee keer ervoor was ie vrij droog maar deze keer was hij perfect. Leuke bediening. Het AH samengesteld voorgerecht was heerlijk en de chocolade muffin ook. Wat mij betreft een welverdiende 10!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017