Portofino

Nieuwland 24 1621 HK Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Portofino

La dolce vita in hartje Hoorn

Midden in het historische centrum van Hoorn vind je het typisch Italiaanse restaurant Portofino. De eigenaar is een echte Italiaan, en dat proef je in de overheerlijke pasta’s, pizza’s en andere authentieke gerechten. En na het diner een traditionele tiramisu of huisgemaakte limoncello? Naar eigen zeggen vind je nergens in de buurt betere Italiaanse gerechten dan bij Portofino. Een avondje puur genieten van la dolce vita in hartje Hoorn!

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

9,1
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Erg leuk en vooral lekker restaurant. Dit zou zo maar eens de beste en meest authentieke Italiaan in Hoorn kunnen zijn.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Voor de tweede keer tijdens een weekendje Hoorn bij Portofino gegeten. Het is een prima Italiaan. Fijne smaken, originele gerechten. Het is niet voor niets altijd druk. Je merkt direct of er een Italiaan in de keuken staat of niet. Hier werken echte Italianen en dat maakt het verschil. Enige minpuntje is dat ze op moeten passen niet te duur te worden. Verder echter alleen maar lof.
Marin O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Lekker eten, aardige service. Erg druk en lang gewacht
C. V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voortreffelijk, heerlijk gegeten!
Dana D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Als je lekker Italiaans wil eten, moet je dit zeker bij Portofino doen! Ook deze keer weer lekker genoten van het eten en de gastvriendelijkheid. Snel en vriendelijk geholpen, en een heerlijke limonchello van het huis gehad :) van mij krijgt het een dikke 10. Bedankt Portofino en tot de volgende keer!! :)
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten, goede service.
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
zalig gegeten echt autenthiek Italiaans. Zeker een aanrader voor iedere toerist en horinees. we waren al jaren op zoek naar een goede italiaan. wonen zelf in Hoorn en wisten niet eens dat deze er al was. blij dat we Portofino gevonden hebben!!
Debbie A.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
ik had voorgerecht slakken zat weinig smaak aan .Het vlees was heerlijk vond dat er bij de gerechten wel iets van sla of iets van groente bij had mogen zitten . Vond de zit plek erg krap en op elkaar.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wij zijn zeer tevreden.
anita S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en mooi geserveerd.
Vriendelijk personeel.
Gaan zeker nog een keer.
Een tip:geef aan welke gerechten ook voor vegetariërs geschikt zijn.
Fonald D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij eten hier wel vaker,alleen als het druk is wordt alles een beetje minder.
Ysbrand B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hele leuke en gezellige eetgelegenheid. Zeer vlotte en goede bediening. Goed en lekker eten voor een schappelijke prijs.
ricardo_vv .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
ik heb echt geweldig gegeten bij portofino! echt een super snelle top service en hele aardige mensen! echt een aanrader voor iedereen!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een prima gezellig Italiaans restaurant met vriendelijke mensen die hun best doen het je naar de zin te maken. Met 6 personen hier gegeten. Heerlijke spaghetti, bv de Pasta alla Parmigiana.
De Saltimbocca alla romana en de Ossobucco vielen ook erg in de smaak. De vitello tonnato mag wel wat krachtiger op smaak. De wachttijd tot de eerste gang was wat aan de lange kant, 1 uur,maar het was dan ook erg druk. Minpunt: De reservering via Iens was niet doorgekomen bij het restaurant. We hadden geluk dat veel mensen buiten aten ivm het mooie weer. anders hadden wij niet eens een tafel gehad. Dat mag niet gebeuren Iens! Volgende keer maar dubbel check ? Of rechtstreeks reserveren?
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
grote porties. ik was met 4 volwassen man/zonen maar ze konden allen de porties niet geheel op.
was heel erg lekker en gezellig
Valery V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk Italiaanse restaurant in hele hoorn. Vriendelijke biedening altijd beschikbaar voor goed advies. Onze avond maaltijd was uitstekend meer dan 5 * waard! Zeker de beste Italiaanse restaurant tot nu waar hebben wij gegeten. Portofino tot volgende keer.
Frances D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. De pasta alla parmigianna was overheerlijk. Vriendelijke bediening en echt Italiaans eten. De inrichting is iets minder maar hoort bij zo 'n Italiaanse restaurant.
Abbiamo mangiato benissimo!
We komen zeker terug!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In 2013 aten wij al eens bij Portofino en waren toen zwaar teleurgesteld. In mijn recensie van toen schreef ik dat we er niet meer terug zouden komen vanwege het slechte eten. Echter doordat ik er door een collega op attent werd gemaakt dat zij er graag eten én bestellen, ben ik op Iens gaan kijken naar recente recensies. Het hoge cijfer en de vele goede recensies maakte ons nieuwsgierig en daarom hebben we gekozen om het restaurant een 2e kans te geven. We zijn blij dat we dat gedaan hebben! We hebben heerlijk gegeten, werden hartelijk ontvangen en goed bediend en kregen een limoncello van het huis. De gemengde salade (flinke portie!) de bruscetta, de spaghetti aglio olio peperoncino én de pizza mediterranea waren erg lekker! In tegenstelling tot 4 jaar geleden komen we hier erg graag terug!!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooie fles wijn en fijne service
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima gegeten. Ook leuk dat de kok met de (kleinere) kinderen een pizzabodem maakt. Wij hadden van alles wat en alle gerechten smaakte prima. En er was genoeg.