Portofino

Nieuwland 24 1621 HK Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Portofino

La dolce vita in hartje Hoorn

Midden in het historische centrum van Hoorn vind je het typisch Italiaanse restaurant Portofino. De eigenaar is een echte Italiaan, en dat proef je in de overheerlijke pasta’s, pizza’s en andere authentieke gerechten. En na het diner een traditionele tiramisu of huisgemaakte limoncello? Naar eigen zeggen vind je nergens in de buurt betere Italiaanse gerechten dan bij Portofino. Een avondje puur genieten van la dolce vita in hartje Hoorn!

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij deze top Italiaan. Onze zoon heeft samen met Pietro zijn eigen pizza gebakken. En na afloop nog een limoncello van de zaak. Tot de volgende keer.
Marie R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Altijd lekker eten
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Echt een fijn restaurant. Goede, vriendelijke bediening, italiaanse beleving, heerlijk gegeten. Beste pizza ever volgens mijn 6jarige dochter!
carlos D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen Zaterdag met mijn gezin bij restaurant Portofino in Hoorn uiteten gegaan en het beviel ons heel erg goed,de ontvangst was hartig en het eten was ook prima.
Ik vond alleen het in en uitlopen van de koeriers best storend,maar als zij er in de toekomst iets anders van kunnen maken is het verder een prima plek om een avondje uiteten te gaan.
Francien M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn en hele aardige mensen, een aanrader
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Je ziet op de website van Portofino het menu, de prijs en de foto's van het restaurant, je leest op de site van Iens de recensies, en dan weet je al behoorlijk veel van de situatie waarin je terecht komt.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Iemand kwam gelijk met een glaasje water aanlopen toen mijn tafelgenote een hoestbui kreeg en we werden vlot bediend. Brood met kruidenboter kwam op tafel en de boter was gelukkig niet afgemeten. Mijn vrouw koos voor een salade, die uitstekend gevuld was, ik voor de risotto met kip, erg smakelijk, goed gevuld. Soms moet je lang wachten op risotto, omdat de rijst helemaal droog moet zijn en, zo vertelde men mij, telkens in de pan geroerd moet worden. Deze risotto was niet droog, maar wel erg smakelijk en voor 13 euro is dat toch een verrassing.

Het brood en de grote porties zorgden er voor dat wij verzadigd waren. We namen nog koffie, kregen een likeurtje en een rekening van € 40,--. Rustig en goed kunnen eten, vriendelijke bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. En het decor? Paste bij het geheel.
Adrienne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, alleen had er nog wel een extra rondje drinken geserveerd mogen worden.
Edo W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk Italiaans restaurant; traditioneel en zeer smaakvol. Vriendelijk personeel en eigenaren. Voor je het weet kom je er als vaste klant en wil je niet meer anders!
jasper S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik heb hier vanavond een heerlijke pizza gegeten, ik werd erg vriendelijk bedient en ik zat goed gevuld. ik vond het een gezellige sfeer hebben. Ga ik zeker vaker doen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuke Italiaan in Hoorn, en wat belangrijk is echte Italianen in de keuken. Eten is lekker, bediening is prettig en vriendelijk, wel een beetje naief, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Kortom een prima zaak, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden een verjaardagsfeestje en mochten zelf onze pizza's maken, het was geweldig, gezellige en erg lekker! Bedankt voor vandaag!
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Eenheerlijk avondje met heerlijk eten. Goede bediening en lekkere wijn. Kortom een aanrader.
ben B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een goed restaurant waar we heerlijk hebben gegeten! De bediening was leuk, spontaan en netjes.
We komen hier zeker terug!
Herman-koekenbier .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016

De bediening was aardig ,spontaan en we hoefden niet lang op ons eten te wachten.
De pizza was goed en de canzone was goed gevuld .
Een aanrader om daar te eten en de prijzen zijn goed .
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Portofino Hoorn, ikzelf genoot als Hoofdgerecht van een runder ossenhaas met champions, ui in rode wijnsaus, manlief runder ossenhaas met Gorgonzolasaus...smaakte zeer goed echt goede kwaliteit, dochterlief koos voor een Pizza die ook superlekker was, en niet te vergeten de heerlijke toetjes :-)
Vriendelijke eigenaars en personeel...Alla Prossima
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In de aanloop naar m'n verjaardagsfeest heb ik hier met een vriend gegeten. Ik had de ossenhaas en slakken besteld. Het was een drukke zaterdag en dat was te merken. Ik heb absoluut eerder betere slakken gegeten, al waren ze wel goed bereid. Daarnaast had ik m'n ossenhaas al op, toen ik de bijgerechten kreeg (gebakken aardappals en salade). Ik heb oké gegeten, maar de bediening was enorm chaotisch.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heb hier met een vriend de slakken en de ossenhaas van de grill gegeten. Het was lekker, maar heb absoluut betere slakken en betere, meer malse ossenhaas gegeten. De bediening is erg vriendelijk, maar op een drukke zaterdagavond wat chaotisch en onzorgvuldig. We moesten erg lang op ons eten wachten en bijgerechten werden later geserveerd als de hoofdgerechten.