Portofino

Nieuwland 24 1621 HK Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Portofino

La dolce vita in hartje Hoorn

Midden in het historische centrum van Hoorn vind je het typisch Italiaanse restaurant Portofino. De eigenaar is een echte Italiaan, en dat proef je in de overheerlijke pasta’s, pizza’s en andere authentieke gerechten. En na het diner een traditionele tiramisu of huisgemaakte limoncello? Naar eigen zeggen vind je nergens in de buurt betere Italiaanse gerechten dan bij Portofino. Een avondje puur genieten van la dolce vita in hartje Hoorn!

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
9,1
anita S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten en mooi geserveerd.
Vriendelijk personeel.
Gaan zeker nog een keer.
Een tip:geef aan welke gerechten ook voor vegetariërs geschikt zijn.
Fonald D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wij eten hier wel vaker,alleen als het druk is wordt alles een beetje minder.
Ysbrand B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Hele leuke en gezellige eetgelegenheid. Zeer vlotte en goede bediening. Goed en lekker eten voor een schappelijke prijs.
ricardo_vv .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
ik heb echt geweldig gegeten bij portofino! echt een super snelle top service en hele aardige mensen! echt een aanrader voor iedereen!
marleen R.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Een prima gezellig Italiaans restaurant met vriendelijke mensen die hun best doen het je naar de zin te maken. Met 6 personen hier gegeten. Heerlijke spaghetti, bv de Pasta alla Parmigiana.
De Saltimbocca alla romana en de Ossobucco vielen ook erg in de smaak. De vitello tonnato mag wel wat krachtiger op smaak. De wachttijd tot de eerste gang was wat aan de lange kant, 1 uur,maar het was dan ook erg druk. Minpunt: De reservering via Iens was niet doorgekomen bij het restaurant. We hadden geluk dat veel mensen buiten aten ivm het mooie weer. anders hadden wij niet eens een tafel gehad. Dat mag niet gebeuren Iens! Volgende keer maar dubbel check ? Of rechtstreeks reserveren?
Diana R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
grote porties. ik was met 4 volwassen man/zonen maar ze konden allen de porties niet geheel op.
was heel erg lekker en gezellig
Valery V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Heerlijk Italiaanse restaurant in hele hoorn. Vriendelijke biedening altijd beschikbaar voor goed advies. Onze avond maaltijd was uitstekend meer dan 5 * waard! Zeker de beste Italiaanse restaurant tot nu waar hebben wij gegeten. Portofino tot volgende keer.
Frances D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten. De pasta alla parmigianna was overheerlijk. Vriendelijke bediening en echt Italiaans eten. De inrichting is iets minder maar hoort bij zo 'n Italiaanse restaurant.
Abbiamo mangiato benissimo!
We komen zeker terug!
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
In 2013 aten wij al eens bij Portofino en waren toen zwaar teleurgesteld. In mijn recensie van toen schreef ik dat we er niet meer terug zouden komen vanwege het slechte eten. Echter doordat ik er door een collega op attent werd gemaakt dat zij er graag eten én bestellen, ben ik op Iens gaan kijken naar recente recensies. Het hoge cijfer en de vele goede recensies maakte ons nieuwsgierig en daarom hebben we gekozen om het restaurant een 2e kans te geven. We zijn blij dat we dat gedaan hebben! We hebben heerlijk gegeten, werden hartelijk ontvangen en goed bediend en kregen een limoncello van het huis. De gemengde salade (flinke portie!) de bruscetta, de spaghetti aglio olio peperoncino én de pizza mediterranea waren erg lekker! In tegenstelling tot 4 jaar geleden komen we hier erg graag terug!!
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooie fles wijn en fijne service
Ferry V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima gegeten. Ook leuk dat de kok met de (kleinere) kinderen een pizzabodem maakt. Wij hadden van alles wat en alle gerechten smaakte prima. En er was genoeg.
Suze S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij deze top Italiaan. Onze zoon heeft samen met Pietro zijn eigen pizza gebakken. En na afloop nog een limoncello van de zaak. Tot de volgende keer.
Marie R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Altijd lekker eten
Danielle P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Echt een fijn restaurant. Goede, vriendelijke bediening, italiaanse beleving, heerlijk gegeten. Beste pizza ever volgens mijn 6jarige dochter!
Carlos C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Afgelopen Zaterdag met mijn gezin bij restaurant Portofino in Hoorn uiteten gegaan en het beviel ons heel erg goed,de ontvangst was hartig en het eten was ook prima.
Ik vond alleen het in en uitlopen van de koeriers best storend,maar als zij er in de toekomst iets anders van kunnen maken is het verder een prima plek om een avondje uiteten te gaan.
Francien M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk eten, heerlijke wijn en hele aardige mensen, een aanrader
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Je ziet op de website van Portofino het menu, de prijs en de foto's van het restaurant, je leest op de site van Iens de recensies, en dan weet je al behoorlijk veel van de situatie waarin je terecht komt.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Iemand kwam gelijk met een glaasje water aanlopen toen mijn tafelgenote een hoestbui kreeg en we werden vlot bediend. Brood met kruidenboter kwam op tafel en de boter was gelukkig niet afgemeten. Mijn vrouw koos voor een salade, die uitstekend gevuld was, ik voor de risotto met kip, erg smakelijk, goed gevuld. Soms moet je lang wachten op risotto, omdat de rijst helemaal droog moet zijn en, zo vertelde men mij, telkens in de pan geroerd moet worden. Deze risotto was niet droog, maar wel erg smakelijk en voor 13 euro is dat toch een verrassing.

Het brood en de grote porties zorgden er voor dat wij verzadigd waren. We namen nog koffie, kregen een likeurtje en een rekening van € 40,--. Rustig en goed kunnen eten, vriendelijke bediening, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. En het decor? Paste bij het geheel.
Adrienne R.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, alleen had er nog wel een extra rondje drinken geserveerd mogen worden.
Edo W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk Italiaans restaurant; traditioneel en zeer smaakvol. Vriendelijk personeel en eigenaren. Voor je het weet kom je er als vaste klant en wil je niet meer anders!