Portofino

Nieuwland 24 1621 HK Hoorn Nederland Kaart

Over restaurant Portofino

La dolce vita in hartje Hoorn

Midden in het historische centrum van Hoorn vind je het typisch Italiaanse restaurant Portofino. De eigenaar is een echte Italiaan, en dat proef je in de overheerlijke pasta’s, pizza’s en andere authentieke gerechten. En na het diner een traditionele tiramisu of huisgemaakte limoncello? Naar eigen zeggen vind je nergens in de buurt betere Italiaanse gerechten dan bij Portofino. Een avondje puur genieten van la dolce vita in hartje Hoorn!

Meer informatie over restaurant Portofino

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Valet parking
Edo W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk Italiaans restaurant; traditioneel en zeer smaakvol. Vriendelijk personeel en eigenaren. Voor je het weet kom je er als vaste klant en wil je niet meer anders!
Jasper S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Ik heb hier vanavond een heerlijke pizza gegeten, ik werd erg vriendelijk bedient en ik zat goed gevuld. ik vond het een gezellige sfeer hebben. Ga ik zeker vaker doen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Leuke Italiaan in Hoorn, en wat belangrijk is echte Italianen in de keuken. Eten is lekker, bediening is prettig en vriendelijk, wel een beetje naief, maar dat maakt het ook wel weer leuk. Kortom een prima zaak, die zeker voor herhaling vatbaar is.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We hadden een verjaardagsfeestje en mochten zelf onze pizza's maken, het was geweldig, gezellige en erg lekker! Bedankt voor vandaag!
Marianne J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Eenheerlijk avondje met heerlijk eten. Goede bediening en lekkere wijn. Kortom een aanrader.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Een goed restaurant waar we heerlijk hebben gegeten! De bediening was leuk, spontaan en netjes.
We komen hier zeker terug!
Herman-koekenbier .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016

De bediening was aardig ,spontaan en we hoefden niet lang op ons eten te wachten.
De pizza was goed en de canzone was goed gevuld .
Een aanrader om daar te eten en de prijzen zijn goed .
Juani E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten bij Portofino Hoorn, ikzelf genoot als Hoofdgerecht van een runder ossenhaas met champions, ui in rode wijnsaus, manlief runder ossenhaas met Gorgonzolasaus...smaakte zeer goed echt goede kwaliteit, dochterlief koos voor een Pizza die ook superlekker was, en niet te vergeten de heerlijke toetjes :-)
Vriendelijke eigenaars en personeel...Alla Prossima
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heb hier met een vriend de slakken en de ossenhaas van de grill gegeten. Het was lekker, maar heb absoluut betere slakken en betere, meer malse ossenhaas gegeten. De bediening is erg vriendelijk, maar op een drukke zaterdagavond wat chaotisch en onzorgvuldig. We moesten erg lang op ons eten wachten en bijgerechten werden later geserveerd als de hoofdgerechten.
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In de aanloop naar m'n verjaardagsfeest heb ik hier met een vriend gegeten. Ik had de ossenhaas en slakken besteld. Het was een drukke zaterdag en dat was te merken. Ik heb absoluut eerder betere slakken gegeten, al waren ze wel goed bereid. Daarnaast had ik m'n ossenhaas al op, toen ik de bijgerechten kreeg (gebakken aardappals en salade). Ik heb oké gegeten, maar de bediening was enorm chaotisch.
Silver-lining .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Wij zijn gisteren in Sardinië geweest met 4 personen. Voorgerecht aubergines en warme asperges en daarna tonijn, dorade en ossenhaas en pasta. Ik kan jullie vertellen dat we gesmuld hebben. Het team van Portofino weet waarover ze praten en de ontvangst is hartelijk. Je jas wordt keurig aangepakt en je krijgt een voorstel voor een tafeltje. Pierpaolo doet het goed!
De entourage is wel gezellig maar redelijk standaard voor een Italiaans restaurant. Wat ons betreft mag er wat meer herkenbare Sardeense plaatjes hangen. Toppertje!
William M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Laatst gegeten bij portofino.
Het eten was verukkelijk je kon de pizzageur al ruiken bij binnenkomst. In Portofino is er een een open keuken waardoor je kunt zien hoe het personeel het eten voorbereid.
De pizza word helemaal zelf vers klaargemaalt in de keuken en zelf had ik gekozen voor een pizza salami en deze smaakte dan ook verukkelijk.
Ook hebben ze een uitstekende service als je binnenkomt word de deur door het personeel opengehouden en word je met open armen verwelkomt. Je word goed geinformeerd over het menu zodat je niet met een verassing op je bord komt te staan maar weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen.
Verder is erbinnen een erg gezellige sfeer een klein maar fijn italiaans uiterlijk maakt dit een ideaal restaurant.
Je krijgt dus zeker waar voor je geld bij portofino en ik raad iedereen aan hier een keer uit eten te gaan!
Angelitakooij .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Ik ben vandaag wezen eten bij portofino hoorn , ik had niet gereserveerd maar werd meteen geholpen en het was geen probleem ondanks de drukte konden wij alsnog eten , het eten was echt heel erg lekker en vers gemaakt . Hele leuke en gezellige bediening altijd in voor een praatje en er hangt een super gezellige sfeer! Ik zou er zo weer heen gaan , ik heb een geweldige avond gehad en zou het iedereen aanraden
Ricardo_vv .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
ik heb een tijdje geleden bij portofino gegeten, en ik heb niets anders dan complimenten uit te spreken over dit restaurant. Mijn zoontje van 5 jaar vond het heel intressant hoe de pizza's werden gebakken, en toen werd er aan hem gevraagd of hij mee wou helpen met een pizza maken. hij vond het erg leuk en de koks waren erg aardig zei hij. het eten was super lekker, en het kwam ook super snel. er hing ook een erg leuke sfeer in het restaurant. van daar al deze tienen!
Patrickkoekenbier .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Bediening erg vriendelijk. Decor wat oubollig. Eten ruim voldoende. Niet een restaurant wat zich erg onderscheidt van het gemiddelde Italiaanse restaurant.
SandorZ .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Alweer heerlijk gegeten bij onze favoriete Italiaan in Hoorn. Ik kan hier met mijn 1,96 m lengte prima terecht en heb geen last van kleine tafels. We komen voor de vriendelijke bediening en het uitstekende en bij vlagen fantastische eten. Gisteren heeft hij gewoon gemaakt waar ik trek in had. Dat staat niet op de kaart maar als het wat rustiger is maken ze hier graag iets bijzonders voor je klaar. Geweldig familie restaurant, zoals je dat in kleine plaatsjes in Italië ook vindt. Voor ons geen eetschuur met grote tafels, ons vind je hier snel weer terug.
Yorim Z.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Ook super rekening gehouden met mijn jonge dochter. Heerlijk ontspannen kunnen genieten. Zeker een aanrader!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Lopend door Hoorn opzoek naar een Italiaan voor lekkere pizza's kwamen we Portofino tegen. Lekker gegeten, rijkbelegde pizza's met een salade en stokbroodje erbij. Vriendelijk personeel, leuk dat er Italiaans gesproken werd
Han M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Het restaurant waar we iedere keer weer terug komen. Zoals vanavond. Als het gaat om gezellig Italiaans in Hoorn moet je hier zijn. Altijd leuk en bestellen of een praatje in het Italiaans geen probleem. Het eten is goed en lijkt steeds beter te worden. Goede smaken en als je de chef om iets bijzonders vraagt kan het. De huiswijn is boven gemiddeld goed. En er wordt niet zuinig ingeschonken, zoals wij dat gewend zijn in Italië. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Het restaurant is op zijn Italiaans ingericht. Niet modern maar gewoontjes, gezellig en zonder opsmuk. Wij hebben weer een super avond gehad en dat wil zeggen dat de kwaliteit constant is en de sfeer prima. Een aanrader is, net zoals de Ossobuco, de Spaghetti Portofino!
Jan1991 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015

Verrast door vrienden van ons, we waren inderdaad verrast. De kok heeft diverse gerechten gemaakt van de menu kaart. Nou dacht ik dat de voorgerechten en heerlijke pasta die uit een Italiaanse kaars kwam verrukkelijk was, dat we het gehad hadden en ik zal al vol. Komt er toch een schaal met divers gegrild vlees op tafel met sla en pasta en patat kon het niet op. We kregen netjes bakjes mee voor ons en vrienden van ons, daar hebben we de dag later nog van gegeten. Goeie service, heerlijk eten, klantvriendelijke bediening. Top, kom zeker terug.