Portofino

Duur
Lang
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Beslist het slechtste italiaanse restaurant ooit gegeten. Het eten was verschrikkelijk, veel te duur en smakeloos. Het personeel en ook de eigenaar hadden niet minder geinteresseerd kunnen zijn. Interieur niet meer van deze tijd. Portofino: het is tijd om iets anders te gaan doen of om Gordon Ramsay eens uit te nodigen voor een make-over.
Rcy .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Wij hebben bij veel italianen gegeten maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Wij kwamen binnen op een dinsdagavond, tent was half vol. Niemand kwam ons groeten of begeleiden. Zelf maar naar de bar gelopen, toen een tafel gekregen. Werd ons niet gevraagd wat wij wilde drinken en kregen geen kaart. Dit gebeurde pas na 15 min. Toen eindelijk drinken besteld en dus ook maar snel het eten. Wij hebben 1 uur moeten wachten op onze pizza's. Er is ons tussendoor niet 1 keer gevraagd of wij nog wat wilde drinken. Alle tafels om ons heen hadden ook lege glazen en sommige tafels waren na 20 min nog steeds niet afgeruimd. Iedereen ergerde zich aan de slechte service. Pizza's waren oke. Daarna snel weggegaan (2€ moeten betalen voor wat extra ham op de pizza van mijn moeder) en ergens anders een toetje gaan eten. Wij komen hier nooit meer.
Maichel V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Afgelopen zaterdag bij Portofino gaan eten, en onze eerste indruk bij binnenkomst was niet heel positief. De sfeer en uistraling waren totaal niet italiaans en niemand begroette ons of kwam naar ons toe nadat we 5min hebben staan wachten. Toen we eindelijk aan een tafel zaten duurde het zeker 10min voor iemand ons kwam vragen wat we wilden drinken, terwijl al het personeel onze tafel enkele keren straal voorbij liep. Het voorgerecht heeft 1u op zich laten wachten, wat meer leek op een bord sla dan antipasta. Zelfs de kok excuseerde zich voor het lange wachten. Als hoofdgerecht pasta met roomsaus, erwten en zalm, en een pizza. De pizza was redelijk, maar absoluut niet de prijs waard, en in de pasta kon wel een heel blik erwten verwerkt zitten met een flauwe, droge saus eroverheen. Ook was er spanning tussen het personeel en was hun houding niet erg professioneel. Al met al komen wij hier nooit meer, en bevelen wij dit restaurant niemand aan
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Op een zaterdagavond gaan eten bij Portofino. Het zag er vol uit, dat belooft meestal veel goeds. Helaas was dit hier niet het geval. Er werd een tafeltje voor twee klaargemaakt achter de bar, niet de beste plek om te zitten, maar verwege de drukte was het prima. Het duurde lang voordat onze bestelling werd opgenomen. Ook na het eerste drankje was er geen personeel meer te herkennen om nog een bestelling van een drankje op te nemen. Het personeel is eerst zo'n 8x langs gelopen, hierna hebben wij zelf maar gevraagd of er nog mogelijkheid tot een drankje was. Het eten kwam vrij snel, voor mijn partner een Calzone en voor mij een spaghetti Carbonara. Het eten zag er prima uit en was voldoende. Was een beetje lauw en het smaakte erg flauw. Er was weinig smaak aan te ontdekken. Ondertussen maar weer zelf moeten vragen voor een drankje. De borden waren al een kwartier leeg en het personeel was al meerdere keren langsgelopen, maar niks meegenomen. Terwijl ik mij niet kan voorstellen dat ze het niet gezien hebben. Niet erg oplettend dus. Het personeel oogde niet professioneel. Na het afruimen van de tafel werd ons niks gevraagd voor een eventueel nagerecht of een kopje koffie/thee. Hier dus ook kansen laten liggen. Wij begrepen niet waarom deze zaak zo vol was! Naast een niet-Italiaanse uistraling van het restaurant, niet oplettende service en het flauwe eten was de conclusie snel gemaakt; wij komen hier niet meer terug.
VolleMaan .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Een pizza quatrro stagioni besteld, er waren 7 gasten al binnen. Zeker een uur en een kwartier moeten wachten. Een paar amerikaanse vrouwen die na me binnen kwamen vroegen al aan me hoe lang ik zat te wachten. De oudere gastvrouw zet zonder te blozen een pizza voor me die half aangebrand is: er zijn problemen met het deeg. Kan kloppen want ik zag de jongere gastvrouw deeg halen. Niet dat ze dan m'n glas cola van de rekening afhalen ter compensatie. Dit is dus de laatste keer geweest dat ik daar ging eten.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Na een bezoek aan de Floriade hebben we nog even een pizza gegeten bij Portofino.
Kwaliteit van de Pizza's ( en de Italiaanse wijn) was prima en erg lekker . Maar toch wel voor een behoorlijk prijs.
De dames van de bediening mogen wat ons betreft toch wat meer glimlachen en vriendelijker zijn.