Portofino

Meer informatie over restaurant Portofino

6,7
Mikboel .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Gordon Ramsay kan zich uitleven ! De tijd staat hier meer dan 20 jaar stil. Slecht meubilair.... oude troep. Enorme menu kaarten maar saaie opmaak van de gerechten. De lasagne is een en al kaassliert. Misschien kun je hier het beste je pizza halen en dan.....wegwezen
Annegien R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Het was erg druk op 2e pinksterdag. Wij bestelden 4 pizza's maar moesten er vanwege de drukte erg lang op wachten. De vriendelijke serveerster bood ons een drankje aan. We hebben erg goed gegeten en komen zeker terug.
J R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Jaren geleden al eens een goede ervaring opgedaan bij Portofino en eigenlijk is er sindsdien niets veranderd. Gewoon goede gerechten, een uitermate vriendelijke en goede service, wat wil je nog meer? OK, de inrichting zou wat verbeterd kunnen worden en zo ook de zonwering aan de buitenkant maar dat zijn maar details. Wat voor ons het belangrijkst is, is dat je hier uitstekende pizza's kunt eten en dat deze met een brede glimlach worden geserveerd. Wat wil je nog meer?
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
We gaan hier met regelmaat met een groepje mensen van de tennisvereniging eten en hebben het altijd naar ons zin.

Goed belegde pizza's, service met een glimlach in een eenvoudig decor wat niet eens misstaat.
Kimberly W.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Lekker varkenshaasje gegeten, lekker mals gebakken. Varkenshaasje van mn vriend was daarentegen erg rauw. Op de menukaart stond niet dat er een rode saus geserveerd werd bij de varkenshaas met parmaham en mozarella. Oud bollige inrichting, wel heerlijke wijn! We komen hier niet meer terug.
Diana B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Gisteravond lekkere pizza gegeten in dit gezellige restaurantje...was de eerste keer voor ons, maar komen zeker terug! Gezellige sfeer, ongedwongen, goed eten en goede prijs/kwaliteit verhouding, onverwachts genoegen op deze plek in Almere.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Leuk ontvangst, prima tafel aan het raam. Mooie naam Portofino, maar echt Italiaans is het allemaal niet. Zie je gelijk terug in de Pizza Calzone Gorgonzola, een dubbelgevouwen pizza met tomaten, kaas, gorgonzola kaas, verse groenten en salami. Matig belegd, weinig groente en veel korst. Waarom geen artisjok, zoals het hoort. Huiswijn is aardig, maar ook niet bijzonder.
Echt een buurtpizzeria met afhaalgedeelte voor een snelle hap.

Loes V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Altijd lekker eten hier, soms wel erg machtig, maar dat komt door de rijke smaken. Gezellige bediening, en ze zijn altijd goedgehumeurd. De inrichting is wat oubollig, maar dat past helemaal in de italiaanse sfeer. In italie is dit vaak slechter. We halen hier regelmatig eten af en dat is altijd prima! met lekker broodje en kruidenboter erbij.
Erwins .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
heerlijke pasta (bijvoorbeeld de canneloni met spinazie), pizza's met liefde klaargemaakt en altijd vriendelijke bediening. goed restaurant met schappelijke prijzen
Wijdeven .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Esther en ik kwamen hier gemiddeld 1x per maand gedurende vele jaren. He eten is erg goed, veel verse producten, goed op smaak en volop keus. De bediening is erg goed; mede dank zij Willie. De sfeer is prima; voor ieder wat wils (zowel jong als oud kan zich prima thuis voelen in dit restaurant). Tot slot de prijzen: deze zijn scherp gesteld en prijs/kwaliteit ratio is meer dan voldoende. Kortom: een erg goed restaurant. Wij zijn inmiddels een maand of 6 verhuisd, maar misschien Portofino nog regelmatig.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Heerlijk Italiaans eten, met passie klaar gemaakt en dat proef je!
Eens geweest en je bent om. Een restaurant om minimaal één keer per maand heen te gaan. De afhaal/bestelservice is ook zeer goed. Ciao
Gr. Fam. van der Velde
Monique1982 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Het eten was perfect; mals vlees en verse pasta en groente. Ruime hoeveelheden op het bord en een voldaan gevoel. De bediening was vlot en erg klantvriendelijk. De aankleding van het restaurant is zeer warm, intiem, persoonlijk en romantisch. Het is een aanrader voor zowel romantische dineren, familiediners maar ook voor zakendiners. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding voor de klant. Je krijgt meer kwaliteit dan waarvoor je betaald.
Zberg .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2012
Hartelijk, pretentieloos Italiaans restaurantje in het centrum van Almere Buiten. Heerlijke, goed belegde pizza's tegen een zeer schappelijke prijs. Daarnaast een uiterst aangename en vriendelijke bediening. Aanrader!
Theo L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2012
geweldige pizza's, favoriete pizza restaurant dichtbij huis! heerlijk, altijd goede service, lekker eten, goed gesprek, vrolijke mensen, snelle bediening! kortom Topper Aanrader!
Theo
A K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Geweldige restaurant. zelf komen we net terug uit Italie en konden we niet wachten om eindelijk weer een lekkere pizza bij Portofino te bestellen. Personeel heel vriendelijk en open en altijd in voor een geintje.
Prijs/kwaliteit uitstekend.
Hvala!
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Portofino, een heel fijn en leuk restaurant waar je voortreffelijk kunt eten en de bediening heel erg prettig is.
Goede prijs-kwaliteit verhouding en service met een glimlach !
Men is leuk voor de kinderen en vriendelijk voor de volwassenen.
Echt een aanrader in Almere!!