Porto

Oud-Loosdrechtsedijk 167A 1231 LV Loosdrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Porto

Een fantastisch uitzicht

Porto in Loosdrecht biedt het allermooiste uitzicht over de haven en de plas en beschikt over een fantastisch 4-seizoenenterras. Geniet van voortreffelijke gerechten die zich stuk voor stuk perfect laten combineren met de prachtige wijncollectie. De vriendelijke bediening helpt je graag en zal je adviseren waar nodig! Hier heb je gegarandeerd een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Porto

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Porto

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Gezellig en vriendelijk personeel.
Leun M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Lekker eten , goede bediening en met een mooi uitzicht over het water.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heerlijke gerechten. Leuke sfeer ook, zowel buiten als binnen. Het is echter niet goedkoop en mijn enige tip is dan ook om de service van de bediening iets te verhogen. Bij aankomst wordt niet meteen gevraagd wat je wilt drinken, wijn zou in een wijnkoeler moeten, geen losse stencils met menu erop. Tenslotte vind ik de bediening er niet representatief uit zien voor een restaurant wat zulke mooie gerechten serveert. Ipv een zwart t shirt zou een mooi overhemd, goed zittende spijkerbroek, leuke sneakers etc.. veel representatiever ogen.
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gezellige ontvangst eerst op het gezellige terras met mooi uitzicht op de plas.
Heerlijke en eerlijke gerechten, met zorg klaar gemaakt.
Mooie presentatie van de gerechten.
Hier komen wij zeker vaker terug.
CL M.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Goed gegeten met een aangepast menu voor lactose voedsel gevoeligheid. Het was rustig op de donderdag avond maar niet minder gezellig. Prachtig uitzicht en een van onze favoriete plekken. Een aanrader!
Thearuyter R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
WIJ HEBBEN HET HEERLIJK EN GEZELLIG GEHAD.
WIJ GAAN ZEKER DAAR WEER HEEN.
Cilia D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke bediening en leuke locatie zeker met mooi weer.
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vriendelijk personeel, gezellig ingericht en het driegangen menu was echt lekker.
Chinees88 V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Uitstekende carpacio nette bediening .prima eten voor een redelijke prijs.minpuntje,nagerecht duurde wat lang en de trap is lastig voor iets oudere mensen.Toch een aan rader. Rob v V
JJG V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Toplocatie met schitterend uitzicht over de plassen. Vriendelijke en correcte bediening. Prima eten voor een prima prijs.
Kostermans K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Topavond gehad. Gewoon zelf ervaren!
Maurice R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met ah bon gegeten, erg lekker goed verzorgd, mooie gerechten, keuze uit de hele kaart, geen probleem om te wisselen van plek na het voorgerecht, zodat we nog even heerlijk hebben kunnen genieten op het terras.
Monica V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Altijd een fijne, ongedwongen sfeer. Bediening is vriendelijk en correct. Heerlijk eten, mooi opgemaakte borden en portiegrootte is precies goed.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2018
Wij waren zondagmiddag aan het varen op de Loosdrechtse plassen en waren toe aan een drankje. Het terras zag er gezellig uit, maar voor ongeveer 10 gasten was het nodig om een DJ in te huren met heel veel dB's. Wat een herrie. We zijn maar doorgevaren en aan het lage aantal bezoekers te zien zijn er meer doorgevaren. Chique uitstraling op eten en drinken combineren met harde muziek lijkt geen commercieel succes. Gemiste kans.
Martin P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Misschien lag de lat wat hoog na het lezen van eerdere recensies maar het diner bij Porto was niet meer dan een OK ervaring. Ik mis met name enthousiasme van personeel en coördinatie tussen hen. Verder een hele matige bierkaart, toch een gemiste kans in 2018 Een goede voldoende nu maar er zit veel meer in deze tent..
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
plaats is natuurlijk geweldig met uitzicht op het de loosdrechtse plassen.
moesten bijna drie kwartier wachten voor onze bestelling werd opgenomen.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Afgelopen weekend mijn feest laten verzorgen door Porto. Mooie locatie, lekker eten en zeer service gericht. Ze hebben me helemaal ontzorgd en verwend. Ik heb alleen maar genoten van het feest en mijn lieve gasten.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Bediening, kan beter, boter op brood ook niet aanwezig of om gevraagd.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Heerlijk gegeten , verrassingsmenu van de chef . Echt aanrader !!
Cora V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Warm ontvangst, goede bedoening, heerlijk eten en uitstekende bijpassende wijnen! Kennis van zaken. We komen hier erg graag!