Porto Vecchio

Meer informatie over restaurant Porto Vecchio

Jouw recensie over het restaurant Porto Vecchio

Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met 12 personen gegeten. Het was heerlijk! Leuke en vriendelijke bediening en kwaliteit van eten was super! Een echte aanrader!
M. E.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezelschap van 5 volwassen en 2 kinderen, aan tafel om 18:00u, voorgerecht kwam pas om 19:30u, super langzaam. Hoofdgerecht om 21;00u, erg jammer dat het zo lang moet duren want het eten zelf was super lekker. Wel geteld 1 goede ober die alleen Italiaans sprak maar dat deed niet onder voor zijn fantastische en snelle service! Rest van het personeel was tergend langzaam en vergat continu allerlei drankjes dat al lang besteld waren. Durfde ook geen desert meer te bestellen uit vrees dat dit ook weer een uur op zich zou laten wachten, kortom jammer erg jammer
Meteoor .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Leuke zaak op mooie locatie aan de haven. Zeer vriendelijk personeel, die aan tafel een Italiaanse sfeer creëren. Wij verwennen onszelf door hier regelmaat terug te komen.
Eén puntje van kritiek zijn de wiebelende tafeltjes op het terras, maar ook Italianen zijn slim met bierviltjes.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Na een eerder fiasco wegens extreem lange tijd wachten op het eten, toch nog maar een keer geprobeerd. We waren met een vrij groot gezelschap en wederom was het een drama. De eerste voorgerechten werden na een uur gereserveerd. Andere kwamen een kwartier later. Daarna nog eens 45 tot minuten gewacht op het hoofdgerecht. Eten van matige kwaliteit en de twee jongens in de bediening hadden er weinig zin in. Zeker als het vrij druk is zou ik hier wegblijven.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We hebben vandaag zin in iets lekker Italiaans. Doorgaans wordt je in toeristische plaatsen als Enkhuizen overladen met bistro’s en eetcafés, maar is een goed Italiaan lastiger te vinden dan gedacht.
We worden met Italiaanse welkom geheten en de bediening blijft de hele avond top. Attent en steeds tijd voor een praatje.
De pizza en lasagne die we bestellen zijn goed. Lekker krokante bodem, goed belegd en een lasagne die goed gekruid is.
We hebben de afgelopen jaren meer Italiaanse restaurants in de buurt geprobeerd, maar dit restaurant is tot nu toe onze nr.1 Italiaan. Vriendelijke bediening, prima eten en een mooie locatie.
Roos90 R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met 2 kleine kinderen 1 uur en 3 kwartier wachten op een simpele pizza... Ook geen excuses aangeboden of een mandje brood ofzo voor het idioot lange wachten aangeboden gekregen. We hebben zelfs zelf de waterkaraf bijgevuld in de wc omdat Ier niemand langs kwam. Pizza was uiteindelijk ook zeer matig en kinderen aan het huilen van moeheid. Toen wij na herhaaldelijk klagen het restaurant verlieten nog steeds geen excuses. Slechte service, en een Diepvries pizza smaakt beter.
PabloZonnestraal .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Rondgewandeld in een wat grijs en koud Enkhuizen en het Zuiderzeemuseum bezocht. Bij de haven dit restaurant gezien en er was een warm, Italiaans welkom hoewel heel vroeg op de avond. Na een lekkere bruschetta lekker gegeten (cannelloni resp. saltimbocca) met een lekkere rode wijn en een paar bolletjes ijs toe. Vriendelijke bediening, prettige Italiaanse muziek. Een aanrader!
webmaster .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Heerlijk gegeten op Tweede Kerstdag. Onze keuze uit het Kerstmenu smaakte voortreffelijk, heerlijke verse tomatensoep, gnocchi met truffelsaus, zeebaars van de grill en een voorteffelijke tiramisu. Daarbij een uiterst vriendelijke bediening. We hebben hier eerder een paar keer pizza en pasta gegeten, ook prima. Een aanrader!
Tommy V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Na een lange dag varen was dit het enige restaurant waarvan de keuken om tien uur nog open was. De bediening vond het geen probleem om ons alsnog binnen te laten en als enige klanten te bedienen. Heerlijke risotto met parmezaan en truffelpasta gegeten, die me deed terugdenken aan Umbrië. Vrienden hadden naar eigen zeggen heerlijke pasta. De 'torte vecchio' is een aanrader voor wie daarna nog een gaatje heeft!
Gee G.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Als toerist is het altijd de vraag of je de juiste keus maakt als je op straat loopt en een restaurant zoekt. Het zonnetje op terras heeft ons overgehaald om hier te gaan eten.
Er was voldoende bediening aanwezig en we hoefden niet lang te wachten. Een zeer vriendelijke jonge knul heeft ons geholpen. Zo te zien was al het personeel erg vriendelijk en snel maar als je een speciaal drankje besteld na het eten dan komt helaas de onervarenheid naar voren. Voor Whisky's of borrels wat niet op de kaart staat moesten we zelf maar even aan de bar kijken wat ze hebben.
Het eten was ok en meer dan voldoende. Mijn man had tonijn besteld en kreeg een ontzettend groot stuk tonijn. Mijn pasta met zalm en gamba´s was ook meer dan genoeg.
Het restaurant en de gerechten zijn ok en we hebben heerlijk genoten. Ik heb hier geen hoge score gegeven omdat het ook geen toprestaurant is. Daarvoor moeten ze toch meer voor werken en verwacht ik meer presentatie en smaak finesse.
Carola M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Hier in totaal 2 x gegeten. Een keertje eenvoudig, een pizza en een pastaatje, wat heel aardig was. Vooral de pizza was vers en erg lekker. Op 11 mei uitgebreid a la carte gegeten, maar dat viel toch een beetje tegen. Voorgerecht en dessert waren redelijk, maar vooral het hoofdgerecht (vis uit de oven) was ver beneden de maat. Grote hompen met vis en door de enorme hoeveelheid waterige saus proefde je niet eens meer welk soort vis je aan het eten was. Het proefde ook niet echt vers. Verder zit je er wel leuk, mooie locatie, en de bediening was zonder meer vriendelijk en deed erg hun best. Ik ga hier wel eens een keer terug voor een pizza, maar niet om uitgebreid 3 gangen te eten.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Verassend authentiek Italiaans restaurant met degelijk menu. Helaas was t eten niet heel bijzonder; de bruschetta was wel erg eenvoudig in bereiding en smaak. Wel royale portie..had liever minder en beter gehad. Het hoofdgerecht (zeebaars) was prima bereid maar meer ook niet. Wel fijne en goede bediening en gastvrijheid en bovendien een van de weinig restaurants in Enkhuizen die open is op een maandag!
fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2014
Met een gezelschap, 14 personen, hier gegeten. Correcte bediening en een gezellig interieur.
We gingen allemaal voor het keuzemenu. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. De keuken had geen enkel probleem met het gelijktijdig uitserveren. Het eten was uitstekend. Mijn biefstuk met gorgonzolasaus was perfect. De antipasti ruim voldoende en volop keus.