Porto Maurizio

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Catering
Dinnerbabe ..
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Met een collega in Heythuysen beland en op een doordeweekse dag. Na 20u op zoek naar een restaurant. De keus leek niet groot tot we het moderne Italiaanse restaurant binnen stapten welke, dat leek ons een goed teken, flink vol zat! De voorgerechten waren subliem (vitello & pasta met pesto), de combi asperges-tagliatelli vond ik iets minder en tafelgenoot vond hetzelfde van de prachtig opgemaakte kabeljauw. Heerlijke wijn. Ik zou zeker wel opnieuw gaan. Service prima, mooie inrichting.
fransrees R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Deze zaak zit nu ca. 2 jaar in Heythuysen. Wij eten er regelmatig. De laatste keer koos ik voor een gerecht met St. Jacobsschelpen en ganzenlever in een preisaus. De 4 schelpdieren waren verrukkelijk; de saus goed, maar (er zaten vegetariërs mee aan tafel en het blijft een discutabel ingrediënt) ik heb er dus geen melding van gemaakt: de ganzenlever was niet te bekennen.
Het was me al eens eerder overkomen dat een gerecht niet comfort de menukaart werd geserveerd en misschien is het waar wat in het dorp wordt gefluisterd: als de baas niet in de keuken staat, is de kwaliteit van het gebodene misschien wat minder.
De koks die hem vervangen kunnen echter een uitstekende pizza bakken, laat dat vooral gezegd zijn. Voor een glas kraanwater naast de wijn waar sommige restaurants zo verschrikkelijk moeilijk over doen, is een goede oplossing gevonden. Er wordt een karaf met ijs en een blaadje munt geserveerd voor € 1,50.
JoopVFR .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het truffelmenu gegeten, de kok was heerlijk ruim met zn truffelschaaf er overheen gegaan. Eerlijke en pure smaak !!! Zoals je verwacht bij een Italiaans restaurant. Heerlijk wijnarrangement erbij met mooie wijnen. Zeker een aanrader!!!!
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vriendelijke bediening in een modern ingericht, strak, restaurant. Zeker niet je 13 in het dozijn pizza Italiaan maar eentje die veel meer in zijn mars heeft.
Heerlijk zalm en risotto gegeten waarbij de kinderen een pizza in de vorm van een vis kregen.
Ook mooi is de open keuken waar je live kunt zien dat alles vers bereid wordt.
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer langs.
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Binnenkomst in grote zaal,ontvangst door leuke meid , vanaf onze tafel zicht op hypermoderne open keuken waarin grote bedrijvigheid. Schatte ca. 70 gasten. Het viel ons meteen op dat daar alles op r0lletjes liep. Of je vlug en goedkoop wil eten of, zoals wij, komt eten om te genieten de kaart laat alles toe. Wij kozen voor de soep die zeer rijkelijk met schaaldieren gevuld was met o.a. hele kreeft- lagoustines-gamba's-zeeuwse-spaanse- jacobs mosseltjes etc. we hadden een paar uur nodig om dit heerlijks te genieten. Wat ons betreft een echte AANRADER !