Porto Maurizio

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

• Catering
JoopVFR .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het truffelmenu gegeten, de kok was heerlijk ruim met zn truffelschaaf er overheen gegaan. Eerlijke en pure smaak !!! Zoals je verwacht bij een Italiaans restaurant. Heerlijk wijnarrangement erbij met mooie wijnen. Zeker een aanrader!!!!
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Vriendelijke bediening in een modern ingericht, strak, restaurant. Zeker niet je 13 in het dozijn pizza Italiaan maar eentje die veel meer in zijn mars heeft.
Heerlijk zalm en risotto gegeten waarbij de kinderen een pizza in de vorm van een vis kregen.
Ook mooi is de open keuken waar je live kunt zien dat alles vers bereid wordt.
Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer langs.
Ad U.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Binnenkomst in grote zaal,ontvangst door leuke meid , vanaf onze tafel zicht op hypermoderne open keuken waarin grote bedrijvigheid. Schatte ca. 70 gasten. Het viel ons meteen op dat daar alles op r0lletjes liep. Of je vlug en goedkoop wil eten of, zoals wij, komt eten om te genieten de kaart laat alles toe. Wij kozen voor de soep die zeer rijkelijk met schaaldieren gevuld was met o.a. hele kreeft- lagoustines-gamba's-zeeuwse-spaanse- jacobs mosseltjes etc. we hadden een paar uur nodig om dit heerlijks te genieten. Wat ons betreft een echte AANRADER !