Porto Marina

Dinsdag t/m Donderdag 12:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00

Faatima .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Hier heb ik al een aantal keren gegeten. Wat fijn is aan deze eetcafé is de keuze uit meer dan alleen vis. In eerste instantie gingen wij er heen voor de vis gerechten maar werkelijk alle keren waren de gerechten heerlijk. Van vis, kip tot vlees, tapas, pasta's en burgers. Bij portomarina ben je echt uit eten. Mooie inrichting en vriendelijke mensen. Ook spreken de medewerkers meerdere talen. Erg handig!
Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk gegeten en gesmuld van de vis. Bediening was er duidelijk niet bij die avond. Wel eten serveren en geen bestek erbij. En dan vervolgens aan de andere zijde de tafels opruimen. Is hiervan een voorbeeld.
Zack .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Mooi klein ingericht restaurant met plezierige bediening die hard werken en vaak voorkomend zijn. Soms iets te gehaast en rennen ze te hard rond, terwijl dat niet nodig is. Het licht staat te fel helaas waardoor het decor niet goed uit de verf komt. Het eten is lekker, vooral natuurlijk de visgerechten. Jammer dat er ook veel andere gerechten opstaan ondanks dat het een vis restaurant is. De zarzuela was heerlijk, en de gemixte vis was ook echt super. Prijzen zijn zeer betaalbaar. Al met al echt een aanrader.
Chantalbot .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Een leuk sfeer heeft dit restaurant, mooie verlichting, de service deed zijn uiterste best, mijn gebonden soep was letterlijk te dik maar ook flauw, de tajine kabalauw was over gekookt wat erg jammer heb hierna verhoogt crema Catalana was lekker
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ik ben gaan eten bij Porto Marina, gevonden via Iens. Het was super. Fantastische service, de bediening was zeer gastvrij, klantvriendelijk en servicegericht. Het eten, paella, was heerlijk, goed van smaak en mooi geserveerd. Heerlijk relaxt gezeten in een sfeervolle ambiance. Porto Marina beveel ik zeker aan.
Manus100 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
wij eten hier vaak en met veel plezier.
erg goed eten voor een prettige prijs. de bediening is zeer vriendelijk. ze zijn ook bereid dat extra beetje te doen (in mijn geval een paelle te maken met kip en vis, maar zonder zeevruchten). het eten dat over is -de porties zijn zeer royaal- mag je mee naar huis nemen.

de sfeer is naar ons idee ook prettig. waarschuwing: geen alcohol. voor ons geen probleem.
Harry-Oostberg .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Heerlijk gegeten in dit spaans-marokkaans restaurant ZONDER alcohol. De alcoholvrije wijnen waren wel te drinken, maar het is geen wijn. Het eten was erg lekker. Als voorgerecht de gehaktballen in een mini tajine, lekker! Voor het hoofdgerecht de zarzuela. Erg goed en veel soorten vis. Niet authentiek Spaans maar wel erg lekker. Mijn partner had een doradefilet. Die was opzich prima, echter teveel olijfolie. Service was niet bijzonder of hartelijk maar ook niet laks of onvriendelijk, gewoon. Weinig sfeer in het restaurant en teveel licht. Publiek is vooral jong, heel jong, rond de 18/20.
Ramses D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Ik heb hier met mijn familie ontzettend lekker gegeten. De service was prima en vriendelijk, wel een beetje chaotisch. Als voorgerecht ongeveer alle tapas genomen die bijna allemaal erg lekker waren. De gehaktballetjes, de garnalen, de verschillende kroketten. Echt allemaal smaakvol en lekker. Als hoofdgerecht had ik de zarzuela met allerlei soort vis; lekker en smaakvol. Al moest ik wel zout toevoegen en dat doe ik normaal nooit. Mijn ouders hadden de schaal met verschillende soorten vis en die smaakten ook echt heerlijk. Aanrader! Restaurant is best klein, maar leuk ingericht. Publiek is wel echt jong en Amsterdam West. Prijzen zijn prima!
Laetitia K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
Al 3 keer hier gegeten. Kan niet anders zeggen dat het eten hier heerlijk is. Komende zondag weer bij Porto Marine eten met vrienden.
Yatreb .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2014
Vis is gezond maar moet ook lekker zijn, wat niet het geval hier is, crema de mariscos dik gebonden soep die niet te eten is vlak en zwaar, bacalao met allioli te vettig olie heerst, al bij al een afrader
NadiaAdam .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Wat heerlijk allemaal bij Porto Marina, heerlijk vers en goed eten. Lieve bediening, en een top lokatie. Prachtig ingericht met een gedeeltelijke open keuken wat ook erg fijn is. Die porto marina salade is een grote aanrader, en de patatas bravo's en de gegrilde groenten, nom. nom!
Fad .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Ik heb gister samen met mijn vriend gegeten in dit voor ons nog nieuw restaurant. Ik heb een catalaanse visschotel gehad en hij kalfsspareribs.. Het restaurant gebruikt weinig zout in het eten zodat je zelf kan bepalen of je veel of weinig zout wil.. de visschotel was echt om je vingers bij af te likken en bestond uit verschilldende soorten vis waaronder: calamares, stukje zalm, stukje kabbeljouw, grote gamba's, mosselen, witvis, schelpjes en wat gestampte groenten.. Er zijn alleen verse ingrediënten gebruikt en dat proef je dan ook! Ik heb een stukje geproefd van mijn vriend en de spareribs waren heerlijk mals en voorzien van een lekkere saus.. Vooraf kregen we knoflookboter met wat olijfjes en stokbrood.. De olijven vond ik iets te zout maar de knoflookboter was lekker.. Het eten word mooi geserveerd en wij zijn erg tevreden! We komen gauw weer eten in dit restaurant.. Er heerst ook een rustige sfeer en het is erg mooi ingericht..
Delicous .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Het restaurant zit op een mooie locatie en dat trok mijn aandacht toen ik hier voor het eerst ging eten. Ik had geen grote trek dus koos ik voor een tonijnsalade. De tonijnsalade was erg smaakvol, pure ingrediënten en geen witte sausjes. Bij mijn buren zag ik Churros met chocoladesaus staan, dat zag er goed uit en die zal ik een volgende keer dan ook zeker bestellen. Verder hangt er een relaxte sfeer en de bediening is vriendelijk!
Beer B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Leuke modern ingericht marokaans/spaans visrestaurant. Bediening vriendelijk en prijzen heel redelijk. Helaas is het eten ook heel erg matig. Met weinig fantasie opgediend en het allerergste: alles zwemt in dezelfde olijfolie. De smaak van de vis verdwijnt en je komt thuis met een mond vol olijfoliesmaak. Zeer teleurstellend. Een afrader.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Heb nu twee keer gegeten in dit Halal restaurant (dus geen alcohol!!). De eerste keer had ik een vissoep die redelijk was en (buiten de kaart om) een heerlijke zeebaars uit de oven. De tweede keer een Catalaanse visschotel die goed smaakte.

Ik moet zeggen een leuk en betaalbaar restaurant op een goede locatie, maar de kwaliteit van de schotels is niet constant van hetzelfde niveau.
Hicham45 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
We hebben lekker gegeten als voorgerecht heerlijk salade de pulpo a la plancha dat is een octpus op bakplaat met sla en als hoofd gerecht zeebaars uit grill met knoflook tijm echt lekker en patatas brabas met lekker brabas saus..dusssss doen
Fatima ..
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vandaag geluncht bij dit restaurant met een stuk of 7 man. Niemand was tevreden over het eten. De zogenaamde gebonden soep was zwaar onder de maat. Niet te drinken. De salade met garnalen werd geserveerd op een berg slam met filterdunne champignons en twee garnalen. De sla had geen dressing. Na hier wat van gezegd te hebben, gingen de borden retour de keuken. Eenmaal terug was er per bord een minuscuul stukje gerookte kip bijgevoegd. De maaltijd salade bleek een berg sla met garnalen die je moest zoeken, en nog vonden wij die niet. Wij gaan hier nooit meer eten. Het ziet er mooi uit maar dat was het dan ook. Verklaring van de serveester is dat er een andere kok is en die schijnt niet zo goed te zijn als de eerste kok die ze hadden.. leuk en aardig maar daar smaakt de soep niet beter van... kleine troost.. de "garnalen salade" hoeven wij niet af te rekenen. Tot ziens maar niet heus!!
Bauke F.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Redelijk nieuw restaurant, drankvergunning nog niet aanwezig, dus alcoholvrije wijn gedronken. Omdat het er zo leuk uitzag naar binnen gegaan. Grote verassing, wat een aardige bediening en wat een heerlijk eten! Vooraf octopus salade en als hoofdgerecht heerlijke gemengde visschotel. Beetje veel, maar wat lekker. Echt Mediterraan. Aanrader!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Op een mooie zichtlocatie in de bocht van de Kinkerstraat gelegen recent (augustus 2013) geopend restaurant. Seafood & Tapas is de formule bij Porto Marina. Het is echt een buurtrestaurant om even snel binnen te lopen zonder te reserveren. De ontvangst en bediening is hartelijk en vlot. Hier wordt met plezier gewerkt. Jammer dat dit niet helemaal tot uiting komt in de kwaliteit en smaak van het eten die nogal wisselen. Bewust van alles uitgeprobeerd van soep, tot een aantal tapas en een hoofdgerecht. De vissoep was echt onder de maat, niet bijzonder en beetje zoutige smaak. De garnalenkroketten waren aardig maar misten finesse. De pittige mosselen waren wat ons betreft het beste van de voorgerechten. Als hoofdgerecht namen we een gevarieerde visschotel van de bakplaat. Best aardig maar geen topper. Het is in dit halal restaurant niet mogelijk om alcohol te drinken. In plaats van alcoholvrij bier eens een alcoholvrije wijn geprobeerd. Best aardig maar het is geen echte wijn. Maar goed dat hoort nu eenmaal bij een halal restaurant. Al met al een leuk concept voor als je snel even een aardig hapje wilt eten. Iens kent jammer genoeg geen cijfer voor prijs/kwaliteit verhouding die was hier dik in orde. Voor in totaal 37 euro voor twee personen, dat kom je niet veel meer tegen.