Over het restaurant Porto Loosdrecht

Een fantastisch uitzicht

Porto in Loosdrecht biedt het allermooiste uitzicht over de haven en de plas en beschikt over een fantastisch 4-seizoenenterras. Geniet van voortreffelijke gerechten die zich stuk voor stuk perfect laten combineren met de prachtige wijncollectie. De vriendelijke bediening helpt je graag en zal je adviseren waar nodig! Hier heb je gegarandeerd een zorgeloze avond.

Meer informatie over restaurant Porto Loosdrecht

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:00

vroede .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Prachtig terras aan het water. De eigenaar is zeer gastvrij. Eten is prima. Wij komen hier regelmatig. Een echte aanrader!
Koert K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
De Merlot wijn was veel te koud. De entrecote van de grill was in repen gesneden en volgens mij niet van de grill maar gebakken in de pan. De 'bijlagen' waren summier en voor extra frites moest € 3.50 extra worden betaald
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Aangenaam verrast door Porto. Lekker gegeten, grote porties en vriendelijke ober. Met AH actie gegeten, we mochten kiezen van de hele kaart en de mooiste tafel van het terras was voor ons gereserveerd! Dat we toch liever binnen wilde zitten was geen enkel probleem.
anneke_tuntelder .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prachtige plek om te eten.
Eten was heerlijk. Bediening vriendelijk. We komen zeker weer terug hier.
Echt een aanrader
Michel65 S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier geluncht op 13 juni aan deze top locatie aan de haven, met uitzicht op de Loosdrechtse plassen.
Voor deze locatie, gemiddelde prijzen, lekker eten, uitstraling gerechten boven gemiddeld.
Lekkere wijn, aan een normale prijs (≤€4) per glas, rosé genomen, die door de eigenaar uitvoerig beschreven werd.
Zeker een aanrader, gezien het prachtige uitzicht, het lekkere eten en de zeer vriendelijke, professionele, bediening.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Hier op een zonnige zaterdagmiddag op het terras geluncht. Wouw, wat een mooi uitzicht over de haven en het water! Van mijn tafelgenoten hoorde ik dat carpaccio (met brood) de "beste is die ik ooit heb gehad". Ook de geitenkaassalade kreeg de titel "heerlijk". Zelf had ik de burger-met-friet. Lekkere frites, maar de burger + broodje vond ik droog. De bediening is correct maar loopt er - zelfs bij het zonnige weer - weinig enthousiast bij.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Porto. Lekker buiten op het terras gezeten en genoten van al het lekkers. Petje af voor de bediening. Echt een aanrader!!!
Alexandra H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
zaterdag 3 juni hier gegeten op terras. Helaas viel de ervaring dit keer vies tegen. Bediening was drukker met elkaar dan met bestellingen opnemen. Kon met moeite tijdens een van hun drukke gesprekken de aandacht van de bediening krijgen of ze het drankje dat ik een half uur geleden besteld had misschien kon brengen. Met frisse tegenzin werd daar gehoor aan gegeven. Verder was de chocolademouse meer chocolade ijs (het was gewoon bevroren) toen ik daar wat van zei kreeg ik simpelweg de chagrijnige reactie dat hoort zo. In het verleden heb ik hier in de winter wel prima gegeten en toen goed geholpen door Paul. jammer dat er nu minder gemotiveerd personeel rondloopt
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker gegeten. Gewoon van de kaart 2=1 AH Actie. Vriendelijk en vlot personeel. Erg mooi weer dus helemaal top op deze mooie lokatie aan de Loosdrechtse plassen
allardlamers .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
erg lang gewacht tussen de gangen door. Prijsniveau behoorlijk hoger dan aangegeven op de AH site, en niet in verhouding met de kwaliteit van het eten. Inrichting had een hoog vergane glorie gehalte. Bediening wel erg vriendelijk en een prachtige locatie.
madi M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Prachtige sfeer, heel goed service. Het eten was niet redelijk! Entrée lekker, maar hoofdkantoor gericht en dessert waren redelijk.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fantastisch gegeten. Via Ah actie geweest en mochten van de hele kaart kiezen. Gastheer was goed geïnformeerd, zeer vriendelijk en had goede tips voor wijnen. Keuken maakt van alle gerechten een prachtig plaatje en mooie combinaties. Echt een aanrader voor een heerlijke avond.
Wij komen zeker terug.
Kiki V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Het eten was redelijk. Porties alleen veel te klein.
Helaas prijs/kwaliteitsverhouding niet goed. Zelfs met de AH actie veel te duur. Niet voor herhaling vatbaar.
M V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Wat een geweldige plek om te gaan eten. Voor de derde maal gegeten in Hee afgelopen half jaar en wederom aan alle verwachtingen voldaan. Heerlijk eten, alle borden zien er als kunstwerkjes uit. Vriendelijke bediening en heerlijke Italiaanse rode wijn die dit keer per glas geserveerd werd. Carpaccio en zal vooraf, iberico kotelet en fazant als hoofdgerecht en gekarameliaeerde popcorn en passievrucht parfait als dessert. Ik vind het heerlijk om hier te eten, zowel zakelijk als privé. Kan niet wachten om weer op het terras te gaan eten met een geweldig uitzicht over de loosdrechtse plassen. Echt een aanrader!
Astrid T.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Ik vond het voorgerecht (pompoensoep) en hoofdgerecht (dorade) heerlijk. Het dessert (passievrucht) viel wat tegen. De bastogne crunch bleek een flinterdun laagje poeder te zijn, die over de mousse was gestrooid. Maar wat mij een beetje tegen viel, is dat je met de AH bon de helft vd prijs betaald (1 3-gangen menu gratis krijgt), maar dat de hoofdgerechten naar mijn idee ook de halve hoeveelheid waren. Mijn man had vlees wat een erg klein stukje was, in plakjes voor gesneden, zodat het nog een beetje toonde. En ik had dorade vis, en dat was een heel klein visje en alleen 1 onder of bovenkantje vd vis. Ik vond dat wat zuinig over komen. Als je mee doet met de AH actie, vind ik het wat flauw om de porties dan zo klein te gaan maken. Ook qua garnituur bij het vlees was het heel minimaal. Maar verder de smaak van het eten en de entourage ed vond ik erg leuk. Dus al met al een prima avond gehad, maar qua prijs waren we met zn tweeen, met AH bon, nog zo'n 80 euro kwijt, dus voor het goedkope moet je het niet doen.
Ellen E.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een aanrader. heerlijk gegeten. vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
zeker voor herhaling vatbaar, ben benieuwd naar andere gerechten.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel tevreden, prachtig opgemaakt, en alle vier erg te spreken over de smaak en hoeveelheid van het eten en de bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Restaurant :
Mag iets aan afzuiging gebeuren, ruikt niet fris/wat smoezelig, aantal stoelen toch echt aan vervanging toe.
Bediening :
Zeer vriendelijk.
Kwaliteit eten :
Viel tegen. Voorgerecht : proeverij voor 2 personen. Moet zeggen € 12,95 pp toch zeer ruim berekend. Bestond uit 2 couscous bitterballetjes, 4 gamba's, 2 Italiaanse worstsoorten, 2 saucijsjes, gerookte zalm. Hoofdgerecht : super saté op Ghanese wijze. Kippedijen met zeer dikke saus, garni was wat klein, wortelplakjes/biet, erg summier. Verder niks. Geen gebakken aardappels/friet/salade etc. Bijbesteld : puntzak verse friet. Dit zeer teleurstellend : zak minifriet en niet vers. Bij onze melding hierover bij de bediening werd toch beweerd dat ze de friet zelf snijden. Geheel niet te proeven dat dit verse friet moest zijn. Ben zelf een echte verse friet eter en verwacht toch iets anders. Minifriet is ook zeer snel koud. Al met al prijs kwaliteit toch niet op orde. Zag ook het super er niet aan af aan de saté, ben deze hoeveelheid toch zeker wel gewend elders. Vind dat er zeker wel een salade en friet bij het gerecht inbegrepen hoort te zijn, zeker voor € 21.50.
Afhandeling kritiek :
Complimenten, friet van de rekening, drankje van de zaak en bij afrekenen coupons voor 2e hoofdgerecht gratis.
RPJ .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hebben hier een prima maaltijd gekregen. De medewerkers waren zeer vriendelijk en attent. De muziek mag, wat ons betreft, wel wat zachter. We komen zeker van de zomer terug om van het terras en het fraaie uitzicht te genieten.
p.d.vanmameren .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Prima ontvangst in een leuke sfeer binnen met groots uitzicht over de 1e plas in Loosdrecht. Met als voorgerecht Carpaccio die uitstekend smaakte. Het hoofdgerecht Black Angus steak en de Dorade filet waren uitstekend bereid.
Jammer dat er ietwat weinig groenten aanwezig waren op de plateaus. Als nagerechten de kaasplank en de proeverij van chocolade. Top! Een restaurant waar wij zeker zullen terugkomen.