Porto Fino

Zaanweg 80 1521 DN Wormerveer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Porto Fino

?ob K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Porto Fino de la chef is een klein juweeltje dat zich voor mij weet te onderscheiden van de overige shoarma/steakhouses van Zaanstad. Ik kan de spareribs, shlaslicks en shoarma echt aanraden. Vooral de shoarma speciaal is echt uniek gekruid en smaakt altijd naar meer.

Je merkt wel dat het establishement echt is ingericht voor afhaal/bezorging (Er staan 4 tafeltjes), vandaar de lage Decor score. Het grootse minpunt is echter dat de eigenaar geen PIN automaat in de zaak heeft, dat is echt niet meer van deze tijd.
Violette R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Een van mijn favoriete afhaalpunten uit de buurt! Je kunt er ook gezellig zitten, het restaurant is gelegen aan de Zaan, 1 min lopen van station Wormerveer. De eigenaar was afgelopen week zo vriendelijk om voor mij nog eten te bereiden, terwijl het eigenlijk al sluitingstijd was, waarvoor dank!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Via thuisbezorgd een bestelling gedaan bij Porto Fino. Naast twee pizza's, die overigens wel goed waren, twee bakjes tiramisu besteld voor vier euro per bakje. De tiramisu was geschift en smaakte zuur, echt belachelijk voor die prijs en dan zo'n slechte kwaliteit. Eens maar nooit meer!
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2012
Wat een ramp zeg! Echt als ik mijn buurmeisje van 4 een pizza laat maken smaakt het nog beter. Mijn vader en ik komen binnen en er was totaal niemand. Ook geen personeel, maargoed wij hadden honger en ons favoriete restaurant was dicht. Dus je moet toch wat. Uiteindelijk komt een onverzorgde vrouw uit de keuken, al kijkend op haar telefoon en vraagt ons wat we komen doen. Nou die vraag leek mij nog al simpel. Uiteindelijk kregen we een tafel. En wat te drinken. Wat overigens wel nodig was, want het was er bloedje heet. Uiteindelijk komt mevrouw met het menu. Dat bestond uit een lijstje pizza's en tosti's en een patatje voor kinderen. Dus wij nemen een pizza. Naar 3 kwartier komen de pizza's! Waar een laag vet op drijft. Dat is niet te geloven. En zout dat het was! Dan bestel je uiteraard nog meer te drinken. Uit pure verveling kwam mevrouw vragen of alles naar wens was en wij zeggen nee! Helemaal niet. Mevrouw hoort het niet en zegt goedzo op een standaard toon en loopt weg. Wij deden uiteindelijk hetzelfde. Elke keer als ik nu langs loop vind ik het een wonder dat ze nog bestaan. Zeker als ik het handgeschreven papiertje: bezorgers en personeel gezocht zie hangen.