Porto D'Oro

Kerkstraat 79 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Porto D'Oro

Bij Porto d’Oro vind je de lekkerste pizza’s en pasta’s. Allemaal supervers en online of telefonisch te bestellen. Heerlijke Italiaanse gerechten, schotels en shoarmagerechten. Een keer geen zin om te koken? Een pizza bestellen gaat snel en eenvoudig. In dit restaurant kunt u ook terecht voor gerechten met wat meer ‘body’. Kalfsoester op verschillende manieren
klaargemaakt, een gegrilde haasbiefstuk of een heerlijk bereid ovengerecht. Porto d’ Oro: meer dan alleen pizza’s.

Meer informatie over restaurant Porto D'Oro

Dagelijks 16.00 - 00.00 uur

• Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,1
roos W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Ik ben jarenlang een grote fan van de pizza's en van de spareribs. Ik heb overal spareribs gegeten, maar ik heb nog nooit spareribs gegeten die net zo lekker is als die van Porto D'oro. Zeker een aanrader ;)
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima eten en een gezellig sfeertje! Lekkere pizza's, keuze uit heel veel soorten pizza's ????. Pizza was lekker warm.......
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Restaurant waar je lekker kan eten! Vooral de spareribs van de Porto d'Oro is aan iedereen aan te raden. Spareribs om je vingers bij af te likken.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Restaurant waar je heel lekker kan eten! De spareribs van Porto d'Oro is aan iedereen aan te raden. Spareribs om je vingers bij af te likken.