Porto D'Oro

Kerkstraat 79 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Porto D'Oro

Bij Porto d’Oro vind je de lekkerste pizza’s en pasta’s. Allemaal supervers en online of telefonisch te bestellen. Heerlijke Italiaanse gerechten, schotels en shoarmagerechten. Een keer geen zin om te koken? Een pizza bestellen gaat snel en eenvoudig. In dit restaurant kunt u ook terecht voor gerechten met wat meer ‘body’. Kalfsoester op verschillende manieren
klaargemaakt, een gegrilde haasbiefstuk of een heerlijk bereid ovengerecht. Porto d’ Oro: meer dan alleen pizza’s.

Meer informatie over restaurant Porto D'Oro

6,7

Jouw recensie over het restaurant Porto D'Oro

Judith U.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Steenstrips vielen vd muur. Alle tafels waren vies. Toiletdeur kapot. Mijn dessert kwam pas toen mijn tafelgenoten het hunne al op hadden. En dat kwam uit een supermarktbakje.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
lekker gegeten, vriendelijk bediening. goede prijs kwaliteit verhouding
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
ONgezellig zaak.
Wij waren de enige gasten.
Ik kreeg een verkeerd gerecht.
Toen mijn gerecht eindelijk kwam, had mijn vriendin haar eten bijna op.
Zij had een vlees spies, maar al het vlees lag op haar bord.
Het was erg droog.
Het was verschrikkelijk.
Heb het vermeld.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De wachttijd was vrij lang
David B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
De tafel was vettig en vies.
Het eten bevatte te veel vet en smaakte nauwelijks anders (pizza en calzone met gyros). De service was erbarmelijk, het duurde meer dan 5 min om 2 glazen Cola te brengen. Er was zelfs een tijdje niemand aanwezig om te kunnen afrekenen. De "chef" was vies en ongeschoren. De barkrukken waren te vies om aan te pakken, laat staan om op te zitten.
JPW A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Personeel was onervaren, de AH actie was onbekend en er was geen tafel gereserveerd.
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het is hier echt eten bij de afhaal pizzeria. De entourage is vreselijk, het buitenterras in de snikhete zon en de parasol geheel gesloten. Niet bijster uitnodigend. De gebakken gamba’s waren meer verbrand dan gebakken.
Het koste allemaal bijna niets, maar dan krijg je ook helemaal niets
Els B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Helaas weinig kennis over de inhoud van de AH actie. ( 1,2 of 3 gangenmenu?)
Er was een lange wachttijd( 3 kwartier)
Eten, Scampi's, lekker van smaak maar er waren lege tussen. Salade onvoldoende. ( hebben we in de zaak aangegeven)
Wijn was goed. Er kwam niemand langs of we nog een toetje wilden of verder nog wat wilden drinken.
De rekening gaf ( bij nader inzien thuis) niet het goede bedrag aan, in het nadeel van het Restaurant.
Jammergenoeg was het niet wat we er van verwacht hadden.
Ahiens H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuk om in het centrum van Spakenburg een hapje te etenop het terras. Wij kozen voor tortellini en een kapsalon (dus er is niet alleen Italiaans eten en er is keus genoeg).Er werd veel besteld en bezorgd, dus dat is altijd een goed teken. De wijn was lekker en gunstig geprijsd.
jan F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg gezellig en knus restaurant, goede en leuke bediening. het eten werd mooi op de borden geserveerd. Heerlijke witte wijn. Heerlijk gegeten!
jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
prima kwaiiteit van de gergt en zeer goed service zeer goed sfeer en hoog tempo en zeer goed met familie of met virenden
jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was goed. Maar moesten wel lang wachten op ons hoofdgerecht. Vriendelijke gastheren!
Bernhard B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
voorgerecht: zand in de slakken hoofdgerecht:erg taaie ossenhaas voer maar af van de lijst. bovendien was het helemaal niet gezellig er waren maar drie andare gasten
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima restaurant, goede bediening, lekker pizza. Beetje jammer dat ze halve liters bier over schenken in glazen. Als je tap stuk is of wat dan ook zeg dat gewoon dan is dat geen probleem. Nu zag ik het toevallig achter de bar gebeuren.
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Porto doro is hele maal verboud nog mooier geworden en gezelliger het eten is daar egt heel lekker ik ben al lang een groten fan van porto doro maar sinds de verbouwing nog meer! En ze zijn alle maal erg vriendelijk ik zal zeker nog vaker komen!
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik was net bij porto doro het was erg lekker en ook erg snel klaar en de medewerkers waren erg grappig en aardig ???? dit was me eerste keer bij porto doro maar zeker niet mijn laaste keer
linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik vind de mensen die mij helpten zo vriendelijk en het eeten was uitstekent ! Zeker een aanrader we hebben spare ribs gegeten lekkerste spare ribs die ik ooit gegeten heb. de sfeer was der erg gezellig leuke muziek
Danique N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was vreselijk!
Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet.
We werden niet begroet en moesten enorm lang wachten overal op; zelfs op het afrekenen!
We hadden een voor- en hoofdgerecht, namen niet meer de moeite voor het nagerecht. De borden en glazen werden niet opgehaald, we stapelden ze zelf wel op, toen werd na 3x langslopen de hint begrepen.
Het voorgerecht (parmaham) kwam duidelijk direct uit de supermarkt; een pakje gemengde sla over een bord verspreid met plakjes ham erover. Geen dressing.

Het hoofdgerecht was overigens wel erg goed!

Het personeel stond vaak met elkaar te overleggen, en uiteindelijk leek er maar 1 meisje echt gemotiveerd.

De hygiëne is er ook niet oke.

Erg jammer, want het hoofdgerecht was wel echt heel erg goed. Ik zou het restaurant niet aanraden, misschien enkel voor de afhaalmaaltijden.
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima eten en een gezellig sfeertje! Lekkere pizza's, keuze uit heel veel soorten pizza's ????. Pizza was lekker warm.......