Porto D'Oro

Kerkstraat 79 3751 AS Bunschoten-Spakenburg Nederland Kaart

Over het restaurant Porto D'Oro

Bij Porto d’Oro vind je de lekkerste pizza’s en pasta’s. Allemaal supervers en online of telefonisch te bestellen. Heerlijke Italiaanse gerechten, schotels en shoarmagerechten. Een keer geen zin om te koken? Een pizza bestellen gaat snel en eenvoudig. In dit restaurant kunt u ook terecht voor gerechten met wat meer ‘body’. Kalfsoester op verschillende manieren
klaargemaakt, een gegrilde haasbiefstuk of een heerlijk bereid ovengerecht. Porto d’ Oro: meer dan alleen pizza’s.

Meer informatie over restaurant Porto D'Oro

Dagelijks 16.00 - 00.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Porto D'Oro

jan F.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Erg gezellig en knus restaurant, goede en leuke bediening. het eten werd mooi op de borden geserveerd. Heerlijke witte wijn. Heerlijk gegeten!
jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
prima kwaiiteit van de gergt en zeer goed service zeer goed sfeer en hoog tempo en zeer goed met familie of met virenden
Babs V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het eten was goed. Maar moesten wel lang wachten op ons hoofdgerecht. Vriendelijke gastheren!
Bernhard B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
voorgerecht: zand in de slakken hoofdgerecht:erg taaie ossenhaas voer maar af van de lijst. bovendien was het helemaal niet gezellig er waren maar drie andare gasten
Glenn N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima restaurant, goede bediening, lekker pizza. Beetje jammer dat ze halve liters bier over schenken in glazen. Als je tap stuk is of wat dan ook zeg dat gewoon dan is dat geen probleem. Nu zag ik het toevallig achter de bar gebeuren.
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Porto doro is hele maal verboud nog mooier geworden en gezelliger het eten is daar egt heel lekker ik ben al lang een groten fan van porto doro maar sinds de verbouwing nog meer! En ze zijn alle maal erg vriendelijk ik zal zeker nog vaker komen!
klaas D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik was net bij porto doro het was erg lekker en ook erg snel klaar en de medewerkers waren erg grappig en aardig ???? dit was me eerste keer bij porto doro maar zeker niet mijn laaste keer
linda V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Ik vind de mensen die mij helpten zo vriendelijk en het eeten was uitstekent ! Zeker een aanrader we hebben spare ribs gegeten lekkerste spare ribs die ik ooit gegeten heb. de sfeer was der erg gezellig leuke muziek
Danique N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het was vreselijk!
Klantvriendelijkheid kennen ze daar niet.
We werden niet begroet en moesten enorm lang wachten overal op; zelfs op het afrekenen!
We hadden een voor- en hoofdgerecht, namen niet meer de moeite voor het nagerecht. De borden en glazen werden niet opgehaald, we stapelden ze zelf wel op, toen werd na 3x langslopen de hint begrepen.
Het voorgerecht (parmaham) kwam duidelijk direct uit de supermarkt; een pakje gemengde sla over een bord verspreid met plakjes ham erover. Geen dressing.

Het hoofdgerecht was overigens wel erg goed!

Het personeel stond vaak met elkaar te overleggen, en uiteindelijk leek er maar 1 meisje echt gemotiveerd.

De hygiëne is er ook niet oke.

Erg jammer, want het hoofdgerecht was wel echt heel erg goed. Ik zou het restaurant niet aanraden, misschien enkel voor de afhaalmaaltijden.
roos W.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Ik ben jarenlang een grote fan van de pizza's en van de spareribs. Ik heb overal spareribs gegeten, maar ik heb nog nooit spareribs gegeten die net zo lekker is als die van Porto D'oro. Zeker een aanrader ;)
Martha S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Prima eten en een gezellig sfeertje! Lekkere pizza's, keuze uit heel veel soorten pizza's ????. Pizza was lekker warm.......
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Restaurant waar je lekker kan eten! Vooral de spareribs van de Porto d'Oro is aan iedereen aan te raden. Spareribs om je vingers bij af te likken.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Restaurant waar je heel lekker kan eten! De spareribs van Porto d'Oro is aan iedereen aan te raden. Spareribs om je vingers bij af te likken.