Porto Casa

Meer informatie over restaurant Porto Casa

Erg lang
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Na een dag varen hier gegeten ter afsluiting van mijn verjaardag. Aardig personeel maar niet heel scherp. Er was geknoeid op onze tafel en de jonge dame vergat steeds een doekje te halen. We hebben erg lang op onze pizza's moeten wachten, sowieso drie kwartier. Toen ze eindelijk kwamen hadden we nog geen bestek ontvangen. De pizza's waren lekker maar niet erg boeiend, een beetje flauwtjes. Beiden hadden we als extra topping pesto gekozen. Hier moet je 75 cent voor betalen maar hier werd zo zuinig mee omgegaan dat je dit bijna niet proefde. We bestelden nog wat te drinken, dit kregen we echter pas toen ons eten alweer bijna op was, erg jammer. We zaten buiten vanwege het mooie weer en dat was erg gezellig.
Henderika D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Na de recensies gelezen te hebben hadden wij hoge verwachtingen over deze pizzeria. Helaas vonden wij het wat tegen vallen.
Wieb D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Op donderdag 28 juli prima gegeten bij dit leuke restaurant. Voorgerechten: prima. Hoofdgerechten: beiden aten we gegrilde zalm. Heerlijk! Leuk opgediend en uitstekend gegrild. Nagerecht: piu dolci del la casa. Top!
We dronken een fles witte wijn Vernaccia di San. Helaas niet koud genoeg, maar op ons verzoek werd de fles steeds een poosje in de vriezer gezet! Heel vriendelijke bediening.
Bij thuiskomst bekeken we de rekening. Zeer verbaasd en ontstemd waren we over het feit dat we voor 2 karafjes lauw kraanwater € 2 hadden betaald. Anno 2016 kan dit naar onze mening echt niet meer. Zeker niet als je een fles wijn hebt besteld. Tip: serveer kraanwater gewoon gratis!
Wanja .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Restaurant zag er leuk uit.
We werden geholpen door een onervaren dame. We kregen dan ook niet de pizza zoals besteld. Dit was volgens haar niet mogelijk. Volgens de kaart wel.
Erg lang gewacht. De pizza's zagen er goed uit. Helaas zat er bijna geen smaak aan .
na dit te hebben besproken met de eigenaresse als compensatie een kopje koffie gratis gekregen.
Qua sfeer in orde verder niet voor herhaling vatbaar.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De pizza smaakte prima, duurde alleen lang voor het eten doorkwam omdat er te weinig personeel aanwezig was. Decor is strak. De dame van de bediening was een heel gastvrij, top! Ondanks de onderbezetting.
Jeanette J.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Heerlijk gegeten lekkere pizza goed belegd lekkere wijn en koffie zeer vriendelijke bediening (jongeman) gezellige aankleding
L.J. K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wij hebben als pizzaliefhebbers ruim 35 jaar een pizzeria in Gouda bezocht. Daar maakte men volgens ons de beste Pizza's en die pizza is voor ons de standaard, nl. goed belegd, maar bijna nog belangrijker; een goede bodem (zo dun mogelijk, als je er een puntje uitsnijdt moet het niet van treurigheid gaan hangen, knapperig en vooral wat opbollende knapperige randen. Toen we Porta Casa verlieten, hebben we in het gastenboek geschreven dat we in jaren niet (we wonen niet meer in de buurt van Gouda) zo'n lekkere pizza hebben gegeten. Het voldeed helemaal aan de pizza-criteria (zie boven). We begonnen met een heerlijk voorgerecht van 4 broodjes met lekker beleg. Daarna de perfectie pizza's en tenslotte de zelfgemaakte tiramisu. Het was wat drukker dan men verwachtte en de bediening moest even op gang komen en er moest extra bediening bijkomen. Men verontschuldigde dat we even hadden moeten wachten. Als je ziet wat er aan de hand is en men verontschuldigt zich dan accepteer je dat natuurlijk. (zo lang hoefden we ook niet te wachten) Verder was de bediening uiterst vriendelijk. Kortom: we komen weer terug. Topgerechten en een topbediening.
De-Groot .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Vanavond heerlijk met een vriendin gegeten van de warme keuken! Goed ontvangen en naar een netjes ingedekte tafel gebracht (we hadden gereserveerd). Vlotte bedieng kwam meteen vragen wat voor drinken we wilden! Dit kwam snel bij ons net de menukaart. We hebben elk een voortreffelijk voorgerecht en hoofdgerecht gehad! Met zorg en verse producten bereid! Kortom helemaal top en een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug bij dit fantastische restaurant! Ga zo door in Earnewald!
W-Uilenberg .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Een week geleden hebben we samen gegeten in dit leuke gezellig ingerichtte italiaanse restaurant. We werden geholpen door een zeer behulpzame vriendelijk bediening. We hebben de biefstukreepjes en een goed belegde pizza, de carbonara speciaal geprobeerd en het was heerlijk. Prijs en kwaliteit is goed. Mals en lekker. Het was heel druk dus duurde het iets langer maar het eten maakte het helemaal goed. We komen graag nog een keer langs.
Dolci .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
We moesten meer dan een uur wachten op een eenvoudige pizza.De saus die bij 1 van pizza's hoorde kwam ook pas toen de pizza haast op was.Stokbrood 8 stukjes voor 5 euro !!.Twee pizza's waren nogal flauw. Al met al geen succes.
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Porto Casa is een eenvoudige Italiaans restaurant met een gouden hart. Wij aten er op 13 februari, de dag voor Valentijnsdag. Aan een tafel zaten een jongen en een meisje van negen jaar gezamenlijk te eten. Ze bleken al vier jaar verkering te hebben. Schattig! Ze werden heel serieus bediend en ze hadden de tijd van hun leven. Wij hadden het ook naar ons zin. De bediening is erg vriendelijk. De bruschetta's en de pizza's waren voortreffelijk. Een fijne avond sloten we af met goede koffie. Niets bijzonders, maar alles was goed.
Berkebroek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Wij kunnen alleen de pizza's beoordelen. Geweldig; zelden zo'n goed gevulde pizza met prima gebakken dunne bodem gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader.