Porto Carrara

Meer informatie over restaurant Porto Carrara

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Florence V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Als je in de binnenstad van Amsterdam een gezellige plek zoekt om een goedkope maar lekkere pizza of pasta te eten en je weet tussen alle Italiaanse tentjes die er in de buurt van Leidseplein zitten niet welke je moet kiezen, dan zou ik zeker voor Porto Carrara gaan. Altijd vriendelijk personeel en voor een zeer aangenaam klein prijsje krijg je een prima en lekkere maaltijd.
Agnes C.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Komen hier al jaren voor de 5 euro pizza, heerlijke calzone, lekkere lasagne. Aanrader na dagje shoppen in Amsterdam! Eigenaar altijd vriendelijk en een welkomshand.
FrankieS .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Dnaae dze pizzeria om de hoek bij het Leidse plein ga je voor de fantastische prijs kwaliteit verhouding. Alle pizza's kosten echt 5 euro en zijn ook nog erg lekker. Zo'n tentje wat je moet weten tussen de toeristen spare rib toko's waar je niet naar toe wil. Onze favourieten zijn de pizza porto carrare en de calzone (gaar deeg en lekker smeuïge vulling).
Melissa O.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Toen ik er voor de eerste keer kwam heb ik niet meer nagedacht over een ander restaurant! Heerlijke pizza's voor een goede prijs. Er hangt een gezellige sfeer en er is een vriendelijke bediening. Zeker waard om eens langs te komen.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Heerlijke pizza's voor 5 euro en ik ga hier regelmatig naar toe. Vooral de calzone is mijn favoriet en lasange is ook erg goed van smaak.Het eten wordt snel geserveerd en de bediening neemt snel de bestelling op. De caprese salade is prima, alleen de mozerella heeft weinig smaak. Alleen jammer dat na de eerste bestelling niet meer wordt gecontroleerd of wij nog iets willen drinken.
Abraham M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2014
Vaste prik. Aardige & snelle bediening. Je eten staat snel op tafel. Lekker goedkoop. En de pizza's zijn best te doen. Ik kom hier zeker eens in de maand.
Joyce L.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Na een dagje winkelen heerlijk pizza of pasta eten bij Porto Carrara. Vriendelijke en snelle bediening. Gerechten zijn goed van smaak. Voor een snelle hap is dit een prima locatie.
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Grote keuze aan pizza's en pasta's. Alles 5 euro. Flesje bier 2.50 euro. Wat kan je daar van verwachten? Wel, het valt voor de prijs helemaal niet tegen. De gekozen pizza was fors van formaat en van dun knapperig deeg en de vulling was goed en plenty maar van eenvoudige ingredienten. Smakelijk maar geen culinair hoogstandje. Snelle en vriendelijke bediening. De straat was opgebroken en de stoel wiebelde daardoor wat maar daar kan Porto Carara niets aan doen. Een goede akseptabele maaltijd voor 7.50 euro in hartje uitgaanscentrum. Niet slecht!
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2013
Vooral studenten weten dit restaurant te vinden. Want ja het kan nog in deze economisch zwakke tijden. Pizza of pasta eten voor 5 euro. Frisdrank 2 euro, glas wijn of flesje bier 2,50. Pizza's zijn niet supergroot. Wel lekker. Bediening is attent. Het gaat allemaal snel. Dus prima restaurant als je haast hebt, omdat je bijvoorbeeld daarna concert bezoekt. Met een hongerige student aten we ieder 1,5 pizza. Inclusief 2 glazen cola bedroeg de rekening 19 euro. En na het afrekenen kregen we nog een kop espresso van de zaak.
Bubblezzz .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Weekendje Amsterdam en wij kwamen hier rond twee uur in de middag binnen voor een pizza als lunch. Waar je bij de andere restaurantjes naar binnen werd gelokt, was hier nog niets te beleven, maar er stond OPEN. Binnengekomen blijken we de enige gasten en het is duidelijk dat personeel nog in voorbereiding is. Aardige meneer helpt ons en onze pizza's staan toch snel op tafel. Ze zijn erg lekker en vooral goedkoop. Voor €15 gegeten, incl. ieder een drankje.
Het is hier in de avond vast heel gezellig, maar zo overdag valt vooral op dat de inrichting oud is en weinig aandacht heeft gehad. Wij luisterden ook tot de eerste helft van de pizza naar het brommende geluid van een koelkast, voor er een muziekje werd gedraaid.
Goed te eten dus, voor de prijs en kwaliteit zeker niet laten, maar ga lekker 's avonds, vooral bij schemerlicht.
Fairvalue .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Pizza's voor 5 euro, de straat zit er vol mee. Een jaar of 4 terug hebben we er wel 10 getest. Porto Carrara bleek favoriet. Ik kom er nog steeds als ik snel en lekker en goedkoop pizza wil eten.
De Arrabiata is echt pittig, de Funghi heeft lekkere champigons en de Speziale heeft van alles. Het zijn misschien niet de allerlekkerste pizza's ooit, maar ze zijn wel goed. Stokbrood kruidenboter, 2 bier, 2 pizza's, 2 koffie 20,5 euro. Geen geld. De bediening is attent, het decor klassiek Italiaanse pizzeria in Nederland en het is er altijd druk. Als het weer het toelaat kun je ook lekker buiten eten.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2012
Met een disgenote at ik hier vanavond even een vlugge pizza die hier allemaal 5 euro (!) kosten. Een prima adresje om even vlug te eten. Verwacht geen verfijning of zo, maar het was best een behoorlijke pizza voor weinig geld. De formule is veel voor weinig. Ongetwijfeld vanwege de prijs populair bij jongeren en dat kan ik me heel goed voorstellen.
De bediening was correct en aardig en het interieur, ach ja, doorsnee Italiaan. Daar valt niks bijzonders over te zeggen.
Diede O.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2012
Cijfers zijn vooral gebaseerd op de prijs en vriendelijkheid van het personeel. Ik eet hier altijd met veel plezier snel even een pizza of pasta voordat we bijvoorbeeld naar de film gaan. Met zijn 2en kom je dan niet boven de 15 euro uit, terwijl het eten prima is.
Hadissa .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2012
Walking down the street found this Pizza restaurant. The owner is a short guy with short mustaches. He took our order and advised us to take different pizzas with different toppings. The mushroom salad with cream, also advised by him was above all the dishes. Pizza Shoarma was full of taste and flavours. Service was very friendly and attentive. The desserts orderred by us were served of super size portions. Good value for your money.