Porto Bello

Koningstraat 6 4461 AW Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Porto Bello

Marc W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Echt Italiaans en dat merk je aan alles. Hier ben je te gast en de hartelijke Italiaanse eigenaar/ gastheer zorgt er persoonlijk voor dat het je aan niets ontbreekt. Leuk sfeervol restaurant met echte Italiaanse gerechten en met de smaak van Italië.: Heel erg lekker dus ! We schaamden ons bijna om zo weinig af te rekenen... nog geen € 55,- voor 3 volwassenen en dat is een spotprijs voor zo leuk en lekker eten met zo'n hartelijke ontvangst. Zodra we weer in de buurt van Goes zijn komen we hier beslist terug.
E. P.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Hier bij toeval terechtgekomen, het restaurant was nog bijna leeg. Pizza was niet helemaal goed gebakken. De huiswijn vonden wij wel erg prijzig, namelijk 3,85 per (klein) glas. Verder hadden wij om olie gevraagd op tafel. Dit stond later op de rekening. Nee, als wij Goes weer bezoeken gaan wij hier niet meer heen.
Maria23smith .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016

Prima restaurant, ik ga hier regelmatig heen omdat ik zelf vind dat ze de beste pizza's in Zeeland bakken.

Wil je weten hoe een echte pizza hoort te smaken, ga dan naar dit restaurant. Het is echt een groot verschil in smaak en kwaliteit als je de pizza's van portobello vergelijkt met een pizza van een shoarma zaak. Je hebt wel betere pizzas in noord holland maar zij zijn wel de beste van zeeland vind ik.
Fourwinns2010 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Goede Italiaanse keuken. Voorkeur voor tournedos alceto balsamico of met pepersaus. Ook de osso bucco en de grote garnalen uit de oven zijn heerlijk. Erg goede wijn. Bediening hartelijk en voorkomend.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
We waren onlangs toevallig in Goes en wilden nog even een hapje eten. Vol goede moed zijn we bij deze italiaan binnen gestapt. Gezien de prijzen die ze vragen verwachtten we een prima maaltijd. Ik bestelde zalmforel, had ik zin in. Toen het gerecht werd opgediend verging de zin me echter al snel. Een droog stukje vis rijkelijk overgoten met een vettige saus. Het zag er al niet lekker uit en helaas smaakte het zoals het eruit zag. Nog nooit heb ik ergens zo slecht gegeten als hier. De tafel naast ons stuurde zelfs een gerecht terug, waarop de kok in de open keuken voor iedereen hoorbaar ruzie ging zoeken met de bediening. Hoe durfden klanten zijn gerecht terug te sturen... Tja. Ons zien ze hier in elk geval nooit meer terug.
Magdalena H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Na een bezoekje aan kennissen per toeval bij Porto Bello in Goes terecht gekomen. Het restaurant viel ons ontzettend tegen. Het duurde lang voordat we geholpen werden en voordat de gerechten op tafel kwamen. Helaas werd dat wachten niet beloond; het eten rook niet lekker en smaakte ons niet. Ik had zelf gegrilde tonijn besteld en die was heel erg droog. Een volgende keer in Goes gaan wij ergens anders heen.
Tveurproevertje .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
We hebben hier onlangs weer eens gegeten na enige tijd. Vroeger een gewoon goede italiaan, maar dat is verleden tijd. Het lijkt wel of de"chef" er geen zin meer in heeft. (zou ook best wel eens kunnen het bedrijf staat al geruime tijd te koop.) Geen aandacht aan de opmaak besteed. Het eten is of veel te zout, of er zit niets op. Op mijn zeetong zat dus helemaal niets. De serveerster weet niet van de hoed of de rand. Helaas maar dit was voor ons de laatste keer.