Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

Putterstraatweg 7 3862 RA Nijkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

Henk R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met vrienden gegeten. Vorige keer een mindere ervaring, maar deze keer was alles top! Bedankt weer en tot de volgende keer.
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben genoten van heerlijk diner, ook onze vrienden waren zeer tevreden.
De wijn die wij gekozen hadden hebben wij ook van genoten
Linde V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer prettige omgeving en heerlijk eten.
We komen hier altijd graag eten.
De lekkere wijn maakt het compleet, mijn favoriet de Bernardus Chardonnay
Sylvana G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer, super bediening, heerlijke wijnen en uiteraard super eten! Zeker een aanrader voor als je echt lekker uit eten wilt gaan!
Arja P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg lekker gegeten met goede wijn. Maar waarom wordt er altijd zo ingewikkeld gedaan als ik vraag om een kan water. Dat is onmogelijk. Afhankelijk van wie je bedient, is soms een glás water wél mogelijk. Zonde dat op deze manier elke keer dat ik er eet, veel te veel aandacht gaat naar water bij het eten......
Carlos G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
De combinatie van eigen vlees en eigen wijn is uniek. Dat, gecombineerd met de vlotte en professionele bediening en de gezellige en warme ambiance maakt dit tot een toptent!
Arap-John T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Op verzoek kon hoog tempo gerealiseerd worden. Zeer, zeer attent personeel. Je voelt je erg 'te gast'.
We lieten ons door de kok 'verrassen' en dat pakte goed uit!
m.slager .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
prettige bediening, tafels erg dicht op elkaar, weinig privacy voor een zakelijk gesprek, dat is jammer...
verzoek om een andere tafel werd niet gehonoreerd, en dat terwijl er wel iets vrij was.

succes!

m.
Meta J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De porties van voor en hoofdgerecht waren groot. De smaak van het eten en de wijn waren prima.
Wij vonden het alleen koud in de zaak en er was tocht rondom onze tafel. Volgens de bediening kwam dat omdat er vlees / bouillon stond te trekken in de keuken, die in het midden staat.
Omdat het niet druk was zijn wij naar andere tafel gegaan met zijn vieren dichtbij de keuken.
Het was daar warmer en geen tocht.
Het was wel vreemd dat de bediening toen wij erover klaagden heeft aangegeven dat er inderdaad tocht was rondom onze tafel ( 17 ) , maar ons daar toch heeft neergezet, terwijl er maar één andere tafel bezet was. Er werd ook door de bediening aangegeven dat het zitten op de bank aan de lange kant ook een koude plek was. Het gedoe over de tocht heeft ons bevreemd.
Dit had voorkomen kunnen worden.
Floor S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede en leuke bediening.
Een aanrader is als dessert het kaasplankje MET port erbij:-)
De Portillo Bar is sfeervol.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Reserveren ging via mail heel moeizaam, tijden klopten niet bijvoorbeeld. . Voor de rest was het een genot om hier te eten en drinken.
Fatima S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Gisteren heerlijk gegeten. Het was echt genieten. We zijn gisteren getrouwd en wouden een heerlijk rustige avondje buiten de deur. Goed verzorgd en echt heerlijk gegeten. Komen graag nog eens terug!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijke gerechten met lekkere wijn in een ontspannen sfeer met vriendelijke en ook vooral persoonlijke bediening. Bediening doet er alles aan om de hele avond een plezierige belevenis te maken.
abuitink B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Gezellige bodega op een romantische locatie. Goede bediening en een prettige sfeer. Fijne gerechten en mooie wijnen. Leuk dat Hert bier wordt geschonken. Wij boften met bockbier van de tap. De baby steak was voldoende, want de hoeveelheid vlees is doorgaans wat too much.
Pleun L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Personeel heel goed getraind en vriendelijk. Service heel snel. Iets kalmer mag . Iets minder aandringen op “bijschenken “ mag ook
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede vriendelijke service, zeker de oudere blonde dame, heeeeeel service bewust, complimenten!
Muziek genre vond ik niet top en soms te hard.
arjen J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Mooie locatie (binnen/buiten), interessante wijnen, voor- en nagerechten prima, vlees extreem zout, doet ernstig afbreuk aan het geheel.
Eduard B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Kwalitatief goed eten en vriendelijke bediening. Ook veel mogelijkheden met betrekking tot glutenvrij eten. Het eten werd erg snel geserveerd
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Altijd weer goed; het eten is top maar ook de bediening en toelichting op zowel het vlees als de wijnen! Plaatje klopt gewoon, elke keer weer.
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Fijn restaurant ! Gezellige atmosfeer, aardig personeel, beetje chaotisch bij drukke momenten maar dat heeft ook zijn charme. Wij kozen voor het vaste menu: vooraf 4 bereidingen van vlees (filet,likkepot, osseworst etc.) leuk op etagere geserveerd. Dan een prachtige entrecote met groentes en lekkere frites en mayonaise en toetje een echte creme brulee. Helaas heb ik er dit keer niet echt van genoten omdat ik tegelijk met het serveren van het eerste gerecht een aanval van galstenen kreeg. Dus geen lekkere Argentijnse wijntjes maar een kopje slappe thee, veel warm water en muizenhapjes van al het lekkers. Maar tafelgenoot verzekerde me dat het allemaal heel goed was. Er werd door de bediening ook opgemerkt dat ik nauwelijks at en men was heel bezorgd. Maar zij konden er niets aan; gebeurt wel vaker zonder aanleiding. Dus we gaan maar eens voor een herkansing als het galprobleem opgelost is.