Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

Putterstraatweg 7 3862 RA Nijkerk Nederland Kaart

Over het restaurant Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

Welkom bij Portillo Bar Bodega!

In Portillo Bar Bodega ervaart u het uitbundige Argentijnse landleven met zijn gastvrije, ongedwongen sfeer. We geven hier invulling aan elk moment van uw dag. De veelzijdige menukaart biedt naast salades, pasta en vis een prominente plaats aan ons ongeëvenaarde Black Angus rundvlees.

U bent hier zeven dagen in de week welkom. Voor een heerlijke lunch, een borrel of compleet diner voor het hele gezin. Uiteraard bieden we u een ruime keuze wijnen by the glass van onze bodega's in Argentinië

Het terras ziet er weer uitnodigend uit, dus dubbel genieten met mooi weer!

Meer informatie over restaurant Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

• : Parkeerplaats

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Portillo Bar Bodega (Landgoed de Salentein)

Taco V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Top avond. Onze gastheer in pak Thomas en zijn team hebben ons erg goed verzorgd. De chefs weten wat ze doen, Eerlijk en goed eten gecombineerd in een restaurant met goede sfeer
AGM M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
goedddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goede omgeving en enthousiaste, frisse bediening en brigade. Goed aan te rijden met goede en ruime parkeervoorziening. Eten ruim voldoende en goede kwaliteit.
c.a.a.konijn .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Het voelt als een warm bad, de ontvangst, vriendelijkheid van de medewerkers en de betrokkenheid van de directie.
Daarbij is ook het gebouw in deze prachtige parkomgeveing een lust voor het oog.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Zeer correct en kwalitatief hoogstaand bedrijf. Horeca zoals het hoort ! Fijne gerechten en mooie wijnen.
Paradijs voor echte liefhebber van geweldig vlees.
Albert B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben genoten van de prima combinatie van goede steaks met een uitstekende wijn. De bediening is zeer professioneel en klantgericht. Ondanks de drukte was de tijd tussen de gerechten prima.
Als tip zouden wij mee willen geven dat er nog wat meer promotie gemaakt kan worden om flessen wijn te kopen. Misschien in leuke aanbiedingen, gecombineerd met een menu.

Riekje & Albert
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Overheerlijk vlees, leuk vegetarisch gerecht en lekkere wijn. Mooie locatie. Niet de goedkoopste maar het geld zeker waard.
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Top kwaliteit rundvlees en goede wijnen, bediening soms wat rommelig en rekening klopte niet. Wel netjes opgelost. We komen zeker terug.
Henny K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
We hebben gekozen voor het landgoedmenu. Het voorgerecht bestond uit div. kleine gerechtjes zoals filet américain, tartaar met ei, likkepot, die leuk gepresenteerd werden op een etagère. Hierbij werd lekker vers brood geserveerd. Dit was ook meer als voldoende als voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit Rib Eye, frieten, groenten en chimichurri.
De rib eye was mooi medium gebakken en smaakte prima. Alleen de presentatie vonden we bedroevend! Op een bedje van een paar pietepeuterige groenten lag de rib eye en de chimichurri was of vergeten of zo weinig dat we het niet gezien hebben. Frieten waren er volop en die waren goed. Op het nagerecht, de crème brûlée was niets aan te merken. Erbij hadden we een fles Merlot "Salentein", een echte aanrader!
NobRotterdam .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben genoten! Beste entrecote denkbaar. Top bijpassende wijn (Salentein Numis Cortes). Ook de bediening was uitstekend en de sfeer in het restaurant was heel relaxed
Wij komen zeker terug
Joke M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke service. Altijd fijn om hier te eten.
Enige opmerking; 2 bolletjes ijs met wat saus voor 10€ iets overdreven als andere toetjes 8,50€ zijn.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ontvangst is beleefd, doch persoonlijk. Begeleiding naar je tafel en er wordt niet gehaast. De sfeer in het restaurant is warm. De keuken midden in de zaak nodigt je uit om te kijken hoe de chef het eten bereid. Kwaliteit van het eten is zeer goed. Bediening is persoonlijk, warm en attent. Mijn complimenten!
CvR .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Gastvrije ontvangst, lekker gegeten. Vlees en wijn van goede kwaliteit. De trifle als dessert was erg zoet, Sachertorte was heerlijk.
Desire N.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Geweldig goed bereid vlees, begeleid
door heerlijke wijnen en een uitstekende bediening van ontvangst tot en met vertrek!
Nancy P.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten we hadden een tournedos, daar loopt nu nog het water me van in de mond.
Een mes was ook bijna niet nodig, en natuurlijk een heerlijk Salentijn wijntje erbij gedronken
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Met vrienden gegeten. Vorige keer een mindere ervaring, maar deze keer was alles top! Bedankt weer en tot de volgende keer.
K K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hebben genoten van heerlijk diner, ook onze vrienden waren zeer tevreden.
De wijn die wij gekozen hadden hebben wij ook van genoten
Linde V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer prettige omgeving en heerlijk eten.
We komen hier altijd graag eten.
De lekkere wijn maakt het compleet, mijn favoriet de Bernardus Chardonnay
Sylvana G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer, super bediening, heerlijke wijnen en uiteraard super eten! Zeker een aanrader voor als je echt lekker uit eten wilt gaan!
Arja P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Erg lekker gegeten met goede wijn. Maar waarom wordt er altijd zo ingewikkeld gedaan als ik vraag om een kan water. Dat is onmogelijk. Afhankelijk van wie je bedient, is soms een glás water wél mogelijk. Zonde dat op deze manier elke keer dat ik er eet, veel te veel aandacht gaat naar water bij het eten......