PorterHouse

Onderwal 16 1411 LV Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant PorterHouse

The place to (m)eat. All day.

Een eigentijds, easy en casual restaurant met groot overdekt terras aan het water. Op de kaart staan eerlijke en herkenbare gerechten. Je hebt veel keus uit gegrilde (biologische) steaks, geroosterde kip of heerlijke burgers. Geniet hier van een lunch, een gezellig diner of ontspannen borrel in een ongedwongen sfeer. Ook een hele geschikte locatie voor een feestje of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant PorterHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige drukte op een donderdagavond. Bediening is attent maar moet wel even op gang komen. Typische locatie voor de zomeravond, maar zelfs in de winter gezellige sfeer (gesitueerd in een jachthaven).
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ruim 3,5uur hier gezeten onder het genot van heerlijke bites van de kaart. Eten was echt fantastisch, heerlijk op smaak en creatief gepresenteerd! Bediening was echt vriendelijk. 3 rondes eten besteld, 9 gerechten van de kaart en stuk voor stuk heerlijk!

Wij komen zeker vaker terug!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten! Ribs vooraf zijn super lekker. Hamburgers en friet als hoofdgerecht, dit smaakte ook heerlijk. (wij hadden de pulled chicken en de normale burger)
De toetjes waren ook goddelijk! Cheesecake en choco mouse/parfair zijn aan te raden.
Bediening was vriendelijk en snel. Leuke inrichting: hip, groen en gezellig.
Wel wat rumourig en niet echt een gezellig restaurant muziekje (was meer club muziek) Maar dat was dan ook het enige minpunt.
Een aanrader dit restaurant.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk restaurant op een mooie plek met zeer vriendelijk en attent personeel. Leuke kaart en echt prima gegeten. Steak tartaar, ribs die echt van het bot vallen en coquiles vooraf. Allemaal mooie gerechten. Mooie steaks en vis van de dag als hoofdgerechten, ook prima. Een appeltaartje, abrikoos en chocolademousse tonden het gezellige gezinsdiner af!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg leuk restaurant. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en mooie ligging aan de haven. In de zomer komen we zeker een keer terug (dan kunnen we daadwerkelijk genieten van het uitzicht).
jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Dankzij de AH actie weer een super tentje gevonden om gezellig te smikkelen.
Prima service, en heerlijk eten
Wij gaan absoluut vaker hier genieten
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst , heerlijk gegeten , gaan we zeker nogmaals eten in de zomer op het terras aan het water.

Elly Rooz
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij waren hier op 27 December, de dinsdag na Kerstmis.
Porterhouse had nog diverse gerechten van het Kerstweekend beschikbaar; het werd ons beste kerstdiner dit jaar.

Een fantastische lap vlees, dry aged, circa 1000 gram voor twee personen met een a la minute (en aan tafel) gemaakte chimichurri. Dessert met amarenen keren, amandel creme en chocolade-mousse. Goede adviezen over de diverse keuzes, bijvoorbeeld madeira bij het dessert.

Het was een rustige avond in Porterhouse, en dat werkte goed uit. Veel aandacht van het personeel. Alle gerechten zorgvuldig bereid, helemaal goed.
myriamdekruijk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
gezellige locatie vlakbij de snelweg.... even denk je dat het gesloten is vanwege een groot hek!
Je kunt er prima parkeren en de laatste 50 meter te voet, het hek is niet helemaal afgesloten, er is een voetgangers doorgang!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Dankzij tips van vrienden zijn we bij Porterhouse terechtgekomen. Vanwege de ligging zouden we er zelf niet snel op gekomen zijn hier te eten maar we hebben echt uitstekend gegeten!
Leuke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten. We gaan zeker terugkomen!
pindakaas66 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor mij de 2e keer hier gegeten, wederom een zeer prettige ervaring. Heel vriendelijk personeel, neemt alle tijd en vol humor, heel belangrijk. Gerechten met zorg en aandacht bereid en smaakt dan ook prima.
Veel ruimte op de tafel wat ook zeer prettig is.
Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. ook mijn vriendinnen die hier voor de eerste keer kwamen waren dik tevreden!
corrie.rosema .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten omringd door een gezellige sfeer. Bediening attent! Absoluut een plek om naar terug te gaan. Ik kijk al uit naar het voorjaar op een mooie zonnige dag op het terras en dan uitkijkend over het water naar alle bootjes. Met uiteraard een heerlijk glas wijn in de hand.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
PorterHouse in Naarden is niet eenvoudig te vinden. Het blijkt, na even zoeken, iets achteraf naast een jachthaven(tje) te liggen.
We komen uiteindelijk terecht in een locatie wat als een soort strandtent kan worden bestempeld, met dien verstande dat het niet aan een strand staat.
Het interieur is matig, beetje kaal en niet echt gezellig en/of intiem.

Alhoewel de jassen niet worden aangenomen, dus zelf op zoek naar een garderobe, is de bediening verder wel netjes.

Er wordt gebruik gemaakt van de AH-restaurantzegels.
We kiezen als wijn een flesje Argentijnse Malbec, die lekker is, een karaf kraanwater erbij is geen enkel probleem.
Als voorgerecht nemen we beiden de Burrata met olijf en tomaat.
We krijgen een kaal bolletje Burrata met een moes van olijf en hier en daar een stukje gedroogde tomaat en wat ‘wolkjes’ tomatenketchup, een middelmatig gerecht.

De een kiest als hoofdgerecht de ossenhaas burger, de ander de portobello burger met mozzarella en avocado. Beide burgers worden geserveerd met frites. De ossenhaas burger is medium gebakken en is wel goed.
De andere burger is een broodje met een portobello gevuld met mozzarella (de naam burger mag het niet hebben). Mwah….niet al te best.

Beiden kiezen de gegrilde perzik met yoghurt, honing en amandel als nagerecht. Dat is een treurige vertoning van een enigszins warme perzik waarvan we niet kunnen ontdekken dat ie gegrild zou zijn. De yoghurt blijkt een klein bolletje yoghurtijs te zijn. Verder liggen er wat onduidelijke ‘koekjes’/ ‘wafeltjes’ omheen waarvan we niet kunnen ontdekken waar het uit bestaat.

Om niet nog eens teleurgesteld te worden laten we de espresso à raison van een meer dan behoorlijke prijs van € 2,65 euro maar zitten.
PorterHouse is wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
mardien W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Moeten lang wachten to be seated. Aardige bediening maar te weinig waardoor alles te lang duurde.
Kleine hapjes voor relatief veel geld. Veel te koud bij de deur, toen we mochten verzitten naar de verwarming stond die praktisch uit...
marije N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de derde keer gegeten. Het eten was weer heerlijk maar de bediening voor het eerst niet goed. Om te zeggen dat het slecht was is iets overdreven maar we waren bijna onzichtbaar voor de bediening leek het wel. Keuken was ook heel traag. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was bijna een uur en dat is echt te lang. Op het voorgerecht moesten wij trouwens ook 40 min wachten. Daarnaast vond ik de bediening ook niet enthousiast of heel vriendelijk. Echt heel jammer want de keren daarvoor was de bediening juist heel goed.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten van prima kwaliteit, leuk personeel (bediening en leuken) met zeer goed gevoel voor service. Aanrader!
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurant, goede en vriendelijke bediening. Het eten werd op een leuk en apart servies geserveerd. We zaten aan een tafeltje bij een dichte deur waar de tocht doorheen kwam waardoor mijn partner en ik van plaats hebben geruild. Er werd ons vertelt dat ze bezig waren om dat op te lossen. Wij hebben hier heerlijk gegeten, en raden het dan ook zeker aan.
Lyseth W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer lekker gegeten in een hele fijne omgeving.
Zeer vriendelijk personeel.
Het was ook vrij druk voor de woensdagavond.
Wij moesten wel zoeken in het donker waar het restaurant was.
Staat niet duidelijk aangegeven vanaf de weg. Althans niet in donker.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in een leuke sfeer met goede bediening! Wij zijn al eerder geweest, het is altijd goed en lekker!