PorterHouse

Onderwal 16 1411 LV Naarden Nederland Kaart

Over restaurant PorterHouse

The place to (m)eat. All day.

Een eigentijds, easy en casual restaurant met groot overdekt terras aan het water. Op de kaart staan eerlijke en herkenbare gerechten. Je hebt veel keus uit gegrilde (biologische) steaks, geroosterde kip of heerlijke burgers. Geniet hier van een lunch, een gezellig diner of ontspannen borrel in een ongedwongen sfeer. Ook een hele geschikte locatie voor een feestje of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant PorterHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Pindakaas66 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Voor mij de 2e keer hier gegeten, wederom een zeer prettige ervaring. Heel vriendelijk personeel, neemt alle tijd en vol humor, heel belangrijk. Gerechten met zorg en aandacht bereid en smaakt dan ook prima.
Veel ruimte op de tafel wat ook zeer prettig is.
Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te komen. ook mijn vriendinnen die hier voor de eerste keer kwamen waren dik tevreden!
Corrie.rosema .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Heerlijk gegeten omringd door een gezellige sfeer. Bediening attent! Absoluut een plek om naar terug te gaan. Ik kijk al uit naar het voorjaar op een mooie zonnige dag op het terras en dan uitkijkend over het water naar alle bootjes. Met uiteraard een heerlijk glas wijn in de hand.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
PorterHouse in Naarden is niet eenvoudig te vinden. Het blijkt, na even zoeken, iets achteraf naast een jachthaven(tje) te liggen.
We komen uiteindelijk terecht in een locatie wat als een soort strandtent kan worden bestempeld, met dien verstande dat het niet aan een strand staat.
Het interieur is matig, beetje kaal en niet echt gezellig en/of intiem.

Alhoewel de jassen niet worden aangenomen, dus zelf op zoek naar een garderobe, is de bediening verder wel netjes.

Er wordt gebruik gemaakt van de AH-restaurantzegels.
We kiezen als wijn een flesje Argentijnse Malbec, die lekker is, een karaf kraanwater erbij is geen enkel probleem.
Als voorgerecht nemen we beiden de Burrata met olijf en tomaat.
We krijgen een kaal bolletje Burrata met een moes van olijf en hier en daar een stukje gedroogde tomaat en wat ‘wolkjes’ tomatenketchup, een middelmatig gerecht.

De een kiest als hoofdgerecht de ossenhaas burger, de ander de portobello burger met mozzarella en avocado. Beide burgers worden geserveerd met frites. De ossenhaas burger is medium gebakken en is wel goed.
De andere burger is een broodje met een portobello gevuld met mozzarella (de naam burger mag het niet hebben). Mwah….niet al te best.

Beiden kiezen de gegrilde perzik met yoghurt, honing en amandel als nagerecht. Dat is een treurige vertoning van een enigszins warme perzik waarvan we niet kunnen ontdekken dat ie gegrild zou zijn. De yoghurt blijkt een klein bolletje yoghurtijs te zijn. Verder liggen er wat onduidelijke ‘koekjes’/ ‘wafeltjes’ omheen waarvan we niet kunnen ontdekken waar het uit bestaat.

Om niet nog eens teleurgesteld te worden laten we de espresso à raison van een meer dan behoorlijke prijs van € 2,65 euro maar zitten.
PorterHouse is wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.
Mardien W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Moeten lang wachten to be seated. Aardige bediening maar te weinig waardoor alles te lang duurde.
Kleine hapjes voor relatief veel geld. Veel te koud bij de deur, toen we mochten verzitten naar de verwarming stond die praktisch uit...
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Voor de derde keer gegeten. Het eten was weer heerlijk maar de bediening voor het eerst niet goed. Om te zeggen dat het slecht was is iets overdreven maar we waren bijna onzichtbaar voor de bediening leek het wel. Keuken was ook heel traag. Tijd tussen voor en hoofdgerecht was bijna een uur en dat is echt te lang. Op het voorgerecht moesten wij trouwens ook 40 min wachten. Daarnaast vond ik de bediening ook niet enthousiast of heel vriendelijk. Echt heel jammer want de keren daarvoor was de bediening juist heel goed.
Tony S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten, mooie gerechten van prima kwaliteit, leuk personeel (bediening en leuken) met zeer goed gevoel voor service. Aanrader!
Cobie V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig restaurant, goede en vriendelijke bediening. Het eten werd op een leuk en apart servies geserveerd. We zaten aan een tafeltje bij een dichte deur waar de tocht doorheen kwam waardoor mijn partner en ik van plaats hebben geruild. Er werd ons vertelt dat ze bezig waren om dat op te lossen. Wij hebben hier heerlijk gegeten, en raden het dan ook zeker aan.
Lyseth W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Zeer lekker gegeten in een hele fijne omgeving.
Zeer vriendelijk personeel.
Het was ook vrij druk voor de woensdagavond.
Wij moesten wel zoeken in het donker waar het restaurant was.
Staat niet duidelijk aangegeven vanaf de weg. Althans niet in donker.
Susanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Gisteren heerlijk gegeten in een leuke sfeer met goede bediening! Wij zijn al eerder geweest, het is altijd goed en lekker!
Huub B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Goed eten op een mooie plek. We hebben wel meerdere keren lang gewacht op de bediening. Die overigens wel vriendelijk is.
Taja B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Even zoeken maar dan kom je bij een leuk restaurant aan het water dat zelfs in deze herfstperiode gezellig is. goed gegeten voor redelijke prijs. één tip, let op dat de verwarming aan staat, als je aan de kant van de ingang bij het raam zit kan het behoorlijk fris zijn en je begrijpt dat was het toen wij er zaten.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Erge gezellige sfeer, goed personeel en goede wijn! Eten was heerlijk. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde wat lang. We komen zeker terug.
helmiend .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Lekker gegeten, personeel was vriendelijk en de wachttijden kort. Jammer dat bij sommige gerechten wel en bij andere gerechten weer geen groente en frites zaten. Ook de houten planken met daarop het vlees vonden wij niet echt geschikt.
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Goed eten voor een zeer redelijke prijs, alleen jammer dat er geen ijs op de desert kaart staat als toetje.
Zeer vriendelijk bekwaam personeel!
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wederom weer heerlijk gegeten. Nieuwe kaart is zoals verwacht top! De grootste verrassing van de avond was het chocolate hazelnut dessert. Een echte aanrader!
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg leuk restaurant. Open keuken, leuke inrichting en enthousiast en kundig personeel. Vlees was heerlijk en voor en nagerechten lekker en origineel. Prijs is oké, wijn wat aan de dure kant met ca 6 euro per glas. Al met al een leuke avond gehad en wij komen zeker nog terug!
Marije N.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten met AH bon. Wederom heerlijk. Het is een leuke lokatie en de kwaliteit van het eten is goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar eenvoudig maar lekker eten. Met AH bon €43 kwijt voor 2x drie gangenmenu en twee glazen wijn. Ik was samen met een van de kinderen die alleen maar water drinkt en ook dat was totaal geen probleem. Er werd twee keer een karaf water op tafel gezet, heel fijn!
Axel S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Jammer maar ik heb er weleens beter gegeten toen ze net open waren.
De kwaliteit holt achteruit en het is er zo gezellig.
Trudi V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ekker dicht bij huis, vrij parkeren.
Prima eten, goede kwaliteit.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Leuke gezellige tent op een leuke locatie met hele attente bediening. Erg lekker gegeten; met originele andere gerechten dan bij veel andere restaurants!