PorterHouse

IJsselmeerweg 6 (ingang Jachthaven Naarden) 1411 AA Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant PorterHouse

The place to (m)eat. All day.

Een eigentijds, easy en casual restaurant met groot overdekt terras aan het water. Op de kaart staan eerlijke en herkenbare gerechten. Je hebt veel keus uit gegrilde (biologische) steaks, geroosterde kip of heerlijke burgers. Geniet hier van een lunch, een gezellig diner of ontspannen borrel in een ongedwongen sfeer. Ook een hele geschikte locatie voor een feestje of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant PorterHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant PorterHouse

Emanuela L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Leuke lokatie. Alleen was alles met kip van de menukaart OP. Op een zonnige zondag 13.00 uur?!? Dat beperkt de toch al beperkte kaart enorm. Geen pulled chicken geen Caesar salade met kip geen sandwich met kip, kan écht niet. Foutje qua inkoop. Ik zou meteen medewerker naar dichts bijzijnde AH of Lidl sturen om kip in te kopen.
Babette L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wat een aanrader is dit, een super mooie, leuke en gezellige plek! Goede bediening die verstand hebben van eten en wijn dus je ook goed kunnen adviseren. Je voelt je welkom en wordt als gast behandeld en het eten is hier altijd goed. Ik ben er inmiddels al 5 keer geweest en in al die keren is er niets tegengevallen.
Erwin R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Kaart beperkt, kwaliteit eten ok, prijs aan de hoge kant. Bediening dramatisch. Zijn meer met elkaar bezig dan met de gasten. Zeer lang wachten op plaatsen bestellingen, 2e/3e drankje, rekening (15 minuten!). Er lopen twee baasjes rond die het leuk vinden baasje te spelen. Gezien het beperkt aantal tafels/stoelen zou het niet zo moeilijk moeten zijn gasten met aandacht en oplettend te bedienen. Wij liggen met de boot in de haven en hebben daarom een kortingskaart. Die wordt niet met dank aanvaard. Slecht! Resumé: eten ok, bediening uitermate slecht.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vanavond hier gegeten met vrienden helaas hamburger rood duidelijk aangegeven doorbakken ivm zwangerschap. Kaart niet volledig beschikbaar op zondag avond 18 uur vind ik toch wel jammer, dit werd wel direct gemeld bij presentatie van de kaart. Bediening was correct even als de kwaliteit van de rest van het eten
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Vrijdagavond heerlijk gegeten bij Porterhouse. Wij waren hier voor het eerst en alles klopte. Zeer gezellige sfeer, alle kaarsjes aan en de buitenhaardjes aangestoken. Personeel zeer vriendelijk. Onze dochter van 7 mocht een kijkje nemen in de keuken en bij het dessert haar eigen ijsje maken. Wij hadden allerlei verschillende gerechten besteld en gedeeld. Vooraf flammkuchen en desembrood. Als hoofdgerecht de butchers burger, slow roasted short-rib en de 1/2 kip aangevuld met wintergroenten en verse friet. Het vlees was super mals en de burger de beste die we ooit hebben gegeten. De inrichting is erg smaakvol. Wij komen zeker terug!!!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Dit is echt mijn favoriete restaurant. Heerlijke gerechten met passie en kennis gemaakt. Aan de chef's table krijg je advies en worden de gerechten perfect uitgelegd. Super om vanaf die tafel ook de bereiding in de keuken te zien. De bediening is oplettend en ontzettend aardig en de sfeer is gezellig en ongedwongen.
Hartelijk dank voor je positieve feedback Yvonne! Fijn om te lezen!
Team PorterHouse
Anja M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Hier gisteren met de familie voor eerste keer gegeten. Het was er erg rumoerig, muziek stond te hard om fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren. Eten was ok maar niets speciaals. Prijs / kwaliteit is prima. Bediening vriendelijk en alert.
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten. Weer erg lekker en gezellige sfeer. We gaan zeker nog een keer terugkomen.
DG G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wéér prima.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij Hebben heerlijk gegeten, het eten was perfect.
Heidy K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Stoelen konden wat zachter. Paar uur op een hard houten stoel is niet erg lekker.
Josta F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige avond gehad!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heel goed!
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ben er deze week 3 keer geweest met verschillende groepjes van 6 tot 9 vrienden.en alle keren beviel het goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam plus vlotte bediening.
Het enige min puntje was de rumoerigheid.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
goede locatie, goed restaurant, vrij parkeren. reserveren is mogelijk dus geen wachttijd.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Deze keer met een kind van 3 jaar, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
het is een leuke locatie met prima eten
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Fantastische locatie aan het water. Buiten gezeten waar ze ook verwarming hebben en dekens als het wat kouder wordt. Prima kaart, ook voor vegetariers en kinderen. Eten was heerlijk!
Bediening heel vriendelijk maar niet altijd heel alert.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk eten, gezellige en goede bedoening. Alles klopt
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met vrienden. Ontvangst was uitermate vriendelijk! Chefs table. We starten met een charcuterie van diverse gerechten, heerlijk bereid door sous chef Barry. In 1 woord, geweldig! Wat een heerlijke smaken en gerechtjes. Van verse tonijn, kip, buikspek, worst, sate etc. Bijpassende fles rode wijn, helemaal perfect! Als hoofd hadden wij de salade en bavette. De liefde voor het vlees is hier heel duidelijk aanwezig. Perfect gegaard en puur van smaak zonder tierlelantijntjes. Zoals het moet zijn. Ook de witte wijn (Marlborough NZ is een aanrader! Absoluut voor herhaling vatbaar.