PorterHouse

IJsselmeerweg 6 (ingang Jachthaven Naarden) 1411 AA Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant PorterHouse

The place to (m)eat. All day.

Een eigentijds, easy en casual restaurant met groot overdekt terras aan het water. Op de kaart staan eerlijke en herkenbare gerechten. Je hebt veel keus uit gegrilde (biologische) steaks, geroosterde kip of heerlijke burgers. Geniet hier van een lunch, een gezellig diner of ontspannen borrel in een ongedwongen sfeer. Ook een hele geschikte locatie voor een feestje of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant PorterHouse

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 11:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant PorterHouse

Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten. Weer erg lekker en gezellige sfeer. We gaan zeker nog een keer terugkomen.
DG G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wéér prima.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Wij Hebben heerlijk gegeten, het eten was perfect.
Heidy K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Stoelen konden wat zachter. Paar uur op een hard houten stoel is niet erg lekker.
Josta F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Gezellige avond gehad!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Heel goed!
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Ben er deze week 3 keer geweest met verschillende groepjes van 6 tot 9 vrienden.en alle keren beviel het goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam plus vlotte bediening.
Het enige min puntje was de rumoerigheid.
Max B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
goede locatie, goed restaurant, vrij parkeren. reserveren is mogelijk dus geen wachttijd.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Deze keer met een kind van 3 jaar, personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Zeer tevreden.
Pauline M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
het is een leuke locatie met prima eten
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Fantastische locatie aan het water. Buiten gezeten waar ze ook verwarming hebben en dekens als het wat kouder wordt. Prima kaart, ook voor vegetariers en kinderen. Eten was heerlijk!
Bediening heel vriendelijk maar niet altijd heel alert.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk eten, gezellige en goede bedoening. Alles klopt
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met vrienden. Ontvangst was uitermate vriendelijk! Chefs table. We starten met een charcuterie van diverse gerechten, heerlijk bereid door sous chef Barry. In 1 woord, geweldig! Wat een heerlijke smaken en gerechtjes. Van verse tonijn, kip, buikspek, worst, sate etc. Bijpassende fles rode wijn, helemaal perfect! Als hoofd hadden wij de salade en bavette. De liefde voor het vlees is hier heel duidelijk aanwezig. Perfect gegaard en puur van smaak zonder tierlelantijntjes. Zoals het moet zijn. Ook de witte wijn (Marlborough NZ is een aanrader! Absoluut voor herhaling vatbaar.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Steigerborrel bij mooi weer vooraf en daarna aan tafel onder de brede luifel van de gezellige veranda waar s'avonds
de houtkachels branden.
De persoonlijke ontvangst maakt dat je je herkend en welkom voelt en ook de bediening is attent, vriendelijk en ondanks de drukte met een lach!
Kaart niet heel uitgebreid maar de gerechten die aangeboden worden zijn meer dan prima!
Dit alles maakt Porterhouse tot één van onze favorieten voor koffie, lunch en diner!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Lunch.Beperkte en simpele kaart en hoge prijzen.Prijs/prestatie ligt uit balans.Wachten op een simpel lunchgerecht, broodje kaas, duurde meer dan 45 minuten.Absurd.Bediening laat steken vallen en is absoluut niet attent op haar gasten.Geen verdere attentie voor een 2e drankje en de vieze borden bleven op tafel staan.Eigenlijk nergens meer op attent.Wij waren duidelijk wachtrij gasten terwijl later aangekomen gasten, kennissen en of vriendjes? wel bij voorrang werden behandeld.Te laat hebben wij vernomen dat er ook van de dinnerkaart gegeten kon worden maaar dit niet gedaan aangezien de wachttijd nog langer had geduurd.Onbegrijpelijk dat er zo een slecht gastheerschap anno 2017 in een realtief jonge horecaonderneming aanwezig is. Voor ons reden genoeg om Porterhouse Naarden te mijden hoewel de locatie, breikbaarheid en parking uitstekend is.
blaricum L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Lunch met 8 familieleden die allen heerlijk hebben gegeten: salades, hamburgers, veggies.
Bediening was vriendelijk, informeel, een beetje popi.
Locatie op jachthaven, dus levendige bedoening.
Lange tafel op veranda bij mooi weer, drukte en af en toe enige geluidshinder.
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Prima eten, leuke locatie
Nelleke T.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hebben ondanks het regenachtige weer overdekt buiten gezeten. Rond lunchtijd iets te weinig bedienend personeel. Wel vol terras. Met name het zicht op de jachthaven van Naarden is erg leuk. Vakantiegevoel! Wel altijd reserveren lijkt me. Voordeel is dat je er makkelijk kunt parkeren.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Een top plek met prima eten.
Gijs P.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wederom een prima ervaring bij Porterhouse. Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam, we hadden een heerlijk plekje op het terras in de avondzon en het eten was weer uitstekend.
Dit keer een smakelijk en gevarieerd plankje met voorgerechtjes genomen en daarna de dried age ribeye die uitmuntend was!