PorterHouse

IJsselmeerweg 6 (ingang Jachthaven Naarden) 1411 AA Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant PorterHouse

The place to (m)eat. All day.

Een eigentijds, easy en casual restaurant met groot overdekt terras aan het water. Op de kaart staan eerlijke en herkenbare gerechten. Je hebt veel keus uit gegrilde (biologische) steaks, geroosterde kip of heerlijke burgers. Geniet hier van een lunch, een gezellig diner of ontspannen borrel in een ongedwongen sfeer. Ook een hele geschikte locatie voor een feestje of zakelijke bijeenkomst.

Meer informatie over restaurant PorterHouse

• Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Weer herlijk gegeten vandaag
scharrelkip .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Gezellige inrichting. Heerlijk gegeten, goed advies & uitleg van de kok, vriendelijke & attente bediening. Hier gaan we zeker vaker komen !
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Afgelopen zondag geluncht met oa een sandwich steak was een complete maaltijd, de tosti was niet zomaar een driehoekig broodje maar heerlijk bereid op een soort bruin oerbrood helemaal top. ????
De bediening was een beetje stilletjes maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een beetje teleurgesteld (boos) was dat twee andere keren onze gereserveerde tafel tot 2 keer toe bezet was ???? en ik daar wat van had gezegd!
Maar de lunch was super, jammer dat mijn bedrijf niet in de buurt zit.
Erwin Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Eten was prima maar de bediening kan beter. Met name het in de gaten houden vd klanten als deze iets willen bestellen.
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Wij liggen al 30 jaar in de haven en zijn heel tevreden met dit restaurant en komen zeker 2 keer in de week vanaf de opening eten
Helaas hebben wij onze tafel een week van tevoren besproken waar wij graag zitten als wij vrienden meenemen 2 keer in 2 weken drie kwartier van te voren door het personeel afgebeld omdat de tafel dan bestemd is voor familie en vrienden van het personeel
Jammer hoor!!!!!!!
jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Lekker gegeten vooral de opening met die " bites" op een plank mmm
Biefstuk was ook prima
Alleen jammer dat het erg koud was door tocht uit de raamkozijnen
Werd keurig opgelost door een dekentje aan te bieden voor over de rug en er werd verteld dat driftig naar een goede oplossing wordt gezoch
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
het is een goed eetcafe met food van een patattent. wij vinden het niet zo.n succes. ze proberen het wel goed te doen en de bediening is aardig en een goede sevice
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij zijn hier afgelopen zondag 22-01-2017 wezen eten met onze buren en het is echt een aanrader
Het is een mooie locatie met vriendelijk en goed personeel
Corina O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Goed ontvangst, keuze van eigen kaart en niet een aangepaste ah kaart, goed te eten, snel bediend, alleen jammer dat de bijgerechten aan de kleine kant zijn.
Het kan zeker een aanrader zijn als je van boten houdt/heb, honden mogen mee naar binnnen. Niet iedereen is daar blij mee. Maar voor ons geen tweede keer ...
Mireille H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Gezellige drukte op een donderdagavond. Bediening is attent maar moet wel even op gang komen. Typische locatie voor de zomeravond, maar zelfs in de winter gezellige sfeer (gesitueerd in een jachthaven).
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ruim 3,5uur hier gezeten onder het genot van heerlijke bites van de kaart. Eten was echt fantastisch, heerlijk op smaak en creatief gepresenteerd! Bediening was echt vriendelijk. 3 rondes eten besteld, 9 gerechten van de kaart en stuk voor stuk heerlijk!

Wij komen zeker vaker terug!
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten! Ribs vooraf zijn super lekker. Hamburgers en friet als hoofdgerecht, dit smaakte ook heerlijk. (wij hadden de pulled chicken en de normale burger)
De toetjes waren ook goddelijk! Cheesecake en choco mouse/parfair zijn aan te raden.
Bediening was vriendelijk en snel. Leuke inrichting: hip, groen en gezellig.
Wel wat rumourig en niet echt een gezellig restaurant muziekje (was meer club muziek) Maar dat was dan ook het enige minpunt.
Een aanrader dit restaurant.
Han G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuk restaurant op een mooie plek met zeer vriendelijk en attent personeel. Leuke kaart en echt prima gegeten. Steak tartaar, ribs die echt van het bot vallen en coquiles vooraf. Allemaal mooie gerechten. Mooie steaks en vis van de dag als hoofdgerechten, ook prima. Een appeltaartje, abrikoos en chocolademousse tonden het gezellige gezinsdiner af!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Erg leuk restaurant. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en mooie ligging aan de haven. In de zomer komen we zeker een keer terug (dan kunnen we daadwerkelijk genieten van het uitzicht).
jbuitenh .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Dankzij de AH actie weer een super tentje gevonden om gezellig te smikkelen.
Prima service, en heerlijk eten
Wij gaan absoluut vaker hier genieten
Elly R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst , heerlijk gegeten , gaan we zeker nogmaals eten in de zomer op het terras aan het water.

Elly Rooz
Marcia M.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer goed!
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Wij waren hier op 27 December, de dinsdag na Kerstmis.
Porterhouse had nog diverse gerechten van het Kerstweekend beschikbaar; het werd ons beste kerstdiner dit jaar.

Een fantastische lap vlees, dry aged, circa 1000 gram voor twee personen met een a la minute (en aan tafel) gemaakte chimichurri. Dessert met amarenen keren, amandel creme en chocolade-mousse. Goede adviezen over de diverse keuzes, bijvoorbeeld madeira bij het dessert.

Het was een rustige avond in Porterhouse, en dat werkte goed uit. Veel aandacht van het personeel. Alle gerechten zorgvuldig bereid, helemaal goed.
myriamdekruijk D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
gezellige locatie vlakbij de snelweg.... even denk je dat het gesloten is vanwege een groot hek!
Je kunt er prima parkeren en de laatste 50 meter te voet, het hek is niet helemaal afgesloten, er is een voetgangers doorgang!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Dankzij tips van vrienden zijn we bij Porterhouse terechtgekomen. Vanwege de ligging zouden we er zelf niet snel op gekomen zijn hier te eten maar we hebben echt uitstekend gegeten!
Leuke bediening, gezellige sfeer en heerlijk eten. We gaan zeker terugkomen!