Porte de Provence

• Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Een goed restaurant
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het restaurant was tot de laatste tafel/stoel bezet. Ondanks de drukte was er een heel goede sfeer.
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was een super gezellige avond met heerlijke gerechten buiten de kaart. We hebben er van genoten en nagenoten. Ik kan dit restaurant zeker aanraden. We komen er graag. Altijd vriendelijke bediening gehad.
Rien J.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Lekker eten gezellige sfeer goede bediening
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Correcte bediening. Alleen was de temperatuur niet behaaglijk in het restaurant. Dat was jammer maar het eten was fantastisch. Lang niet meer zo lekker gegeten.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Het eten was prima, de bediening liet erg lang op zich wachten . Er was te veel tijd tussen de gangen omdat ze de bestelling niet op kwam nemen .
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Goed eten voor een prima prijs. Goede bediening, gezellige inrichting.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mijn favoriete restaurant! Voor een leuke prijs hoge kwaliteit eten. Waarbij je heerlijk aan een ronde tafel in een gezellige sfeer kan genieten
Ardien C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ik werk al 40 jaren in de horeca en weet hoe het reilt en zeilt.
Alles was toppie,maar ik heb vooral genoten van het personeel......toppie.
Zo vriendelijk,correct,geweldig.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijk gegeten, gekozen voor het keuzemenu. Hele gezellige ambiance en gewoon geweldig lekker eten voor een mooie prijs.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Lekker eten. Uitgebreide kaart. Mooi sfeervol restaurant. Veel parkeergelegenheid. Vriendelijke bediening. Een plek waar ik graag eens in het jaar kom voor een uitgebreid diner.
Frédérique V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Komen hier regelmatig. Service is altijd goed, net als het eten.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
een 2e keer geweest. Eerlijk is eerlijk: voor ons een toppertje. bij het menu de gamba's, heerlijk met pittig sausje en nette garnering. Het Boekels bordje met varkenshaas vonden we beiden zeer goed. Tot over een paar weken!!
Gert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten, we hadden het keuze menu en was erg lekker. Ook de wijn smaakte heerlijk. Kortom, heel goed restaurant.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Meerdere malen gaan eten bij porte de provence, buiten de kaart altijd leuke gerechten op het krijtbord.
Vriendelijk en vlotte bediening. Sta nog steeds een beetje versteld dat het restaurant altijd een behoorlijke bezetting heeft. Ook buiten het weekend.
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig, vriendelijke bediening en niet te rumoerig. Kleine tip: als garnituur alleen een schaal friet en een klein bakje salade vonden we wat karig. Gebakken of gegratineerde aardappeltjes erbij, had niet misstaan.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten en er hing een goede sfeer. Bediening was goed, maar had wel meer drankjes kunnen verkopen als ze hadden gewild.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Het was al weer een tijd geleden dat wij hier waren wezen eten dus zijn mijn vrouw en ik hier maar weer eens neergestreken. Zoals altijd gezellig, een prettige bediening die weet waar ze het over hebben en alles goed in de gaten houden zonder opdringerig te zijn.

Ook deze keer weer gekozen voor het drie gangen keuze menu. Ditmaal een salade de la Mer als voorgerecht, zeebaars als hoofdgerecht en Tiramisu als toetje. Gewoon zoals het hoort allemaal heel erg smakelijk toebereid, gewoon goed en dat tegen een hele redelijke prijs. Ook de wijn was zoals gewoonlijk heel lekker, een goed glas wijn tegen een redelijke prijs.

Altijd weer prettig om hier te gaan eten, dit was voor ons niet de eerste en zal ook zeker niet de laatste keer zijn dat wij hier geweest zijn.
R. L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Afgelopen zondag na ruim één jaar weer eens met tweeën wezen dineren. Wij hadden een tafel op de scheidingswand restaurant – keuken, leuk om een groot deel van de bezigheden in de keuken te kunnen volgen.

Onder het genot van een goed glas witte wijn bestudeerden wij de menu kaart om uiteindelijk te kiezen voor het 3 gangen keuzemenu. Hierbij heb je de keuze uit een viertal voor, hoofd- en nagerechten voor een vaste prijs.

Mij vrouw koos als voorgerecht de Winterproeverij en ik de Uiensoep, als hoofdgerecht kozen wij beide voor de biefstuk van Black Angus. Als toetje de Vacherin en een Kaasplankje.

Tijdens het hoofdgerecht dronken wij een lekkere Merlot en bij het kaasplankje een Rode Port. Als afsluiting een lekkere kop sterke koffie.

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het een zeer geslaagde avond was, lekker eten, lekkere wijn, goede koffie in een prettige ambiance met vriendelijk personeel. Dit alles tegen een heel redelijke prijs, zeker gezien het 3 gangen keuzemenu, zeker weten dat wij hier terug komen.
Henryvh .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Veel kennissen en vrienden hadden ons dit restaurant al aanbevolen en ik moet zeggen dat we zeker niet teleurgesteld zijn. Het eerste dat opviel was de drukte bij het parkeren, het was een donderdagavond na de feestdagen waardoor we dit niet hadden verwacht. We werden vriendelijk ontvangen en terwijl onze jassen werden opgehangen konden we de fijne sfeer van de oude boerderijschuur op ons in laten werken. De drukte op de parkeerplaats zag je niet terug in dit ruime restaurant, ik vraag mezelf af waar ze alle auto's laten als het echt vol zit hier! De keuze van de kaart is precies goed, voldoende gerechten en voor ieder wat wils. Mocht je nog niet genoeg keuze hebben dan zijn er nog extra gerechten te vinden op de borden aan de muur. Wij hebben er een heerlijke avond gehad en zullen dit restaurant ook op onze beurt zeker aanraden bij vrienden en kennissen.