Porte de Provence

Erpseweg 16 5427 PG Boekel Nederland Kaart

Over het restaurant Porte de Provence

Brasserie Porte de Provence in Boekel is een Franse brasserie met een lekker losse sfeer. Brasserie staat voor informeel, stoer en goed eten in een prettige ambiance. De boeren-hoeve neemt u mee naar vervlogen tijden. De keuken brengt heerlijke Franse klassiekers, met vele grill-specialiteiten maar tevens de onmisbare zeevruchten zoals oesters. De brasserie heeft een capaciteit van 100 couverts en beschikt tevens over een besloten ruimte voor maximaal 36 personen.

Meer informatie over restaurant Porte de Provence

9,1

Jouw recensie over het restaurant Porte de Provence

Sarah G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Voorgerechten waren erg lekker (salade en mosterdsoep). Tournedos was niet super mals en aan de randjes droog. Friet was saaie fabrieksfriet en de salade was ook matig. Wijn goed! Bediening goed maar er werd ons geen Prosecco aperitief aangeboden en anderen wel. Bij toetje twijfelaar werd niets uitgelegd, dat is altijd jammer. Verder prima!
wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Altijd een feestje om hier te eten. Vooral bij mooi weer in de prachtige tuin. Tip: Zet bij de tafels onder de bomen het servies op z’n kop en gebruik even een schuiertje voordat de gasten plaatsnemen en keer het servies dan pas om. Daarmee kan het schoonvegen van het tafellinnen ( sommigen kloppen het tafellinnen zelfs uit) en het poetsen van glazen en borden door de gasten worden voorkomen. Verder beveel ik aan om het plastic plantje te vervangen door een echte bloem in een vaasje. Desondanks hebben we alle vier genoten van de verscillende gerechten van het menu en de gezellige en tegelijkertijd toch efficiënte bediening.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk.gegetEn op een prachtige m locatie
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Prima restaurant. Komen regelmatig hier dineren. Goed eten en prima bediening. Bovendien moet dit mooie weer een prima locatie in de tuin.
Onno R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
nvt
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Leuke grote ronde eettafels. Heerlijk gegeten. Hele nette service toen een van ons eerder moest gaan. Amuse geeft net extra service. 2x werd een drankje vergeten maar werd snel geregeld was geen probleem.
Willem A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten. Biefstuk was voor een medium toch wat te rood. Bediening zou de drank wat vlugger kunnen opnemen.
Verder een gezellige avond gehad.
Emmanuel G.G. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
wij hadden dit etentje aangeboden aan vrienden welke op die dag 50 jaar getrouwd waren. wij kennen deze vrienden al meer dan 50 jaar. bij de reservering was aangegeven dat deze vrienden 50 jaar getrouwd waren, het verwonderde mij dat daar geen extra aandacht aan werd gegeven. Ik heb zelf dat nogmaals aangegeven en toen volgde enigen actie. deze vrienden hadden nooit daar gegeten en deze vonden het een zeer goede gelegenheid om meerdere malen terug te komen.
Willemien P.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een fijne levendige sfeer. Vanwege het mooie weer zat iedereen lekker buiten op het grote terras onder bomen en parasols, dat hadden we bij de reservering ook aangevraagd. Alle tafels waren bezet, daarom moesten we we even wachten voordat we konden bestellen, maar dat is begrijpelijk. We kregen alvast een lekkere amuse. We werden keurig geholpen en zijn heel tevreden over het geheel en gaan dan ook zeker nog eens terug!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prijs kwaliteit is Echt top... Super gegeten in de mooie tuin, personeel is vriendelijk en erg attent.
Kortom een aanrader!
Denise P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wij van B&B Sjatoo hadden onze Belgische gasten naar jullie doorverwezen.Onze gasten waren zeer te spreken over het eten en de sfeer.
R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lekker a la carte gegeten. Prima kwaliteit en sfeer. Aanrader. Met name de bavet van de houtskool en kreeft erg goed. Keuze menu ook prima, alleen voor volgende keer
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Lekker gegeten achter op het terras.
C.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Iedere keer weer een feestje.
Zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel en het eten op een goed niveau.
Zowel zakelijk als privé een restaurant waar ik graag kom.
Maria D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Heerlijk gegeten, mooie porties. Goed wijn advies gekregen. Complimenten voor t werkend team(????Pim) lekker relaxte sfeer, geen gehaast. Ennnn de rekening viel heel erg mee, we zojn niets te kort gekomen. Tot de volgende keer????
Wilhelmien .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gisteren weer eens wezen eten en zoals altijd zeer tevreden
Zowel de ontvangst , bediening en eten is gewoon top !
Wij komen graag weer eens terug !
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit en bereiding van de gerechten, zeer fijne ambiance, gemoedelijke bediening. Alles klopt!
Koen L.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Normaal altijd alles super. Nu was de steak net iets te koud, echter niet koud genoeg om terug te sturen en dat gedoe af te moeten wachten. Heerlijk op het terras in de tuin gezeten.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Het was weer prima, bedankt
We komen snel weer eens. Lekker in de tuin genoten van het keuzemenu, met een lekkere rosé
Het was druk maar daar geen last van gehad
Nelly V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Het was een heerlijke avond en we hebben genoten op het bijzonder mooie terras van een heerlijk etentje. Iedereen zat buiten. De bediening was erg aardig en aangenaam. Het was super druk, maar niet hinderlijk. We hebben wederom genoten.