Porta Mosa

Meer informatie over restaurant Porta Mosa

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Op een vrijdagavond gegeten met zijn tweeën, het was bepaald niet druk en dit kwam het decor niet ten goede. Redelijk gedateerd en rechttoe rechtaan. De bediening was correct en vriendelijk, met een goed tempo tussen de gerechten. Het eten lekker, een goede pasta met scampi's en parmezaanse kaas. De pasta quatro formagie had iets te veel blauwe kaas. Leuke plek om te eten, ik denk ook vooral met een grotere groep
Joop O.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Porta Mosa is een klein restaurant met italiaanse gerechten. Geen uitgebreide kaart. Het eten was lekker maar de portie niet erg groot. Verder was er ook geen salade of zoiets bij het hoofdgerecht. De bediening was correct en vriendelijk.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Gister weer heerlijk gegeten. Vergeet de kaart en vraag de kok om naar eigen inzicht kleine hapjes klaar te maken. Geef zelf tempo en eventuele wensen aan. Met een heerlijke fles wijn is het compleet. Een echte aanrader.
Marlies K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Ik heb gisteravond hier gegeten en had me er enorm op verheugd vanwege de goede verhalen hier. Helaas viel het me enorm tegen...Ten eerste was ik de enige gast rond 18.30. Daarna kwam er nog 1 stel en daar bleef het bij. Ik was alleen en wat is er dan leuker dan dat iemand even een klein praatje komt maken, dat kan ook de eigenaar zélf zijn. Niet dus. De muziek vond ik te hard staan. Vooraf een mandje met drie heel piepkleine broodjes die ik erg flauw vond en wat olijfolie er bij met knoflook en kruiden erdoor. Ik had een rode huiswijn (Merlot) bij mijn antipasto die bestond uit 3 verschillende kleine gerechtjes. Een beetje veel van hetzelfde vond ik het eerlijk gezegd en het was niet warm, maar lauw. De smaak was op zich okay. Als hoofdgerecht had ik gekozen voor de zeebaarsfilet en mosselen met groene asperges, courgette en saus van pompoen. Visbestek kent dit restaurant blijkbaar niet. In mijn allereerste hap vis zat direct al een graat en in de tweede wederom; en dit exemplaar bleef ook nog eens in mijn keel steken en ik kreeg hem er met moeite uit. In de rest had ik toen geen vertrouwen meer en ik heb het gerecht teruggestuurd. Jammer! Ik bestelde toen maar penne met gorgonzola, daar kan weinig mis mee gaan. Alleen de prijs was niet mis te verstaan, voor een bordje penne met wat gesmolten kaas: € 12,50. Daar hoef ik niet voor uit eten te gaan, dat maak ik thuis ook in een handomdraai. Enfin, je moet wat zullen we maar zeggen. Echt geen aanrader dus, dit restaurant. Jammer, ik had er écht meer van verwacht. Totale desinteresse voor de klant. Een gemiste kans! In plaats van de lokale reclamefolders te lezen had de eigenaar ook kunnen proberen het nog goed te maken...een kop koffie van de zaak had het leed wellicht nog enigszins kunnen verzachten...
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Een heel sfeervol Italiaans restaurant, waarbij de eigenaar nog zelf in de keuken staat. Beiden een heerlijk hoofdgerecht op waarbij de pasta met garnalen zo uit een Parmezaanse kaas werd geschept. Dit hadden we alleen nog maar in Italie gezien. Het was super smaakvol.
Ook de bediening was gewoon geweldig. Zeer kundig ook.

Binnenkort gaan we weer terug. We verheugen ons er zeer op.

Hartelijk dank Nicola en personeel!
Morgan S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Heerlijke Italiaanse keuken die met passie wordt gedragen. Komen hier regelmatig ook met zakelijke relaties. Genieten van authentieke gerechten. Niet voor mensen die snel iets naar binnen willen duwen. Avondje genieten, heerljjk!
Emily T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Personeel is vriendelijk en kundig. Er was maar een serveerster en een kok. De keuken is open je ziet de kok hard werken.

Mijn gerecht kwam eraan en dat was pasta met garnalen en kaas. De kok kwam met een karretje naar onze tafel en schepte mijn pasta zo uit een enorme kaas op mijn bord. Fantastisch!

Het smaakte héérlijk de voorgerechtjes waren ook heerlijk, ik wil er zo graag weer naar toe!
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Heerlijk Zuid-Italiaanse keuken! Iedere keer is het weer genieten als we bij Nicola eten. Voor iedereen een aanrader en voor ons een regelmatig avondje uit.
Desiré B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Een beter Italiaans restaurant heb ik nog niet gevonden: heerlijk eten, perfecte bediening. Daarnaast ook nog zeer betaalbaar. Ik kom graag weer terug!
Mieke M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2012
Een sfeervol klein Italiaans restaurant, waar nog volop aandacht voor de gast is.
Zwaardvis werd aanbevolen en het was goed bereid.
De prijs van het gerecht zou wat naar beneden kunnen worden bijgesteld.
JanEnEllen .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2012
Niet te geloven, zo lekker! Je kunt proeven dat er een
topkok bezig is. Hier wordt nog authentiek Italiaans
gekookt! Als je wilt weten wat smaakbeleving
is, zul je niet teleurgesteld worden.
Je moet geen haast hebben. Omdat alles vers gemaakt wordt duurt het ook wat langer. Je proeft de aandacht en het plezier om iets lekkers te bereiden. Een heel prettige bediening, heel vriendelijk.
Het is jammer dat wij zo'n eind weg wonen, anders zouden
wij dit restaurant zeker aan onze favorieten toevoegen.