Porta a Porta

Voordijk 23 1391 VW Abcoude Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Porta a Porta

Pierre P.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Pizza's zijn heerlijk! Mooie dunne bodem die NIET slap, dik en sompig is. Rijkelijk bestrooid en hun pizza Romana is zeker mijn favoriet. Ik ga zeker nog een keer daar eten. Vooral toen ik zag dat alle gerechten voor m'n neus vers werden klaar gemaakt Dus 'k ga er nog 's een spaghetti of risotto eten. Je kan er zitten, maar het was van huis uit een afhaal en bezorging. Daar moet je wel tegen kunnen met de hoge regelmaat van inloop. Maar goed, dat zegt ook wel wat over de kwaliteit.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Het is een afhaaltent. Niks mis mee, maar om daar nu lekker te gaan zitten, alsof je gaat eten in een kantine. Je moet echt van tevoren bestellen, anders sta je eeuwen te wachten. De pizza vind ik goed/ok maar prijs/kwaliteit is beetje scheef. De pasta's lijken in de magnetron te worden opgewarmd. Dat is niks. Sinds kort kun je er ook een ijsje kopen. Maar persoonlijk vind ik het ijs van de ijscoman op het plein lekkerder en die heeft meer keus.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2014
Midden in de verhuizing naar Abcoude heb ik 2 x achter elkaar besteld bij dit restaurant. Eerst een calzone die niet meet warm aankwam en vrij flauw van smaak was. De tweede keer een lasagna geprobeerd die goed van smaak en heerlijk warm was, maar als minpuntje had dat er te zuinig met de vulling was omgesprongen waardoor op sommige plekken drie plakken deeg aan elkaar klonterden zonder saus.

Dit heb ik keurig, met plus en minpunten, bij de beoordeling waar de bezorgservice om vroeg ingevuld. Het gevolg was dat mijn derde bestellong door het restaurant werd geweigerd. Heel kinderachtig.
Serkan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Lekker eten met alles beste pizza's in de beurt !! En mensen zijn aardig
Kwaliteit uitstekend ! We gaan vaker daar eten. Hebbe ze ok tafels binnen op te eten !
Api A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
we hebben bij pizzeria porta a porta gegeten.

Het was heerlijke pizzas bij hun binnen eten lekkerder dan thuis eten

we gaan voortaan vaker daar eten..
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Wat een slechte zaak! Ik had de duurste pizza van de kaart...
Mozzarella was waarschijnlijk op, dus werd ricotta op de pizza gedaan! Werd pas duidelijk bij thuiskomst!! Ze zeiden niets!
Hele kleine pizza... en dat voor 16,-!
De vorige eigenaar maakte ook nog een leuk babbeltje en zorgde voor Italiaanse sfeer... dit lijkt meer op "snel zakken vullen" in Abcoude zonder pin automaat, jammer!!
Heleen V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Lekkere Italiaan (kok is zelf Italiaans) in Abcoude. Goede, simpele gerechten. Afhalen of bestellen heeft de voorkeur, daar zitten is niet echt een aanrader aangezien er maar een paar tafels zijn en het niet zo gezellig is. Maar het meenemen en thuis opeten is heerlijk!
Taki M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2012
Heerlijk simpel eten, lekker om mee te nemen. Daar opeten is geen aanrader, erg druk en telkens mensen die iets komen afhalen naast je tafel.