POPS American Lunch and Diner

Langstraat 121 2242 KL Wassenaar Nederland Kaart

Over het restaurant POPS American Lunch and Diner

Mag het een beetje meer zijn? Het eten in de Verenigde Staten spreekt altijd erg tot de verbeelding. Je denkt meteen aan grote hamburgers en steaks maar er is ook een meer verfijnde kant in deze keuken. Probeer de al bekende gerechten en laat je verrassen door nieuwe smaken. De inrichting brengt je in één keer mee naar een Amerikaanse koffieshop annex lunchroom. De toon is hiermee gezet: hier eet je het real American food!

Meer informatie over restaurant POPS American Lunch and Diner

maandag t/m zaterdag 10:00 - 22:00
keuken geopend van 11.00 tot 21.00
van april tot oktober zondag geopend 11.00-22.00
zondagen te bespreken voor privé gelegenheden.

9,1

Jouw recensie over het restaurant POPS American Lunch and Diner

KaatjeThee T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
heerlijk gegeten en gedronken op het terras. vriendelijke en snelle bediening!
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Was echt verrast - zeer aangenaam. Wij hadden een heerlijke avond met vrienden. Het eten was zeer smakelijk en best bijzonder. De chef kwam aan onze tafel en vroeg ons naar onze wensen. En heeft zijn overheerlijke Bourbon saus gepresenteerd. De bediening was vriendelijk en snel. Het eten kwam snel op tafel, de porties zijn ruim voldoende. De kwaliteit van het vlees grote klasse en de spare ribs marinade van de chef erg smakelijk. Het geluidsniveau was in het begin van de avond wat aan de vervelende kant maar toen de groep vertrok prima. Wij komen hier zeker terug en zullen het bij onze vrienden aanbevelen.
Jessyvos V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was perfect. Je had heel veel keus. Het personeel was vriendelijk. Giede service. Wij komen zeker terug, een echte aanrader!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Goede lunchgelegenheid met smakelijke gerechten, was druk en maar 1 meisje dus even wachten maar niet te lang. De bagel met zalm en avocado is een hoogtepunt.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en spontane leuke bediening. Voor iedereen iets lekker. Leuke americaanse sfeer en toetjes zijn top. We gaan hier zeker nog vaak terugkomen.
Maurice K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Erg lekker gegeten en leuke vriendelijke bediening.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Je krijgt wat je verwacht, goede omelet en lekkere bagel met zalm en avocado. Prima. Vriendelijke bediening en lekkere koffie.
Irene Z.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heel erg lekker gegeten , grote porties. Gezellige sfeer, ook op maandag. Fijne bediening .
Was buiten erg koud, temperatuur in het restaurant ook iets aan de frisse kant.
tim H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Eten was goed en een goede gezellige sfeer. Valentijnsmenu is echt een aanrader van alles wat en veel eten voor de prijs met goede kwaliteit
Mariëlla V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Ruime
porties. Personeel erg vriendelijk en persoonlijk. Eten snel op tafel. De warme kersen met ijs zijn een aanrader.
Anouchka B.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
lekker eten, voorgerechten plateau erg lekker en heerlijke hamburgers en goede bediening en leuk versierd voor kerst !!!
Erwin En Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Echt super.gegeten, van voorgerecht tot nagerecht.
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ook aan de kids gedacht met wat speelgoed en kleurplaten met potloden. Top
Lillian D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten!Het was erg druk,dus moesten wat langer wachten op het eten,maar het was het wachten meer dan waard!Van tevoren reserveren is aan te raden,het is hier altijd druk,en ik weet nu waarom ;-) Ga zo door,helemaal top!
Lennart D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Goed eten, leuke service, leuke aankleding van het restaurant
Lekkere gerechten
Kortom zeer geslaagde avond bij POPS
Myranda B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Op een top real and "healthy" (geen fastfood productie) American food. Begrepen dat er zo rond de 3 maanden verandering/aanvulling op de kaart is. Vriendelijk personeel en wordt ook echt geluisterd wanneer je allergie of intolerantie hebt.
Bedankt voor uw positieve feedback, we zijn blij om te horen dat uw bezoek naar wens is geweest. We hopen u snel weer te zien bij POPS.
Maris R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vanavond weer heerlijk bavet gegeten met beanaisesaus helemaal top de salade ook heerlijk moeten we echt vaker doen
M Remmerswaal
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten bij POPS. Ik had gereserveerd en heb daar denk ik slim aan gedaan. Ik denk dat het voor de bediening af en toe net was te veel was: een besteld drankje is nooit bezorgd. Bij het afrekenen stond 'ie wel op de rekening, maar werd gelukkig zonder discussie er weer vanaf gehaald. Ik had de classic burger en die was héérlijk. Alles klopte: hij was enorm, had bacon en cheddarkaas, het vlees was precies goed medium gebakken en het broodje smaakte lekker vers. Mijn tafelgenoot eet gluten- en lactosevrij en daar hebben ze goed rekening mee gehouden, alleen zat er per ongeluk nog wel wat mayonaise op de burger, maar: de hamburgerbroodjes waren van glutenvrij brood en in plaats van friet (omdat het in hetzelfde vet wordt gebakken als gepaneerde waar) werd zonder bijkomende kosten een gepofte aardappel (zonder sour cream) geserveerd. Ik miste zelf wel de mayonaise bij mijn frietjes. Kennelijk moeten die apart bijbesteld worden. Als dit mij verteld was bij het bestellen had ik het zeker gedaan, dus dat weet ik voor de volgende keer, want die komt er zeker!
Bedankt voor uw recensie leuk om te lezen dat u zo lekker heeft gegeten. Wij gaan er zeker opletten dat alle drankje naar tafel gaan. Jammer dat het bij u net mis is gegaan. U hoeft u gelukkig geen zorgen te maken over de mayonaise die bij uw tafelgenoot op de burger zat onze mayonaise is namelijk lactose vrij dus geen probleem om deze te eten. Wij zien u graag terug in ons restaurant.
Met vriendelijke groet,
Het team van POPS
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Al bij binnenkomst aller vriendelijkst, jassen worden netjes aangenomen. En een tafeltje naar keuze ondanks dat we geen reservering hadden. Ruime keuze speciaal biertjes. En ook de huiswijn lekkere sauvignon uit Frankrijk of een Spaanse witte. Voorgerechten vielen tegen nacho's meer iets voor aan de bar en de krabkoekjes hoog op smaak er zaten daarop ook nog die hele zoute zalmeitjes. Hoofdgerecht maakte alles goed. Perfecte lamsribjes en ook de Bavette mooi rosé en boterzacht. Frieten goed afgebakken en de bearnesse saus was ook om te smullen. Als het voorgerecht ook zo was zitten ze helemaal goed. Inrichting is niet mijn smaak, maar overal waar je kijkt zijn er geweldige bedenksels. Jeanskussens, lamp van een grote zaag. Bediening is gewoon erg prettig en heel gastvrij. Fijne avond gehad een aanrader
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Afgelopen zondag hadden we de New Pork Baseball MVP Night at POPS en het was Amazing!!!! USA Bites waren top en vooral de steak van uitzonderlijke klasse maar ook de Spare Ribs & Hamburgers top!!!!! De Service was echt uitmuntend en het Decor nog leuker dan de vorige keer.