POPS American Lunch and Diner

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00
Zondag Gesloten

Marian123 .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Vanavond weer heerlijk bavet gegeten met beanaisesaus helemaal top de salade ook heerlijk moeten we echt vaker doen
M Remmerswaal
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten bij POPS. Ik had gereserveerd en heb daar denk ik slim aan gedaan. Ik denk dat het voor de bediening af en toe net was te veel was: een besteld drankje is nooit bezorgd. Bij het afrekenen stond 'ie wel op de rekening, maar werd gelukkig zonder discussie er weer vanaf gehaald. Ik had de classic burger en die was héérlijk. Alles klopte: hij was enorm, had bacon en cheddarkaas, het vlees was precies goed medium gebakken en het broodje smaakte lekker vers. Mijn tafelgenoot eet gluten- en lactosevrij en daar hebben ze goed rekening mee gehouden, alleen zat er per ongeluk nog wel wat mayonaise op de burger, maar: de hamburgerbroodjes waren van glutenvrij brood en in plaats van friet (omdat het in hetzelfde vet wordt gebakken als gepaneerde waar) werd zonder bijkomende kosten een gepofte aardappel (zonder sour cream) geserveerd. Ik miste zelf wel de mayonaise bij mijn frietjes. Kennelijk moeten die apart bijbesteld worden. Als dit mij verteld was bij het bestellen had ik het zeker gedaan, dus dat weet ik voor de volgende keer, want die komt er zeker!
Bedankt voor uw recensie leuk om te lezen dat u zo lekker heeft gegeten. Wij gaan er zeker opletten dat alle drankje naar tafel gaan. Jammer dat het bij u net mis is gegaan. U hoeft u gelukkig geen zorgen te maken over de mayonaise die bij uw tafelgenoot op de burger zat onze mayonaise is namelijk lactose vrij dus geen probleem om deze te eten. Wij zien u graag terug in ons restaurant.
Met vriendelijke groet,
Het team van POPS
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Al bij binnenkomst aller vriendelijkst, jassen worden netjes aangenomen. En een tafeltje naar keuze ondanks dat we geen reservering hadden. Ruime keuze speciaal biertjes. En ook de huiswijn lekkere sauvignon uit Frankrijk of een Spaanse witte. Voorgerechten vielen tegen nacho's meer iets voor aan de bar en de krabkoekjes hoog op smaak er zaten daarop ook nog die hele zoute zalmeitjes. Hoofdgerecht maakte alles goed. Perfecte lamsribjes en ook de Bavette mooi rosé en boterzacht. Frieten goed afgebakken en de bearnesse saus was ook om te smullen. Als het voorgerecht ook zo was zitten ze helemaal goed. Inrichting is niet mijn smaak, maar overal waar je kijkt zijn er geweldige bedenksels. Jeanskussens, lamp van een grote zaag. Bediening is gewoon erg prettig en heel gastvrij. Fijne avond gehad een aanrader
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Afgelopen zondag hadden we de New Pork Baseball MVP Night at POPS en het was Amazing!!!! USA Bites waren top en vooral de steak van uitzonderlijke klasse maar ook de Spare Ribs & Hamburgers top!!!!! De Service was echt uitmuntend en het Decor nog leuker dan de vorige keer.
Walters71 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
De aankleding van het restaurant ziet er leuk uit en belooft wat: American dining. Ben zelf vaak in de VS geweest, dus de verwachtingen zijn hoog gespannen. Helaas! Ik durf te beweren dat ik hier de slechtste Caesar-salad van mijn leven heb gegeten. Vieze dressing (nietszeggende waterige slasaus), gedroogde en cherrytomaten (horen niet in een Caesar salad), fletse parmezaanse kaas, maar het ergste is de kip in de salade: plakjes boterhamkip!! Nog nooit meegemaakt. Mijn tafelgenoot had een bbq-salade, met dezelfde slasaus en vooral heel veel sla. Ook de nacho's vooraf kwamen niet in de buurt van wat in de VS gebruikelijk is. Ik raad de kok en eigenaar aan heel snel een rondreis door Amerika te maken om de échte authentieke Amerikaanse smaken op te doen. Ik kom hier nooit meer terug. De vriendelijke bediening en het sfeervolle decor kunnen daar geen verandering in brengen.
Wappy .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Hebben hier met ze 3e gegeten en alles was top. Heerlijk vlees en goeie burger. Heerlijk biertje van de tap en een prima kop koffie toe. De aankleding van de zaak is top! Een aanwinst voor Wassenaar.
Burton D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Bij de opening geweest - zag er allemaal heel goed en netjes uit. De USA sfeer door het hele restaurant. Pulled Porks is een toppertje en de diverse burgers zijn top en dat allemaal met een heerlijk Cornettje erbij :)