Poppe

Dinsdag t/m zaterdag 17:00 - 22:00 uur
Zondag 17:00 - 21:00 uur

Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Poppe

Leo En Rita V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Heerlijk gegeten op het terras in de tuin.
Wanneer er meer warmere zomers komen zou ik Poppe adviseren het terras opnieuw in te richten.
Leonieke V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Erg weinig in- en uitstap ruimte aan de tafel
Reinier V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke, prettige bediening. We komen zeker nog eens terug!
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
De menukaarten moeten nodig eens vernieuwd worden. Ze zijn te vies om aan te pakken en zo’n klembord ziet er ook niet uit. Jammer want de kwaliteit van het eten is echt prima
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten!
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Ik schrijf normaal gesproken nooit reviews van restaurants, maar bij Poppe heb ik zo'n bijzonder goede ervaring gehad dat ik graag een uitzondering maak. Ik heb bij Poppe gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin. Daarom had ik bij de reservering gezet dat het leuk zou zijn als ze iets extra zouden kunnen doen voor haar verjaardag. Toen we er net waren, zagen we bij het stel naast ons dat de vrouw ook jarig was, omdat ze door het personeel werd gefeliciteerd en het toetje werd geserveerd met zo’n sterretje die van die gekleurde vonken geeft. Daarom verwachtte ik dat ze dat bij mijn vriendin ook zouden doen en zij had dit zelf ook door, maar we kregen gewoon het toetje zoals normaal. Ik denk dat dit kwam omdat we de tijd van de reservering op de dag zelf gewijzigd hadden en ze daarom misschien mijn verzoek niet meer konden zien. Dit was echter geen probleem, omdat deze avond bij Poppe de beste restaurantervaring was die ik ooit heb gehad, met geweldig eten en topservice. De bediening was zeer vriendelijk en stond altijd voor je klaar, en het eten was heerlijk en zeer verrassend. De volgende dag werd ik opeens door een medewerker van Poppe gebeld. De medewerker bood haar excuses aan omdat er inderdaad iets mis was gegaan waardoor ze niets voor mijn vriendin haar verjaardag hadden gedaan en ze wilden om het goed te maken ons een fles prosecco aanbieden, die ze bij ons thuis zouden bezorgen! Deze fles Prosecco staat inmiddels koud en we zullen binnenkort samen proosten op Poppe. Zij snappen namelijk wat heerlijk eten en service is en hoe je de klant een geweldige avond kan bezorgen. Daarom kunnen mijn vriendin en ik Poppe aan iedereen aanraden!
Roosmarijn D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Een zeer gezellig restaurant met attente bediening en heerlijk eten. Ook buiten zitten op het terras is alsof je je waant in Italië, en dat midden in het centrum!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Lekker en gezellig gegeten. Echt een aanrader.
Serina S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Een ongedwongen sfeer, fijne service, hebben goed overzicht. Eten werd mooi gepresenteerd op de borden. En smaakte net zo goed als het eruit zag.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Prima 5 gangen verrassingsmenu gegeten.
Hoofdgerecht en nagerecht waren iets minder verzorgd dan de uitstekende voorgerechten.
Nick M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
5 gangen verrassingsmenu gedaan. Erg lekker gegeten, was een leuk avondje uit.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vijfgangendiner gegeten. Kwaliteit goed, service ondanks het feit dat het restaurant vol bezet was, heel goed en vriendelijk. Aangezien ik voor de prijs van het gebodene een soort proeverij had verwacht, was de hoeveelheid zelfs meer dan genoed, althans voor mij. Speciale vermelding voor het vlees van het hoofdgerecht: heerlijk mals en op smaak. Ook de erbij geserveerde wortelpuree was een toppertje. Ook het dessert was klasse. Dit wil niet zeggen dat de 3 entrees niet goed waren, maar zoals gezegd, de laatste 2 gangen waren voor mij de winnaars.
Marielle L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Lekker verassingmenu, met wijnarrangement????
René J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Eten is van erg goed niveau. Bediening is over het algemeen vriendelijk, snel en behulpzaam. Het restaurant heeft ook een mooi aankleding en goede sfeer. Het wordt al wel snel rumoerig als het druk wordt
Nicole R.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Opnieuw een 5 gangen verassingsmenu genomen en wederom was het weer fantastisch.
Borden mooi opgemaakt en je proeft het gebruik van verse ingrediënten.
Echt een aanrader. Prima tent en uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding.
Elisabeth L.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Een mooi restaurant in het centrum van Apeldoorn waar je heerlijke gerechten kunt eten en de bediening je een huiskamer gevoel geeft.
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Top!
Edith P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Vroeg een rustige plek, maar zaten in de drukte
Eefje K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Op 31 mei met een groep van 30 personen hier gegeten. Hadden voor minder personen gereserveerd maar was geen probleem dat er wat extra mensen aan wilden sluiten. Heerlijk gegeten en zeer goede service. Wisten precies wie wat besteld had en konden goed rekening houden met allergieën.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben er weleens beter gegeten. De carpaccio was te dik, de ossenhaas medium ipv rare, maar wel sappig, de asperges waren niet gaar, maar werden gelukkig snel vervangen door zachte, die goed te snijden waren. Verder volgden de gangen elkaar in rap tempo op. Het brood was net geserveerd (erg harde korst) toen het voorgerecht werd opgediend en de lege borden daarvan waren nog niet van tafel toen het hoofdgerecht al kwam. Toen we daar iets van zeiden werd er niet op gereageerd. Het dessert en de Irish koffie werden niet tegelijkertijd gebracht. Al met al viel het ons tegen. We hadden ons meer voorgesteld van ons avondje uit.