Poppe

Zondag 17:00 - 21:00 uur

Uitmuntend
9,1
9,1

Jouw recensie over het restaurant Poppe

Joke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten met uitstekende bediening!!
Ottolien H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Verrassingsmenu besteld. Heerlijk eten en mooi geserveerd
BJ B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Vriendelijke bediening en goede doorloop van de gerechten. We zijn geaan voor het 5-gangen verrassingsmenu van 32,50. De soep was wel erg zout, had wat beter op smaak kunnen zijn. Verder erg smaakvolle gerechten. We misten we wat side dishes bij het hoofdgerecht, een beetje aarfdappeltjes, groente, o.i.d.

Verder vlotte bediening in een mooie zaak.
Ingrid E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijke avond door fijne ambiance, smaakvol eten, goede wijn! Ga dit zelf ontdekken.
Janna R.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten komplimenten aan de koks en professioneel personeel kom nog vaak terug
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed eten en fijne bediening
Alex B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden het geluk om van de verjaardagsmenu van restaurant Poppe te mogen genieten: 7 gangen voor 34€.
Superlekker en voldaan naar buiten gegaan.
Morang, J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Genoten van een heerlijk 7-gangen verrassingsmenu (was 5 avant 1 okt) met bijpassend wijnarrangement. Mooie en soms gedurfde combinaties die zowel door de jeugdige proever als de ouderen zeer gewaardeerd werden. De gezellige sfeer en de spontane en professionele bediening maakten het helemaal af. De ‘gewone’ dinsdagavond leek opeens een lang weekend.
allegonde .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij bestellen elke keer als we hier zijn
het 10 gangen verrassingsmenu. staat niet op de kaart maar is briljant lekker. Mijn absolute nummer 1 in Apeldoorn.
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Leuke inrichting & ambiance, goede bediening en een fantastische keuken.
Heerlijk gegeten, ceviche van roodbaars, romige paling soep met een lekker zurig tegenhangertje, perfect om de het vettige in balans te krijgen. Daarnaast een gruwelijk lekker stukje, op 40 graden gegaarde, zalm. Ree was ook top en het dessert van cocos ijs was een mooie afsluiter. Super. Prijs/kwaliteit verhouding voor 5-gangen is AAA+ De gedrevenheid van de bediening en de keukenbrigade is mooi om te zien. Bij deze complimenteer ik de eigenaar en al het personeel, jullie hebben een top zaak!
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super gegeten! Verrassingsmenu genomen, en dat was echt een aanrader! Alleen echt heel erg jammer dat het zo lang duurde voordat de gangen uitgeserveerd werden. Niet zo handig als je met je oppas hebt afgesproken het wel in 4 (!) uur te redden. Zonde!!
Danielle D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Heerlijk genoten. Leuke sfeer. Lekker gegeten. Mooie zaak en goede bediening.Kortom een fijne locatie om een avondje te genieten.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We hebben op mijn verjaardag genoten van een heerlijk 5 gangen Verrassingsmenu echt een verrassing. Heel mooie kleine gerechten een pittige pompoensoep en ook die runderlende met risotto was geweldig. Het dessert maakte een mooie afsluiter. We hebben genoten van de heerlijke wijn en de zalige gerechten Van amuse tot de koffie was alles perfect. Fijne rustige omgeving en fijne bediening. Ze houden rekening met al je wensen. Perfect. Zeker voor een herhaling vatbaar. Van ons een dikke 10
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Vorige week met mijn gezin weer eens bij Poppe wezen eten. Al bijna een jaar niet meer geweest en het was geweldig.
De nieuwe menukaart die ze hebben is verrukkelijk. Ik nam zeebaars vooraf en mijn kinderen de tonijn en carpaccio, waar ze natuurlijk om bekend staan. Heerlijk de manier waarop de zeebaars is gemarineerd, en de gamba met kroepoekkruiden is echt lekker.
Hoofdgerechten bestonden uit Eend, Procureur en Rib-Eye. Mals mals en nog eens mals, zoals het hoort.
Geen plek meer voor een dessert, maar dat heeft er voor gezorgd dat ik nog maar snel eens terug moet komen.
De uitstraling van het restaurant is ook erg leuk. De bediening in hun leren schorten weet precies waar ze het over hebben en maken ook altijd gezellig een praatje met je.
Tot snel weer!
Gr van Herman
G J.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Onverwachts belandde ik met een klein gezelschap bij Poppe na een beetje rondkijken 'in de buurt': een aantrekkelijke website, leuk menu en een mooi gebouw in het centrum van Apeldoorn.
Wellicht waren de verwachtingen te hoog gezien de eerste indruk, want ondanks de nette bediening, viel het eten danig tegen. De romige kreeftensoep was een hommage aan de zee: vooral erg zout. Als hoofdgerecht koos ik zalm, die op zich zacht was en goed op smaak. Helaas werd de zalm geleverd in een bad van vettige hollandaise-saus; en de bijgeleverde spinazie was niet goed afgegoten waardoor het bord in no-time dreef in het vocht (dus ook de saus!). Het kaasplankje maakte de domper compleet: voorspelbaar, en gegarneerd met selderie in het zuur: een afstotelijke combinatie met de kaas, en op zichzelf gaf het mij én mijn tafelgenoten nogal onsmakelijke associaties.
Ik moet zeggen dat het personeel open stond voor kritiek en bij de koffie werden heerlijke lekkernijen van het huis geserveerd. De gerechten van mijn tafelgenoten waren vaak avontuurlijk en naar hun mening geslaagd, dus hopelijk had ik slechts de verkeerde combinatie gekozen vandaag. Ik vind echter dat met dergelijke klassieke gerechten het minimumniveau niet werd gehaald.
Roodstrik .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Fantastisch restaurant, alles klopt bij Poppe. Zeer correcte, vriendelijke en hartelijke bediening, uitstekende wijn en supergoed eten. Vis perfect klaargemaakt, opmerkelijk veel groenten erbij ( daar kan vrijwel elk ander restaurant een voorbeeld aan nemen) voor- en nagerecht ook verrukkelijk. Stoelen (wij zaten buiten) zitten prima, ook voor mensen met rugklachten. Enig en belangrijk minpuntje is dat dit sublieme restaurant voor ons meer dan een uur rijden is......Helaas !
J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Voor het eerst gegeten bij Poppe, samen met vrienden. We hadden diverse goede recensies gelezen en dachten "we wagen het er op". Het tafeltje was prima, aan de voorzijde van het restaurant bij het raam. De keuken is heel verrassend vooraan in het restaurant geplaatst zodat je bij binnenkomst echt links of rechtsaf moet slaan. We hebben 3x voor het zomermenu gekozen, 1 persoon koos voor de tournedos. Op zich hebben we prima gegeten, maar..... de porties mogen echt wel wat groter, vooral de tournedos was aan de kleine kant en het mandje frieten dat apart bijbesteld moest worden kostte € 3,75. De bestelde fles kraanwater stond (zonder ijs) op de rekening voor € 4,50. Qua prijs / kwaliteitsverhouding hield het niet over
Lara V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We zijn uiteten gegaan om te vieren dat ik geslaagd ben! Nu kozen we voor poppe omdat mijn moeder het hier zo lekker vind, dat was het ook zeker! Vooraf heerlijke salade van tomaat met als hoofdgerecht de duo van sucade! Vooral het vlees van de bbq was erg lekker en smaak vol. De bediening was scherp en attent. En kon ons een mooi glas wijn in schenken met een mooi verhaal erbij. Wij hebben genoten bij Poppe en komen zo snelmogelijk terug.
Green .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We kozen voor het 6 gangen verrassingsmenu en hebben daar geen spijt van gehad. Zag er allemaal prachtig uit en alles was ook fantastisch op smaak. Een grote variatie: salade met gemarineerde tonijn, sojasoep, lam, asperges, kazen, dessert met citroenvarié. De (jonge) bediening wist precies de juiste toon aan te slaan: professioneel , zeer veel verstand van zowel spijs als wijn. Een geweldige avond in een prima ambiance; het was prachtig weer en we konden buiten zitten. Wijnarrangement was méér dan passend en gul.
JosAL .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, zeer vriendelijke bediening. Tempo prima, wijnen lekker, kortom een aanrader in Apeldoorn.
De beide bobs zaten zichtbaar te watertanden bij de dessertwijn (die ze heel bewust zelf hadden afgeslagen) en de ober schonk hen geheel ongevraagd een bodempje om te kunnen proeven. Leuk! Attent!