Popov

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
6,6
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijke salades (vooral die met oosterse ossehaaspuntjes).
Wel erg rumoerig wat door de bouw komt.
Kleine tafeltjes maar prima locatie voor een lunch met de collega's. Goede jus dorange!
Stan O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Lunchen bij Popov aan het plein in het winkelhart van Amstelveen; Blijkbaar een begrip.
Ik heb er achteraf helaas weinig begrip voor.

Bij binnenkomst geen ontvangst in deze enorme vreetschuur, maar je moet zelf goed zoeken naar een stoeltje.
Het decor en de indeling lijken sterk op de welbekende grote fastfoodrestaurants:
Kleine genummerde tafeltjes waarbij je bij de buren op schoot zit, en het is hier op deze vrijdagmiddag bomvol met luidruchtig winkelpubliek, zowel beneden als boven.

We moeten zelf ergens een kaart vandaan plukken, en al snel na onze bestelling komen de drankjes. In een longdrinkglas staat de jus d'orange letterlijk tot aan de rand. Rotzooi gegarandeerd dus, en niet op te tillen zonder te morsen, zoals ook de serveerster al bewijst bij het neerzetten.
De broodjes komen gelukkig vrij snel, maar men verstaat hier onder een broodje pastrami een stuk brood met een kilo vet gegrild bacon-achtig vleesschaafsel en wat sla en een tomaat.
Ook de hot chicken is wat saai en smakeloos, al zit er wel lekkere sambal op.

De vriendelijke bediening doet keihard zijn/haar best, maar er is overduidelijk niet op te boksen tegen de bomvolle zaal. Alles moet op snelheid en productie.

Aan het einde zelf met je bonnetje naar de kassa om te betalen.
En daar kom ik dan het enige pluspunt van deze grote mensa tegen: In plaats van de eeuwige afgezaagde vieze Wilhelmina pepermuntjes liggen er (snoep)banaantjes!
Een lekkere afsluiting, aan een snelle simpele hap in een te drukke eetfabriek.
Kenneth1312 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Beste Hamburger in de omgeving!! Altijd goede service op een leuke locatie hartje Amstelveen. Kom hier zeker vaker terug!
Edwindb .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Wij komen hier al jaren en zijn altijd tevreden. Een constante kwaliteit. We kunnen echter alleen oordelen over het broodje warm vlees , kroket....en ontbijt en dat is gewoon goed.

De bediening is altijd even hartelijk en vrij snel. Wat betreft de ambiance is het vrij simpel maar voor een lunch is het goed genoeg. De locatie is ook perfect en in de zomer kan je ook heerlijk buiten zitten.

Arja75 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gewoon makkelijk en snel een broodje eten in Amstelveen. Razendsnel klaar en dik belegd voor een goede prijs. Niet moeilijker maken dan dat het is.
Monica Verwoerd .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Voor het eerst hier 's avonds een keer gegeten. Helaas viel dit erg tegen. Wij waren bijna de enige op zondagavond. Op de website stond dat de hoofdgerechten 10 euro zouden kosten. Dit was echter verhoogd naar 14 euro! (pas a.u.b. de website aan!!!) Het vlees, o.a. entrecote, was van slechte kwaliteit en had een vettige en zo'n typisch vacuümverpakte bijsmaak. Bediening was vriendelijk. Voor de lunch is Popov prima maar voor 's avonds valt 't tegen en dan met name het vlees!!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Tijdens een winkeldagje in Amstelveen twijfelen mijn vriendin en ik nooit over ons lunchadres: Popov! Altijd lunchen we met een heerlijk broodje en een lekker drankje tegen een prima prijs. Ik kies meestal voor een broodje met lauwwarme geitenkaas, mijn vriendin had dit keer een pistoletje met warm vlees. Het was weer heerlijk! Omdat het mooi weer was zat het terras vol! Wij hadden een tafeltje binnen. De sfeer is altijd prettig en de bediening vlot en erg attent. We zijn er allang aan gewend dat je na het eten afrekent aan de kassa en niet aan het tafeltje, maar ook degene achter de kassa was zeer vriendelijk en vroeg nog eens extra of alles naar wens was. Volgende bezoek aan Amstelveen weer naar Popov!
Frankfolk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Nu voor de 2 e keer daar op donderdag avond gegeten en ik moet zeggen top.
De bediening was zeer vriendelijk en het eten was zeer smakelijk.
Ik zou zeggen popov ga zo door.
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
Gezellig met mijn zus een 'Amstelveentje' pakken, daar hoort Popov bij dachten we. Prachtig weer dus het terras gekozen, binnen vind ik het zowiezo niet echt gezellig.
De bediening stond niet echt te trappelen om te helpen maar uiteindelijk kwam er iemand.
Wij bestelden en binnen no time (inderdaad de snelste service die ik ooit meemaakte) kwam de mevrouw met ons eten, onze drankjes waren in geen velden of wegen te bekennen en kwamen later.
Ik vroeg er boter bij, dat zit er op werd gezegd, ja maar ik wil toch graag nog. Tot mijn verbazing werd er een kuipje Becel gebracht.
De broodjes waren goed, zijn altijd goed maar de tonijnsalade was aan de zure kant en niet erg kwistig belegd, sommige sla was bruinig aan de randen en er zaten 2 plakjes tomaat bij, voor die prijs vond ik het wat karig.
Gelukkig smaakte de omelet mijn zus goed dus dat is dan weer meegenomen.
Toen wij wilden betalen werden we afgesnauwd dat dat aan de counter moest en toen er gevraagd werd waar we zaten en mijn zus naar het tafeltje wees zei ze kortaf, dat kan overal wel zijn waarop een collega haastig kwam vertellen dat het tafeltje 25 was.
Volgende keer maar geen Popov meer, de dames hebben kennelijk minder pkezier in hun werk dan vroeger en dat maakt zo'n lunch toch minder gezellig.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2015
Ben al jaren vaste gast op koopavond. Sinds kort is de avondkaart veranderd helaas!!!
Wat goed was is niet meer. Alle hoofdgerechten kosten €10,-. Dat klinkt aantrekkelijk. Echter... Er zit niets bij alles moet er extra bij besteld worden. We bestelden een kipsatetje voorheen keurig aan spies met friet. Nu armetierig hoopje kip zonder iets er bij..... De heerlijke broodjes en bagels zijn helaas ook niet meer verkrijgbaar in de avond, zo jammer!!! Popov ga alsjeblieft terug naar je oude kaart met de vertrouwde kwaliteit We hebben t zoveel jaren fijn bij jullie gehad!!!
Beste Meneer/Mevrouw, Wat jammer om te lezen dat u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek van mijn restaurant. Inderdaad zijn wij sinds half mei ook in de avonden open met een nieuwe diner kaart. We hebben er bewust voor gekozen om een scheiding te maken tussen de dag en de avond, overdag broodjes en 's avonds lekkere stukjes vlees voor een niet te hoge prijs. De reden dat alles los besteld kan worden is dat wij vinden dat iedereen zelf zou moeten kunnen kiezen wat hij of zij als bijgerecht wil eten of misschien wel genoeg heeft aan alleen het hoofdgerecht. Jammer dat u de sate niet meer zo lekker vond als voorheen. Ik moet er echter wel bij vermelden dat de sate precies hetzelfde is als voorheen. De portie is nog steeds even zwaar en het vlees heeft er bij ons al jaren geen spiesje meer in. Dit om het eten te vergemakkelijken. We zijn natuurlijk altijd blij met feedback, zodat we hiermee aan de slag kunnen. We hebben er bijvoorbeeld bij de sate voor gekozen deze op een ander bord te serveren en er naast de kroepoek die er al bij geserveerd werd, nu ook een bakje atjar bij het gerecht te serveren. Wij zouden het heel erg jammer vinden om u als trouwe gast te verliezen, graag zou ik u dan ook willen vragen ons toch nog een kans te geven. Mocht u weer eens in de buurt zijn en het avondconcept toch nog eens willen proberen laat u dan even weten dat u er bent, dan kunnen wij het op een leuke manier goed met u maken! bedankt voor u recensie en een fijne dag!
Ilanit S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2015
Vanaf heden kan je nu ook dineren bij Popov!! En wat was het lekker! Mijn hamburger was super vers en sappig, een echte "american style" burger. De stickytofee taart als toetje was echt overheerlijk.Onze dochter van 4.5 was ook mee en ook aan de kids wordt gedacht. Een uitgebreid kindermenu, geserveerd in een box met verassing. Kleurplaat en kleurtjes tijdens het wachten, speelhoek en nog een cadeautje uitzoeken na het eten. Wat wil je nog meer. Het interieur is ook vernieuwd en het ziet er echt verzorgd en modern uit. De ideale plek om snel, vroeg en lekker te eten.
M. B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Thaise bief is goed. De rest gaat in kwaliteit achteruit. Maar gelukkig hebben we een vast recept Thaise bief. Maar als de biefstuk op is...
Drew M.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Eet hier regelmatig. Heeft de snelste service in nederland, en het eten is ook best lekker. Als je in hartje Amstelveen zit, is het de makkelijkste manier om goed eten snel te krijgen.
Bas N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Het was alweer een tijdje geleden dat we naar Popov waren geweest, maar tijdens een bezoekje van Amstelveen konden we het niet laten. De ligging is perfect zo middenin Amstelveen (vandaar ook de 7, de rest van het interieur sober en simpel). De kaart is nog steeds ruim en de broodjes zijn lekker, maar erg prijzig voor wat je krijgt. De service is voldoende, maar blinkt nergens uit. De dames van de bediening stonden lekker met elkaar te keuvelen toen we wouden betalen. Vervolgens moesten wij ook nog eens aan de counter afrekenen. Zoals ik wel vaker opmerk vond ik ook hier de bierkaart erg mager. Bij een lekker broodje hoor je te kunnen kiezen voor minstens één speciaalbiertje.
M1992 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Popov ligt fijn, midden in het winkelcentrum van Amstelveen. Helaas zijn de prijzen de afgelopen jaren enorm gestegen, en is de service een stuk minder geworden in vergelijking met de afgelopen jaren. De broodjes zijn prima, maar af en toe wat saai en aanpassingen kunnen niet meer worden gedaan omdat alles wordt voorbereid, jammer. Toch is het wel een van de beste plekken in het Stadshart als het gaat om een lunch, het algemene niveau en zeker de prijs/kwaliteit is in Amstelveen namelijk erg slecht! Toch raad ik Popov wel aan aan mensen die willen lunchen tijdens het winkelen.
Charlotte55 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Voor mij in Amstelveen geen betere lunchplek. De broodjes zijn overheerlijk, de service snel, ondanks het feit dat het er altijd super druk is, sterker nog op zaterdag's heb ik vaak genoeg geen plek gevonden, maar blijf net zo lang wachten. Ik wil altijd pijnboompitten bij mij gerookte broodje kip, doen ze er altijd bij, en flink royaal ook. En dat je naar de kassa moet lopen om af te rekenen.... Tja.... Zijn toch zeker 3 hele meters.....
Chestery .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Had some good lunch! Ordered the " broodje pekellbrie" an fresh red fruit smoothie, my friend had the Thai beef salad. Everything was very nice. Big an sunny terrace! Friendly waiters. Nice location before shopping. Will visit again.
Butler .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Op een doordeweekse dag tijdens lunchtijd. Een fabriekskantine is er niets bij. Voor Popov natuurlijk top dat het afgeladen is met klanten maar het is één groot kippenhok en een normaal gesprek voeren is simpelweg onmogelijk. Het aanzien van het restaurant is wat smoezelig en het tafeltje plakt. Er is één menukaart per tafel. Ik bestel een verse vruchtensap (lekker), boerenland boterhammen met geitenkaas, appelstroop, zongedroogde tomaatjes, walnoten en rucola. Dat klinkt indrukwekkender dan hetgeen je op je bord krijgt geserveerd. Een kleine en iets groter formaat donkerbruine boterham summier belegd met hetgeen hierboven staat beschreven. Mijn tafelgenote had iets anders besteld, maar haar broodje was drie keer groter dan het beleg wat er op lag. Bediening doen hun best, maar drinken bestellen bij de dame die het eten komt brengen is niet mogelijk; dat kunt u bij mijn collega doen. Die collega richt zich vervolgens met name op verse klanten die net aanschuiven. Een luide stemgeluid opzetten, om haar aandacht te krijgen, wordt beantwoord met een verstoorde blik. Oeps, sorry hoor, dat ik iets wil bestellen. Daarnaast had ik een ijsthee en een cappuccino. Ik mocht bijna 15 euro afrekenen. Schandalig.
Beste Butler, Ik heb uw recensie aandachtig gelezen en betreur het zeer dat deze slechte indruk bij u is achter gebleven.Ik zie dat u in mei in mijn restaurant geweest bent. Sindsdien hebben wij er met elkaar erg hard aan gewerkt alles weer op te pakken wat er niet goed ging, en we hebben ook het interieur van het restaurant aangepakt. Ik wil u bij deze uitnodigen nogmaals bij mij te komen lunchen om te proberen uw indruk iets te verbeteren. Groeten van Popov Amstelveen

Reactie van proever:

Beste Popov, dank u wel voor uw reactie. Wanneer ik weer eens in de buurt van Amstelveen ben, dan kom ik zeker weer eens graag bij u lunchen.
AndreWBusch .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
De recencies doen iets anders vermoeden dan het is. Vermoed echter dat het oude recencies zijn. Boven was het eerste dat opviel een plakkerige tafel. Serveerster die de tafel naast ons afnam gevraagd die van ons mee te nemen wat een eerst erg natte tafel opleverde en na het drogen niet minder plakkerig. Plafond is groezelig, verder beetje loods met leuke tafeltjes gevoel. Vlotte service, drinken en broodjes werden snel gebracht, alleen niet wat ik besteld had. Beetje fastfoodrestaurant gevoel, plaatje is heel mooi, op je bord blijft er niet zo veel van over. In de rij voor de kassa en op het moment dat je aan de beurt bent blijkt de kassiere ook te bedienen en is opeens onderweg naar een tafel.
We hebben de fooi maar laten zitten......
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Prima lunchtent. Eten voldoende en goed, niet al te prijzig. Service tijdig. Wel irritant dat je zelf aan de kassa moet afrekenen, anders had service voor mij een 8 gehad.