Popocatepetl

Lieve Vrouwestraat 4 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl

Puur Mexico in Amersfoort

Bij Popocatepetl Amersfoort krijg je het pure sfeertje van Mexico mee. Dineer in de levendige stijl van Mexico en geniet van de heerlijkste guacamole en nachos. Het restaurant ligt midden in het centrum van Amersfoort en is een kleurrijke aanvulling van de stad en de straat. Laat je verwennen door de enthousiaste bediening, geniet van een gemixte cocktail, van de authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur en maak jouw avond compleet Mexicaans bij Popo!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Alies R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
mvanderhulst1961 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Het voorgerecht was heerlijk , maar de enchillades erg tegenvallen . Eerder waren ze goed gevuld en super lekker, nu concept veranderd, alleen droog gehakt erin, verder niks , het was een droge smaakloze hap met de bonen en rijst erbij. Nagerecht was wel weer lekker maar eenvoudig,.Bediening was goed en vond het ook vervelend dat de enchillades niet meer zo zijn als voorheen. Weet niet of ik hier nog snel naar terug ga, terwijl ik eerder zo enthousiast was over Pococatepetl.
1 van de dochters had een beenhammetje die was erg lekker
Carmen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Mooi aangekleed restaurant, zeer sfeervol. Duurde wel erg lang voordat bestellingen werden opgenomen, wachttijd voor eten was echter wel prima. Bediening niet zo. Voorgerecht en hoofdgerecht viel wat tegen maar het nagerecht maakte een hoop goed.
mVmB .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met de AH actie wezen eten bij Popocatepetl. Hier al eerder geweest, dus we wisten dat het een restaurant was met een gezellig interieur en niet bijzonder, maar prima eten. De ontvangst en service waren echter matig, het meisje dat ons ontving nam niet de tijd om ons de jas uit te laten doen. Vervolgens hebben we zonder dat er iemand bij ons kwam zitten wachten aan tafel zonder drinken en/of menu. Het restaurant zat aardig vol en er bleek maar één dame in dit deel van het restaurant met minstens 7 tafels de bediening te regelen. We zaten dus enige tijd zonder drinken en toen we het konden bestellen, kwam het toen we het hoofdgerecht bijna op hadden. Positief was dat het voorgerecht vlot kwam en het hoofdgerecht niet direct, maar een mooie tijd erna. De keuken deed dus prima werk. Wat betreft de AH actie kan je er a la carte kiezen, dus dit was prettig.
Petra D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben geen klachten, maar weten nu wel dat Mexicaans niet aan ons besteed is. Eten was prima. Bediening erg aardig. Maar zoals al gezegd, niet ons restaurant. Wel aanrader voor de liefhebbers van Mexicaans eten!
Jeremaine O.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Echt een leuk restaurant! Zowel aan de buiten- als aan de binnenkant zeer sfeervol. Vriendelijk personeel en een ruime keuze aan gerechtjes. Lekkere latin-muziek op de achtergrond en veel items in de zaak die je een Mexicaans/latin gevoel geven. De porties zijn redelijk groot, dus je gaat zeker met een goed gevulde buik naar huis. Zeker een leuk restaurant om te bezoeken.
jokeray .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
heerlijk gegeten....alleen erg lang moeten wachten ...was erg druk voor doordeweekse avond en denk ik te weinig personeel ....was waarschijnlijk drukker dan men verwacht had ...
maar eten was goed dus dat maakt hoop goed
medv .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was niet bijzonder. Blijven hele simpele gerechten voor het geld. Hamburger was nogal rauw en zate stukjes bot/harde stukjes in. Friet niet warm. Toetje prima maar simpel. Ik denk niet dat we terugkomen...
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
heerlijk gegeten, prima bediening! we hebben n gezellige avond gehad. het eten was erg lekker (voor camarones en empanaditas, hoofd nachos en chili con carne en dessert 2x de khalua cake), bediening vriendelijk en snel.
Annette V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima gegeten met zoon en schoondochter. Wij zaten in een prettige ruimte, meteen na binnenkomst links. Met mijn gehoorproblemen een prima en knusse plek. Eten was niet heel bijzonder maar smakelijk genoeg, zeker voor de prijs, de leuke entourage en de super vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug!
M.A.C. Q.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuke inrichting en goede bediening. Het eten was jammer genoeg lauw en niet op smaak. Ook lieten de gerechten lang op zich wachten. Dit vonden wij spijtig want we hadden er meer van verwacht.
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vooraf gereserveerd met de AH-actie en om allergieën door te geven. Dit was bij aankomst helemaal duidelijk en er werd zeer zorgvuldig mee omgegaan. Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de Mexicaanse sfeer. Hier kun je prima en onbezorgd eten als je (meerdere) voedselallergieën hebt!
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
genoten van de lekkere cocktails. onze voorgerechten (chorizo,empanadias en ceviche) smaakten uitstekend. dit werd gevolgd door al even lekkere hoofdgerechten (fajitas kip, zwaardvis en de burrito especiale) om af te sluiten met n zalige kahluacake en chocotaart
evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was erg lekker.Mooi opgemaakt.Bediening erg vriendelijk en behulpzaam bij kiezen.Zeker weten dat we hier nog eens heen gaan.
Ellen_Spoor .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
volgens mij waren de cocktails vroeger wat groter :) Lekker voorafje met zwaardvis. Burrito best lekker (maar ook niet super bijzonder). Goede plek voor een niet al te dure, gezellige hap.
Bianca289 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer gezellig sfeervol ingericht Mexicaans restaurant. Bediening was vriendelijk, maar hadden kregen elke keer laat ons drinken. Je merkt dat het een keten is en dat na mijn inziens niet alles even vers is. De fajitas waren overigens wel echt top! Maar de enchiladas waren gevuld met niet echt smaakvolle ingrediënten(blikvoer idee). De chocolade taart was droog en leek net een plak van een diepvries taart..niet echt een aanrader! Als ik eerlijk ben..maak ik liever thuis mijn Mexicaanse recepten..die vinden wij lekkerder. Maar toch eens leuk om dat met de AH actie te proberen.
Beste Bianca, bedankt voor de leerzame recensie! Wat jammer dat u een minder positieve indruk van ons restaurant heeft gekregen. Onze gerechten worden met zorg en aandacht bereid. Spijtig dat dit niet zo is overgekomen. Fijn dat de onze bediening u wel bevallen is! Wij nemen deze leerpunten zeker mee en hopen u graag nog een keer terug te zien.

Groeten,
Tanja
Karen-Spoelstra .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellig, vrolijke inrichting, goed meegedacht met onze vraag om een rustig hoekje (ivm hoge prikkelgevoeligheid), heerlijk gegeten, kom zéker terug!
ilse.meijer.nl .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Helaas moesten wij veel te lang 1,5 uur, wachten op ons hoofdgerecht [2 uur incl voorgerecht], waardoor ik erg veel pijn had [reuma].
Beste Ilse, bedankt voor de mooie cijfers! Het spijt ons voor het lange wachten op uw hoofdgerecht. Wij hopen dat hier wel een oplossing/compensatie voor gegeven is. Ondanks het wachten hopen wij u ook graag nog een keer terug te zien met de beloften op een verbeterde service.

Groeten,
Tanja
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zondermeer heerlijk gegeten, bediening uitermate vriendelijk en correct. Sinds lange tijd weer eens iemand die op het juiste moment vraagt of alles naar wens is, niet als je klaar bent!
Porties eerder te groot dan te klein ;-)
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ja ,we waren vriendelijk ontvangen en bediend goed. Het eten was niet warm de smaken goed. vriendin van me haar biefstuk tot 2x terug in de pan omdat het te rood was. Van tevoren aangegeven. Gevolg dat vlees buitenkant kleur verbrand en smaak had, We kregen als extraatje koffie thee of chocomel na aardig. Maar helaas ga er niet meer terug.