Popocatepetl

Lieve Vrouwestraat 4 3811 BR Amersfoort Nederland Kaart

Over restaurant Popocatepetl

Puur Mexico in Amersfoort

Bij Popocatepetl Amersfoort krijg je het pure sfeertje van Mexico mee. Dineer in de levendige stijl van Mexico en geniet van de heerlijkste guacamole en nachos. Het restaurant ligt midden in het centrum van Amersfoort en is een kleurrijke aanvulling van de stad en de straat. Laat je verwennen door de enthousiaste bediening, geniet van een gemixte cocktail, van de authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur en maak jouw avond compleet Mexicaans bij Popo!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Evanderkolk .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Het eten was erg lekker.Mooi opgemaakt.Bediening erg vriendelijk en behulpzaam bij kiezen.Zeker weten dat we hier nog eens heen gaan.
Bianca289 .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Zeer gezellig sfeervol ingericht Mexicaans restaurant. Bediening was vriendelijk, maar hadden kregen elke keer laat ons drinken. Je merkt dat het een keten is en dat na mijn inziens niet alles even vers is. De fajitas waren overigens wel echt top! Maar de enchiladas waren gevuld met niet echt smaakvolle ingrediënten(blikvoer idee). De chocolade taart was droog en leek net een plak van een diepvries taart..niet echt een aanrader! Als ik eerlijk ben..maak ik liever thuis mijn Mexicaanse recepten..die vinden wij lekkerder. Maar toch eens leuk om dat met de AH actie te proberen.
Karen-Spoelstra .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Gezellig, vrolijke inrichting, goed meegedacht met onze vraag om een rustig hoekje (ivm hoge prikkelgevoeligheid), heerlijk gegeten, kom zéker terug!
Ilse.meijer.nl .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Helaas moesten wij veel te lang 1,5 uur, wachten op ons hoofdgerecht [2 uur incl voorgerecht], waardoor ik erg veel pijn had [reuma].
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zondermeer heerlijk gegeten, bediening uitermate vriendelijk en correct. Sinds lange tijd weer eens iemand die op het juiste moment vraagt of alles naar wens is, niet als je klaar bent!
Porties eerder te groot dan te klein ;-)
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Ja ,we waren vriendelijk ontvangen en bediend goed. Het eten was niet warm de smaken goed. vriendin van me haar biefstuk tot 2x terug in de pan omdat het te rood was. Van tevoren aangegeven. Gevolg dat vlees buitenkant kleur verbrand en smaak had, We kregen als extraatje koffie thee of chocomel na aardig. Maar helaas ga er niet meer terug.
Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Lekker gegeten, goeie service, er was een taco doorlopen van het sap en niet meer knapperig, we kregen gelijk nieuwe en een corona toe voor het ongemak.Had niet gehoeven maar toch aardig.
Hen89 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Gezellig restaurant qua inrichting. Bediening was vriendelijk, maar niet perse enthousiast en vlot. We vonden dat we tussen de gerechten door erg lang moesten wachten. Het eten was verder prima, maar niet bijzonder. Prijs kwaliteit vonden we wel goed.
We aten via de AH restaurant actie en wat wel leuk was, was dat we van de hele kaart mochten kiezen. We kregen dus geen speciaal aangepast menu. Voor het dessert had mijn vriend een chocoladetaart, maar die was erg droog en niet lekker. Ik had de cheesecake limoen met tequila, maar proefde dit niet. Ik had het idee dat ik pure mascarpone at. Porties waren wel groot dus meer dan genoeg!
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Afgelopen zondag gegeten bij Popocatepetl en het was heerlijk! We zijn voor de Fajitas gegaan en hebben er enorm van genoten.

Wij zullen zeker terug komen
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het opnemen van de kaart duurde erg lang, zeker wel 20 minuten. Dit was jammer. Het was niet eens heel erg druk, het leek bijna of ze ons vergeten was. Verder vond ik het eten prima (ik had echt mexicaans eten; nachos), alleen mijn vriend niet zo. Hij had spareribs en die waren niet zoals die horen te zijn (het vlees zat erg vast aan het bod, terwijl je dit eraf moet kunnen 'trekken'). Ik zou er niet nog een keer heen gaan.
Herbert S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Het restaurant was lawaaiig. De tafels waren niet goed schoongemaakt. Het eten was matig. De hamburger aangebrand, Het Mexicaanse eten was erg vlak van smaak. Het toetje was wel lekker. Het drinken was verder goed verzorgd, incusief een karaf water.
Wietske T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
In plaats van een verrassingsmenu zoals op de site van AHuitjes stond, konden we gewoon uit de hele kaart kiezen. Dat was dus super! Het eten was heerlijk, de bediening was vriendelijk en gastvrij en het restaurant zag er gezellig uit. Kortom, een aanrader.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Erg vriendelijke bediening, wij kwamen iets te laat en het was vol, al snel hadden ze een tafeltje in een ruimte waar wij het iets te koud vonden. Toen hebben ze naar een andere oplossing voor ons gezocht wat goed geregeld was.
Eten was prima , niet hoogstaand maar dat verwacht je ook niet in dit restaurant. Spare ribs waren goed gegaard en lekker van smaak. nagerecht heb ik niet genomen, mijn vriendin wel en dat smaakte heerlijk!
De inrichting en sfeer is super in dit restaurant!
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Kleurrijk en sfeervol restaurant. We werden ontvangen met een bakje nachos en mochten á la carte eten met de AH actie. Empanaditas middelmatig maar de ceviche was top! Standaard Mexicaanse hoofdgerechten en dat was ook precies naar onze verwachting dus prima. Perfecte nagerechten en aardige bediening zorgden voor een zeer aangename avond.
Erna W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
nadat we de menu kaart hadden gekregen duurde het erg lang voordat er iemand onze bestelling op kwam nemen. Het eten was niet super. De prijs/kwaliteit verhouding is niet oke.
Voorgerechten zijn hele kleine porties voor n beste prijs. Er word veel met sla/rauwkost gewerkt zodat het in eerste instantie niet zo op valt. Jammer, had er meer van verwachten gehoopt.
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De sfeer en service is uitstekend ! Ze zijn vriendelijk en helpen je als gast uitstekend ! Het eten viel me echt heel erg tegen ... De smaken waren niet zoals ik dat verwachtte , het eten was helemaal niet op smaak . Heel erg neutraal gekookt en ik kon er niet uithalen dat het Mexicaans was .
Bedankt voor het mooie cijfer over de service! Jammer dat het eten niet naar wens was. We nemen het mee in de evaluatie voor de nieuwe kaart. Groet
Jozee .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Drie gangen menu via AH actie. Vriendelijke bediening. Het eten was prima. Precies wat je kan verwachten bij een Mexicaans restaurant. De porties zijn ruim. Drie gangen is eigenlijk teveel. Een volgende keer zou ik gaan voor hoofdgerecht en dessert.
Het historische pand in Amersfoort is mooi met balkenplafond en andere details. Dit combineert erg leuk met de Mexicaanse decoraties en kleuren.
Bedankt voor je leuke en positieve beoordeling. Drie-gangen kan inderdaad weleens heftig zijn. Wij zien jullie graag terug voor een bescheidener diner. Groeten!
Estuip .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Casual restaurant met sfeer van eetcafé. Snelle bediening. Flinke porties. Met IENS/AH zegels vrije keuze uit de menukaart.
Bedankt voor je recensie. Voor je volgende bezoek gaan wij voor drie keer een acht! Groeten.
Markoverduin01 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Lekker gegeten bij Popocatepetl. De porties waren wel aan de grote kant. We werden vlot en goed/gastvrij bediend. Zeker een aanrader.
Bedankt voor je recensie en mooie cijfers voor het eten en de service. Wij doen ons best om alle cijfers op minimaal een acht te hebben. Jammer dat het decor niet zo goed scoorde. Waarom dit cijfer? Alvast bedankt, Groeten
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Wij hebben echt genoten van het eten, alles vonden we eigenlijk gewoon lekker. De bediening vonden we ook super. Je merkte dat de meiden er alles aandeden om je het naar de zin te maken. Top, echt een aanrader. We gaan zeker nog een keertje terug
Bedankt voor je recensie. Graag tot snel! Groeten