Popocatepetl Nijmegen

Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

adryverhoogt .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.
Bediening was zeer gastvrij, wij hadden een heel aardig meisje. Geknipt voor de horeca.
Super.
Auto kun je prima parkeren op de van schackmetonsingel.
Beste Adry,

Bedankt voor je recensie.
Superleuk om te lezen dat het zo fijn was!
Ik zal het compliment ook doorgeven aan mijn collega.
Hopelijk tot snel weer.

Hasta luego,

Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten met de AH spaaractie, we kregen (voor ons doen) redelijk grote porties! Iedereen van het personeel was erg vriendelijk. Hebben redelijk lang gezeten.
Beste Nicole,
Fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad! Hopelijk zien we jullie snel terug!

Groetjes Annelien
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De soep was niet echt warm,j jammer.
Spareribs waren heerlijk.
Hebben erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten. Kregen daarom 1 consumptie gratis.
Beste Elly,

Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Ik ben blij te horen dat het lange wachten is gecompenseerd met een gratis consumptie. Gelukkig heeft u genoten van de spareribs. Dat de soep niet echt warm was, is inderdaad jammer. Heeft u dit op de avond zelf aangegeven? We hadden graag een nieuw kommetje gebracht! We zullen hier extra op gaan letten, zodat bij een eventueel volgend bezoek, u lekker warme soep geserveerd krijgt.

Groetjes Annelien
Karin Z.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was heerlijk! Maar het was erg rumoerig, wij konden elkaar bijna niet verstaan, moesten over het tafeltje hangen om te kunnen praten, vandaar ook na de hoofdmaaltijd weg gegaan!
Beste Karin,
Goed te horen dat het eten is bevallen! Op drukkere dagen is het inderdaad altijd gezellig (rumoerig) in het restaurant. Wij zijn ons hiervan bewust, echter is hier helaas geen oplossing voor. Volgende keer mag u gerust bij het reserveren aangeven dat u graag een rustig tafeltje wilt. Dan proberen wij dit in het voorgedeelte van het restaurant te reserveren voor u.

Groetjes,
^Annelien
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor het tweede jaar op rij met de AH-restaurantactie bij Popocatepetl gegeten. Als voorafje kregen we -- zoals altijd -- nacho's met tomatensalsa, als voorgerecht bestelden we buffalo wings / empanaditas, als hoofdgerecht allebei de combinación (ze waren zo lief om voor mij frites erbij te doen i.p.v. zure room, sla, rijst en bonen) en als nagerecht allebei de chocolademoussetaart (waar ik op verzoek vanille-ijs bij kreeg i.p.v. sinaasappelijs). We waren tevreden over het eten; ik persoonlijk vooral over de chocoladetaart die lekkerder was dan vorig jaar. Bediening was niet heel snel, maar het was dan ook erg druk. Verder vonden we de prijs van de combinación enigszins aan de hoge kant. Wel goede service, erg meegaand. En leuke sfeer, aardige medewerkers.
Beste Lieke,

Fijn dat jullie weer lekker hebben gegeten met de AH-actie bij ons, dat is altijd goed om te horen! Gerechten aanpassen naar wens doen we met liefde voor u, fijn dat het op prijs gesteld wordt!
Goed ook om te horen dat de chocoladetaart goed bevallen is, die heb ik namelijk die dag zelf gemaakt ;)
Hopelijk zien we jullie snel een keer terug!

Groetjes,
^Annelien
ger80 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was goed, maar ik mis de echte smaakexplosie. Als ik veel chipottle en zwarte peper moet toevoegen om smaak toe te voegen, weet ik dat het gerecht is aangepast naar de smaak van Nederlanders (of gebrek daaraan).
De porties zijn groot. We hadden ribs en beef fajitas.
Het was erg rumoerig in het restaurant.
Het personeel was super vriendelijk, behulpzaam, gaf goede tips en nam echt de tijd voor je.
Ik kan het zeker aanraden om hier te gaan eten.
heijsen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fijne gezellige avond gehad. Zeer vriendelijk personeel. De snelheid van de service was prima tevens de kwaliteit van ons 3 gangendiner was super
Wat tof om te horen!
Graag zien we u snel weer terug wie weet dan wel voor een 4gangen diner 
Adios,

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was prima en de bediening uitermate beschaafd en alert.
Leuk om een volgende keer wéér heen te gaan en te genieten.
Beste Barbara,

Wat leuk om te lezen dat het een goede ervaring is geweest!
Ik zal mijn collega’s het mooie compliment doorgeven.
Hopelijk tot snel!

Hasta Luego
Angelique K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Dit keer in een ander gedeelte van het restaurant, waar de tafels dicht op elkaar staan en het vrij rumoerig was. Dat was jammer, maar het eten was weer erg lekker en de bediening gezellig. En volgens mij een nieuw, heerlijk toetje op de kaart; chocoladetaart met sinaasappelsorbetijs, wat een aanrader is.
Ton F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het was een beetje donker, iets meer licht boven of rondom de tafel mag wel.
Barman pakt de ijsklontjes met de hand uit de bak waar ze in zitten en doet ze dan in het glas, dat zou ik met een tang doen.
Vriendelijke bediening!
Beste Ton,

Wat betreft de verlichting daar zijn we mee bezig maar bedankt voor deze feedback! Als je in het nieuwe jaar toe bent aan wat mexicaanse zonnestralen weet je ons te vinden!
Wat betreft de barman Oeh! Gelijk heb je en nog beter de tang hebben we ook in huis. ik ga hier boven op zitten!
Buiten dat om hoop ik dat jullie een mucho gezellig avond hebben gehad vol plezier en lekker eten.
Tot de volgende ronde.

Groetjes Jacinta
Toin V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Leuke zaak, maar eten is slecht (was vroeger veel beter), weinig smaak, te weinig saus, bord lijkt opgewarmde prak, is uitgedroogd. Prettige bediening maakt veel goed, maar helaas is dus het eten in de laatste jaren sterk achteruitgegaan.
Beste Toin,

Wat balen om te lezen zeg.
Ik ben blij dat het personeel de avond nog wat heeft weten op te fleuren maar ik ben wel erg benieuwd waar we de mist in zijn gegaan.
Mocht je de behoefte hebben hoor ik graag wat u gegeten zodat ik kan gaan brainstormen met het keukenteam.
Uw antwoord mag naar nijmegen@popo.nl tav Jacinta.
Ik hoor graag van je!

jos D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De groentes en het vlees was OK. de soft taco's en de nacho's waren half gaar waardoor we de helft hebben laten liggen. Na afloop drie maal gevraagd af te rekenen, maar onze ober vergat dat steeds, terwijl er aan de bar een aantal mensen zaten te wachten. Uiteindelijk aan een ander gevraagd en na tweemaal correctie de juiste rekening.
Als we niet al eerder hier geweest waren, en dus weten hoe het kan zouden we niet nogmaals hier gaan eten. De bediening laat echt te wensen over.
Beste Jos,

Jeetje zeg dat klinkt alsof het geen toffe avond was.
Ik ben blij dat je zelf ook al aangeeft dat je weet dat het anders kan.
Mijn excuses dat juist deze avond in het water is gelopen.
Ik hoop wel dat je ons niet opgeeft nu maar de volgende keer komt genieten.
Dan zullen wij eens laten zien dat het een (Jammer genoeg) eenmalige avond was.
Dat we vanaf nu weer lekker mexicaanse zonnenstralen uitdelen.

Haste luego,

Kirsti D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Wij vinden de smaak van het eten helaas niet Mexicaans. Aangezien de smaak het allerbelangrijkste onderdeel van het eten is vinden wij het geheel teleurstellend.
Beste Kirsti,

Wat jammer dat je a taste of mexican mist.
Ik ben erg benieuwd wat je bij ons hebt gegeten en wat je er van had verwacht en hoe we het misschien beter kunnen doen naar jou mening.
Mocht je dat willen zie ik graag een mailtje tegemoet naar nijmegen@popo.nl tav jacinta.
De rest heeft goede cijfers gekregen zie ik dus wie weet gaan we de volgende keer voor allemaal 8’en.

Groetjes jacinta
miekevanderijdt .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Vriedelijke en vlotte bediening. De laatste mooie dag, dus op terras. Het geluidsniveau in de vrij drukke straat was te verwachten. Eten was prima, verzorgd.
Beste mieke,

Bedankt voor je leuke recensie.
Wat hebben wij ook nog genoten van die laatste terras dagen heerlijk!
Het klopt wel dat het gelijk gezellig in de straat wordt als het weer het toelaat.
Anderzijds heeft dat ook wel weer zijn charme. (en valt er nog eens wat te beleven)
Graag zien we je snel weer mag ook buiten het terras seizoen om natuurlijk.

Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een mooie ambiance met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. mijn partner zit namelijk in een rolstoel. Het is geen rolstoelvriendelijk restaurant maar dit werd door het personeel uitstekend opgelost.
Men dient wel rekening te houden met toiletten waarvoor je een trap af moet gaan. Verder genoten.
Beste Marcel,

Fijn dat het u ondanks de ongemakken voor uw partner zo goed bevallen is!
Excuses voor deze ongemakken, maar wat fijn dat we u beiden daar in hebben kunnen assisteren.
Graag tot een volgende keer bij Popocatepetl!

Groeten,
marcvanwamelen .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Was weer heerlijk. Gastvrij gevoel door medewerkers.
Eten was lekker en leuke levendige sfeer.
Heb de indruk ( door trappen ) dat minder valide jammer genoeg niet kunnen genieten van dit restaurant.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hadden een zeer leuke, vlotte ober die tussendoor steeds de tijd naam om even met ons te praten. Dat draagt zeker bij aan het vieren van de verjaardag van 4 jarigen. Het eten was goed zoals altijd.
Beste Mandy!

Wat een feest, maar liefst 4 jarigen! Bedankt voor het vieren bij Popocatepetl!
Zien we je snel weer?!

Groeten,
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het restaurant is erg rumoerig, wellicht dat dit beter is als je voor in het restaurant zou zitten. De gerechten zijn lekker en de bediening vriendelijk. Met de AH actie word je niet verplicht om een 3-gangenmenu te nemen, 2 gangen zijn ook prima en dan krijg je het 2e gerecht per gang gratis.
Beste Simone

Super bedankt voor je recensie.
Het klopt dat het geluid op standje gezellig staat als het wat drukker wordt maar dat is natuurlijk ook wel weer een beetje sfeer.
Als je volgende keer reserveert meldt dan even dat je liever voorin zit dan gaan we daar onze best voor doen!
Graag tot snel.

jacinta
Miep P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Was erg gezellig. Goede bediening. Eten was goed. Chilieconcarne was - ondanks erop de kaart mild stond - heel pittig! Spearribs goed van smaak maar helaas aan achterzijde erg verbrand. Heb er wat van gezegd(na afloop) en bediening ging er erg positief mee om. Volgende keer zeker eerder wat van zeggen. Alles bij elkaar heel geslaagde avond.
Beste miep,

Bedankt voor je recensie! We hebben het er inderdaad nog even over gehad op de avond zelf ook.
Volgende keer mag je het gewoon eerder aangeven ongeacht wat je tafelgenoot zegt ;) wij horen dit namelijk graag want dan kunnen we het alleen maar beter doen de volgende keer en zelf nog oplossen op de avond zelf.
Pittig is de chilli inderdaad wel een beetje maar de maatstaven van pittig zijn voor iedereen anders natuurlijk. (volgende keer kom ik graag een glaasje melk nabrengen als hij nog durft uiteraard)
Wij vonden het ook gezellig dat jullie er waren! Graag tot de volgende keer.
Groetjes Jacinta
Michelle F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met een groep vrienden voordelig wezen eten. We hebben lekker gegeten! Hebben wel lang moeten wachten op onze gerechten, maar we hebben veel kunnen kletsen.
Beste Michelle,

Bedankt voor uw recensie, excuses dat u langer heeft moeten wachten dan van ons gewend, gelukkig was u in goed gezelschap! Graag tot een volgende keer!

Mvg,