Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Liam D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Maandag hier gegeten met twee personen. Om het even kort te houden: Het eten was echt niet lekker. Zo kreeg ik een korrelig, taai stuk biefstuk voorgeschoteld en was de mais zwart. Vooraf gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde; medium-rare, ik kreeg een doorbakken biefstuk. Ga zo maar door. Je betaald dus 18,50 voor een opgewarmd oud stuk vlees met diepvries potatoe wedges (ze waren nog aan elkaar geplakt) en een verbrande maiskolf. Dit natuurlijk aangegeven in het restaurant, zou doorgegeven worden. Prima, maar de smoes ''We weten ook niet hoe het kan'' is wel zo vervangbaar, je serveert gewoon een oud stuk diepvries biefstuk. Verder hebben ze niet gevraagd hoe mijn partner het eten vond (spoiler alert: niet lekker), dus het compensatie toetje hoefde we ook niet meer. Jammer, dacht altijd dat deze tent wel een goede naam had. Erg nare ervaring (sfeer is trouwens best goed, ook service niet per se slecht. Gewoon heel erg slecht eten).
avi2 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Downsizing The Dishes. We komen hier al meer dan 20 jaren en sinds de nieuwe eigenaar er eind 2015 scepter zwaait weten we dat nieuwe bezems ook echt schoon vegen. De prijzen zijn niet verhoogd, dat is goed toch? Ja, maar de porties zijn fors kleiner, smaak is nog hetzelfde (prima), maar je voelt je bekocht als je een Combinacion bestelt en het op een klein bord geserveerd krijgt. Vorig jaar ook al gemerkt met een ander gerecht. Lepeltje rijst hier, lepeltje black beans daar, lepeltje sour cream wat sla en sliced jalepenos... en ik mis de fried jalapeno, die is ook weggehaald.

Ik ga het deze week zelf eens overdoen, thuis. Jammer. En Jacinta of Lisette, schrijf svp. niet dat ik het had moeten melden in het restaurant, dat heb ik gedaan. En ik denk dat we ook echt niet meer terugkomen. Een goede klant klaagt niet, die blijft gewoon weg.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Lekker gegeten hier, goede tortilla's. Goede bediening en heel mooi ingericht. Echt Mexicaans! Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Popo. Bediening is er zoals altijd erg vriendelijk en vrolijk. Het eten kwam snel, ondanks de drukte. Kortom een aanrader en zeker als je van Mexicaans eten houd.
jvanreem .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed restaurant. Ik zou het iedereen aanbevelen. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening.het was zeer zeker de moeite waard om heen te rijden. Indien we wee in de buurt van Nijmegen zijn, gaan we zeer zeker weer Mexicaans eter
Elsi V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fijne bediening met feestelijke verrassing voor de jarige. Eten was zout, waardoor ik de andere kruiden niet goed kon proeven. Op de burrito zat te weinig guacomole, dus bijbesteld. Ambiance en inrichting kleurrijk en sfeervol.
Beste Elsi V.

Bedankt dat je de moeite neemt om een recensie achter te laten.

Jammer om te horen dat je het eten wat zout vond. Het lastige met zout en kruiden is natuurlijk dat dat smaak eigen is.

Wat handig is om mee te geven als u het voor een volgend bezoek aangeeft kan de keuken er rekening mee houden en uw gerecht iets minder hoog op smaak brengen.

Wat leuk om te horen dat ze rekening hebben gehouden met de jarige en degene verrast hebben.

Graag zien we u een volgende keer terug.

Met vriendelijke groet,

Joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
zijn al veel vaker hier gaan eten. Eten heerlijk, bediening super vriendelijk. Konden uit de kaart kiezen, er was dus niet een aangepast AH diner, wat we erg waarderen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ondanks dat het gezellig druk was in het restaurant (er waren redelijk veel studenten, jonge mensen) kwamen de gangen snel opvolgend. Bij het nagerecht aangegeven dat het wel even mag wachten, wat ook perfect gebeurde.
JetteSchneider .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Lekker gegeten! Er ging iets mis met onze drankjes bij het hoofdgerecht, maar dit werd keurig opgelost. Ik vond het wel vrij lawaaiig, soms was het lastig elkaar te kunnen verstaan.
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer is zeer charmant. Eten waren super! Ribs pittig was lekker mals en zeer aangenaam, lekker pittig en wat een heerlijke fajitas biefstuk. Zeer fijne ervaring! Een aanranden voor iedereen om eens langs te gaan!
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was droog en niet erg lekker. Er zijn nog 2 andere Mex restaurants in Nijmegen die lekkerder eten voorschotelen
Beste Femke,

Als eerste hartstikke bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten.
Vervolgens vind ik het jammer dat de ervaring bij ons niet zo fijn is geweest als dat jullie hadden verwacht.
En wat wij proberen mee te geven aan onze gasten.
De recensie is ook doorgekoppeld naar ons personeel zodat we allemaal alerter worden/zijn.
Er rest mij nog wel de vraag of u deze vervelende ervaringen op de avond zelf ook gemeld heeft?

Graag hoor ik van u.

Gastvrije groet,

Lisette Kemperman
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mijn partner en ik houden erg van Mexicaans eten en hadden goede hoop voor Popocatepetl, ondanks dat wij enkele matige reviews hadden gelezen. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is vriendelijk. Helaas liet het eten lang op zich wachten en was de kwaliteit veel minder dan we gewend zijn, ook wanneer we zelf Mexicaans koken. De prijs viel ons ondanks de AH-restaurantactie tegen. Wanneer we de volle prijs voor deze maaltijd hadden betaald, was dat een domper op onze avond geweest. Helaas; zeer matig en wij zullen niet snel terug komen.
Beste Hanneke M,

Als eerste bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten.

Wat vervelend om te horen dat uw bezoek bij ons als minder is ervaren.

Het is waar dat de wachttijden soms iets langer oplopen dan gewenst.

De kunst is dan van ons team om het tijdig te communiceren met u.

Aan uw verhaal merk ik dat dat niet is gebeurd en dit is iets wat ik ook terug ga koppelen bij het team.

Juist door feedback kunnen wij ook blijven groeien als team.

Over de kwaliteit van de producten heb ik graag mailcontact met u, over wat u dan al heeft ervaren en gegeten. Zodat het voor ons wat duidelijker is.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Nijmegen@popo.nl
Leoni D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben super lekker en gezellig gegeten. Er hangt een gezellige sfeer met goede en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar! Leuk idee ook met die postkaart op het laatst.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een heerlijk restaurant met super vriendelijk en met personeel.
Echt een aanrader dit restaurant! We hoefden niet lang te wachten en het eten was verrukkelijk!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant vlotte bediening geen uren hoeven wachten op de volgende gang, zonder opdringerig te zijn.
Ook waren wij er een uur voor de afgesproken tijd op een moment dat alles al volgeboekt Was maar daar werd snel een oplossing voor gezocht PRIMA!
Nora C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De inrichting is erg leuk, er hangt een gezellige sfeer. Het eten was erg lekker op zn mexicaans. De bediening was goed.
Johannespeeters P.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Popocatepetl Nijmegen balnaceert helaas in wisselende kwaliteit; zowel in bediening als menu. Edoch, deze tweede kerstdag deed zowel de keukenbrigrade als de vanouds vriendelijke en ongedwongen bediening zijn best. Volhouden zo.
nelly D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
geen commentaar wat wij wel belangrijk vonden was dat je van de Albert-Heijn actie kon kiezen uit de hele kaart toppie hoor wij waren zeer tevreden
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het voorgerecht was iet echt heet, het hoofdgerecht een beetje flauw.

Er was zoveel herrie van de andere gasten dat je elkaar nauwelijks kon verstaan
Beste Ellen,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten.
Wat jammer dat het eten is tegen gevallen.
Graag ga ik hier verder met u op in zodat we kunnen kijken waar het aan lag en wat wij kunnen verbeteren.
Het kan nogal snel rumoerig worden bij ons dat klopt.
De een vindt het sfeer hebben en de ander kan het als vervelend ervaren.
Graag willen we u daarbij helpen als u het aangeeft. Bij uw volgende bezoek gaan we ons best doen om u voorin te zetten daar is minder rumoerig.

Mocht u nog in willen gaan op de gerechten hoor ik graag van u.
Dat kan op Nijmegen@popo.nl.

Goede jaarwisseling.

Gastvrije groet,

Sabina H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Erg Lekker gegeten. Er was keus genoeg! soms hebben we wat lang gewacht. Maar dit was niet heel storend want we hadden t erg gezellig!