Popocatepetl Nijmegen

Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

cwevers W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuk restaurant, geen culinaire hoogstandjes, maar wel heel gezellig, hele leuke en goede bediening. Helaas tafeltjes en menukaart plakkerig.
Hencoro .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vlotte Zeer vriendelijke bediening. Lekker eten goed van smaak en mooi opgediend. op eigen verzoek het tempo aangepast, wat langere tijd tussen de gangen. werd rekening mee gehouden.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mexicaans eten was prima maar de biefstuk liet te wensen over. Het stuk(je) was erg klein en erg droog. Heel jammer. Weet niet of ik daar nog eens naar toe zal gaan.
reksoprodjo8 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het duurde lang voordat we ons voorgerecht kregen, maar dit werd gecompenseerd met een kop thee en koffie op het huis. Verder was het een gezellig plekje om uit eten te gaan, maar het was ook wel druk. Jammer dat de gambas/calamari niet op voorraad waren, waardoor we andere alternatieve gerechten moesten bestellen.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel leuk restaurant als je eens wat anders wilt dan kipsaté. Gezellig, kleurrijk en levendig.
Heerlijk Mexicaans eten, veel keus. Je hebt even tijd nodig om de kaart te bekijken.
Enthousiast personeel. Leuk dat onze eigen gastvrouw ons welkom heette. We hebben haar de verdere avond niet meer aan onze tafel gezien ;-)
Enige min punt dat het vooral aan het begin van de avond erg rumoerig was. Er is echter genoeg te zien en te proeven, dat gesprek komt later wel! Piet en Annette
Manuela A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer lekker gegeten en ook goede bediening. Voor herhaling vatbaar, dus we komen zeker een keer terug hier. Hebben ook lekker buiten kunnen zitten daar. In de zomer altijd lekker
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Super lekker gegeten goeie formule 2 goedkoopste gerechten !
Keuze uit veel is erg prettig . We gaan zeker nog een keer aardige mensen .
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Bij afrekenen word het allergoedkoopste gerecht afgetrokken van de rekening (à la carte, in mijn geval slechts het voorgerechtje) dit terwijl men ook een 2e 3-gangsmenu gratis zou kunnen krijgen...
Voorgerecht was niet naar wens: advocado gevuld met garnalen waarbij advocado overrijp was en dus niet lekker...terug laten nemen en werd vervangen door garnaalcocktailtje maar wel voor de volle prijs ...
Bij mixed vleesgerecht zou volgens menu ook lamsvlees moeten zijn maar die was afwezig (in plaats daarvan extra stuk spareribs, die ikzelf - wellicht kwestie van smaak - veel te zoet vond...
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Goed eten, prettige en efficiënte bediening. De spareribs waren erg goed, de porties ruim. Dit was de eerste keer in mijn herinnering dat ik moeite had het laatste dingetjes schoon te knagen. Zeker aanbevolen.
Anika G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het eten was uitstekend het personeel erg vriendelijk. Duurde alleen lang voordat we het hoofdgerecht kregen. Dat lag niet aan het personeel wat er werkte die liepen de benen onder hun kont uit. Misschien meer personeel?
Choanne T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten en de service was een 10! Hele lieve meiden in de bediening die moeite doen om je welkom te laten voelen.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Het was een beetje rommelige avond. Maar het eten was heerlijk en ze zijn super gastvrij en houden van een beetje humor.Kortom een geslaagde avond om bij te kletsen met vrienden en dan lang te blijven zitten zonder dat je de zaak uitgekeken wordt.
Liam D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Maandag hier gegeten met twee personen. Om het even kort te houden: Het eten was echt niet lekker. Zo kreeg ik een korrelig, taai stuk biefstuk voorgeschoteld en was de mais zwart. Vooraf gevraagd hoe ik mijn biefstuk wilde; medium-rare, ik kreeg een doorbakken biefstuk. Ga zo maar door. Je betaald dus 18,50 voor een opgewarmd oud stuk vlees met diepvries potatoe wedges (ze waren nog aan elkaar geplakt) en een verbrande maiskolf. Dit natuurlijk aangegeven in het restaurant, zou doorgegeven worden. Prima, maar de smoes ''We weten ook niet hoe het kan'' is wel zo vervangbaar, je serveert gewoon een oud stuk diepvries biefstuk. Verder hebben ze niet gevraagd hoe mijn partner het eten vond (spoiler alert: niet lekker), dus het compensatie toetje hoefde we ook niet meer. Jammer, dacht altijd dat deze tent wel een goede naam had. Erg nare ervaring (sfeer is trouwens best goed, ook service niet per se slecht. Gewoon heel erg slecht eten).
Beste Liam,
Wat vervelend om te horen dat het eten niet gesmaakt heeft.
Jammer genoeg kan ik er nu weinig meer aan veranderen voor u aan uw ervaring bij ons graag ga ik hier nog wel op in.Ook over wat uw partner heeft gegeten. Wij proberen alles aan te pakken.
Want als ik het zo lees voelt u zich ook niet gehoord door de bediening.
Mocht u hier bereid voor zijn mag u mij mailen naar nijmegen@popo.nl tav Jacinta.

Met vriendelijke groet

Jacinta
avi2 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Downsizing The Dishes. We komen hier al meer dan 20 jaren en sinds de nieuwe eigenaar er eind 2015 scepter zwaait weten we dat nieuwe bezems ook echt schoon vegen. De prijzen zijn niet verhoogd, dat is goed toch? Ja, maar de porties zijn fors kleiner, smaak is nog hetzelfde (prima), maar je voelt je bekocht als je een Combinacion bestelt en het op een klein bord geserveerd krijgt. Vorig jaar ook al gemerkt met een ander gerecht. Lepeltje rijst hier, lepeltje black beans daar, lepeltje sour cream wat sla en sliced jalepenos... en ik mis de fried jalapeno, die is ook weggehaald.

Ik ga het deze week zelf eens overdoen, thuis. Jammer. En Jacinta of Lisette, schrijf svp. niet dat ik het had moeten melden in het restaurant, dat heb ik gedaan. En ik denk dat we ook echt niet meer terugkomen. Een goede klant klaagt niet, die blijft gewoon weg.
Gerard K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Lekker gegeten hier, goede tortilla's. Goede bediening en heel mooi ingericht. Echt Mexicaans! Zeker voor herhaling vatbaar.
Patricia D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten bij Popo. Bediening is er zoals altijd erg vriendelijk en vrolijk. Het eten kwam snel, ondanks de drukte. Kortom een aanrader en zeker als je van Mexicaans eten houd.
jvanreem .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Zeer goed restaurant. Ik zou het iedereen aanbevelen. Heerlijk gegeten, vriendelijke en vlotte bediening.het was zeer zeker de moeite waard om heen te rijden. Indien we wee in de buurt van Nijmegen zijn, gaan we zeer zeker weer Mexicaans eter
Elsi V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Fijne bediening met feestelijke verrassing voor de jarige. Eten was zout, waardoor ik de andere kruiden niet goed kon proeven. Op de burrito zat te weinig guacomole, dus bijbesteld. Ambiance en inrichting kleurrijk en sfeervol.
Beste Elsi V.

Bedankt dat je de moeite neemt om een recensie achter te laten.

Jammer om te horen dat je het eten wat zout vond. Het lastige met zout en kruiden is natuurlijk dat dat smaak eigen is.

Wat handig is om mee te geven als u het voor een volgend bezoek aangeeft kan de keuken er rekening mee houden en uw gerecht iets minder hoog op smaak brengen.

Wat leuk om te horen dat ze rekening hebben gehouden met de jarige en degene verrast hebben.

Graag zien we u een volgende keer terug.

Met vriendelijke groet,

Jacinta van der Lee

Popocatepetl Nijmegen
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
zijn al veel vaker hier gaan eten. Eten heerlijk, bediening super vriendelijk. Konden uit de kaart kiezen, er was dus niet een aangepast AH diner, wat we erg waarderen.
John D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ondanks dat het gezellig druk was in het restaurant (er waren redelijk veel studenten, jonge mensen) kwamen de gangen snel opvolgend. Bij het nagerecht aangegeven dat het wel even mag wachten, wat ook perfect gebeurde.