Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

bettyvdkallen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was erg donker.
Kaart was nauwelijks te lezen.
Voorgerecht: Empanaditas een 7, was wat flauw van smaak.
Hoofdgerecht :Puerco Dona :eveneens aan de flauwe kant, we misten wat frietjes. Een 7.
Nagerecht: Tapachula, een 9.Het kaneelijs was heerlijk, een toefje slagroom er nog bij ?
Ondanks dat het niet druk was moesten we vrij lang wachten.
Beste Betty,

De sfeerverlichting staat op standje romantiek dat klopt! Mocht je willen voor een volgend bezoek hebben we gewoon een zaklampje bij de hand hoor dat kan wat makkelijker lezen.
Wat jammer om te horen dat het voor en hoofdgerecht een beetje tegen vielen.
Ik lees ook dat u bij het hoofdgerecht wat frietjes had gewild en bij het nagerecht graag een toefje slagroom.
Alles kan geregeld worden! Dus trek een volgende keer je stoute schoenen aan en geef het aan.
Dan weet ik zeker dat ze het met liefde voor je regelen.
Wat betreft de wachttijd mijn excuses dit is niet de bedoeling ik zal dit ook gaan oppakken met het team.
al om al hoop ik je een volgende keer te ontvangen en dan zullen we eens even wat pittiger gaan koken!

Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Weer prima gegeten. Het leuke van de AH actie is dat je van het gehele menu mag kiezen. Je betaald per gang het duurste gerecht. Dus je kan eten waar je zin in hebt.
We kregen een sticker op de AH kaart voor een gratis dessert de volgende keer. Attent.
Beste Daphne,

Superleuk om te lezen dat het allemaal top was.
Ik zie je snel voor de zoete afsluiter!

karelvanandel .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
vriendelijke mensen die he zelf voor onze hond naar de zin wilde maken. de door ons gekozen gerechten waren mals en smaakvol.
Beste Karel,

Bedankt voor uw recensie. Uw trouwe viervoeter is natuurlijk altijd van harte welkom.
Graag tot een volgende keer!

Emiel N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met AH actie gegeten, service was prima en het eten ook voor een klein bedrag. AH actie is super geregeld in dit restaurant.
Beste Emiel,

Bedankt voor uw mooie recensie! Komt u snel weer?

mieke-thijs .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Vriendelijke dame van de bediening deed erg haar best maar kwam wel 7x aan tafel vragen hoe het was en wat we na het eten gingen doen. Goed bedoeld maar niet nodig. Prima gegeten, geen culinaire hoogstandjes maar zeker voor die prijs goed.
Beste Mieke-thijs,

Bedankt voor uw recensie en de feedback. Fijn dat het u gesmaakt heeft.
Graag tot een volgende keer.

ahvanha .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten! Beetje hoog geluidsniveau als er veel klanten zijn. Jammer dat ze extra guacamole en zure room aanbieden, maar er wel geld voor rekenen achteraf. Prima bediening!
Beste Ahvanha,

Fijn om te horen dat alles lekker is geweest.
Het klinkt inderdaad erg gezellig als het wat drukker wordt.
Mocht je er veel last van hebben meld het bij een volgend bezoek dan proberen we je wat meer voorin te zetten daar is het iets rustiger qua geluid.
Mijn excuses voor de miscommunicatie bij de zure room en guacamole. (we probeerde je niet bewust op te lichten) ;)
Ik zal dit ook even bespreken met het team dat dit duidelijker kan worden aangegeven.
Graag zie ik je snel weer terug.

Stella P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Met de AH-actie gereserveerd. Personeel vriendelijk en vlot. We mochten van de hele kaart kiezen. De gerechten waren oké, niet echt bijzonder. Kip en gehakt droog, het rundvlees was erg mals en lekker. De zelfgemaakte patat was heel erg lekker. Aangezien we vol zaten, wilde als toetje de koffie. De rekening klopte niet (waren vergeten dat we met de AH-actie gereserveerd hadden). Ook toen we dit aangaven en een nieuwe rekening kregen klopte het nog niet. Er stond bv mayonaise op die nooit aangekomen was en de koffie was ineens geen toetje meer, dus moesten we dubbel betalen.
Beste Stella,

Excuses voor de late reactie.
Ik ga prive contact met u opnemen zodat wij dit kunnen oplossen!

Jacinta
Tallie21883 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Erg lekker gegeten, goed gekruid. Ook genoten van het toetje, de Popo Grande, van alles wat! Vriendelijke bediening, fijne ambiance.
Beste Tallie,

Bedankt voor uw mooie recensie! Zien wij u snel weer?

Arnold L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tafels vrij dicht op elkaar geplaatst en enorm rumoerig. Kwaliteit eten redelijk. Biefstuk was lauw. Nagerecht panacotra met vorkje eten was vrij lastig. Gegeten met AH actie maar konden alles van de kaart kiezen. Klinkt leuk maar nagerecht werd wel extra berekend. Nog nagevraagd maar kregen alleen tegoed voor als we nog een keer kwamen eten voor een 2e nagerecht gratis. Komen hier niet meer terug!
Beste Arnold Loon,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten. Wat vervelend om te horen dat we wat steekjes hebben laten vallen! Ik zal met u prive contact opnemen met betrekking tot de AH-bon. Zoals ik het nu hoor klopt dit niet en is er ergens iets mis gegaan.

kathelijn V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Fijne avond gehad, ze hadden de iens-ah actie nog niet gezien maar gingen daar heel goed mee om. Als ze iets beter hadden opgelet hadden ze meer drank kunnen verkopen, niet alleen aan onze tafel.
Top gehad.
Beste Kathelijn,

Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te horen dat het allemaal lekker is geweest en u een fijne avond heeft gehad.
Ik ga zeker aan het team terugkoppelen dat de drank verkoop beter kan. Een leermoment!

Graag zien we u een volgende keer weer terug!

Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Goed eten en vriendelijk personeel. De ambiance was uiterst positief en het geheel was gezellig ingericht. We hadden een AH actie diner en desondanks konden we gewoon van alles kiezen uit de kaart, top dus.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker rommelig restaurant, daardoor sfeervol. Flinke porties eten en zuinige glaasjes wijn. oxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
Rolanro .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was prima en de bediening vriendelijk en gastvrij. Kortom voor wie een keer gezellig Mexicaans wil gaan eten een absolute aanrader.
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Geen speciaal keuzemenu, maar gewoon kiezen van de kaart :-)
Ook zonder deze actie een goede prijs-kwaliteitverhouding.
cwevers W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Leuk restaurant, geen culinaire hoogstandjes, maar wel heel gezellig, hele leuke en goede bediening. Helaas tafeltjes en menukaart plakkerig.
Goedemorgen heer en/of mevrouw Wevers,

Bedankt voor uw beoordeling en feed back.
Wij zullen de menukaarten en tafels extra nalopen.

Groeten,
Denise
Hencoro .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Vlotte Zeer vriendelijke bediening. Lekker eten goed van smaak en mooi opgediend. op eigen verzoek het tempo aangepast, wat langere tijd tussen de gangen. werd rekening mee gehouden.
Goedemorgen,

Bedank voor uw beoordeling.

Graag tot een volgende keer bij Popo.

groeten,
Denise
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Mexicaans eten was prima maar de biefstuk liet te wensen over. Het stuk(je) was erg klein en erg droog. Heel jammer. Weet niet of ik daar nog eens naar toe zal gaan.
reksoprodjo8 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het duurde lang voordat we ons voorgerecht kregen, maar dit werd gecompenseerd met een kop thee en koffie op het huis. Verder was het een gezellig plekje om uit eten te gaan, maar het was ook wel druk. Jammer dat de gambas/calamari niet op voorraad waren, waardoor we andere alternatieve gerechten moesten bestellen.
Piet A.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Heel leuk restaurant als je eens wat anders wilt dan kipsaté. Gezellig, kleurrijk en levendig.
Heerlijk Mexicaans eten, veel keus. Je hebt even tijd nodig om de kaart te bekijken.
Enthousiast personeel. Leuk dat onze eigen gastvrouw ons welkom heette. We hebben haar de verdere avond niet meer aan onze tafel gezien ;-)
Enige min punt dat het vooral aan het begin van de avond erg rumoerig was. Er is echter genoeg te zien en te proeven, dat gesprek komt later wel! Piet en Annette
Manuela A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Zeer lekker gegeten en ook goede bediening. Voor herhaling vatbaar, dus we komen zeker een keer terug hier. Hebben ook lekker buiten kunnen zitten daar. In de zomer altijd lekker
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Super lekker gegeten goeie formule 2 goedkoopste gerechten !
Keuze uit veel is erg prettig . We gaan zeker nog een keer aardige mensen .