Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

John D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Ondanks dat het gezellig druk was in het restaurant (er waren redelijk veel studenten, jonge mensen) kwamen de gangen snel opvolgend. Bij het nagerecht aangegeven dat het wel even mag wachten, wat ook perfect gebeurde.
Timo L.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer is zeer charmant. Eten waren super! Ribs pittig was lekker mals en zeer aangenaam, lekker pittig en wat een heerlijke fajitas biefstuk. Zeer fijne ervaring! Een aanranden voor iedereen om eens langs te gaan!
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het eten was droog en niet erg lekker. Er zijn nog 2 andere Mex restaurants in Nijmegen die lekkerder eten voorschotelen
Beste Femke,

Als eerste hartstikke bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten.
Vervolgens vind ik het jammer dat de ervaring bij ons niet zo fijn is geweest als dat jullie hadden verwacht.
En wat wij proberen mee te geven aan onze gasten.
De recensie is ook doorgekoppeld naar ons personeel zodat we allemaal alerter worden/zijn.
Er rest mij nog wel de vraag of u deze vervelende ervaringen op de avond zelf ook gemeld heeft?

Graag hoor ik van u.

Lisette Kemperman
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Mijn partner en ik houden erg van Mexicaans eten en hadden goede hoop voor Popocatepetl, ondanks dat wij enkele matige reviews hadden gelezen. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is vriendelijk. Helaas liet het eten lang op zich wachten en was de kwaliteit veel minder dan we gewend zijn, ook wanneer we zelf Mexicaans koken. De prijs viel ons ondanks de AH-restaurantactie tegen. Wanneer we de volle prijs voor deze maaltijd hadden betaald, was dat een domper op onze avond geweest. Helaas; zeer matig en wij zullen niet snel terug komen.
Leoni D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
We hebben super lekker en gezellig gegeten. Er hangt een gezellige sfeer met goede en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar! Leuk idee ook met die postkaart op het laatst.
Selina V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een heerlijk restaurant met super vriendelijk en met personeel.
Echt een aanrader dit restaurant! We hoefden niet lang te wachten en het eten was verrukkelijk!
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima restaurant vlotte bediening geen uren hoeven wachten op de volgende gang, zonder opdringerig te zijn.
Ook waren wij er een uur voor de afgesproken tijd op een moment dat alles al volgeboekt Was maar daar werd snel een oplossing voor gezocht PRIMA!
Nora C.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De inrichting is erg leuk, er hangt een gezellige sfeer. Het eten was erg lekker op zn mexicaans. De bediening was goed.
Johannespeeters .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Popocatepetl Nijmegen balnaceert helaas in wisselende kwaliteit; zowel in bediening als menu. Edoch, deze tweede kerstdag deed zowel de keukenbrigrade als de vanouds vriendelijke en ongedwongen bediening zijn best. Volhouden zo.
nelly D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
geen commentaar wat wij wel belangrijk vonden was dat je van de Albert-Heijn actie kon kiezen uit de hele kaart toppie hoor wij waren zeer tevreden
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het voorgerecht was iet echt heet, het hoofdgerecht een beetje flauw.

Er was zoveel herrie van de andere gasten dat je elkaar nauwelijks kon verstaan
Beste Ellen,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een recensie achter te laten.
Wat jammer dat het eten is tegen gevallen.
Graag ga ik hier verder met u op in zodat we kunnen kijken waar het aan lag en wat wij kunnen verbeteren.
Het kan nogal snel rumoerig worden bij ons dat klopt.
De een vindt het sfeer hebben en de ander kan het als vervelend ervaren.
Graag willen we u daarbij helpen als u het aangeeft. Bij uw volgende bezoek gaan we ons best doen om u voorin te zetten daar is minder rumoerig.

Mocht u nog in willen gaan op de gerechten hoor ik graag van u.
Dat kan op Nijmegen@popo.nl.

Goede jaarwisseling.

Jacinta van der Lee
Sabina H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Erg Lekker gegeten. Er was keus genoeg! soms hebben we wat lang gewacht. Maar dit was niet heel storend want we hadden t erg gezellig!
alan__84 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Leuke Mexicaanse sfeer, vriendelijke bediening en lekker eten. Minpuntje: niet alles wat op de kaart stond lag ook op het bord. Gelukkig wel alleen maar minder relevante items.
Beste Alan,

Wat fijn om te horen dat de avond gevuld was met goed gezelschap, lekker eten en goede service. Dat is natuurlijk een streven.
Wat vervelend dat het gerecht niet compleet was. Nu ben ik wel erg benieuwd wat u miste. Want dan kan ik dat ook terug communiceren naar mijn collega’s en zo verbeteren.
Mocht u willen ga ik er graag nog even op in via de mail of telefonisch.
Ik wacht uw reactie af en we zien u uiteraard graag weer.

Jacinta van der Lee
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Natuurlijk is dit restaurant onderdeel van een keten waar men betaalbaar eten serveert. De sfeer is prima, het personeel is vlot een heeft een sympathieke babbel voor iedereen. De zaak is netjes verzorgd met eenvoudige tafeltjes en goed zittende stoelen. Goede gevarieerde menukaart. Natuurlijk geen 'haute cuisine' maar gewoon een prettig adres om af en toe eens iets met een Mexicaanse inslag te eten.
ellyteunissen .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Aardig personeel. Met AHkortingsactie een heel goede prijs voor smakelijk eten. (ikzelf vond de enchilada iets te smeuiig)
Jackie K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Zeer leuk en vrolijk restaurant met aardige, attente medewerkers. Het eten was heerlijk en we waren erg tevreden!! Echt een aanrader!
Miep M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gerechten keuze voor vegetariers beperkt. Aardige bediening en leuke sfeer. Menukaart was vies en plakte helaas. Verder eten oke.
Kar O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De inrichting is erg leuk en het personeel vriendelijk, maar het eten is redelijk en niet meer dan dat. In ieder geval zijn de vegetarische opties niet zo spannend.
Loutre .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Prima restaurant, zeker aan te bevelen. Interessante kaart met een ruim aanbod. Ik had een mix gerecht waarvan de spareribs geweldig waren. Personeel uiterst vriendelijk.
Brusje B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij Popo Nijmegen. We komen hier regelmatig al meer dat 25 jaar. Dat zegt dacht ik al genoeg.