Popocatepetl Nijmegen

Van Welderenstraat 92 6511 MS Nijmegen Nederland Kaart

Over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Gemixte cocktails en kleurige cantina in Nijmegen

Wanneer je wilt dineren in de levendige sfeer van Mexico, inclusief de lekkerste Mexicaanse gerechten, kun je goed terecht bij de Popocatepetl restaurants in Nederland. Popocatepetl in Nijmegen ligt midden in een straat van winkels en horeca en is dus een perfecte plek om Mexicaans te eindigen na een dag shoppen. De combinatie van enthousiaste en gastvrije bediening, vers gemixte cocktails, authentieke Mexicaanse gerechten en het kleurige cantina interieur die een avondje Popo zo speciaal maakt!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Nijmegen

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Josan.derks .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ontvangst was goed ,mochten tafeltje kiezen. Bediening was goed, letten goed op drank. Leuke zaak en heerlijk gegeten???? Zeker voor herhaling vatbaar????
V.cornelissen .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was erg lekker en gezellig. Zelfs de enige zeer kritische eter was toch redelijk tevreden, de anderen allemaal zeer tevreden. Wij waren met 8 personen.
Service erg plezierig.
1 minpuntje: voor 1 persoon was het bestelde dessert helaas niet meer beschikbaar, maar wij waren wel de laatste gasten......en het is naar tevredenheid opgelost.
Dit restaurant is een aanrader.
Romy B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
ondanks dat ik door omstandigheden te laat was toch enorm goed opgevangen! heerlijk gegeten , zeker een aanrader. ook positief is dat je gewoon van de kaart mag bestellen met AH actie
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
wij hebben een prima avond gehad. Het eten was erg goed de hoeveelheden ook zelfs beetje aan de grote kant.

Al met al een prima restaurant.
Marcel_schulte .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was goed druk op het moment van binnenkomen, dus dat gaf een goede sfeer. We konden elkaar goed verstaan en we werden direct geholpen. Eenmaal bij kregen we ook snel de vraag wat we wilden drinken. En eigenlijk vanaf dat moment duurde het allemaal wat langer. Na een behoorlijke tijd kwamen ze onze bestelling voor het eten opnemen. Het duurde zeker 20 minuten voordat we onze drank kregen. Het waren weliswaar cocktails, maar ook de kwaliteit hiervan was minder. Vervolgens duurde het behoorlijk lang voordat we onze gerechten kregen waarvan er 1 gerecht niet goed was en is geretourneerd. Heel jammer, terwijl ik de andere avonden dat ik er heb gegeten heel goed was geregeld.
José K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het etentje was ter gelegenheid van mijn verjaardag. Met mijn 2 kinderen en een vriend van mijn dochter. We ware vroeg en konden gaan zitten waar we wilden. Het welkom en de bediening was zeer vriendelijk en ook tijdens het verloop van het eten werd er tijd genomen voor een babbeltje. En toen een van ons vroeg om een glas met kraan water kwam er al snel een kan met 4 glazen. Gratis. Heel erg nieuw voor mij en erg lekker vond ik het kaneel ijs toetje met bosbessensaus. Kortom...een geslaagd dinertje. We gaan snel weer een keer daar eten.
Nicole.scheepers .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten en vooral veel keus op de menukaart. Bediening was vriendelijk en restaurant is erg gezellig ingericht. Een aanrader als je van mexicaans eten houdt.
J.bongaards J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Leuk om weer eens hier te eten,goede afwisseling. tortillia met rundvlees altijd lekker hier!
Het viel me op dat er veel grote groepen komen eten. Eigenlijk gewoon prima avond gehad.
Betsy72 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Lekker gegeten, heel vriendelijke en behulpzame bediening en een mooie eindrekening mede door de ah spaarkaart. Voor herhaling vatbaar.
Familiemetvijf .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
lekker en gezellig gegeten. alleen de wachttijd tussendoor was lang. het bleek te maken te hebben met de zondag. dan wil iedereen kennelijk vroeg eten. zeker de moeite waard om nog eens heen te gaan!
Veritas .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Borden werden gloeiend heet zonder even een waarschuwing rakelings opgediend langs ons 2 jarige zoontje. En ik brand m'n vingers????
De menukaarten plakte aan elkaar door etensresten.

De combinacion a 19,50! was gloeiend heet net uit de oven. De 3 gerechten waren uitgedroogd en vastgeplakt aan het bord en smaakte allemaal hetzelfde.
Daarbij de salade ijskoud en smakeloos.
De enchiladas especiale idem.
Het dessert was verassend goed.
Wij raden de kok aan eens te gaan buurten bij Amigo Arnhem, die zetten al jarenlang kwaliteit op tafel.
Gega .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Heerlijk gegeten, leuke sfeer en genoeg keuze
____________________________________________________________________________________________________________________________
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Lekker met mijn vriend bij Popocatepetl gegeten met Albert Heijn restaurantactie. Voorgerecht: calamares / empanaditas, hoofdgerecht: beenhammetje / combinación (tortilla, taco enchilada), nagerecht: chocoladetaart. Vooraf kregen we nog gratis nacho's met dip. Smaakte allemaal prima, alleen de taart was een beetje droog. Vriendelijke bediening. Vrolijke Mexicaanse inrichting. Al met al een leuk restaurantje.
Dees2lola .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Fijn dat je een keuze kunt maken van de kaart met de AH actie. Lekker gegeten, niets bijzonders, flinke porties. Prijs-kwaliteit-hoeveelheid is in orde.
Bediening was vriendelijk en in orde.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
heerlijk eten, vriendelijke bediening, ga graag nog terug.
door dat het verkeer ontvricht was en wij zeker 2 uur te laat waren, werden wij zeer vriendelijk ontvangen en onze tafel stond nog gereserveerd.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vanuit de AH actie hier gegeten. Super service dat je van det hele menukaart mag kiezen. Het goedkope gerecht wordt per gang van de rekening gehaald.
We hebben lekker gegeten. Een aanrader.
Harold W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij hebben lekker en goed gegeten bij Popocatepetl. Sfeer is goed, restaurant is leuk aangekleed, wij vonden alleen de bediening wat minder. Bediening was wel vriendelijk, maar niet echt betrokken bij het restaurant en naar de klanten toe, Er ging ook nog een cola flesje over de tafel heen.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Alles was naar wens,ook de bediening was zeer vriendelijk. Deden ook niet moeilijk over de ah bon gewoon goed en ook de sfeer echt even het gevoel dat je in Mexico zat
Cynthia V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Het eten smaakte goed. De fajita's met biefstuk zouden we echter niet nog een keer bestellen. De biefstuk was niet super bereid en had weinig smaak. Ook waren de plakjes veel te dik gesneden waardoor het niet met de tortilla's te eten was, zelfs niet na het klein snijden van de biefstuk.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prima gegeten en vriendelijke bediening. Ondanks de drukte niet lang hoeven te wachten en zeker voor herhaling vatbaar.