Popocatepetl Haarlem

31-235511901

Meer informatie over restaurant Popocatepetl Haarlem

Carline G.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mijn complimenten aan het personeel! Ondanks de drukte bleef het personeel zeer vriendelijk, gezellig, correct, snel en hebben wij heerlijk gegeten, zonder lang gewacht te hebben. Knap hoor!
Hilde H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Leuke entourage, ruim restaurant. Bediening zeer vriendelijk, maar moesten lang wachten op de gangen en dan zat het restaurant nog niet eens volledig vol.

Eten vond ik niet zo bijzonder uitgesproken van smaak. Ik heb lekkerder Mexicaans gegeten. Bij mijn gerecht een sausje gevraagd want anders was het wel erg droog allemaal.
De saus kwam toen mijn eten al bijna op was. Beetje jammer.

Als nagerecht de combinatie van desserts genomen met zijn tweeën . Hiervan kon alleen de cheesecake ons bekoren.

Hier nog eens terugkomen? Ik denk alleen als het verder overal vol is.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Niets dan lof voor dit restaurant.
Wij gaan regelmatig met ons team uit eten en na twee teleurstellende ervaringen bij andere restaurants zijn we onlangs naar Popocatepetl in Haarlem gegaan.
Dit bleek een prima keus te zijn. We waren met een redelijk grote groep, maar iedereen kon gewoon a la carte bestellen. Heel fijn, want zo kon iedereen bestellen wat hij lekker vond.
Ondanks de vele verschillende bestellingen, kregen we allemaal keurig tegelijkertijd ons eten. Heel fijn, want dat is lang niet overal zo.
Het eten was heerlijk en ruim voldoende, de toetjes zalig en voor diegenen die geen toetje wilden, werd de koffie tegelijkertijd geserveerd. Dat is wel zo gezellig als je met een groep uit eten bent.
We zaten in het restaurant, maar toch een beetje apart. Dit hebben we als heel prettig ervaren. De bediening was vriendelijk en vlot.
De reacties de volgende dag op het werk waren allemaal positief, iets wat maar zelden gebeurt.
Dus, zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wij hebben met 4 personen het lunchmenu gegeten. Niet al te uitgebreide keuze maar wel lekker en soms ook pittig. Lekkere soep! De guacamole mag wel wat pittiger. De bijbestelde gerechten waren wel aan de dure kant, vooral een klein schaaltje friet vond ik behoorlijk aan de prijs. Jammer, dit kan je ook gewoon bij de hamburgers serveren ipv taco chips. De bediening was vriendelijk en de zaak is, zeker op een frisse zomerdag in Haarlem, zonnig en vol van kleur. Wordt je warm van!
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Donderdag 4 -8 hier gegeten,onze verwachtingen waren hoog maar wat viel het tegen.
Om 19:30 binnen om 21:00 ons eerste gerecht wat redelijk was maar niet geweldig.Na heeeel lang wachten eindelijk ons hoofdgerecht wat verkeerd was doorgegeven aan de keuken dus weer opnieuw wachten zodat we toch samen konden eten.
Geen drankje aangeboden ter compensatie voor bijna 2 uur wachten voor we aan ons hoofdgerecht konden beginnen helemaal niets.
Wel een vriendelijke serveerster die goed haar best deed maar wij komen hier niet meer terug.
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Van een vorig bezoek aan Haarlem herinnerde ik me nog dat we toen best wel prettig gezeten hadden bij Popocatepetl, dus nu -alleen - maar weer een plekje gezocht bij deze Mexicaan tegenover de Oude Bavokerk. Het was er niet erg druk. M'n bestelling werd vlot en vriendelijk opgenomen: ik bestelde de calamaris als voorgerecht en de hamburger als hoofdgerecht. Kopje koffie om te beginnen, en de calamaris stond al vrij snel daarna op tafel. Die waren wel oké, niet sensationeel of zo, maar - oké. En toen begon het wachten. Na een uur maar eens gevraagd of die hamburger misschien nog zou komen. "O, ik zal het vragen". Even later: "Meneer, uw hamburger komt er zo aan". Kwartier later: nog niks. Al met al duurde het bijna anderhalf uur na bestelling voor ik die hamburger eindelijk kreeg - en toen had ik geen tijd meer om ervan te genieten. Snelsnel naar binnen gewerkt om nog op tijd op m'n afspraak te komen. Duidelijk kenbaar gemaakt dat ik dit geen manier van doen vond. "Kan ik u nog een drankje aanbieden dan?" Nee, ik zit op hete kolen, ik moet weg. Een drankje was toch niet zo aantrekkelijk: het bier - Jupiler - smaakte niet bepaald naar méér.
Jammer. Geen reclame voor Popocatepetl Haarlem. Ik kom hier niet weer, tenzij ik een halve dag de tijd heb.
Beste Leo,

Wat vervelend om te lezen dat de ervaring niet naar wens is geweest. Het is uiteraard nooit onze bedoeling om onze gasten laten wachten. Hoewel wij dit beschouwen als een incident wil ik wel benadrukken dat wij een oplossing zoeken om dit in de toekomst te voorkomen. Wij hopen ten alle tijden een goede service neer te zetten. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans zou willen geven!

Met vriendelijke groet,
Jill - Team Popocatepetl Haarlem
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Dat je bij het Vlaamse friethuis apart voor de saus bij je frietje van 2,50 euro betaalt, dat snap ik. Maar een restaurant waar je voor tientallen euro's eten en drinken bestelt en fooi geeft en dan achteraf op de rekening ziet dat je nog apart voor je sausje moet betalen, daar word ik een beetje treurig van.
En helemaal als er 2x ketchup en 1x mayo op de rekening staat, terwijl er slechts 1x ketchup is geleverd. Mijn tafelgenoot (de enige met patat) heeft meerdere malen moeten vragen om een sausje dat maar niet kwam terwijl we allemaal al ruim zaten te eten en zijn patat koud begon te worden. 3x vragen, 1x geleverd, maar dus wel 3x op de rekening. De serveerster aan wie we na afloop meldden dat we dit niet zo netjes vonden, reageerde nogal blanco.
Natuurlijk, het gaat maar om een paar euro. Maar het gaat mij ook om het principe. Een restaurant dat klanten geld vraagt voor een mini-bakje ketchup? Don't like it. Of het nu 1x of 3x op de rekening staat.

Beste Anne,

Wat vervelend dat de ervaring niet naar wens is geweest. Het is nooit onze bedoeling om onze gasten laten wachten en daarbij zeker niet driedubbel te laten betalen. Hoewel wij dit beschouwen als een incident wil ik wel benadrukken dat wij een oplossing zoeken om dit in de toekomst te voorkomen. Wij hopen ten alle tijden een goede service neer te zetten. We hopen dat je ons nog een kans geeft in de toekomst.

Vriendelijke groet,
Popocatepetl Haarlem

Sonjaenrob .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Leuk restaurant om een hapje te eten.
Fajita's zijn heerlijk. Ook daarna nog gezellig
Cocktails drinken. Personeel is erg attent.
We gaan zeker terug.
Sonja
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Goede Mexicaanse hamburger gegeten met vooraf prima nacho's. Ruime keuze uit gerechten. Leuk terras(je) op leuke locatie in het centrum.
SylvZ .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Bijzonder gastvrij ontvangen en ook de verdere verzorging was top. Sfeer heel leuk en vrolijk. Eten mogen we niet echt beoordelen: Mexicaans is niet echt ons ding. Voordat we iets hadden besteld: nacho's, bij het voorgerecht nacho's, bij het hoofdgerecht nacho's. Niets mis mee maar misschien iets te veel van het goede. Maakte echter niet uit: toopavond gehad dankzij de heerlijke sfeer die hier hangt. Gaan terug en vragen dan hulp bij de keuze van het eten! (geen nacho's).
Michelle Joan D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Als je lekker wil eten voor een leuke prijs is Popo zeker een aanrader!

Regelmatig gaan we hier gezellig uit eten.

Precies zoals een Mexicaans restaurant hoort te zijn:
Zodra je binnenstapt gelijk al een gezellige sfeer. Je wordt vriendelijk geholpen, lekker muziekje erbij.
De service is goed en je hoeft niet te lang op het eten te wachtten.
Veel keus! Ook wat minder traditionele Mexicaanse gerechten zijn er genoeg.
En één van de overheerlijke cocktails mag natuurlijk niet ontbreken!

Wij komen snel weer terug!
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Onlangs gegeten bij dit restaurant, was hier nog niet eerder geweest. Na vriendelijk naar onze tafel begeleid te zijn hebben we een driegangenmenu genomen. Vooraf de nacho's, een goed bord vol! De burrito met bonen en rijst was erg lekker en ook dit gerecht was prima qua formaat. Als toetje hadden wij een cheesecake en een cocktail van de dag.

Het lekkere eten en de goede sfeer en aankleding die je bij het restaurant vindt maakt dit een plek waar we zeker terug zullen komen!
Sabrina-1 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Uniek concept in Haarlem. Het Mexicaanse is geheel verwerkt in de sfeer (de muren, de muziek, de sombrero's en niet geheel onbelangrijk het eten). Wij hebben hier lekker gegeten tegen een goede prijs. Ook de combinatie restaurant en cocktails is erg leuk en zorgt ervoor dat je niet direct na het eten vertrekt maar ook even kan naborrelen. Hier komen wij zeker terug!
Femke T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Vanavond via Deliveroo bij Popocatepetl besteld. Het was in een woord vreselijk slecht. Tweemaal het "Popo Combinacion" menu besteld (taco, enchilada en quesadilla). We kregen twee kleine doosjes thuisbezorgd. Lijkt op een boxje wat je in het vliegtuig zou kunnen krijgen. Toen ik het opende dacht ik dat ze heel attent een gratis voorgerecht erbij hadden gedaan, helaas, het bleek ons hoofdgerecht te zijn..... Drie kleine versies van de taco, enchilada en quesadilla. Paar tortilla chips er overheen gestrooid. Het zag er niet uit. Heb er zelfs foto's van gemaakt, zo weinig en zo'n slechte presentatie. Op de menukaart van Pococatepetl staat bij dit gerecht dat het ook wordt geserveerd met sla, rode rijst en bonen. Dit zat er bij ons niet bij. Inclusief klein bakje guacamole betaalden we maar liefst 20 euro per persoon voor deze "maaltijd". Het was kwaliteit snackbar, totaal geen groente en dus ook heel erg weinig eten. Jammer dat ik geen foto's kan plaatsen. Ik heb gebeld met het restaurant, werd te woord gestaan door een vriendelijke jongen. Hij heeft nog met de keuken overlegd en er werd aangeboden om nog wat na te sturen. Dit hebben wij afgewezen. Hadden onze buik "vol" van Popocatepetl. Ons advies is om via Deliveroo in ieder geval nooit hier wat te bestellen. Hopelijk is het in het restaurant zelf beter en krijg je een betere prijs/kwaliteit verhouding.
Voor ons in ieder geval eens maar nooit weer!
Beste Femmke,

Ik waardeer het, dat u de tijd en moeite hebt genomen om mij van uw bevindingen op de hoogte te brengen. De aanleiding is weliswaar niet positief, niettemin stelt het ons in staat het gewenste kwaliteitsniveau te handhaven en waar nodig de bedrijfsvoering aan te scherpen.

Voor de teleurstellende ervaring wil ik mijn oprechte excuses aanbieden. Ik begrijp dat u geen prettig gevoel aan uw bestelling bij ons hebt overgehouden. Ons doel is om u de service en prijs-kwaliteit verhouding te bieden die van ons verwacht mag worden.

Via Deliveroo heb ik dan ook om deze reden 15 euro op uw account laten storten, in het vertrouwen dat u onze verontschuldigingen aanvaardt en op passende wijze aan uw ervaring gehoor heb gegeven.

Vriendelijke groet,
Management Popocatepetl Haarlem
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Degelijk restaurant op een mooie locatie in Haarlem. Hier onlangs 'snel' een hapje gegeten waarbij we enkel kozen om 2 hoofdgerechten te delen. De burrito speciaal met kip vond ik niet bijzonder aangezien de kip weinig smaak had. Grote klodder zure room verandert daar niks aan. De enchilladas speciaal vond ik een stuk smaakvoller al verwacht je bij pikante saus echt iets pittigs in de Mexicaanse keuken. Losse sambal erop vind ik niet hetzelfde. Service is ok en inrichting zoals valt te verwachten. Prima plek voor een keer wat anders maar zorg niet voor al te hoge verwachtingen
Ozzy L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bij binnenkomst snel ontvangen door een vrolijke barman en binnen een paar minuten had ik al een corona voor me staan. Het decor is typisch wat je kan verwachten van een Mexicaans restaurant. Er staat een muziekje op, de muren zijn vrolijk geschilderd en we kregen sombrero's op. Het eten stond er ook snel en was gewoon goed. Zelf had ik fajitas lam en mijn vriendin de enchilada. Ik kan de fajitas echt aanraden. Een (pas op heel heet!) plaat met genoeg groente vlees en saus.Als nagerecht een chocoladetaartje genomen. Ik kreeg een warm gevoel van de sfeer en de service die ons werd verleend, iets waar veel restaurants in Haarlem naar mijn mening nog wat van kunnen leren.
S.Roest .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ha, Mexicaans! Dan denk je aan verse groenten, frisse smaken, pittig en toch gezond.
Niet hier. De Perce de Nilo (nijlbaars maar ze vertalen met victoriabaars) met rijst en stukjes paprika, selderij, wortel en een soort saus. De wortel heeft bite, maar smaakt niet naar wortel. Naar niks. De selderij, doorgaans een pittige duidelijk herkenbare smaak hetzelfde: smaakt naar helemaal niets. De paprika idem: compleet smakeloos. Hoe kan dat nou? De bediening zegt dat het echt verse groenten zijn en informeert bij de keuken. "Het is de saus die ervoor zorgt dat alles hetzelfde smaakt". Ja, die saus heeft wel wat smaak. Niet veel, maar omdat de rest helemaal nergens naar smaakt is iedere hap hetzelfde. Zijn hier (inderdaad ooit verse) diepvriesgroenten met een magnetron ontdooit en vervolgens in een pan gebakken? Het lijkt er wel op. Net als de vis die in ieder geval gaar was, maar die ook alleen naar de saus smaakt. Mijn tafeldame genoot van haar maaltijdsalade. Ik kreeg ook een salade aangeboden om toch nog iets aan smaak binnen te krijgen. Dat is dan weer aardig opgelost door de bediening. Van de keuken moeten ze het hier niet hebben.
Ricardo .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Leuk restaurant met aardige bediening, bij aankomst meteen een bakje tortilla chips met dip.

Prijzen zijn niet heel hoog maar ook weer niet heel laag. Het eten zelf vonden wij niets bijzonders, het was zeker niet vies, maar er zijn naar mijn mening plekken waar je beter mexicaans kan eten.

De hamburger was bijvoorbeeld vrij droog en de chili con carne was meer gehakt in saus met een paar bonen erdoorheen.

De porties zijn overigens redelijk aan de grote kant.
L L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Daghap gegeten, smaakte prima. Leuke gezellige service. Beetje jammer om het personeel naar buiten te zien gaan om te roken. Dit kan beter ergens waar geen gasten zijn.
Cmgronloh .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Natuurlijk kan ik een heel verhaal in kleuren, geuren en smaken vertellen maar ik hou het bij: Heerlijk gegeten, prima bediening, erg gezellig. Hier gaan wij zeker vaker eten!